Avensis T27 2.2 D-Cat 177HP Грешка 0093
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 09 Май 2014 21:28
Avensis T27 2.2 D-Cat 177HP Грешка 0093
здр.колеги ,имам един проблем с моята тойота ,колата е на 10000 км .и имам проблем с горивната система постояно ми дава гре6ка 0093 large leak , както карам светва 4ека трак6ън абс.... имам power box na race chip може ли да е от него... Благодаря за вниманието
Последно промяна от Akima на 12 Фев 2015 21:12, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 09 Май 2014 21:28
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis d cat 177 h,p 0093 error
http://steldiesel.ru/files/avensis2.0cr-servmanual.pdf
Страница 1-16.
Страница 1-16.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Re: Avensis d cat 177 h,p 0093 error
И аз го имам проблема от 1 седмица....
на теста показва .че всичко е ок но ми дава само тази грешка ....губене на гориво
след една седмица лутане по професори по тойоти маисторче от кв.бояна ми даде можеби .надявам се нормален отговор
Гълта въздух от резорвоара до филтъра
сменяваш филтъра с корпуса е първи вариант.....лек вариант
Втория случаи е по тегав.Понеже в резорвоара нямя помпа за ниско налягане от 4 бара „тя е вградена в помпата за високо.Самата помпа прави налягане 240 бара но като ти се губи ниското налягане ....светва чека и се променя звука на мотора....гасиш...палиш докато направиш налягане в помпата....демек е пътник .....

на теста показва .че всичко е ок но ми дава само тази грешка ....губене на гориво
след една седмица лутане по професори по тойоти маисторче от кв.бояна ми даде можеби .надявам се нормален отговор
Гълта въздух от резорвоара до филтъра
сменяваш филтъра с корпуса е първи вариант.....лек вариант
Втория случаи е по тегав.Понеже в резорвоара нямя помпа за ниско налягане от 4 бара „тя е вградена в помпата за високо.Самата помпа прави налягане 240 бара но като ти се губи ниското налягане ....светва чека и се променя звука на мотора....гасиш...палиш докато направиш налягане в помпата....демек е пътник .....


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта