Подготви се ,че един голфаджия ме е надъхал и ме държи 2-ри денLiakaDJ написа:Ти пък много ги разбираш . Можем да поспорим за последните две точки (в неделя).miLen4o написа:Хммммм....ctpyrap написа:Според теб?
Семейна - много тясна ще дойде.
Ежедневка - доста трябва да и се налива У резервУарУ biggrin.gif
Писта - като гледам не ги карат много по пистите ,ама това ще е един добър опит.
Сватосване - Много отдавна и е минало времето.
Ще купувам МР2 мк2
A car without TURBO is like a man without BALLS!
На драг половината коли са атмосферки, не си запознат а говориш като експерт. МР2-ката е около 1300кг по спомен, а на тия коне трябва по-сериозна мощност, ако колата не е олекотена.plam_ko_ написа:ako se podgotvi mr2 shte dava dobri vremena ti na drag koq kola e bez turbo za kvi atmosverki govorish oshte poveche che dvigatelq e otzad shte kasa na pistata samo da ima nqkoi da q podgotvi samo che trebvat kinti za tova
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Е как ше е ефтин като отзад едвам бъркаш да си смениш въздушния филтър примерно.
Една кола, ако ще се тунингова серизоно независимо каква е, дори и Голф да е пак ще е доста скъпо. То само клетката вътре сигурно ще е около 1000 лв, ако не и повече. Не съм запознат с цените в БГ.
Една олекотена MR2 с 3S-GE с до добър пилот, примерно Chapster biggrin.gif, не виждам по какво може да отсръпи на която и да е друка кола на Time Attack, да речем.
А, ако е подготвена за писта, не виждам по-какво би отстъпила на една наточена Лада 5-ца, освен че ще има много по-добър баланс от Ладата.
Една кола, ако ще се тунингова серизоно независимо каква е, дори и Голф да е пак ще е доста скъпо. То само клетката вътре сигурно ще е около 1000 лв, ако не и повече. Не съм запознат с цените в БГ.
Една олекотена MR2 с 3S-GE с до добър пилот, примерно Chapster biggrin.gif, не виждам по какво може да отсръпи на която и да е друка кола на Time Attack, да речем.
А, ако е подготвена за писта, не виждам по-какво би отстъпила на една наточена Лада 5-ца, освен че ще има много по-добър баланс от Ладата.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Да, това е един от хората, който може да каже дали MR2 става за писта и защо?-Kris- написа:Има една МР2ка турбо, ако не се лъжа е на колегата alex72 ....
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
според мен става за писта - даже и Калояново
Атмосферката - миналата година беше тестова - тунинга се изразяваше в премахването на излишните за писта неща. Тази година ще се направят и някои нови неща и би трябвало да се слезе с лекота под 1.00.00 (само предполагам де). Подробности имам в блога - http://tuning-parts.bg/blog/toyota-mr2-time-attack-car
Турбо-то - също има смисъл, но се иска доста по-сериозна подготовка
Като цяло е една от най-евтините и здрави коли за тракдей - имам няколко серии по 15-20 обиколки със сликове, обикновени спирачки и съединител без да има промяна в работата им. В Англия ги карат много, но там имат писти за тях.
Атмосферката - миналата година беше тестова - тунинга се изразяваше в премахването на излишните за писта неща. Тази година ще се направят и някои нови неща и би трябвало да се слезе с лекота под 1.00.00 (само предполагам де). Подробности имам в блога - http://tuning-parts.bg/blog/toyota-mr2-time-attack-car
Турбо-то - също има смисъл, но се иска доста по-сериозна подготовка
Като цяло е една от най-евтините и здрави коли за тракдей - имам няколко серии по 15-20 обиколки със сликове, обикновени спирачки и съединител без да има промяна в работата им. В Англия ги карат много, но там имат писти за тях.
Toyota Turbo
...
алекс: всичко става с необходимата подготовка.,а което не става ,става с много инвестиций/докато основния замисъл на инженерите се затрие.
разбирам че колата е едва в началото на модифицирането си,и не може да се иска много от нея, но този резултат до момент би бил постижим и с сивик, пежо 106,саксо,клио,-без тежки модове. вие в момента лекувате и се борите с недостатъка на колата която има пред по горните мъничета,,,а имено 200-300 кила по голяма маса,заради което си мисля че по горните коли имат предимство.,освен предимствата ,че са в всяка морга и имат евтини тунинг части.
дано имам късмета да се засечем на някое каране тази година,че от извстно време само си говоря:)
разбирам че колата е едва в началото на модифицирането си,и не може да се иска много от нея, но този резултат до момент би бил постижим и с сивик, пежо 106,саксо,клио,-без тежки модове. вие в момента лекувате и се борите с недостатъка на колата която има пред по горните мъничета,,,а имено 200-300 кила по голяма маса,заради което си мисля че по горните коли имат предимство.,освен предимствата ,че са в всяка морга и имат евтини тунинг части.
дано имам късмета да се засечем на някое каране тази година,че от извстно време само си говоря:)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта