Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Re: Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допус
Toва излиза най-добрият вариант.По ниска цена и да останат пари за последващ ремонт ,отколкото скъпите натокани и след това в бокса да няма лев.
MADE IN JAPAN
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допус
Аз като купувам употребявана кола гледам да изглежда възможно най-близко до сток състояние. Не ти трябва натокана кола! След като я купиш ще си я натокаш по твой вкус.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Black-VVT-i Celica
- Мнения: 95
- Регистриран на: 05 Мар 2014 11:24
- Местоположение: Елхово
Re: Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допус
.
Последно промяна от Black-VVT-i Celica на 31 Мар 2015 00:35, променено общо 1 път.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допус
Решението е да щракна катинар на тази тема - просто започнахте да пишете празни приказки.
Уточнено е от години какво се прави и как.
Проблемът е в дилърите на Тойота и как са правили recall-а - даже бих го нарекъл гаранционен ремонт,защото са оправяли само проблемните тогава коли.
Който иска да си купи Селика няма да го спре разход на масло или гориво - повечето така или иначе биват "правени".
Мисля,че достатъчно неща се изброиха - белези,точки,щеки,глави.
Даже и как се пробиват отворите в буталата.
Който иска да си купува Селика да си взема и да се похвали.
Който няма какво да прави - Раздел Офтопик работи за вас денонощно.
Уточнено е от години какво се прави и как.
Проблемът е в дилърите на Тойота и как са правили recall-а - даже бих го нарекъл гаранционен ремонт,защото са оправяли само проблемните тогава коли.
Който иска да си купи Селика няма да го спре разход на масло или гориво - повечето така или иначе биват "правени".
Мисля,че достатъчно неща се изброиха - белези,точки,щеки,глави.
Даже и как се пробиват отворите в буталата.
Който иска да си купува Селика да си взема и да се похвали.
Който няма какво да прави - Раздел Офтопик работи за вас денонощно.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 19 Ное 2015 17:54
Ремонт на 1 zz fe, Toyota Celica
Здравейте!
Имам тойота селика GT с двигател 1 zz fe. Както повечето от вас сигурно знаят, много от тези двигатели имат проблем с маслените сегменти и моят е от тях. Четох доста за двигателия, и напрактика знам всичко за да направя нуждият ремонт, но не знам дали ще ми достигнат техническите умения. Затова искам да попитам знаете ли сервиз/майстор които е правил такъв ремонт многократно и знае за какво става въпрос. Искам да разбера цената за такъв ремонт, за да преценя дали да рискувам да го правя сам, или да си платя на специалист ( В ТМ Ауто в София ми предложиха 3600лв. като сменят бутала, сегменти, верига, обтегач, гумички на клапани - мисля че общо взето всичко. Аз търся нещо по бюджетно, при което се сменят само дефектните сегменти и се пробиват още дупки в буталата, за изтичане на масло: нещо такова https://www.youtube.com/watch?v=A595LR4SQpI) . Благодаря!
Имам тойота селика GT с двигател 1 zz fe. Както повечето от вас сигурно знаят, много от тези двигатели имат проблем с маслените сегменти и моят е от тях. Четох доста за двигателия, и напрактика знам всичко за да направя нуждият ремонт, но не знам дали ще ми достигнат техническите умения. Затова искам да попитам знаете ли сервиз/майстор които е правил такъв ремонт многократно и знае за какво става въпрос. Искам да разбера цената за такъв ремонт, за да преценя дали да рискувам да го правя сам, или да си платя на специалист ( В ТМ Ауто в София ми предложиха 3600лв. като сменят бутала, сегменти, верига, обтегач, гумички на клапани - мисля че общо взето всичко. Аз търся нещо по бюджетно, при което се сменят само дефектните сегменти и се пробиват още дупки в буталата, за изтичане на масло: нещо такова https://www.youtube.com/watch?v=A595LR4SQpI) . Благодаря!
Последно промяна от Akima на 19 Ное 2015 21:46, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Ремонт на 1 zz fe, Toyota Celica
Добре дошъл.kalata8662 написа:Аз търся нещо по бюджетно, при което се сменят само дефектните сегменти и се пробиват още дупки в буталата...
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=29& ... celica+t23
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23& ... 3&start=30
Търсиш мехаННика на ЛС и се разбирате кога ще ти я направи.

Прочети правилата и важните теми - следващо нарушение се наказва.

Успех.

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Фев 2016 22:42
- Местоположение: Смолян
Re: Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допус
Добър ден на всички имам селика 143 коня понеже съм нов и не мога да изпращам съобщения може ли някой да ме свърже с механика благодаря спешно ми е
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допус
Напиши още един пост и ще можеш да изпращаш лични съобщения, записано е в правилата на форума-неслучайно се повтаря на всеки новорегистриран. Предполагам мен търсиш, какъв е спешния проблем?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Фев 2016 22:42
- Местоположение: Смолян
Re: Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допус
Селиката ми гори масло и искам да си я оправя в форума разбрах че ти можеш да ми помогнеш ако може дай телефон да ти се обадя
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Колеги,
Бих искал да използвам темата и да споделя опита си с Тойота Селика 1.8 VVTi, 143 к.с., 1ZZ-FE. След закупуване на автомобила установих, че колата гори масло много над нормата - в рамките на 500 мл на 1000 км като реших да се заема и да реша проблема. Посетих различни сервизи, включително лицензираните сервизи на Тойота в гр. Варна, гр. Шумен, София Запад като механиците ми казаха, че 500 мл на 1000 км влизало в книжката по допустимите предписания на производителя и ако искам да се реши проблема да направя основен ремонт за >3000 лв.
При обявената цена ремонтът остана на заден план като реших да пробвам други варианти - по съвет на механиците от Тойота Запад започнах преди всяко доливане на масло да слагам промиваща двигателя добавка (аз използвах Bardahl) като ефектът беше осезаем - първите 2000 км колата не гореше масло, но след това всичко започваше отначало - на всеки 1000 км 500 мл доливане на масло. Освен това пробвах и различни видове масла - синтетика 5w40, 5w50, 10w60 (Castrol, Mobil, I.G.A.T., Motul), накрая даже и полу-синтетика 10w40 (Motul), но нищо не помогна. Оказа се, че Селиката е с въпросната дефектна партида сегменти и бутала. След малко ровене във форума прочетох темите за маслата и се свързах с колегата мехаННика, който се съгласи да направим основен ремонт на Селиката в неговия сервиз като поръчахме оригинални части от друг колега от форума Toyota forever. Бяха сменени сегменти и бяха модифицирани буталата. След като мехаННика сглоби Селиката вече 5000-6000 км не е пипнала маслото като първоначално сложих 5w40 за разработване, което смених на 1500-2000 км и беше заменено с 5w30.
Използвам темата като човек пробвал различни варианти и преминал през редица сервизи да споделя опита си, че нищо освен основен ремонт не помага за отстраняване проблема с горенето на масло на Тойота Селика 1.8 VVTi (изключвам случайте, когато става въпрос за друг проблем различен от сегменти/бутала). Така, че ако имате проблем с горенето на масло на вашата Тойота горещо препоръчвам да се обърнете към мехаННика, защото той е човекът, който може да реши проблема ви като гарантирам, че ще останете доволни. В момента Селиката все едно е друга кола - върви значително в ниските обороти като в градски условия няма разлика от другия ми автомобил - Honda Civic Fastback 1.8 VTI.
С уважение,
Пламен Димитров
Бих искал да използвам темата и да споделя опита си с Тойота Селика 1.8 VVTi, 143 к.с., 1ZZ-FE. След закупуване на автомобила установих, че колата гори масло много над нормата - в рамките на 500 мл на 1000 км като реших да се заема и да реша проблема. Посетих различни сервизи, включително лицензираните сервизи на Тойота в гр. Варна, гр. Шумен, София Запад като механиците ми казаха, че 500 мл на 1000 км влизало в книжката по допустимите предписания на производителя и ако искам да се реши проблема да направя основен ремонт за >3000 лв.
При обявената цена ремонтът остана на заден план като реших да пробвам други варианти - по съвет на механиците от Тойота Запад започнах преди всяко доливане на масло да слагам промиваща двигателя добавка (аз използвах Bardahl) като ефектът беше осезаем - първите 2000 км колата не гореше масло, но след това всичко започваше отначало - на всеки 1000 км 500 мл доливане на масло. Освен това пробвах и различни видове масла - синтетика 5w40, 5w50, 10w60 (Castrol, Mobil, I.G.A.T., Motul), накрая даже и полу-синтетика 10w40 (Motul), но нищо не помогна. Оказа се, че Селиката е с въпросната дефектна партида сегменти и бутала. След малко ровене във форума прочетох темите за маслата и се свързах с колегата мехаННика, който се съгласи да направим основен ремонт на Селиката в неговия сервиз като поръчахме оригинални части от друг колега от форума Toyota forever. Бяха сменени сегменти и бяха модифицирани буталата. След като мехаННика сглоби Селиката вече 5000-6000 км не е пипнала маслото като първоначално сложих 5w40 за разработване, което смених на 1500-2000 км и беше заменено с 5w30.
Използвам темата като човек пробвал различни варианти и преминал през редица сервизи да споделя опита си, че нищо освен основен ремонт не помага за отстраняване проблема с горенето на масло на Тойота Селика 1.8 VVTi (изключвам случайте, когато става въпрос за друг проблем различен от сегменти/бутала). Така, че ако имате проблем с горенето на масло на вашата Тойота горещо препоръчвам да се обърнете към мехаННика, защото той е човекът, който може да реши проблема ви като гарантирам, че ще останете доволни. В момента Селиката все едно е друга кола - върви значително в ниските обороти като в градски условия няма разлика от другия ми автомобил - Honda Civic Fastback 1.8 VTI.
С уважение,
Пламен Димитров
Celica 2000 1.8VVT-i
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 09 Фев 2016 22:42
- Местоположение: Смолян
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
и аз закарах моята селика на мехаННика стана перфектна вече 3000км не е пипнала маслото ТОВА В ЧОВЕКА В БГ ЗА РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛ !
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Момчета, благодаря за добрите думи. Пожелавам само газ и ляв мигач занапред.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Да, наистина това е човекът! И аз съм му ползвал услугите и съм много доволен от неговата работа.
Знам, че той няма нужда от реклама, ама добрите и съзнателни специалисти си заслужават суперлативите, защото наистина са голяма рядкост в България.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 08 Мар 2017 08:48
- Местоположение: sofia
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Има го при някой, ако не си късметлия при мен ги гори 1,5л на 200км , обаче при мен наистина има проблем, а не е просто от дефкта на мотора.
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Здравейте колеги моята селика също е с проблемният мотор. Пиша просто да натрупам две мнения за да мога да се свържа с механика.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта