Хайде сега професорите пак да почват да плюят по марката. Тази статистика им дава достатъчни поводи за това.
Най-търсените коли за 2012 г.
Най-търсените коли за 2012 г.
http://fakti.bg/avto/40181-koi-koli-se- ... rez-2012-a
Хайде сега професорите пак да почват да плюят по марката. Тази статистика им дава достатъчни поводи за това.
Хайде сега професорите пак да почват да плюят по марката. Тази статистика им дава достатъчни поводи за това.
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Тц, тц, тц, абе тези хора не четат ли http://toyotabg.eu и мненията на форумните „капацитети“? За това, че Приус е „ТАШАК“, купувачите са му балъци, травестити и какви ли още не, неикономичен, проблемен, тежки батерии, които трябва да се сменят, измама и заблуда е и подобни бисери? laugh.gif
Интересно, какви ли теории сега ще съчинят? biggrin.gif
Интересно, какви ли теории сега ще съчинят? biggrin.gif
- slowtraveler
- Мнения: 6630
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Има една грешка в изследването - който си вземе хибрид, никога повече няма да си купи традиционен автомобил. Какви са тия измислени проценти ... над 50% минават обратно на не-хибриди? ... В грешка са ...
Друго изследване показва, че при смяна на автомобила с нов собствениците на хибриди в САЩ си купуват превозно средство с традиционен двигател. Тези, които повторно си взимат возило с комбинирано задвижване, са само 22%.
Собствениците на Prius обаче правят изключение. Цели 44% от тях сменят стария си Prius със същия модел от следващата генерация.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Минават, минават, ама Приусите са 3-ти по продажби и ако тенденцията се запази съвсем скоро може да ги видим по-нагоре в класацията.MX5 написа:Има една грешка в изследването - който си вземе хибрид, никога повече няма да си купи традиционен автомобил. Какви са тия измислени проценти ... над 50% минават обратно на не-хибриди? ... В грешка са ...
Друго изследване показва, че при смяна на автомобила с нов собствениците на хибриди в САЩ си купуват превозно средство с традиционен двигател. Тези, които повторно си взимат возило с комбинирано задвижване, са само 22%.
Собствениците на Prius обаче правят изключение. Цели 44% от тях сменят стария си Prius със същия модел от следващата генерация.
Хм, това да си на такова място по продажби, въпреки масираната пропаганда си е сериозна работа не мислиш ли? Явно има причини. Номера с ускоряването, заяждащите педали на газта и др. подобни небивалици явно не хвана дикиш и хората се ориентират в правилната посока, а именно - ПРОГРЕСА. Единствената пречка, Приус да не бъде още по-голям бум на пазара ще е невъзможността да произвеждат толкова големи количества. Всъщност и сега се задъхват при поръчките на Приус. За колата се чака повече от 6 месеца, ако си я поръчате. Ей това е истинската причина да не са 2-ри или дори 1-ви колкото ида не им се вярва на някой.
- slowtraveler
- Мнения: 6630
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Просто статистика - всеки си я използва за свои цели...prius 3 написа:slowtraveler
с графиката и линка под нея не разбирам какво искаш да кажеш и каква е връзката с темата?! Не ме карай токова много да си напрягам мисловната дейност! Дай джокер поне! biggrin.gif
Ето например друга статистика, която показва
1. Най-големия пазар в света
2. Има едни цифрички кой какво продава там... Toyota - 800х... А например GM-2500х, VW - 2200х, Dongfeng - 2200х.
Та според мен съвсем не е важно дали дадена марка е 'Номер 1' по някакъв си измислен параметър, защото този параметър навярно е измислен с конкретни комерсиални цели... За съжаление хората са като овцете - един да направи крачка, и 99% от хората тръгват натам без да мислят дали това е правилната крачка... Чиста психология...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
+1. Единствения валиден параметър за #1 е кой колко пари прави. Всичко друго са маркетингови али бали с цел овцете да се ровят из разни класации (къде верни, къде нагласени - без значение) та да се привлекат за доене, та пусналия примамката да увеличим правенето на пари естественоslowtraveler написа:Та според мен съвсем не е важно дали дадена марка е 'Номер 1' по някакъв си измислен параметър, защото този параметър навярно е измислен с конкретни комерсиални цели... За съжаление хората са като овцете - един да направи крачка, и 99% от хората тръгват натам без да мислят дали това е правилната крачка... Чиста психология...
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Точно така, има едни цифрички, които много ясно показват, че Тойота са се сринали в Китай с цели 4,4%. Я ги виж немските производители какъв ръст имат там. И понеже съм наясно с някой неща от статистиката мога ти кажа, че в конкретния случай не говорим за извадки и тенденции, а цифрите са реални и конкретни. Няма нагласяване на нещата, както в стъкмистиката.slowtraveler написа:Просто статистика - всеки си я използва за свои цели...prius 3 написа:slowtraveler
с графиката и линка под нея не разбирам какво искаш да кажеш и каква е връзката с темата?! Не ме карай токова много да си напрягам мисловната дейност! Дай джокер поне! biggrin.gif
Ето например друга статистика, която показва
1. Най-големия пазар в света
2. Има едни цифрички кой какво продава там... Toyota - 800х... А например GM-2500х, VW - 2200х, Dongfeng - 2200х.
Та според мен съвсем не е важно дали дадена марка е 'Номер 1' по някакъв си измислен параметър, защото този параметър навярно е измислен с конкретни комерсиални цели... За съжаление хората са като овцете - един да направи крачка, и 99% от хората тръгват натам без да мислят дали това е правилната крачка... Чиста психология...
Освен всичко Китай не е силен пазар на японските автомобилостроители. Казвал съм го и друг път и пак ще го повторя. Китайците недолюбват японците и са резервирани към техните продукти заради териториални претенции. За това в Китай всичко друго но не и японско.
Хората, че били като оФцете е хем вярно, хем не. Да приемем обаче, че в конкретния случай си прав и оФцете тръгват да купуват хибриди. Всъщност не хибриди, а говорим за конкретен модел ПРИУС. Добре де кажи НЕоФцете на къде са се насочили? Какви модели вземат оФцете и какви вълците?
Според мен нещата са на съвсем друга плоскост. Има едни 5-10% от хората, които са прогресивни. Те движат хората и обществото напред. Всички останали са масата. Хибридната технология е прогресивна и излиза от досегашните стандарти. Винаги, когато нещо излиза от догмата се намират хора, които да спъват прогреса. Въпреки това нещата се движат напред. Така е било, така и ще бъде...
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
С почти същите думи са били заклеймявани критиците на акад. Мичурин, който е ашладисвал домати на върба. biggrin.gifprius 3 написа:... Има едни 5-10% от хората, които са прогресивни. Те движат хората и обществото напред. Всички останали са масата. Хибридната технология е прогресивна и излиза от досегашните стандарти. Винаги, когато нещо излиза от догмата се намират хора, които да спъват прогреса. Въпреки това нещата се движат напред. Така е било, така и ще бъде...
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Я дай според това кой какви пари прави, каква кола трябва да кара според представите ти.MX5 написа:+1. Единствения валиден параметър за #1 е кой колко пари прави. Всичко друго са маркетингови али бали с цел овцете да се ровят из разни класации (къде верни, къде нагласени - без значение) та да се привлекат за доене, та пусналия примамката да увеличим правенето на пари естественоslowtraveler написа:Та според мен съвсем не е важно дали дадена марка е 'Номер 1' по някакъв си измислен параметър, защото този параметър навярно е измислен с конкретни комерсиални цели... За съжаление хората са като овцете - един да направи крачка, и 99% от хората тръгват натам без да мислят дали това е правилната крачка... Чиста психология...![]()
Хайде познай, аз например какви пари правя, за да си купя Приус и дали според твоята логика не бих могъл да си купя нещо по-така с което да се правя на гъзар.
Карай каквато кола ти харесва. Колко пари правиш или какво караш или ще караш не ме вълнува. Нито пък дали ще се правиш на гъзар или не.prius 3 написа:Я дай според това кой какви пари прави, каква кола трябва да кара според представите ти.
Хайде познай, аз например какви пари правя, за да си купя Приус и дали според твоята логика не бих могъл да си купя нещо по-така с което да се правя на гъзар.
За правенето на пари - интересува ме само в моята банкова сметка какво се влива
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Има и морална страна на въпроса! Не е морално в бедна стана с ниски доходи и хора, които си лягат гладни да се "пъчиш" със скъп автомобил пък бил той и много екологичен и икономичен!
Човек трябва да запази човешкото в себе си и да не дразни и парадира, когато някой гладува.
Иначе получава много драскотини по автомобила, счупени стъкла и огледала и се чуди "Защо са такива хората???"... 
Човек трябва да запази човешкото в себе си и да не дразни и парадира, когато някой гладува.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Нещо много леко се измъкваш по тъч линията. biggrin.gifMX5 написа:Карай каквато кола ти харесва. Колко пари правиш или какво караш или ще караш не ме вълнува. Нито пък дали ще се правиш на гъзар или не.prius 3 написа:Я дай според това кой какви пари прави, каква кола трябва да кара според представите ти.
Хайде познай, аз например какви пари правя, за да си купя Приус и дали според твоята логика не бих могъл да си купя нещо по-така с което да се правя на гъзар.
За правенето на пари - интересува ме само в моята банкова сметка какво се влива![]()
Приказваш за праене на пари, а после не те вълнувало.
Значи хем кой какви пари правил било най-важно, а после не било важно. Много си противоречиш... biggrin.gif
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Кого забеляза да се „пъчи“?zi_zi_top написа:Има и морална страна на въпроса! Не е морално в бедна стана с ниски доходи и хора, които си лягат гладни да се "пъчиш" със скъп автомобил пък бил той и много екологичен и икономичен!
Човек трябва да запази човешкото в себе си и да не дразни и парадира, когато някой гладува.Иначе получава много драскотини по автомобила, счупени стъкла и огледала и се чуди "Защо са такива хората???"...
Аз освен БМВиста с РейБана не видях някой да се пъчи. А не мислиш ли, че някой ако реши да се „пъчи“ не би се спрял на Тойота, па макар и Приус?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост
