Според разбиранията на някой „специалисти“ тук, това не са екстри щом са на Prius!smsdeliverer написа:Тази екстра "Безконтактна система за влизане в автомобила и стартиране на двигателя", според мен я има в базовото оборудване на много малко марки.
Другата екстра, която много ме радва е пускането дистанционно на климатика, но тази върви само със солара.
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Нещо да съм казал за това? Това наистина е екстра, която много малко автомобили я предлагат като екстра в базовото ниво на оборудване. Но не означава, че само в Приус е базова екстра, а в друг автомобил, дори от по-нисък клас го няма. Просто е рядко срещана екстра и се среща само в "зелените", хай-тек автомобили на компаниите.prius 3 написа:Според разбиранията на някой „специалисти“ тук, това не са екстри щом са на Prius!smsdeliverer написа:Тази екстра "Безконтактна система за влизане в автомобила и стартиране на двигателя", според мен я има в базовото оборудване на много малко марки.
Другата екстра, която много ме радва е пускането дистанционно на климатика, но тази върви само със солара.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Да се припознаеш, като „специалист“ е едно добро начало.BOz написа:Нещо да съм казал за това? Това наистина е екстра, която много малко автомобили я предлагат като екстра в базовото ниво на оборудване. Но не означава, че само в Приус е базова екстра, а в друг автомобил, дори от по-нисък клас го няма. Просто е рядко срещана екстра и се среща само в "зелените", хай-тек автомобили на компаниите.prius 3 написа:Според разбиранията на някой „специалисти“ тук, това не са екстри щом са на Prius!smsdeliverer написа:Тази екстра "Безконтактна система за влизане в автомобила и стартиране на двигателя", според мен я има в базовото оборудване на много малко марки.
Другата екстра, която много ме радва е пускането дистанционно на климатика, но тази върви само със солара.
Доказва го мнението ти за пореден път. То доказва, че все още не си разбрал какво е екстра и какво не. Специално за теб ще го повторя, че „ЕКСТРА“ не е това, което се предлага в базовото оборудване. Екстра е съвсем друго нещо...
След това следва поредното ти противоречие с която доказваш, че Приус е хай-тек и зелен автомобил. Значи, когато ти е удобно е хай-тек и зелен, а когато ти е удобно не е! А знаеш ли какво означават тези неща? Най-вероятно не, щом ги ползваш безразборно и най-вече, като си противоречиш. „Специалист“ си и това е най-важното. Благодарско, че го доказа за пореден път! biggrin.gif
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Това, че безконтактното палене е екстра екстра е. Обаче лично на мен хич не ме кефи, предпочитам тази екстра да я нямам и да си имам ключ. Сега за да си запаля коклата "безконтактно" трябяа ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да седна на мястото на шофьора. А колата с обикновен ключ мога да си я паля и през врата на пътника. Просто на паркинга подхода и от страната пътника и е по-удобен и обикновено зимата има по-малко навят сняг.... така че и с екстри не трябва да се прекаляваBOz написа:Нещо да съм казал за това? Това наистина е екстра, която много малко автомобили я предлагат като екстра в базовото ниво на оборудване. Но не означава, че само в Приус е базова екстра, а в друг автомобил, дори от по-нисък клас го няма. Просто е рядко срещана екстра и се среща само в "зелените", хай-тек автомобили на компаниите.prius 3 написа:Според разбиранията на някой „специалисти“ тук, това не са екстри щом са на Prius!smsdeliverer написа:Тази екстра "Безконтактна система за влизане в автомобила и стартиране на двигателя", според мен я има в базовото оборудване на много малко марки.
Другата екстра, която много ме радва е пускането дистанционно на климатика, но тази върви само със солара.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Дай схема как да се монтира на приус 3, и най-вече на рх450prius 3 написа:Веско,
имам оферта за теб:![]()
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Кое е това друго нещо, което е екстра? Дай примери, за да разбера гледната ти точка.prius 3 написа:... Специално за теб ще го повторя, че „ЕКСТРА“ не е това, което се предлага в базовото оборудване. Екстра е съвсем друго нещо...
...
Не открих и отговор на въпроса ми за батериите.
В момента такси с номер 13 и с номер 23 висят в сервиза на Тойота в София за смяна на батериите. В момента. Какво по-добро доказателство да ти дам, както искаш.
Също така преди няколко месеца е сменена още една - общо 3 батерии.
Давам ти конкретно номерата на такситата - наистина не те разбирам какво искаш повече като доказателство. Шофьора на такси но. 13 се оказа познат и ми разказа цялата история на батерията и как са пробвали 2 месеца да "оправят" колата само с ресет на софтуера и т.н. докато преди 5 дни са признали официално, че проблема е в тяговата батерия. Точно 5 дни преди това в сервиза постъпва и кола с номер 23 на фирмата. Имаш ли коментар - аз давам примери конкретни - всеки може да го провери това - дори и ти ако имаш желание.
Между другото вече май почти всички таксита съм ги обиколил за последните 8 месеца. И продължавам да твърдя, че колата в интериорно изпълнение е може би най-боклукчивата кола в която съм се возил от този клас. Поне в последните 2 месеца (возил съм се около 40 пъти) не срещнах автомобил, който да не скърца отвратително отвътре.
Много ми е интересно какво ще се случи с този автомобил на 300к по софийските улици. Лошото е, че най-вероятно Тойота ще изтегли (заменя) такситата, когато навършат 200к. Защо ли?
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
BOz не се заяждам с теб, но ти от твойто предположение правиш факт и след това задаваш въпрос, на който трябва да се отговаря смятам, че това изобщо не е коректно.BOz написа:Много ми е интересно какво ще се случи с този автомобил на 300к по софийските улици. Лошото е, че най-вероятно Тойота ще изтегли (заменя) такситата, когато навършат 200к. Защо ли?prius 3 написа:... Специално за теб ще го повторя, че „ЕКСТРА“ не е това, което се предлага в базовото оборудване. Екстра е съвсем друго нещо...
...
Друго каква е цялата тази драма, даже да са дефектни тези батерий(приблизително около 150к. км), имат си гаранция от производителя 5 г или 160 к. км и възможност за удължаване на гаранцията до 10г. с не чак толкова голяма сума.
Другото, което чета из немските форуми за Приус, никъде не съм срещал проблеми с батерията.(говоря за Приус3 модела)
Интериора на един Авенсис със сигурност не е по читав от към качество, от този на Приуса и със сигурност щеше да е толкова дрънкащ колкото и на тези таксита, за които говориш това е все пак Тойота не е Майбах.
Според мен в този форум трябва човек да може да прецени дали да си вземе даден модел кола по прочетеното в него, а какво се получава човека който най-много я плюе си я купува, според мен се получава някакво несъответствие, което не мога да си го обесня.
Така, че ще те помоля да ми обясниш защо още продължаваш да я караш и да се возиш има и други модели таксита ?
Lexus NX 300H F sport
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Казвал съм не веднъж или два пъти защо притежавам Приус и защо го карам. Само заради самото задвижване. Ако това задвижване имаше възможност да е в друг автомобил, то нямаше да карам Приус.smsdeliverer написа:...
Така, че ще те помоля да ми обясниш защо още продължаваш да я караш и да се возиш има и други модели таксита ?
Не го карам и за да пестя от гориво, защото автомобила, който замених за Приуса реално излизаше по-евтино на всеки 100 изминати километри.
Возя се в такситата поради 2 причини.
1. Да събирам мнения и да си говоря с хората, които карат колата. Всеки да си каже мнението, болките и т.н.
2. По-важното е обаче, че ми харесва отношението и най-вече това, че не ги карат хора от малцинствата.
Лично аз, като частен клиент бих взел нов Приус (теоретично), защото този автомобил ще се пенсионира в мен. Не въртя толкова много километри, че да стигне състоянието на разпад на интериора, който се случва в момента с такситата.
За жалост моя Приус беше в движение 1.5 месеца, а от приблизително 2 месеца е в сервиз. И е в сервиз поради простата причина, че карам Приус. Ако беше някой "нормален" автомобил, то вече щеше да е на пътя отдавна. Казвам го и това, за да се знае, че ако се случи нещо с този автомобил е все едно алтернативно да караш Ферари. Габаритни части няма и като опреш до застрахователи, става интересно.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6630
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Ако това те успокоява - за офиса взехме Ферари... Ъъъъъ Фиат де....BOz написа:....
За жалост моя Приус беше в движение 1.5 месеца, а от приблизително 2 месеца е в сервиз. И е в сервиз поради простата причина, че карам Приус. Ако беше някой "нормален" автомобил, то вече щеше да е на пътя отдавна. Казвам го и това, за да се знае, че ако се случи нещо с този автомобил е все едно алтернативно да караш Ферари. Габаритни части няма и като опреш до застрахователи, става интересно.
Фиата е в бокса от 19.07.2014г... Чакаме части
А е одран само калник и някои дреболии под калника - само козметични панели...
Има шанс до изтичане на втория месец да е отново в строя..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Причината не е в модела/колата а в теб - нали писа как ще се пребориш със застрахователите - може и да успееш, ама и те не се дават лесно. Иначе части има, стига да има кой да ги плати. ТМА доставят от слада в Солун до 2 седмици. Да не говорим, че има и алтернативни варианти, ама явно на теб не ти изнася и не бързаш да си оправиш колата.BOz написа:За жалост моя Приус беше в движение 1.5 месеца, а от приблизително 2 месеца е в сервиз. И е в сервиз поради простата причина, че карам Приус. Ако беше някой "нормален" автомобил, то вече щеше да е на пътя отдавна. Казвам го и това, за да се знае, че ако се случи нещо с този автомобил е все едно алтернативно да караш Ферари. Габаритни части няма и като опреш до застрахователи, става интересно.

- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
........BOz написа:
Лично аз, като частен клиент бих взел нов Приус (теоретично), защото този автомобил ще се пенсионира в мен. Не въртя толкова много километри, че да стигне състоянието на разпад на интериора, който се случва в момента с такситата.
.........[/quote]
Благодаря, лично мен това ме удоволетворява като отговор и много хора биха си направили изводите от този отговор, може би и аз затова го взех не нов, но на 11 мес и на 11к км(но на цена с 1/3 по-малко от нов), според мен и аз ще се пенсионирам с него с мойто каране.
Lexus NX 300H F sport
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
От къде го намери?smsdeliverer написа:...
Благодаря, лично мен това ме удоволетворява като отговор и много хора биха си направили изводите от този отговор, може би и аз затова го взех не нов, но на 11 мес и на 11к км(но на цена с 1/3 по-малко от нов), според мен и аз ще се пенсионирам с него с мойто каране.
От обява или...
Защото и аз се оглеждах за такъв върнат от лизинг (или нещо подобно), ама не намерих...
Ами да. Борбата със застрахователите е трудна.Rudy написа:Причината не е в модела/колата а в теб - нали писа как ще се пребориш със застрахователите - може и да успееш, ама и те не се дават лесно. Иначе части има, стига да има кой да ги плати. ТМА доставят от слада в Солун до 2 седмици. Да не говорим, че има и алтернативни варианти, ама явно на теб не ти изнася и не бързаш да си оправиш колата.
И напротив - бързам да си оправя колата, но не на всяка цена. По последна информация частите са поръчани през друга фирма, както и предполагах.
Иначе офертата за предно стъкло от ТМ беше с доставка 2 дни, а за капака 15 дни. Но фактурите естествено не се одобриха от Армеец, което се и очакваше де. Въпроса беше да ги накараме те да кажат как да бъдат закупени частите, като никоя доверена на тях фирма не може да ги предостави.
Борбата продължава, като се надявам в следващите 2 седмици да имам някакъв вид успех.
Иначе алтернативни варианти в България няма. Аз не приемам алтернативен вариант да купя стъкло и капак през ибей, ако това имаш предвид на алтернативен вариант. Всичко трябва да стане с фактури, а в България няма преден капак и стъкло за Приус. За това поръчката от Армеец се дава на една фирма, която да направи внос на въпросните детайли, които трябват. Иначе да, алтернативен вариант е да отида до ТМ, да поръчам каквото ми трябва и да отсвиря застрахователите. Е, това няма да го направя и не го приемам като алтернативен вариант.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
И на това, ако му казват "икономически изгоден автомобил"?!?
В сметката не може да влиза само разхода на гориво. Сметката е комплексна и включва и разходите за таксита, докато си пешеходец, а колата ти е в сервиза, също така похабеното време, разправиите и несгодите при такъв вид ремонти, а те рано или късно се налагат.
Един по-масов и обикновен автомобил се ремонтира за 2-5 дни и си отново на пътя, застрахователите не ти правят въртели и си вършиш работата без да мислиш как да си възстановиш колата и пак да си джиткаш.
Не мога да го разбера BOz за аргумента му, че си е купил Приус само заради хибридната система. Ти да не се возиш под предния капак или няма по-динамични авомобили???
Не знам как е в Германия, защото живея в БГ. За нашите условия това не е изгодна покупка, нито нов, нито втора употреба!
Все пак всеки си решава сам!
В сметката не може да влиза само разхода на гориво. Сметката е комплексна и включва и разходите за таксита, докато си пешеходец, а колата ти е в сервиза, също така похабеното време, разправиите и несгодите при такъв вид ремонти, а те рано или късно се налагат.
Един по-масов и обикновен автомобил се ремонтира за 2-5 дни и си отново на пътя, застрахователите не ти правят въртели и си вършиш работата без да мислиш как да си възстановиш колата и пак да си джиткаш.
Не мога да го разбера BOz за аргумента му, че си е купил Приус само заради хибридната система. Ти да не се возиш под предния капак или няма по-динамични авомобили???
Не знам как е в Германия, защото живея в БГ. За нашите условия това не е изгодна покупка, нито нов, нито втора употреба!
Все пак всеки си решава сам!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Е за какво да го купя? Горивото на всеки 100км да ми излиза по-скъпо ли? Или да карам Тойота? Или да карам 75 коня автомобил? Или да чакам за части? Или пък да не мога да намеря сервиз, който да има познания по този автомобил? Еле пък за невероятния и неповторим дизайн?zi_zi_top написа: Не мога да го разбера BOz за аргумента му, че си е купил Приус само заради хибридната система. Ти да не се возиш под предния капак или няма по-динамични авомобили???
Не знам как е в Германия, защото живея в БГ. За нашите условия това не е изгодна покупка, нито нов, нито втора употреба!
Все пак всеки си решава сам!
Е, като отговориш сам на тези въпроси, сам ще видиш, че Приуса не съм го взел, за да пестя от него.
Не съм и зелено настроен човек, който да си мисли, че с покупката на този автомобил прави някакъв вид "услуга" на природата.
Е в този случай за какво съм го взел според теб?
За мен бъдещето е в електричеството. И поради причината, че не мога да си позволя да помисля за Тесла, то гледам да намеря някакъв компромисен вариант.
И понеже се занимавам и с диагностика на автомобили, този автомобил ми позволява да разширя мирогледа и познанията си.
Именно последното изречение е точно и на място.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост

