
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
- slowtraveler
- Мнения: 6633
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Ето един вариант за икономически изгоден хибрид: вземаш автомобил пета ръка, бучкаш му газ... И разбира се - слагаш 'зелен' стикер/надпис отзад


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Вчера на магистрла Тракия имаше толкова много автомобили колкото не съм виждал това лято , от Бургас до София беше като Цариградско шосе в час пик , и нито един Приус , поне един да имаше ей така за цвят ... Много са изгодни и модерни , няма що , особенно икономични са като не се движат ... Автомобил за бакшиши , пенсионери и третият тип те си знаят какви са
.. 
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Викаш иначе беше пълно с Ферарита, Поршета, Бентлита, и Мазератита. biggrin.gifSFINKS написа:Вчера на магистрла Тракия имаше толкова много автомобили колкото не съм виждал това лято , от Бургас до София беше като Цариградско шосе в час пик , и нито един Приус , поне един да имаше ей така за цвят ... Много са изгодни и модерни , няма що , особенно икономични са като не се движат ... Автомобил за бакшиши , пенсионери и третият тип те си знаят какви са..
Щом си такъв статистик, може ли да кажеш точната бройка на Ауриси, Авенсиси, Короли и Ярис да кажем? Ама точната, а не - "имаше" или "срещаха се често".
Баси и логиката и въпрос/коментар извади, честно.
п.п. Днес между Цюрих и Щутгарт не видях нито една Корола. Нито една. Най-продавания модел в света - нито една бройка не видях. Поне за цвят. Но видях поне 5 Приуса. И какво правим сега?
п.п. 2 Иначе си прав за Приуса - моя за 2 месеца не е изхабил капка гориво. Много икономичен излезе.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Казвайте, ако Приус-а е в този клас на тази цена да взимам и аз един - два.BOz написа: Викаш иначе беше пълно с Ферарита, Поршета, Бентлита, и Мазератита. biggrin.gif
Тия в Америката затова ли ги карат толкова?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6633
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
http://www.moreto.net/novini.php?n=262799
Нормално е да се срещат повече немски автомобили в България... Това, че Тойота се продава добре на азиатския пазар, не означава, че това е факт и за България...
Нормално е да се срещат повече немски автомобили в България... Това, че Тойота се продава добре на азиатския пазар, не означава, че това е факт и за България...
Според статистиката - мааалко по-вероятно е да срещнеш ремарке отколкото ТойотаКато добавим още около 280 000 коли Audi и BMW, се вижда, че германската автомобилна индустрия е представена у нас с около 1,7 млн. автомобила. За сравнение – трите френски гиганта Renault, Peugeot и Citroen, имат общо малко над 500 000 превозни средства у нас, а петте японски Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi и Mazda - около 300 000
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
dracunculus
- Мнения: 1560
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 217 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Ми, да споделя и аз- живея в Германия и тук има доста голям брой
таксита Пруси (същото е и в Palma de Mallorca, само дето там е наводнено с такива). Не мисля, че ако не бяха изгодни щяха да ги карат таксиджиите толкова, а все пак това са хора, които карат мнооого. Сами си правете изводите.... Не искам никого да убеждавам, caмият аз карам Corolla E15, от които тук до сега не съм видял нито една (както и предишния модел E14)-точно както е написал колегата преди няколко поста.
таксита Пруси (същото е и в Palma de Mallorca, само дето там е наводнено с такива). Не мисля, че ако не бяха изгодни щяха да ги карат таксиджиите толкова, а все пак това са хора, които карат мнооого. Сами си правете изводите.... Не искам никого да убеждавам, caмият аз карам Corolla E15, от които тук до сега не съм видял нито една (както и предишния модел E14)-точно както е написал колегата преди няколко поста.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Точно за това го питах да си даде статистиката.slowtraveler написа:http://www.moreto.net/novini.php?n=262799
Нормално е да се срещат повече немски автомобили в България... Това, че Тойота се продава добре на азиатския пазар, не означава, че това е факт и за България...Според статистиката - мааалко по-вероятно е да срещнеш ремарке отколкото ТойотаКато добавим още около 280 000 коли Audi и BMW, се вижда, че германската автомобилна индустрия е представена у нас с около 1,7 млн. автомобила. За сравнение – трите френски гиганта Renault, Peugeot и Citroen, имат общо малко над 500 000 превозни средства у нас, а петте японски Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi и Mazda - около 300 000
Защото наистина има повече регистрирани ремаркета (93570) от колкото Тойоти (73968).
А всички регистрирани хибриди в България са 718.
Това прави по 103 Тойоти на всеки регистриран хибрид. И за това питах да каже точно колко Тойоти е видял на пътя. Нали си пада по статистиката.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Тойотки имаше на магистралата , не съм ги броил точно колко са . Факт е обаче че нямаше нито един Приус
Защо го пиша това , не защото смятам че Приуса е смешка ( тази ми позиция отдвна е ясна на всички и все още не се е променила ) , а защото явно и 99.99 % процента от водачите на автомобили в България смятат така...
Сега ще има коментари че 99,99 % от Българите бил заблудени и ала бала , да ама не са заблудени ...
За други държави континенти и планети ,поради около 1000 фактора като държавни преференции , субсидии , данъчни облекчения и такси , липса на конкуретни дизелови автомобили и тн и тн и тн , Приуса може и да е изгоден но в България не е .
П.С. Имаше 3 поршета и едно бентли
Защо го пиша това , не защото смятам че Приуса е смешка ( тази ми позиция отдвна е ясна на всички и все още не се е променила ) , а защото явно и 99.99 % процента от водачите на автомобили в България смятат така...
Сега ще има коментари че 99,99 % от Българите бил заблудени и ала бала , да ама не са заблудени ...
За други държави континенти и планети ,поради около 1000 фактора като държавни преференции , субсидии , данъчни облекчения и такси , липса на конкуретни дизелови автомобили и тн и тн и тн , Приуса може и да е изгоден но в България не е .
П.С. Имаше 3 поршета и едно бентли
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Явно и ти си заблуден.SFINKS написа:Тойотки имаше на магистралата , не съм ги броил точно колко са . Факт е обаче че нямаше нито един Приус
Защо го пиша това , не защото смятам че Приуса е смешка ( тази ми позиция отдвна е ясна на всички и все още не се е променила ) , а защото явно и 99.99 % процента от водачите на автомобили в България смятат така...
Сега ще има коментари че 99,99 % от Българите бил заблудени и ала бала , да ама не са заблудени ...
За други държави континенти и планети ,поради около 1000 фактора като държавни преференции , субсидии , данъчни облекчения и такси , липса на конкуретни дизелови автомобили и тн и тн и тн , Приуса може и да е изгоден но в България не е .
П.С. Имаше 3 поршета и едно бентли
Аз пък казвам, че 99% от шофьорите в България дори не знаят какво е това Приус и има ли почва у нас.
Направи си един експеримент - попитай няколко твои приятели какво е Приус и как върви.
Първия въпрос, който ще получиш - колко километра минаваш на ток. Ама този въпрос излиза от 20 човека - един. И той дори не знае нищо за тази кола и въобще за хибридите.
Дори не са се замисляли за хибрид, защото не знаят за съществуването му.
А е и много по-логично за 15к лева да си вземеш БМВ, или Мерцедес или ФВ ако щеш, но не и Тойота. Статистиката го показва. Ти си тръгнал пък да говориш за хибридите чак.
Та как да мислиш за нещо, като въобще не знаеш нищо за това нещо, може ли да ми обясниш?
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
nowyaris
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Няма грам логика да дадеш 15 хиляди лева за кола втора употреба.Да дадеш пет- да,ама петнайсет....
.По-добре дай двайсет и пет хилки и си вземи нова на изплащане. Няма да е хибрид,но не е болка за умиране biggrin.gif .
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Всичките ми приятели знаят много добре какво е Приус поради простат причина че почти всички са в автомобилният бизнес ( бизнеса с чисто нови автомобили ) .Почти всички са го карали по разни тест драйфове и презентации и в България и навън..BOz написа:Явно и ти си заблуден.SFINKS написа:Тойотки имаше на магистралата , не съм ги броил точно колко са . Факт е обаче че нямаше нито един Приус
Защо го пиша това , не защото смятам че Приуса е смешка ( тази ми позиция отдвна е ясна на всички и все още не се е променила ) , а защото явно и 99.99 % процента от водачите на автомобили в България смятат така...
Сега ще има коментари че 99,99 % от Българите бил заблудени и ала бала , да ама не са заблудени ...
За други държави континенти и планети ,поради около 1000 фактора като държавни преференции , субсидии , данъчни облекчения и такси , липса на конкуретни дизелови автомобили и тн и тн и тн , Приуса може и да е изгоден но в България не е .
П.С. Имаше 3 поршета и едно бентли
Аз пък казвам, че 99% от шофьорите в България дори не знаят какво е това Приус и има ли почва у нас.
Направи си един експеримент - попитай няколко твои приятели какво е Приус и как върви.
Първия въпрос, който ще получиш - колко километра минаваш на ток. Ама този въпрос излиза от 20 човека - един. И той дори не знае нищо за тази кола и въобще за хибридите.
Дори не са се замисляли за хибрид, защото не знаят за съществуването му.
А е и много по-логично за 15к лева да си вземеш БМВ, или Мерцедес или ФВ ако щеш, но не и Тойота. Статистиката го показва. Ти си тръгнал пък да говориш за хибридите чак.![]()
Та как да мислиш за нещо, като въобще не знаеш нищо за това нещо, може ли да ми обясниш?
Защо си мислиш че щом ти вчера си открил Пиус който в различните му поколения съществува вече от незнам си колко години и останалият свят е на твоето ниво и на нивото на твоите приятели които не знаят нищо по въпроса ??
Аз съм сигурно от първите хора в България които са се качвали в Приус и имах огромното желание да се оборудвам с това революционно чудо ама то се оказа едно революционно голямо нищо..По трудният начин и от собствен опит си напът да го разбереш и ти .
Защо преценяваш останалите хора от твоята гледна точка и познания, или си мислиш че си нещо повече от останлите ?? Обикновенно това е голяма грешка , от мен да знаеш.Българина изобщо не е толкова прост и неинформиран колкото ти си мислиш .
Без лоши чувства .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
Hursa
- Мнения: 6018
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Смятам, че една от причините за слабото разпространение на хибридите в България е изключителната консервативност на автопазара. Колко време бе необходимо да се наложат дизелите в европа като алтернатива. Някой пазари така и не приеха дизелите. Какъв е процента на дизелови автомобили в америка или русия – сравним с процента на хибридите у нас. И това са огромни пазари. Причините за консервативността на пазарите могат да се видят във всеки един спор за хибрида тук във форума. Друга причина специално за слабото разпространение на приус е в самата тойота. Предлагаше хибрида като отделен модел. Така постъпват и други марки предлагащи хибриди. Ако така се предлагаха дизелите и досега за тях щяхме да говорим като за „смешка” и автомобили за чудаци. Всъщност при това положение дори е учудващо сравнително широкото разпространение на хибридите. Едва от няколко години предлагат хибрида като алтернативно задвижване в съществуващите модели – така започна да постъпва не само тойота, а и хонда, пежо, ситроен и др. Но това е едва от няколко години, недостатъчно за да се пробие консервативността на автопазарите. Още по малко – да се пробие консервативността на БГ пазара където повечето автомобили са втора употреба.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
За хибридите има и сериозни данъчни облекчения на запад, може би и това до голяма степен оказва влияние на по-голямото им разпространение.
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Ето, точно ти сам си казваш, че приятелите ти не са представителна извадка. Аз имам в този случай по-добра извадка на различна група от хора. И какво правим?SFINKS написа:Всичките ми приятели знаят много добре какво е Приус поради простат причина че почти всички са в автомобилният бизнес ( бизнеса с чисто нови автомобили ) .Почти всички са го карали по разни тест драйфове и презентации и в България и навън..BOz написа:Явно и ти си заблуден.SFINKS написа:Тойотки имаше на магистралата , не съм ги броил точно колко са . Факт е обаче че нямаше нито един Приус
Защо го пиша това , не защото смятам че Приуса е смешка ( тази ми позиция отдвна е ясна на всички и все още не се е променила ) , а защото явно и 99.99 % процента от водачите на автомобили в България смятат така...
Сега ще има коментари че 99,99 % от Българите бил заблудени и ала бала , да ама не са заблудени ...
За други държави континенти и планети ,поради около 1000 фактора като държавни преференции , субсидии , данъчни облекчения и такси , липса на конкуретни дизелови автомобили и тн и тн и тн , Приуса може и да е изгоден но в България не е .
П.С. Имаше 3 поршета и едно бентли
Аз пък казвам, че 99% от шофьорите в България дори не знаят какво е това Приус и има ли почва у нас.
Направи си един експеримент - попитай няколко твои приятели какво е Приус и как върви.
Първия въпрос, който ще получиш - колко километра минаваш на ток. Ама този въпрос излиза от 20 човека - един. И той дори не знае нищо за тази кола и въобще за хибридите.
Дори не са се замисляли за хибрид, защото не знаят за съществуването му.
А е и много по-логично за 15к лева да си вземеш БМВ, или Мерцедес или ФВ ако щеш, но не и Тойота. Статистиката го показва. Ти си тръгнал пък да говориш за хибридите чак.![]()
Та как да мислиш за нещо, като въобще не знаеш нищо за това нещо, може ли да ми обясниш?
Защо си мислиш че щом ти вчера си открил Пиус който в различните му поколения съществува вече от незнам си колко години и останалият свят е на твоето ниво и на нивото на твоите приятели които не знаят нищо по въпроса ??
Аз съм сигурно от първите хора в България които са се качвали в Приус и имах огромното желание да се оборудвам с това революционно чудо ама то се оказа едно революционно голямо нищо..По трудният начин и от собствен опит си напът да го разбереш и ти .
Защо преценяваш останалите хора от твоята гледна точка и познания, или си мислиш че си нещо повече от останлите ?? Обикновенно това е голяма грешка , от мен да знаеш.Българина изобщо не е толкова прост и неинформиран колкото ти си мислиш .
Без лоши чувства .
Сам си каза - не гледай от твоята камбанария само.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Моята камбанария , твоята камбанария нямат никакво значение .Това се опитвам и да ти обясня оше от началото..
Българският потребител и пазар като цяло е преценил че за момента Приус не си заслужава парите.И е напълно прав.
Това е представителната извадка която по една "случайност" напълно съвпада и с моето мнение по въпроса.
Ако си заслужаваше още днес щях да си го купя , и то не втора употреба а от магазина..
Просто за условията в България при голямо разнообразие от дизели ,и още поголямо разнообразие от автомобили на LPG и CNG , хибрида няма никакъв рационален смисъл. Виж ако искаш да си фешън и модерен е отделен въпрос..
Българският потребител и пазар като цяло е преценил че за момента Приус не си заслужава парите.И е напълно прав.
Това е представителната извадка която по една "случайност" напълно съвпада и с моето мнение по въпроса.
Ако си заслужаваше още днес щях да си го купя , и то не втора употреба а от магазина..
Просто за условията в България при голямо разнообразие от дизели ,и още поголямо разнообразие от автомобили на LPG и CNG , хибрида няма никакъв рационален смисъл. Виж ако искаш да си фешън и модерен е отделен въпрос..
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

