toyota corolla
- malolitrajkata
- Мнения: 55
- Регистриран на: 04 Яну 2011 12:50
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS 2.2 D4D 150 T27
toyota corolla
Здравейте на всички! Имам питане към по - запознатите каква е разликата в дизеловите мотори на корола след 2003г. има два дизела 1.4 и 2.0 , и двата са 90 кс сили. какви са им разходите? кой е по - добрит от дата?обслужване?
И най - мъдрия си е малко прост!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
1,4 D4-D е по-нов и по-усъвършенстван ДВГ с ангренажна верига, а не с ремък както е 2,0 D4-D и поддръжката му е по-евтина. Като динамични характеристики са еднакви.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- malolitrajkata
- Мнения: 55
- Регистриран на: 04 Яну 2011 12:50
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS 2.2 D4D 150 T27
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
1,4д4д е след 2005-6-та година.... Та разликата главно е в цената на колите. 2.0д4д 90к.с. е първият комън рейл на Тойота, който слагат на Корола и Авенсис. Та разликата е и в поколението на рейл и дюзи. 1.4д4д определено е по-добър от 2.0 90к.с, не само от гледна точка на разходи за поддръжка, данъци, ГО, но и потенциала за доразвиване на 1.4 е просто прекрасен - това го казвам от опит, защото карам такава Корола и просто може да върви в пъти по-добре... А и двигателя го може, трансмисията също устисква... Спирачките на 1.4д4д са същите като на Корола 1.8VVTL-i 192hp - просто спира бясно Ролата..... Частите са и на доста приятни цени вече, а най-големия плюс, че електроника и дюзи са БОШ - това е плюс за хората, които не си поддържат много колите де laugh.gif Щото там вече дюзи и помпа имат ремонтиране, за разлика от другите Денсо дизели. Общо взето, ако си намериш 1.4 д4д читаво, изобщо не му се чуди, но го огледай много добре, защото тия ГАРЕТ турбини не държат в някои случаи - вече 4 такива случая видях .... Та туй то... Разхода на 1.4 е от 4 до 6,5л , но 6,5 го постигам само аз, при това в неделните дни привечер по празните булеварди 

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Корола с 1CD-FTV с 90 к.с. се произвежда до 2005 г. Така, че може да си намери и такава на същите години.Me4oKyX написа:1,4д4д е след 2005-6-та година.... Та разликата главно е в цената на колите. 2.0д4д 90к.с. е първият комън рейл на Тойота, който слагат на Корола и Авенсис....
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Това е по-скоро /+/ за 2,0 литровия ДВГ, а като се има предвид и че се води за по непретенциозен към горивото е още един голям +!Me4oKyX написа:Може и да си намери, но цените НЕ СА сходни....

Пълно щастие няма... Важното е човекът да намери добър екземпляр, независимо от ДВГ.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
ZZ - DENSO дюзите не са голям плюс, защото са ДЕНСО!!! Не можеш да дадеш плюс на Денсо дюза, пред БОШ дюза, за която има стендове, ремонтни части и всичко останало... Единствения плюс за 2.0д4д е по-ниската цена, но пък минуса е, че рано или късно ще трябва да смениш съединител и маховик, което си струва над 1200лв, а едномасови варианти за Корола няма ... 

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
До скоро пееше друга песен! laugh.gifMe4oKyX написа:... но пък минуса е, че рано или късно ще трябва да смениш съединител и маховик, което си струва над 1200лв, а едномасови варианти за Корола няма ...
Мързи ме да ти търся старите мнения, но по-старите съфорумници помнят.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
ZZ - търси си колкото искаш, но за Корола Е12 НИКОГА не е имало едномасов....... За Авенсис 2.0 д4д 110к.с. - да, за Рав4 2.0 Д4Д 116к.с. също, но за Корола не съм казвал такова нещо....Може да съм се объркал, но доста хора си поръчаха с моя помощ едномасови за Рав4-ки, за Авенсиси и никой не е бил излъган. Нито един обаче не е взел съединител и маховик за Корола дизел....
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 22 Фев 2010 20:10
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 3 пъти
Аз съм със същата и наистина маховикът е обикновен.vadoiv написа:Добре де..,аз защо съм останал с впечатлението,че мойта не е с демпферен маховик ,а е с обикновен(евтиния) съединител ( то уж затова и се спрях на този модел....-90коня)...
?
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2003_T ... _1301.html
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2003_T ... _3101.html
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Разводнихме темата, затова и стана тази обърка .... По-горе пише за 110 и 116к.с., защото тези 2.0 са по-добри от 1.4 .... Но то стана манджа пълна..... За тях няма едномасов, за 1.4 и 2.0 90к.с. са заводско с едномасови, но въпроса беше кой да вземе човека, затова и с помощ от ZZ тотално объркахме темата laugh.gif Та общо взето, ако искаш 2.0 д4д, може да стане много добър автомобил, но за това вече си трябва доста още пари и време и труд, най-малкото защото доста му липсва кулера..... Стига толкоз вече по темата...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: biro и 10 госта