-
nemezis_85
- Мнения: 152
- Регистриран на: 29 Юни 2008 21:12
- Местоположение: Пловдив
Мнение
от nemezis_85 » 26 Окт 2011 12:47
Става въпрос за селика 4та ген. като загрее и пада налягането на маслото. За пояснение има нова маслена помпа и сменени лагери на вала и пак пада налягането. Не мога да си обясня на какво се дължи. Ако някои може да каже на какво се дължи или къде може да е проблема ще съм благодарен.
nemezis_85
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от mitoko » 26 Окт 2011 13:41
кво ти е маслото и на колко км. е ?
mitoko
-
Vokil
- Мнения: 663
- Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
- Местоположение: Варна
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vokil » 28 Окт 2011 20:10
Колко кубикова е тази селика и помпата нова ли беше или втора употреба из мануалите има доста подробно описание как се проверяват хлабините на роторите в помпата.
Човек и добре да живее умира .......
Vokil
-
nemezis_85
- Мнения: 152
- Регистриран на: 29 Юни 2008 21:12
- Местоположение: Пловдив
Мнение
от nemezis_85 » 29 Окт 2011 08:35
Помпата е нова и не сметнах за нужно да и проверявам хлабините, а колата е 2000см3
nemezis_85
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от mitoko » 29 Окт 2011 12:34
нова ама няма налягане. един съвет от мен - дори е да е от завода дирекно ВИНАГИ ПРОВЕРЯВАЙ ПАК всички параметри и то 2 пъти, това се казва "ДАБЪЛ ЧЕК". 5 минути повече може да ти спестят много ядове в бъдеще.
и още един съвет махни го тоя боклук 10в40 и си сложи ПЪЛНА СИНТЕТИКА 5в40
mitoko
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] и 4 госта