Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Правих тест драйв на Мазда5 (143к.с. 2000 дизел, 6 скорости) - екстри мноооого (включително ксенонови фарове). Возия доста добра като за този клас...
Цена около 52х.лв.
Бензиновия вариант беше с още повече екстри (вкл.DVD, навигации и т.н.)
Класата беше много над тази на Корола Версо 1.8 със екстрите...
Королата е с около 8х.лв по-евтина, но няма толкова екстри, и самото излъчване е за по-евтин автомобил....
Возията - дърварска (стария ми авенсис има в пъти по-добра возия).
За ремонта на помпичка на пръскачка за стъклото само на 200км бях писал.
Сега май пак ще ходи в сервиза, щото няма (или не работи) сигнализация за забравени фарове. Иначе има парктроници, bluetooth и т.н, ама сигнализация няма?!?!?!
Ще видим колко ще издържи Королата (все пак е само на около 10х.км)..
Та ако трябваше да избирам между двете - щях да избера Маздата...
Цена около 52х.лв.
Бензиновия вариант беше с още повече екстри (вкл.DVD, навигации и т.н.)
Класата беше много над тази на Корола Версо 1.8 със екстрите...
Королата е с около 8х.лв по-евтина, но няма толкова екстри, и самото излъчване е за по-евтин автомобил....
Возията - дърварска (стария ми авенсис има в пъти по-добра возия).
За ремонта на помпичка на пръскачка за стъклото само на 200км бях писал.
Сега май пак ще ходи в сервиза, щото няма (или не работи) сигнализация за забравени фарове. Иначе има парктроници, bluetooth и т.н, ама сигнализация няма?!?!?!
Ще видим колко ще издържи Королата (все пак е само на около 10х.км)..
Та ако трябваше да избирам между двете - щях да избера Маздата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Както подчертах по-горе в моя пост аз говоря за България, а не за света. И пак казвам - в България се продават дървета! Единствените модели, които стават са скъпите - Landcruiser-ите, защото само те се внасят от Япония.juri_galev написа:Странни критерии да си купиш е34 вече и аз това ще гледам защо ми е здравината ще гледам да ми е тихо.Дали Корола щеше да е с най-много продадени автомобили в света ако беше "Дърво"?fr3nzy написа:Според мен високия клас Тойоти внос от Japan са си на същото перфектно качество, както са били и преди 15 години. Обаче в България най-много се кефят на Короли, Авенсиси и Рафове, които откровенно са най-големите дървета. Който иска яка нова Тойота да си вземе Landcruiser ... а който няма пари за нов такъв като мене да се придържа към старото и изпитаното. Съвсем отговорно заявявам, че старото ми БМВ 5ца (1992), което струва не повече от 4000-5000лв е много по-обезшумено и вози много по-меко и има много по-добър звук от най-новия Авенсис и Рав4.Аз съм си взел колата да ме вози да се чувствам комфортно да знам че където и да тръгна съм сигорен в нея а дали звука ми е като на рали пилот не ме валнува деиствително рава не вози много меко но защо сравняваш СУВ с лек автомобил
Мразя такива изказвания
Сравнението ми е много добро между СУВ и лека кола, защото ландкруйзера вози като 7ма серия, а рафа вози като голф 4. Та идеята ми е, че ценовата разлика между рав4 и ландкруйзер изобщо не е оправдана. Колкото за "несигурното е34" в България са му минати 180000 км без да му се сменя нищо съществено.
Аз съм широкоскроен човек,а не кон с капаци. От малък съм закърмен с идеята за превъзходството на японските автомобили и техника, в което в същност няма спор, но е тъпо да се плюе другото, защото немците имат и много добри модели, които от практична гледна точка са по-добри от някой японски модели ... но това си е тема на друг разговор.
А по-темата според мен качеството на Тойота не е мит, а просто в България докарват боклуци.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Версото, за което разправях е турско 2006г (лятото).
Приятел има Мазда 6 2.0 бензин от 4 години.
Експлоатира я експлоататорски biggrin.gif
Износване не съм забелязал.
Проблемите досега: отказа регулировката на фар (гаранционна смяна на фара), изгоря регулатора на алтернатора, от камъчетата падна боята под прага зад предната гума (колата е стартовия модел, на следващите варианти вече има пластмасови 'отбойници').
Колата е над 120х.км и обикновенно се кара над 5000 об/мин
Приятел има Мазда 6 2.0 бензин от 4 години.
Експлоатира я експлоататорски biggrin.gif
Износване не съм забелязал.
Проблемите досега: отказа регулировката на фар (гаранционна смяна на фара), изгоря регулатора на алтернатора, от камъчетата падна боята под прага зад предната гума (колата е стартовия модел, на следващите варианти вече има пластмасови 'отбойници').
Колата е над 120х.км и обикновенно се кара над 5000 об/мин

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Има се и още как:http://www.globalautoindex.com/maker.plt?no=1384jamie написа:Колегата Аксиал от форума си купи Версо миналата година - та от него знам че нямаха турски...
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Кажи ми само возията на Ленда и на 7-ма серия каква е приликата им?Ще ти пиша на лична защото ще се впрегна в дълги писания да не занимавам другите.fr3nzy написа:Както подчертах по-горе в моя пост аз говоря за България, а не за света. И пак казвам - в България се продават дървета! Единствените модели, които стават са скъпите - Landcruiser-ите, защото само те се внасят от Япония.juri_galev написа:Странни критерии да си купиш е34 вече и аз това ще гледам защо ми е здравината ще гледам да ми е тихо.Дали Корола щеше да е с най-много продадени автомобили в света ако беше "Дърво"?fr3nzy написа:Според мен високия клас Тойоти внос от Japan са си на същото перфектно качество, както са били и преди 15 години. Обаче в България най-много се кефят на Короли, Авенсиси и Рафове, които откровенно са най-големите дървета. Който иска яка нова Тойота да си вземе Landcruiser ... а който няма пари за нов такъв като мене да се придържа към старото и изпитаното. Съвсем отговорно заявявам, че старото ми БМВ 5ца (1992), което струва не повече от 4000-5000лв е много по-обезшумено и вози много по-меко и има много по-добър звук от най-новия Авенсис и Рав4.Аз съм си взел колата да ме вози да се чувствам комфортно да знам че където и да тръгна съм сигорен в нея а дали звука ми е като на рали пилот не ме валнува деиствително рава не вози много меко но защо сравняваш СУВ с лек автомобил
Мразя такива изказвания
Сравнението ми е много добро между СУВ и лека кола, защото ландкруйзера вози като 7ма серия, а рафа вози като голф 4. Та идеята ми е, че ценовата разлика между рав4 и ландкруйзер изобщо не е оправдана. Колкото за "несигурното е34" в България са му минати 180000 км без да му се сменя нищо съществено.
Аз съм широкоскроен човек,а не кон с капаци. От малък съм закърмен с идеята за превъзходството на японските автомобили и техника, в което в същност няма спор, но е тъпо да се плюе другото, защото немците имат и много добри модели, които от практична гледна точка са по-добри от някой японски модели ... но това си е тема на друг разговор.
А по-темата според мен качеството на Тойота не е мит, а просто в България докарват боклуци.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Ами!
Ми ефтино е ,повярваи ми. Кво като се слгабя във турция - основните чарколяци вероятно идват от извън европа във слгобен или полуСглобен вид и от там са плащат яките наказателни мита ,и така се оскъпяват. Освен това продажбите на Тойота във Европа ,са такива че всички модели специално разработени за там минават като екзотични и всеки които си купи такава си плаща и за "екзотика" - тъпо е ама е истина. Аз ако ша взимам нова кола във България ,никога нема да купя Чисто Нова Тойота - моя критерии за новите коли е ,че са еднакво нови когато са на 2-3 години и като ги взимаш от Магазина - за кво да се набутва човек тогава? - за да каже че си е взел кола от "магазинУ"? ,за да му мирше на ново вътре?? А колко струва един IS200 примерно 3 години?boss написа:По повод изказванията на някои колеги искам да кажа че версото не е никак ефтино, струва почти 50 000лв. и като го сравня с цените на конкурентите от същия клас автомобили се вижда че то е по скъпо от тях.
И като се има в предвид че се прави в Турция може да се каже че цената му си е висока. За сравнение мога да кажа че баща ми си взе преди 2-3месеца новото Санта фе, а цената му е само около 10 000лв отгоре, при положение че това си е ДЖИП 7местен. Не казвам че е по качествен от тойотата но си е джип.
Другото което се сещам че чака около 1месец за САНТА ФЕТО, а те се правят в Кореа, а аз за тая корола чакам 3месеца да дойде от Турция. Аз като цяло не съм доволен от представителството на тойота за София.

Re: Ами!
posledno bi li vzel nova kola v BG?LordDigital написа:Аз ако ша взимам нова кола във България ,никога нема да купя Чисто Нова Тойота - моя критерии за новите коли е ,че са еднакво нови когато са на 2-3 години и като ги взимаш от Магазина - за кво да се набутва човек тогава? - за да каже че си е взел кола от "магазинУ"? ,за да му мирше на ново вътре?? А колко струва един IS200 примерно 3 години?
inache zashto bi vzel chisto nova kola. ami minalata sedmica razglobih dvigatelia na edno Camry s 35K mili na nego. beshe mu blokiral, lagera na cilindar #3 beshe stopen. zashto? ami kat otvorihme dvigatelia vsichko vatre beshe tinia, edvam ia izrovih che da stigna do boltovete na glavata. shto vsichko beshe v tinia? ami edva li e imala poveche ot edin oil change tozi dvigatel za poslednite 35K mili. ta za tova kat kupuvash stara kola riskuvash, ne znaesh kak sa se otnasiali s neia.
->
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Ами!
Tova e qsno i vaji ne samo za koli, za vsi4ko, koeto e 2-ra upotreba.ALTEZZA написа:posledno bi li vzel nova kola v BG?LordDigital написа:Аз ако ша взимам нова кола във България ,никога нема да купя Чисто Нова Тойота - моя критерии за новите коли е ,че са еднакво нови когато са на 2-3 години и като ги взимаш от Магазина - за кво да се набутва човек тогава? - за да каже че си е взел кола от "магазинУ"? ,за да му мирше на ново вътре?? А колко струва един IS200 примерно 3 години?
inache zashto bi vzel chisto nova kola. ami minalata sedmica razglobih dvigatelia na edno Camry s 35K mili na nego. beshe mu blokiral, lagera na cilindar #3 beshe stopen. zashto? ami kat otvorihme dvigatelia vsichko vatre beshe tinia, edvam ia izrovih che da stigna do boltovete na glavata. shto vsichko beshe v tinia? ami edva li e imala poveche ot edin oil change tozi dvigatel za poslednite 35K mili. ta za tova kat kupuvash stara kola riskuvash, ne znaesh kak sa se otnasiali s neia.
Tuj kato sum vidql doooosta koli na staro za prodan, gore-dolu se orientiram koj kak se e otnasql kum kolata si. NO i tova ne e garanciq, 6toto primerno KORD si luska Golfa, no kolko AutoX-a ima zad gurba si e drug vupros!

Risk pe4eli - risk gubi.
Do kolkkoto znam dosta hora ot foruma karame koli 2-ra upotreba, puk nqmame nikakvi oplakvaniq. Mojta ima nqkoi bolesti, no te sa otvuzrastta, ina4e na predi6niq sobstvenik 6apka mu svalqm!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Аз, да ви кажа, съм доволен от новия бус дето взех август тази година - Toyota Hiace, пътническо диване, има два леко дразнещи проблема - едното е, че едната кора от страната на "навигатора" - под таблото при обороти към 3000 започва да подрънква, но като поразгледах се оказа, че щипките са малко хлабави и от там идва, другото е, че единия сенник също не се прибира плътно, но и той се оправя; - откъм двигател и ходова част, нямам никакви оплаквания, дори мисля, че са се престарали откъм ходовата част - то товя се отразява и на теглото на машината. А, чуват се задните гуми вътре в купето, като е празен - но все пак съм взел бус, не лека кола... а и е идеален за дрифт с туй задно;)
Колкото до леките коли - съм разочарован точно от новите Короли, Авенсис, Ярис и РАВ - търкалям от време на време едно БМВ 740 i от 1994/5 - ами за возия - няма да говорим, щото е друг клас, ама бива ли разхода му по магистралата да е по-малък от РАВ-а, дето е хем по-лек, хем с по-малък двг, хем 10 г. по-нов.
На мен това ми е забележка и към буса ми - японците - спокойно можеха да сложат 6 степенни ск. кутии на дизеларките, поне - хем да не се мъчи двигателя, хем спокойно да си поддържа скорост на по-ниски обороти - щото БМВ-о е с идея от преди повече от 15 г. ама са му турили 6 скорости на ръчната. Не разбирам - повечето производители - включително и джапанците, дето най ги уважавам - защо на двигатели с голям вътрящ момент, които изобилстват вече, не слагат масово или поне не предлагат като екстра 6 ст. ск. кутия - ами пак от немско трябва да виждаме тези въведения -пример - новия Транспортер, Пасат и тнт.
Колкото до леките коли - съм разочарован точно от новите Короли, Авенсис, Ярис и РАВ - търкалям от време на време едно БМВ 740 i от 1994/5 - ами за возия - няма да говорим, щото е друг клас, ама бива ли разхода му по магистралата да е по-малък от РАВ-а, дето е хем по-лек, хем с по-малък двг, хем 10 г. по-нов.
На мен това ми е забележка и към буса ми - японците - спокойно можеха да сложат 6 степенни ск. кутии на дизеларките, поне - хем да не се мъчи двигателя, хем спокойно да си поддържа скорост на по-ниски обороти - щото БМВ-о е с идея от преди повече от 15 г. ама са му турили 6 скорости на ръчната. Не разбирам - повечето производители - включително и джапанците, дето най ги уважавам - защо на двигатели с голям вътрящ момент, които изобилстват вече, не слагат масово или поне не предлагат като екстра 6 ст. ск. кутия - ами пак от немско трябва да виждаме тези въведения -пример - новия Транспортер, Пасат и тнт.
Ема ти правиш грешно сравнение скъпия вариант на мазда с ефтин на тойота, аз преди една година съм я взел мойта за 49 000лв. а имаше и по скъп модел с още повече екстри, ако искаш можеш да си сложиш ТВ и т.н. ама цената ще ти скочи сериозно.slowtraveler написа:Правих тест драйв на Мазда5 (143к.с. 2000 дизел, 6 скорости) - екстри мноооого (включително ксенонови фарове). Возия доста добра като за този клас...
Цена около 52х.лв.
Бензиновия вариант беше с още повече екстри (вкл.DVD, навигации и т.н.)
Класата беше много над тази на Корола Версо 1.8 със екстрите...
Королата е с около 8х.лв по-евтина, но няма толкова екстри, и самото излъчване е за по-евтин автомобил....
Возията - дърварска (стария ми авенсис има в пъти по-добра возия).
За ремонта на помпичка на пръскачка за стъклото само на 200км бях писал.
Сега май пак ще ходи в сервиза, щото няма (или не работи) сигнализация за забравени фарове. Иначе има парктроници, bluetooth и т.н, ама сигнализация няма?!?!?!
Ще видим колко ще издържи Королата (все пак е само на около 10х.км)..
Та ако трябваше да избирам между двете - щях да избера Маздата...
За динамичните качества на колата аз нямам претенции, в това отношение колата е идеална за мен, за мотор 2.2 съм доволен и от разхода и от ускорението и от всичко. Аз съм недоволен само от изработката на купето и материалите, иначе мотора е супер.
Е какав е тоя РАВ дето харчи повече? Приятел мина от РАВ4 2.0Д на ауди оффроад 2.5д и още първата седмица почна да съжалява, рахода му е двоен. А БМВто за което говориш си е доста мощно, какав разход дава?proscrip написа:
Колкото до леките коли - съм разочарован точно от новите Короли, Авенсис, Ярис и РАВ - търкалям от време на време едно БМВ 740 i от 1994/5 - ами за возия - няма да говорим, щото е друг клас, ама бива ли разхода му по магистралата да е по-малък от РАВ-а, дето е хем по-лек, хем с по-малък двг, хем 10 г. по-нов.
На мен това ми е забележка и към буса ми - японците - спокойно можеха да сложат 6 степенни ск. кутии на дизеларките, поне - хем да не се мъчи двигателя, хем спокойно да си поддържа скорост на по-ниски обороти - щото БМВ-о е с идея от преди повече от 15 г. ама са му турили 6 скорости на ръчната. Не разбирам - повечето производители - включително и джапанците, дето най ги уважавам - защо на двигатели с голям вътрящ момент, които изобилстват вече, не слагат масово или поне не предлагат като екстра 6 ст. ск. кутия - ами пак от немско трябва да виждаме тези въведения -пример - новия Транспортер, Пасат и тнт.
6-степенни скоростни кутии слагат само на по-големите мотори, мойта е 6степенна
Ужас ! Кола след '90-та няма си купя значи - "ако ще турско да е" biggrin.gifScott написа:Има се и още как:http://www.globalautoindex.com/maker.plt?no=1384jamie написа:Колегата Аксиал от форума си купи Версо миналата година - та от него знам че нямаха турски...
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Тойотата беше най-скъпия вариант за този двигател (1.8 /129к.с.) без поръчване на допълнителни екстриboss написа: Ема ти правиш грешно сравнение скъпия вариант на мазда с ефтин на тойота.....

А за турските Короли-не знам точно каква част от оборудването са им турско производство (а не само сглобка), но на оригиналните алуминиеви ТОЙОТА джанти със сигурност си пишеше MADE IN TURKEY със щампа.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта