CJ's AE86 project
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ако не ме лъже паметта вакуумите под дроселовата клапа са за климатика(ако го има) и за демпфера на тротъла, отгоре са за допълнителния въздух при натискане на спирачката(дето се управлява с едно клапанче). не знам как може да прекъсва от тях, ако са прокъсани даже повече трябва да дърпа - ghost rider-a ги е наскубал всичките
ако са прокъсани тапите - намалява вакуумът в интейка, лъже МАП сензора и ЕКУ-то дава повече гориво. проблемът наистина може да е лоша жица, от липса на гориво или калпави свещи. щом си сменил кабелите - има там един тип във Варна дето продава Дензо Иридиум
а и какъв е акумулатора, читав ли е? алтернатора?
status: за БАН
Не съм 100% сигурен, че е от въпросния вакум. Ще снимам и ще ви покажа за кой точно става въпрос. Обаче веднага щом го запуших и колата спря да придърпва. Може да е някакво съвпадение, защото вчера отново я карах и в началото забелязах някакви подобни симптоми. Докато отида, обаче, до магистралата за да я пробвам вече бяха изчезнали. Налях за всеки случай течност за прочистване на инжекцията. Не съм голям фен на подобни "консерванти", но ако е нещо малко може и да помогне. Следващия път ако колата прекъсва пак ще измеря налягането на горивото.
Колкото до делкото - капачката е нова, за чукчето не помня, но пък много скоро го проверявах. Акумулаторът ми е "Старт". Купих го чисто нов преди година - две. Не мисля, че е от него, защото на "A'pexi"-то в колата имам волтметер, който перманентно си стои над 13.
Колкото до делкото - капачката е нова, за чукчето не помня, но пък много скоро го проверявах. Акумулаторът ми е "Старт". Купих го чисто нов преди година - две. Не мисля, че е от него, защото на "A'pexi"-то в колата имам волтметер, който перманентно си стои над 13.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
щом пробваш с добавки - препоръчвам ти STP Octane booster - едно оранжево. то е най-новата им формула. повечето добавки чистят само когато двигателя е над 4000об, а това ново СТП чисти постоянно - поне от него съм чул най-добри отзиви. пък и да знаеш че добавката понякога прави номера и после трябва да смениш и горивния филтър - набива всичката мръсотия от резервоара в него 
status: за БАН
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Дойде време и моята кола да започне да гори масълце. Първо малко предистория. От скоро се появиха 2 съществени проблема:
1. Колата прекъсва при пълна газ. Това е същият проблем, за който предполагах, че може да е вакум и бях писал по-горе. Интересното е, че прекъсването намалява с юркането на колата. Колкото повече я тормозя, толкова по-рядко се проявява, а в един момент дори изчезва. Мина ли в нормален режим на каране за известно време, а след това пак започна да ускорявам до високи обороти - прекъсването пак се проявява. Лошото е, че при всяко следващо изкараване на колата, прекъсването слиза на по-ниски обороти и зачестява повтаряемостта си през пауър банда.
2. Колата пуши на празен ход. Пушекът е бял, не много гъст. Забелязва се само при работа на двигателя на място. В движение не го усещам или виждам.
От тези 2 констатации реших, че най-вероятно страдам от преобогатена смес на ниски и бедна смес на високи обороти. От тук и възможните дефекти: горивно помпа, горивен филтър, горивна релса, регулатор за налягане на горивото, инжектори, ECU, евентуално TPS (излишно е да споменавам, че нямам ламда сонда и дебитомер).
От както се появи пушенето постоянно следя уредите за налягане в колата и редовно проверявам нивото на маслото и водата. Вчера за първи път установих липса - долях около 1,2 л масло за да постигна ниво на средата между макс и мин на щеката. Преглътнах ситуацията, тъй като и без друго след седмица планувам да отварям мотора.
Реших все пак да проверя налягането в горивната система. Последният път (преди около 2 години) го бях настроил на 2,8-3,0 бара. Изрових уреда и на бързичко го закачих. Показанията, обаче, ми се сториха доста "извънземни": на празен ход отчита около 0,2 (нула цяло и 2 десети) бара, а веднага щом подам газ пада на 0 (нула). Реших, че е повреден и на бързичко отидох за нов. Показанията на новия бяха същите. Днес ще сменя горивния филтър. Ако няма подобрение ще сменя и помпата и регулатора.
Забележка:
от около 2-3 години карам с регулируем горивен регулатор Вебер и горивна помпа от Додж Стелт (предполага се, че държи до около 300-350 к.с.)
1. Колата прекъсва при пълна газ. Това е същият проблем, за който предполагах, че може да е вакум и бях писал по-горе. Интересното е, че прекъсването намалява с юркането на колата. Колкото повече я тормозя, толкова по-рядко се проявява, а в един момент дори изчезва. Мина ли в нормален режим на каране за известно време, а след това пак започна да ускорявам до високи обороти - прекъсването пак се проявява. Лошото е, че при всяко следващо изкараване на колата, прекъсването слиза на по-ниски обороти и зачестява повтаряемостта си през пауър банда.
2. Колата пуши на празен ход. Пушекът е бял, не много гъст. Забелязва се само при работа на двигателя на място. В движение не го усещам или виждам.
От тези 2 констатации реших, че най-вероятно страдам от преобогатена смес на ниски и бедна смес на високи обороти. От тук и възможните дефекти: горивно помпа, горивен филтър, горивна релса, регулатор за налягане на горивото, инжектори, ECU, евентуално TPS (излишно е да споменавам, че нямам ламда сонда и дебитомер).
От както се появи пушенето постоянно следя уредите за налягане в колата и редовно проверявам нивото на маслото и водата. Вчера за първи път установих липса - долях около 1,2 л масло за да постигна ниво на средата между макс и мин на щеката. Преглътнах ситуацията, тъй като и без друго след седмица планувам да отварям мотора.
Реших все пак да проверя налягането в горивната система. Последният път (преди около 2 години) го бях настроил на 2,8-3,0 бара. Изрових уреда и на бързичко го закачих. Показанията, обаче, ми се сториха доста "извънземни": на празен ход отчита около 0,2 (нула цяло и 2 десети) бара, а веднага щом подам газ пада на 0 (нула). Реших, че е повреден и на бързичко отидох за нов. Показанията на новия бяха същите. Днес ще сменя горивния филтър. Ако няма подобрение ще сменя и помпата и регулатора.
Забележка:
от около 2-3 години карам с регулируем горивен регулатор Вебер и горивна помпа от Додж Стелт (предполага се, че държи до около 300-350 к.с.)
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Един въпрос: след около седмица планувам да отварям двигателя и да изпразня килера
В тази връзка ме интересуват частите и консумативите, с които да се запася преди ремонта - гарнитури, семеринги и пр. С ваша помощ бих искал да съставя въпросния списък.
1. Гарнитура за глава - 1 бр. (налична)
2. Биелни лагери - ще се закупят след инспекция - 1 комплект
3. Гарнитура за изходящия колектор - 1 бр.
4. Гарнитура за всмукателния колектор - 1 бр. (тъй като ще слагам ИТБ-та, планувам да купя само тази към главата)
5. Гумено уплътнение между картера и блока - 1 бр.
6. ...
7. ...
8. ...
1. Гарнитура за глава - 1 бр. (налична)
2. Биелни лагери - ще се закупят след инспекция - 1 комплект
3. Гарнитура за изходящия колектор - 1 бр.
4. Гарнитура за всмукателния колектор - 1 бр. (тъй като ще слагам ИТБ-та, планувам да купя само тази към главата)
5. Гумено уплътнение между картера и блока - 1 бр.
6. ...
7. ...
8. ...
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Sustavia spisuka po burzo.... shtoto idva zima i po hubavo rabota ot tova da si choplo chovek kolata na toplo... niama!cj написа:Един въпрос: след около седмица планувам да отварям двигателя и да изпразня килераВ тази връзка ме интересуват частите и консумативите, с които да се запася преди ремонта - гарнитури, семеринги и пр. С ваша помощ бих искал да съставя въпросния списък.
![]()
![]()
1. Гарнитура за глава - 1 бр. (налична)
2. Биелни лагери - ще се закупят след инспекция - 1 комплект
3. Гарнитура за изходящия колектор - 1 бр.
4. Гарнитура за всмукателния колектор - 1 бр. (тъй като ще слагам ИТБ-та, планувам да купя само тази към главата)
5. Гумено уплътнение между картера и блока - 1 бр.
6. ...
7. ...
8. ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта
