Антипатии викаш ... а защо не реализъм. Направо се чудя как да квалифицирам това прекрасно постижение на Тойота - увеличаване на пробега от 2 на 3 км за 15г. Сигурно е еволюция, бавна и мъчителна - по 66.67 метра на година. Но ти естествено ще контрираш, революция е - пробега на батерии е увеличен с цели 50%LEXUS написа:Виж, няма смисъл. Колкото и да им обясняваш, както и да им обясняваш, някои хора имат антипатии към дадени неща.prius 3 написа:...Революция и еволюция. ...15 г. преди всички останали. Тогава само на батерии колата е можела да мине 2 км, а сега са 3 км с нормален Приус 3, като моя...
забранете електромобилите-нека бъдем зелени
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Да, лесно е да плюеш, трудно е да го измислиш, продадеш готов и смислен продукт. Типично поведение на даващия акъл - защо не направи повече, но не споменава защо е толкова надежден. Хващаш негатива, който е обоснован с по-висока надеждност, но не споменаваш позитива, който е много по-важен от това дали ще са 3 километра или 6! Това ли е генералният проблем на автомобил,харчещ от 2л./100 до 5 л./100 км. ? Мога да те разкарам наляво и надясно в логиката на мислене, но сега нямам време. Не ме хващаш в подходящо време. Иначе знаеш, отиваш за пуканки. biggrin.gif 
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
Hursa
- Мнения: 6018
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Не знам на колегите логиката. Както и на тойта, за съжаление фирмата дава много малко инфо за хибридите си. Поне според мен логиката на хибрида съвсем не е значителен пробег на ток. Батерията според мен трябва да е разчетена така, че даде максималната мощност на автомобила за 1-2 ускорения от 0 до максималната му скорост. Както и да акумулира енергията на 1 до 3 спирания, не екстремни спирания, от макс скорост до 0. Т. е. да осигурява ускорение с акумулираната при забавяне енергия, в идеалния случай (хибрида има печалба при зареждане на батерията и при равномерно движение, защото тогава вместо да оползотворява около 10тина кс от мощността на двг оползотворява по голям процент от мощността му, където то е относително по икономично). Да позволява предвижванията на ток в задръстванията, защото в задръстване (дори на светофарите) стоим малко и се преместваме по няколко метра, до няколко десетки метра и пак спираме, което обезсмисля старт стоп системата на не хибрида. Да даде потегляне на ток за да не опушим хората на светофара. Да изманеврираме на ток на паркинга за да не одимим себе си и околните. Икономията идва от оптимизирания за икономична работа сравнително по маломощен ДВГ (който е и значително олекотен, вярно не може да движи автомобила сам, но е интегриран в хибридната система), което допълнително подобрява икономичността му на частични режими. Едно е 130 140 кс двигател даващ мощност 90% от времето до около 30 кс, друго е двигателя 99 кс даващ тези 30 кс. Допълнителната мощност до 136, получаваме от батерията и имаме автомобил с приемлива мощност. Така приуса с малката си по емкост батерия, с ДВГ, с ел двигателя и генератора има тегло около и по малко от теглото на дизелов автомобил със сравнима мощност, както и да имат сравнима цена.
Но тази тема май я предъвквахме две други теми. Загуби се нишката за водорода като алтернатива на ел автомобила и жалко.
Но тази тема май я предъвквахме две други теми. Загуби се нишката за водорода като алтернатива на ел автомобила и жалко.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
На опашката за пуканки си се наредил ти, но очевидно още не си го проумялLEXUS написа:Мога да те разкарам наляво и надясно в логиката на мислене, но сега нямам време. Не ме хващаш в подходящо време. Иначе знаеш, отиваш за пуканки. biggrin.gif
"Не, не ми говори по тозия начин,защото нито си ми на знанията....."; "Приус не получава никакво ценово предимство от властите в Япония!!!! Обясних ти го миначлия път. Защо хем нищо не четеш и не знаеш, хем се инатиш да пишеш и да спориш!! Точо при истинска конкуренция на пазара Приус е най-продаваната кола в Япония и сред най-продаваните в САЩ."
------------------
А сега бъди така добър да разясниш на аудиторията как така любимия ти Приус не получава ценово предимство в Япония!?!?!?!? Можеш да започнеш с отговор на въпроса дали през декември 2011г. правителството на Япония е гласувало за продължаване / до Април 2015г./ на съществуваща програма за насърчаване на покупка на хибриди и електромобили, чиито собственици са освободени от плащане на данъци? След това ни кажи дали ти е известно, че едни от най-високите данъци и такси, плащани от притежатели на МПС-та, се плащат именно в Япония? За улеснение - според доклад на JAMA / Японска асоциация на автомобилостроители / всички дължими данъци и такси в Япония за нов лек автомобил на цена от 23.000 долара, които следва да бъдат заплатени в периода на една нормална експлоатация от 5г., са в размер на около 10.000 долара или иначе казано - около 43% от цената на автомобила. Както следва: национален данък при покупка на автомобила + подобен данък в съответната префектура; ежегоден годишен данък в съответната префектура; национален данък при извършване на техническа инспекция / shaken / на автомобила.
Както виждаш, автомобила ползва сериозни преференции спрямо бензин и дизел. Същия филм е и в САЩ. Да, не ползва преференции спрямо други хибриди и електромобили, но е в отделна група, която ползва преференции спрямо друга. Това е все едно мача да започне при резултат 1:0 за единия отбор. Та в тази връзка, за каква точно истинска конкуренция говориш?
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Никой не започва мача с 1:0. Мача се играе откакто има автомобили. Някой печелят, някой губят, а други директно излизат от играта. Преди 15 г. Тойота пусна първият хибрид в продажби. Нямаше голям успех, но те продължиха и изкараха втора генерация. Противниковите отбори им се подиграваха, защото бяха предприели друга стратегия. Развиваха нещо, което останалите смятаха за безполезно и глупаво. Правеха се измислени тестове, за да се докаже, че Приус е измама. Тойота обаче си играеше тяхната игра и поведоха сериозно в резултата, който изобщо не е 1:0, а много повече. Всички обаче взеха да се усещат, но 15 г. изоставане никак не са малко. Сега всички искат да догонват и се мъчат да направят нещо успешно, но уви не става просто ей така. Повечето държави по света стимулират по един или друг начин екологичните и икономични автомобили. Дори и в нашата изостанала Родина се виждат такива тенденции. В повечето големи градове на света се движат все повече и повече таксита Приус. Явно Тойота ги подкупва може би или има някакъв световен заговор? Не, хората са поумнели и са разбрали, че това е бъдещето. Всички сериозни автомобилостроители вече са в това бъдеще по един или друг начин. Колко успешно или колко не всеки сам може да си прецени. Полека-лека чисто фосилните автомобили (задвижвани само от петролни деривати) ще започнат да изчезват. Това е положението колкото и да не се иска на някой.
След някоя друга година, когато водородните автомобили от Хонда и Тойота станат по-масови, сигурно пак някой ще каже, че мача е почнал 1:0. Не, не е! Сериозните компании развиват нови технологии, а други доразвиват такива от преди 100 г.
След някоя друга година, когато водородните автомобили от Хонда и Тойота станат по-масови, сигурно пак някой ще каже, че мача е почнал 1:0. Не, не е! Сериозните компании развиват нови технологии, а други доразвиват такива от преди 100 г.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Нема такъв филм.prius 3 написа:Полека-лека чисто фосилните автомобили (задвижвани само от петролни деривати) ще започнат да изчезват. Това е положението колкото и да не се иска на някой.
Докато има нефт ще се карат коли на петролни деривати,
колкото и да ни се иска или не...
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 6633
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Според мен все пак успеха се дължи най вече на маркетинга и допълнителните стимули (дали заради обществено мнение и показване загиженост за някаква кауза -няма значение) за закупуване на тякъв автомобил..prius 3 написа:Никой не започва мача с 1:0. Мача се играе откакто има автомобили. Някой печелят, някой губят, а други директно излизат от играта. Преди 15 г. Тойота пусна първият хибрид в продажби. Нямаше голям успех, но те продължиха и изкараха втора генерация. Противниковите отбори им се подиграваха, защото бяха предприели друга стратегия. Развиваха нещо, което останалите смятаха за безполезно и глупаво. Правеха се измислени тестове, за да се докаже, че Приус е измама. Тойота обаче си играеше тяхната игра и поведоха сериозно в резултата, който изобщо не е 1:0, а много повече. Всички обаче взеха да се усещат, но 15 г. изоставане никак не са малко. Сега всички искат да догонват и се мъчат да направят нещо успешно, но уви не става просто ей така. Повечето държави по света стимулират по един или друг начин екологичните и икономични автомобили. Дори и в нашата изостанала Родина се виждат такива тенденции. В повечето големи градове на света се движат все повече и повече ... Явно Тойота ги подкупва може би или има някакъв световен заговор? Не, хората са поумнели и са разбрали, че това е бъдещето. Всички сериозни автомобилостроители вече са в това бъдеще по един или друг начин. Колко успешно или колко не всеки сам може да си прецени
Иначе замени в горното слово хибрида с ГОЛФ и ще получиш аналогично и полит-коректно слово ама за техния форум
Защото този който мисли за екология ще отпусне газта, (и навярно горивото) , и ще има много по - голям ефект..
Ето вчера сутринта не бързах в Петрохан и остарелия бензинов двигател без никакво възвръщане на енергията ми изгори 6.2л/100. т.е. съм реализирал икономия и екология от над 3л/100 без никакво капиталовложение...
Да, мога да си взема хибрид, но това съвсем няма да е заради екологията, а например заради комфорта, който пък е вследствие на другите приоритети на конструкторите - комфорт, икономия, и никаква агресия на пътя...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
а не ти ли е хрумвало че всички са сметнали че е прекалено рано, като цени на горива,съхранение на електрическа енергия, липса на интерес и пазар за хибриди,,,и затова не са започнали производство преди 15 години??? щом приус 1 е бил неуспешен,очевидно тойота са сбъркали,а не останалите....prius 3 написа: Развиваха нещо, което останалите смятаха за безполезно и глупаво. Правеха се измислени тестове, за да се докаже, че Приус е измама. Тойота обаче си играеше тяхната игра и поведоха сериозно в резултата, който изобщо не е 1:0, а много повече. Всички обаче взеха да се усещат, но 15 г. изоставане никак не са малко. Сега всички искат да догонват и се мъчат да направят нещо успешно, но уви не става просто ей така. г.
това да почнеш да поизвеждаш продукт,които ще има търсене след 30 години,е все едно от сега да ходиш с бастунче,щото след 30 години като всичките ти набори окуцеят- ти ще имаш 30 годишен опит и ще си най бърз
това че когато политици решат да демонстрират загриженост за здравето и природата ,или като решат да одрусат някой фонд които е събран с данъци се сещат за приуса, допринася за всеобщото внушение. мисля че политиците многократно са доказвали че техните решения не са непременно доказателство за разум...глобално екологията,финансовата система, бюрократичния апарат,полит-икономиката, за ми леко глупашки свери които търпят реформи през 5 години в доказателство на глупостта на предните.
btw идва края на приуса: бг-правителството замисля сериозен отпор на доминацията му
-
Hursa
- Мнения: 6018
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Повечето нови технологии са навлизали отначало бавно и със загуби. Какво ли е било когато са се появили първите автомобили – несравнимо по скъпи, по бавни, с по малък пробег от всеки конски впряг. Без наложено производство на гориво. Но са успели, нека да сравнят днешния автомобил с конски впряг. Може би след известно време хората ще се чудят защо на производителите им е било нужно да правят 8 12 цилиндрови двигатели като може да се направи 3 цилиндров еднолитров двигател и останалата мощност до да кажем 500 кс да се получи от хибридната система.
За политиците повечето сме съгласни. Политика не мисли за екологията а облича в зелено користни или лобистки интереси (е може би има единични изключения).
Slowtraveler – как така никаква агресия? А хибридите на лексус? Значителна част от сега разработваните хибриди са агресивни. Допада ми концепцията на пежо, например. Дизел в хибрида, но не е разработен май само за икономия на гориво. На кой загрижен за разхода са му нужни 200 кс.
Скоро май ще видим и първите тирове тойота хибрид. И навярно ще бъдат все пак дизели, разработват се с ПСА.
За политиците повечето сме съгласни. Политика не мисли за екологията а облича в зелено користни или лобистки интереси (е може би има единични изключения).
Slowtraveler – как така никаква агресия? А хибридите на лексус? Значителна част от сега разработваните хибриди са агресивни. Допада ми концепцията на пежо, например. Дизел в хибрида, но не е разработен май само за икономия на гориво. На кой загрижен за разхода са му нужни 200 кс.
Скоро май ще видим и първите тирове тойота хибрид. И навярно ще бъдат все пак дизели, разработват се с ПСА.
Последно промяна от Hursa на 21 Окт 2012 11:54, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
За пуканките- не знаеш майтапа. Но бързаш да скачаш.E60_Power написа:На опашката за пуканки си се наредил ти, но очевидно още не си го проумялLEXUS написа:Мога да те разкарам наляво и надясно в логиката на мислене, но сега нямам време. Не ме хващаш в подходящо време. Иначе знаеш, отиваш за пуканки. biggrin.gif![]()
Позволявам си да те цитирам:
"Не, не ми говори по тозия начин,защото нито си ми на знанията....."; "Приус не получава никакво ценово предимство от властите в Япония!!!! Обясних ти го миначлия път. Защо хем нищо не четеш и не знаеш, хем се инатиш да пишеш и да спориш!! Точо при истинска конкуренция на пазара Приус е най-продаваната кола в Япония и сред най-продаваните в САЩ."
------------------
А сега бъди така добър да разясниш на аудиторията как така любимия ти Приус не получава ценово предимство в Япония!?!?!?!? Можеш да започнеш с отговор на въпроса дали през декември 2011г. правителството на Япония е гласувало за продължаване / до Април 2015г./ на съществуваща програма за насърчаване на покупка на хибриди и електромобили, чиито собственици са освободени от плащане на данъци? След това ни кажи дали ти е известно, че едни от най-високите данъци и такси, плащани от притежатели на МПС-та, се плащат именно в Япония? За улеснение - според доклад на JAMA / Японска асоциация на автомобилостроители / всички дължими данъци и такси в Япония за нов лек автомобил на цена от 23.000 долара, които следва да бъдат заплатени в периода на една нормална експлоатация от 5г., са в размер на около 10.000 долара или иначе казано - около 43% от цената на автомобила. Както следва: национален данък при покупка на автомобила + подобен данък в съответната префектура; ежегоден годишен данък в съответната префектура; национален данък при извършване на техническа инспекция / shaken / на автомобила.
Както виждаш, автомобила ползва сериозни преференции спрямо бензин и дизел. Същия филм е и в САЩ. Да, не ползва преференции спрямо други хибриди и електромобили, но е в отделна група, която ползва преференции спрямо друга. Това е все едно мача да започне при резултат 1:0 за единия отбор. Та в тази връзка, за каква точно истинска конкуренция говориш?
Нататък писанията ти отново потвърждават тезата ми,че нищо не разбираш, а само драскаш, както винаги!
Първо, драги, не ме поучавай, защото си прекалено повърхностен в знанията си, поне за коли! Тия глупости, ако обичаш, ги драскай при умньовците с БМВ-та в техния форум!
Колко пъти те помолих да не се инатиш и да пишеш неща,които не разбираш. Какъв си спамер ли си, какъв? Аз не съм седнал да пиша във форум за текстил,защото нищо не разбираш. Ти обаче пишеш и чак поучаваш с жалките си знания други.
При това не само,че интерпретираш информацията грешно, ами и цялото ти мнение е пълно с противоречия и сам се оборваш с изреченията си.
Второ, Приус, драги,!!!!!!!!!!!!!!!! получава толкова ценово предимство колкото и останалите хибриди и еко-автомобили спред стандартите в Япония! Това,че германецът е достатъчно назад в автомобилните технологии и трака с разни старовремски дизели, не е проблем нито на Приус, нито на Япония!
Да, правителството на Япония е гласувало за продължаване / до Април 2015г./ на съществуваща програма за насърчаване на покупка на хибриди и електромобили,но и на други еко-коли!
Приус не ползва преференции нито спрямо останалите хибриди, а Приус е в много пъти по-продаван и ефективен! Но Приус не ползва преференции и спрямо дизели и бензини,които имат съответната ефективност и покритие на еко-стандартите!
Няма никакво 1:0, тия мистификации са твоя измислица и интерпретация. Които естествено няма как да вървят тук. Чак с поучителен тон! Намерил кой да ме поучава за автомобили.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Егати примитивното мислене, извинявай!rudolf написа:а не ти ли е хрумвало че всички са сметнали че е прекалено рано, като цени на горива,съхранение на електрическа енергия, липса на интерес и пазар за хибриди,,,и затова не са започнали производство преди 15 години??? щом приус 1 е бил неуспешен,очевидно тойота са сбъркали,а не останалите....prius 3 написа: Развиваха нещо, което останалите смятаха за безполезно и глупаво. Правеха се измислени тестове, за да се докаже, че Приус е измама. Тойота обаче си играеше тяхната игра и поведоха сериозно в резултата, който изобщо не е 1:0, а много повече. Всички обаче взеха да се усещат, но 15 г. изоставане никак не са малко. Сега всички искат да догонват и се мъчат да направят нещо успешно, но уви не става просто ей така. г.
това да почнеш да поизвеждаш продукт,които ще има търсене след 30 години,е все едно от сега да ходиш с бастунче,щото след 30 години като всичките ти набори окуцеят- ти ще имаш 30 годишен опит и ще си най бърз
Това се нарича далновидна стратегия. Затова днес Тойота произвежда най-завършените и най-добрите хибриди, както и продава най-много, тоест печели от една далновидна идея! Приус 1 никога не е бил неуспех, той беше революцията в автомобилостроенето по време,когато бензинът беше МНОГО по-евтин и всички бяха предубедени към тази технология, надеждността на батериите и другите нормални първосигнални предубеждения. Приус1 беше продаван на загуба именно , за да даде своя принос към налагането на тази технология,която стана хит в най-развити общества, които са отворени към чужди продукти.
Винаги съм казвал огромната разлика между Тойота и немските авто-производители- тя е Фундаментална! Когато Фолксваген,БМВ,Мерцедес разработваха турбо-дизели 90-те години,разни ТДИ-та, Тойота разработваше хибридни технологии. Ако ме питаш кой е далновиядния - веднага ти отговарям- еко-стандартите стават все по-стриктни и старият принцип на работа на конвенционалния дизел и бензин се изчерпва и неминуемо се търсят алтернативни решения с подпомагане на основния двигател от просташки губената енергия при всички конвенционални автомобили под формата на топлина при спиране,забавяне и т.н.
Самият факт ,че хибридите ползват излишна енергия и чрез нея минава част от пътуването ти , съвършено безплатно, говори достатъчно за това колко по-ефективно работи хибридната система. Интелигентна система.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Вижте какво, дайте да спрем да говорим за допълнителните стимули като за нещо лошо! Допълнителни стимули се дават на горивно-ефективните автомобили,а не обратното. Има стратегии в различните държави за драстично намаляване на замърсяването. До 2020г. ЕС има цел за емисии на нови автомобили до 95гр./км.!!!slowtraveler написа: Според мен все пак успеха се дължи най вече на маркетинга и допълнителните стимули (дали заради обществено мнение и показване загиженост за някаква кауза -няма значение) за закупуване на тякъв автомобил..
Ето защо конвенционалният двигател с вътр.горене вече минава на 3 цилиндъра дори при БМВ. За Форд да не говорим, но дори на 3 цилиндъра изпълнението на тези стандарти ще бъде трудно. Тойота е тръгнала по по-трудния, по-инженерния и по-обмисления път - залага на модерен бензинов мотор, който не предава излишни вибрации заради по-малко цилиндри, но е мощно подпомаган от електромотори и интелигентни компютри.
Последно промяна от LEXUS на 21 Окт 2012 12:33, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Не разбрах какво общо може да има словото мйу с това на някой,каращ дърводелски Голф. Та Голф и Приус не могат да бъдат сравнени в нищо освен ,че имат по 4 гуми, 2 фара и 2 стопа. Двете крайности на автомобилната еволюция. Едното явно показва миналото , другото бъдещето. Едното залага на липсата на иновативност, другото точно на обратното. Едното показва изоставане, другото иновативно мислене и технологии. Та те са като топлото и студеното, тъпо и остро и т.н..slowtraveler написа:Според мен все пак успеха се дължи най вече на маркетинга и допълнителните стимули (дали заради обществено мнение и показване загиженост за някаква кауза -няма значение) за закупуване на тякъв автомобил..prius 3 написа:Никой не започва мача с 1:0. Мача се играе откакто има автомобили. Някой печелят, някой губят, а други директно излизат от играта. Преди 15 г. Тойота пусна първият хибрид в продажби. Нямаше голям успех, но те продължиха и изкараха втора генерация. Противниковите отбори им се подиграваха, защото бяха предприели друга стратегия. Развиваха нещо, което останалите смятаха за безполезно и глупаво. Правеха се измислени тестове, за да се докаже, че Приус е измама. Тойота обаче си играеше тяхната игра и поведоха сериозно в резултата, който изобщо не е 1:0, а много повече. Всички обаче взеха да се усещат, но 15 г. изоставане никак не са малко. Сега всички искат да догонват и се мъчат да направят нещо успешно, но уви не става просто ей така. Повечето държави по света стимулират по един или друг начин екологичните и икономични автомобили. Дори и в нашата изостанала Родина се виждат такива тенденции. В повечето големи градове на света се движат все повече и повече ... Явно Тойота ги подкупва може би или има някакъв световен заговор? Не, хората са поумнели и са разбрали, че това е бъдещето. Всички сериозни автомобилостроители вече са в това бъдеще по един или друг начин. Колко успешно или колко не всеки сам може да си прецени
Иначе замени в горното слово хибрида с ГОЛФ и ще получиш аналогично и полит-коректно слово ама за техния форум![]()
Ето, и тойота почна да пуска аурис, ама май е доста далеч в тотала от голф...
Тойота пуска Аурис отдавна и според мен е далеч по-модерния автомобил с по-добра надеждност. Изключая като двигатели Голф7 и 1.4 ТСИ Голф6. Тези двигатели наистина правят солидно впечатление, но не и впечатление от надеждност с усложнените си агрегати.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Да, няма да е лошо всеки да отпуска газта и да се грижи за екологията. Въпросът е,че този с хибрида като отпусне газта се движи с 4/100,а ако отпусне в града газта се движи с 2/100км. Така че отпускането на газта важи за всеки, но по-ефективният хибрид е по-ефективната кола.slowtraveler написа: Защото този който мисли за екология ще отпусне газта, (и навярно горивото) , и ще има много по - голям ефект..
Ето вчера сутринта не бързах в Петрохан и остарелия бензинов двигател без никакво възвръщане на енергията ми изгори 6.2л/100. т.е. съм реализирал икономия и екология от над 3л/100 без никакво капиталовложение...
Да, мога да си взема хибрид, но това съвсем няма да е заради екологията, а например заради комфорта, който пък е вследствие на другите приоритети на конструкторите - комфорт, икономия, и никаква агресия на пътя...
Никаква агресия на пътя - не бих казал! Дали Lexus GS 450h няма агресия на пътя с тия мощни електромотори, ти как мислиш, бавничък хибрид? biggrin.gif
А и между другото, агресия на пътя звучи грозно,а и никъде не се толерира.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: забранете електромобилите-нека бъдем зелени
Много добре си го обяснил, това е обяснявано много пъти, но имам чувството някои хора просто отказват да го асимилират и на следващата тема пак ще си говорят както сега.Hursa написа:Не знам на колегите логиката. Както и на тойта, за съжаление фирмата дава много малко инфо за хибридите си. Поне според мен логиката на хибрида съвсем не е значителен пробег на ток. Батерията според мен трябва да е разчетена така, че даде максималната мощност на автомобила за 1-2 ускорения от 0 до максималната му скорост. Както и да акумулира енергията на 1 до 3 спирания, не екстремни спирания, от макс скорост до 0. Т. е. да осигурява ускорение с акумулираната при забавяне енергия, в идеалния случай (хибрида има печалба при зареждане на батерията и при равномерно движение, защото тогава вместо да оползотворява около 10тина кс от мощността на двг оползотворява по голям процент от мощността му, където то е относително по икономично). Да позволява предвижванията на ток в задръстванията, защото в задръстване (дори на светофарите) стоим малко и се преместваме по няколко метра, до няколко десетки метра и пак спираме, което обезсмисля старт стоп системата на не хибрида. Да даде потегляне на ток за да не опушим хората на светофара. Да изманеврираме на ток на паркинга за да не одимим себе си и околните. Икономията идва от оптимизирания за икономична работа сравнително по маломощен ДВГ (който е и значително олекотен, вярно не може да движи автомобила сам, но е интегриран в хибридната система), което допълнително подобрява икономичността му на частични режими. Едно е 130 140 кс двигател даващ мощност 90% от времето до около 30 кс, друго е двигателя 99 кс даващ тези 30 кс. Допълнителната мощност до 136, получаваме от батерията и имаме автомобил с приемлива мощност. Така приуса с малката си по емкост батерия, с ДВГ, с ел двигателя и генератора има тегло около и по малко от теглото на дизелов автомобил със сравнима мощност, както и да имат сравнима цена.
Но тази тема май я предъвквахме две други теми. Загуби се нишката за водорода като алтернатива на ел автомобила и жалко.
За водорода - В Тойота смятат,че именно водородът е по-скорошната алтернатива на ел.автомобилите, които са лимитирани в пробега си от това,което предлага в момента технологиите за батерии и пряката им обвързаност с висока цена.
Тойота са най-напред, може би след Хонда или заедно с Хонда, във водородните технологии. Говори се,че до 2014-2015 година Тойота ще предложи на пазара автомобил на водород на по-ниска цена,защото основен проблем пред технологията/един от осн.проблеми/ е цената. В момента автомобил на водород би струвал 100 000$ според Тойота. Целта е да се усъвършенства технологията и да "падне" цената под 100 000$.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта