Моля дайте ми съвет.Изминал съм 4 хил.км.а днес се наложи да долея 1 литър масло.Тъй като това не е нормално реших да отида на майстор и да поогледат малко/правя отметка,че майстора ми е приятел и не е много в час с турбините но все пак/. Момчето свали колера и от там изтече доста масло/ да речем около 30 грама/. Въздушния филтър е чист.Свали маркуча който свързва колера с турбината и там също имаше мазнотия.После бутна някакво лостче по турбото и каза,че този луфт доколкото бил запознат не било нормално да го има.
Питането ми е следното: за ремонт ли е турбината и имали нещо общо омазняването на колера с това ,че ЕГР ми набива грешки понякога.В смисъл ако ЕГР ми е набива грешки от време на време следва ли заключението ,че той е причината за загубата на масло .Ще се радвам на компетентни мнения щото ремонта си е цифра а трябва да взема решение до 4 дни какво ще правя.Когато карам колата не пуши дори да я понастъпя малко.Случвало се е да пропуши сутрин но за секунда и спира.

RAV4 D4D 116кс 2005г.