Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от valpp » 16 Дек 2014 20:18
valpp
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от mned » 16 Дек 2014 21:08
Според мен първо провери маркучите на турбото, интеркулера, провери не взема ли въздух от някъде другаде, а след това погледни соленоида и като за "десерт" - турбината(дано да не се стига до там). Не казвам нищо за ЕГР-а, след като майсторът ти го е проверил, а може би и почистил. Добре би било да се пробва с друг вакумм-вентил. Невероятно, но факт - стават соленоиди от други марки и модели (аз карах 1 месец със съвсем друг, докато намеря оригинален втора употреба). Може да пишеш на ЛС, да не отегчавам с много писане тук, ако имаш въпроси и ако бих могъл да помогна.
mned
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от memorex » 16 Дек 2014 21:27
memorex
valpp
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от memorex » 16 Дек 2014 22:22
memorex
mned
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от valpp » 16 Дек 2014 22:50
При мене тоя клапан е хоризонтално.Отляво на турбината се намира.Не знам дали е с променлива геометрия.Трудно се стига до лостчето,но при свалена кора на двигателя и тенекийката на турбината се стига.Двигателя е 1CD-FTVmemorex написа:Актуатора ако не се движи на ръка нагоре ,макар че е трудно да се хване и дръпне , според мен означава че лопатките на турбото не се движат свободно , но това е за турбините с променлива геометрия.Твоята такава ли е?
valpp
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от valpp » 16 Дек 2014 22:57
От 4-5 дена е проблема.Не съм проверявал катализатора ама сега при тая мъка ще се е позадръстил със сигурност.Той клапана не може да се разглобява.Капсулован е и се сменя.Трябва чистене на кулера.Защото има омасляване по маркуча от турбина към филтъра.До тоя извод стигам след преглед и четене на разни теми из форума.mned написа:С променлива геометрия е, и точно това според майсторът е проблема - акуратора. Трябвало чистене. А провери ли катализатор?
valpp
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от valpp » 16 Дек 2014 23:03
Като се разкачи лостчето(аз свалих клапана за проба без да разкачам лостчето, че е малко зор там)джуджавката дето е на турбината се движи свободно,лостчето на клапана не върви наникъде.memorex написа:Актуатора ако не се движи на ръка нагоре ,макар че е трудно да се хване и дръпне , според мен означава че лопатките на турбото не се движат свободно , но това е за турбините с променлива геометрия.Твоята такава ли е?Ако е такава както и аз си мисля първо провери маркучетата за вакуума и филтърчето.Ако вакуум помпата не е наред ще имаш и други проблеми.Ако проблема е наистина във актуатора( примерно спукана мембрана) при разкачено лостче към лопатките също не би трябвало да се движи.
valpp
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от memorex » 16 Дек 2014 23:12
memorex
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от mned » 16 Дек 2014 23:16
Човек, на когото вярвам, ми е казал, че е нормално да има МАЛКО масло там. Но МАЛКО, а не като на един приятел 1,5 литра му беше изтекло през този маркуч, че в крайна сметка ремонтира турбината. Не бързай с кулера, ако е няколко капки.valpp написа:От 4-5 дена е проблема.Не съм проверявал катализатора ама сега при тая мъка ще се е позадръстил със сигурност.Той клапана не може да се разглобява.Капсулован е и се сменя.Трябва чистене на кулера.Защото има омасляване по маркуча от турбина към филтъра.До тоя извод стигам след преглед и четене на разни теми из форума.mned написа:С променлива геометрия е, и точно това според майсторът е проблема - акуратора. Трябвало чистене. А провери ли катализатор?
Така или иначе темата се разтегна ... пробвай нещо друго. Аз не вярвах, мислех, че добавките за гориво са "плацебо", но без да правиш нищо сложи един Redex Diesel, малка разфасовка (има такава за 1 резервоар, на която не пише Regular, за разлика от големите за 2 или 3 резервоара). Но я сложи в по-голяма концентрация. Аз на 15 литра дизел сложих една малка (4-4.5 пъти повече) по препоръка след смяната на вакуум-вентила ... и чудо - забиването изчезна.
mned
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от valpp » 16 Дек 2014 23:21
Ама дали само от тоя клапан е така колата.Да пуши,да не се изфорсирва и да не върви,да не вдига повече от 2-2200-2400оборота.Всичко по маркучите е наред.И стана отведнъж.memorex написа:Колега извинявам се но съм те подвел най-вероятно.Твойта турбина наистина може да е с разтоварващ клапан.И както казваш този клапан ке движи свободно.Щом лостчето на актуатора не мърда сигурно там е проблема.
valpp
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от valpp » 16 Дек 2014 23:32
Така или иначе темата се разтегна ... пробвай нещо друго. Аз не вярвах, мислех, че добавките за гориво са "плацебо", но без да правиш нищо сложи един Redex Diesel, малка разфасовка (има такава за 1 резервоар, на която не пише Regular, за разлика от големите за 2 или 3 резервоара). Но я сложи в по-голяма концентрация. Аз на 15 литра дизел сложих една малка (4-4.5 пъти повече) по препоръка след смяната на вакуум-вентила ... и чудо - забиването изчезна.[/quote]
Предния ми отговор към тебе май нещо не е излязъл.Може и да съм пропуснал "изпрати"

valpp
Re: Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Мнение от mned » 17 Дек 2014 00:10
Не знам може ли да стане само със затапване, трябва и софтуерна намеса, мисля.
Вакуум соленоид/вентил (Valve assy, vacuum regulating) поне при мен е номер на тойота 25819-27050. How it works: Dn electric solenoid switch that conrtols vacuum to the EGR. When it Doesen't Work: A falied solenoid will prevent the EGR valve from opening or will allow it to open at the incorrect time. Pinging and detonation, surging and rough idle could take place if this happens - Това съм прочел за неработещ такъв клапан/соленоид, защото се бях побъркал да търся оригинален, а горния текст го преписвам от това, което ми прати една фирма, като документация от Щатите. В крайна сметка карах с такъв за БМВ (от някои модели става, че и от някои Мерцедес става

Да, пробвай с Redex Diesel, поне не струва много (около 6-7 лв е малката тубичка) и ако не помогне, няма да навреди. Но очаквай ефект след поне около 50-60 км. При мен беше невероятен ефекта. След това сложих по-разредено, при следващо зареждане сложих в нормална концентрация, а сега не съм сипвал Redex. Поне в указанията му пише, че е достатъчно да се използва през около 3000 км, за регулярно почистване.
mned
cnupy
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта