http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... placement/ - наръчник за смяна.sako написа:Здравейте колеги,
мисля че открих проблема, а той е във всеизвестните SCV клапани. Както спомена колегата geniya при забиването на колата имам точно спад в налягането в рейла. Днес имах време и правих тестове с компютъра в движение. При нормално поведение на двигателя налягането в рейла при пълна газ скача над 120Mpa, в момента в който колата забие муцуната налягането не скача повече от 60-70Mpa. Също забелязах че проблема се проявява след преминаване на границата 2500-3000 оборота (явно като се вдигне налягането точно след тези обороти и клапана не сработва правилно), и след спадането на налягането, явно някой от клапаните "увисва" и колата остава няколко минути без мощност докато не зацепи клапанчето....
https://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI - видео.
Успех.
