Колебая се каква кола да взема, дали да е Ауриса или Пежо 308 1,6ХДИ, Хюндай и30 (пак дизел). От тези модели Тойотата е с най-висока цена. Моля ви помагайте
Auris 2.0 D4D - дали си заслужава?
Auris 2.0 D4D - дали си заслужава?
Здравейте (надявам се бъдещи) колеги. Насочил съм се към стария модел на Ауриса около 2007-8 дизел 2.0 D4D, но нещо не мога да намеря достатъчно мнения за колата. Какво може да ми кажете, достатъчно надежни ли са? Скъпа ли е за подръжка, двигател, окачване.....Всичко което може да ми кажете ще ми е от полза. Качвах се вече в няколко и сам малко разочарован от всичката пластмаса по таблото. Имах Меган и го разкарах точно по тази причина. В момента карам Ситроен Ц4 и ми изглежда малко по-стегнат от вътре или по-скоро има доста по-малко пластамаса която да трака. Искам да отбележа че не съм се возил в Ауриса а само съм сядал.
Колебая се каква кола да взема, дали да е Ауриса или Пежо 308 1,6ХДИ, Хюндай и30 (пак дизел). От тези модели Тойотата е с най-висока цена. Моля ви помагайте
Колебая се каква кола да взема, дали да е Ауриса или Пежо 308 1,6ХДИ, Хюндай и30 (пак дизел). От тези модели Тойотата е с най-висока цена. Моля ви помагайте
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Единственият недостатък на този страхотен автомобил е сравнително скромния му багажник. Ако това не е важно за теб го купувай без да се замисляш. 
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Ако не ти харесва скърцането на пластмаса в интериора - не си взимай Тойота. laugh.gif Не е голям проблем, но ако държиш много на това се насочи към друга марка.
Само за пример ще кажа че Астрата на баща ми не скърца като Авенсиса ми, а са на едни години. Въпреки това никога не бих предпочел Астрата.
Още нещо. Нека колеги с Аурис да кажат дали има приблем с шумовете, защото Авенсис 2 е всеизвестно, че има проблем със скърцането на центалната конзола.
Само за пример ще кажа че Астрата на баща ми не скърца като Авенсиса ми, а са на едни години. Въпреки това никога не бих предпочел Астрата.
Още нещо. Нека колеги с Аурис да кажат дали има приблем с шумовете, защото Авенсис 2 е всеизвестно, че има проблем със скърцането на центалната конзола.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
Значи за проблема със скърцането на центалнотъо табло на Авенсис 2 - това е признат често срещан проблем. Не съм си го измислил аз, а прочетох някъде за него след като при мен се появи. За другото - генерализирах малко на майтап. Но е видно, че при различните модели и фейслифтове проблемите са различни и трябва да се пита или да се рови в нета преди да се купува.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
и при мен - 4 години и 47 000км няма скърцане. Багажника е 350л, което не е много,но не е и малко. Ако не си семеен с деца ти е повече от достатъчен. Аз съм с 1.4 D4D и съм много доволен от възможностите на колата, а 2.0 D4D си е направо ракета както каза колегата. С пластмасата се свиква рано или късно - това да ти е проблема 
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Бъди сигурен, че има причини да е по-скъпа от Пежото и Хюндая! 
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
jingo
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Жена ми има същия модел, към който си се насочил. Колата е на 2г и 3м и 33 450км. Купихме я на година и половина. За това време, средния и разход е 5.8л/100км изминати почти 13 000км. Като се кара в София, а извън града в 70% от случаите по магистрала със 130км/ч. Возили сме се 4 възрастни с дете на столче и пълен багажник и пак си изпреварва със 130 по магистралата. Преди да я купим, сравнявахме с i30. Хюндая лично на нас по-не ни хареса, но не сме се возили. Просто отвътре не ни допадна и нямаше смисъл да се возим. Като обслужване няма разлика в официалните сервизи. Хюндая 1.6 дизел(90 или 115к.с.) в хиляди км:
1 - 181.36 лв
15 - 264.46 лв
30 - 460.20 лв
45 - 264.46 лв
60 - 460.20 лв
75 - 317.21 лв
90 - 529.80 лв
105 - 264.46 лв
120 - 609.40 лв
135 - 264.46 лв
150 - 528.55 лв
165 264.46 лв
180 529.80 лв
На Ауриса на 30х.км. в София е 520, в Пазарджик 480. Но не съм сигурен на повече км колко е. Те в Тойота ги пишат на едни табла и не ги помня, докато тези в Хюндай ми го дадоха разпечатано.
На Аурис-а возията му е твърда, поне в сравнение с Авенсис 2. В Аурса усещам доста повече неравносите по пътя. Не знам дали по принцип са така или не, но на тази която ние имаме е така. Само един път се возих в един друг, но за кратко, а и по булеварда нямаше дупки.
Аз лично знам за 3 проблема при Ауриса, като и трита са ми потвърдени от механици в Тойота.
Първия е скърцане от задните спирачки, сменят някакви държачи и накладки и край. Няма някакви проблеми при спиране, просто нещо скърца.
Втория е повреда във водната помпа. Около 40 000 най-често се проявявало и естественно не на всички. След 2009-та са с други помпи. Сменят я с друга. От тези за които аз знам, никой не е минал още 40 000км с новата помпа, за да каже дали новата е ОК. Тук трябва да внимаваш. В по-западни държави, гаранцията за тази помпа за коли преди 2009-та е удължена на до 5г и 100 000км, като хората казват, че тази гаранция идва от Европейското представителство, а не от локалните държавни такива. Кофти, е че ние сме на Балканите, което още явно не е в Европа, защото нашите тук се пънат след 3-тата година (ако не се лъжа колегата Dizzle го накараха да си я плати, а неговата няма 5г). Решението - или се разправяш до дупка или за същите пари си правиш едноседмична екскурзия до някоя западна страна
, в която да ти сменят помпата безплатно.
Третия е в кормилната рейка. Появява се някакво чукане, докато въртиш волана, като след това почва да се чува и при леки неравности. Сменят или рейката или каре. Тук не знам дали има удължаване на гаранцията(може и да има), но за сега хората не се оплакват след смяна. Много хора казват, че това потропване няма да доведе до по-сериозни проблеми или отказване на рейката. Склонен съм да им вярвам, защото в противен случай, щеше да е кампания по подобие на педала на газ-та.
Другото нещо е, че колата е дизел и с това си има проблемите на дизелите, които ги имат всички. За тях вече е писано много, но общото мнение е ,че ако не уцелиш кофти дизел и си сменяш редовно консумативите проблеми няма. Тъй като ще купуваш нещо старо, бягай да ти я проверят в сервиз.
Аз съм 186см и съм се возил и отзад и отпред. Колата отзад е по-висока от други модели в този клас, като дори когато седя отпред, отзад сяда човек с моите размери спокойно. Задните седалки имат 2 степени на наклон, което е също удобно особенно за малки деца в столче. Задните колани са удобни и за столчета без Isofix система, защото имат блокиращ механизъм, независимо, че двете крайни задни седалки имат подготовка за Isofix седалки. Не помня как беше на Хюндая, но при Аурис има светлинен датчик за изключена предна въздушна възглавница на пасажерското място.
На жена ми е с двузонов климатроник и си работи много добре и зима и лете. Само един проблем има по дизайна. От шофьорското място не се вижда добре на къде е насочена въздушната струя. Представлява проблем за шофьора, когато искаш да духа на точно определено място а не където то е решило (режим Auto).
Друго интересно нещо, е че когато резервоара е пълен, чуваме горивото в резервоара като се клати. Като гледах по форумите, изглежда нормално.
Не съм виждал как работи ESP система на тази кола, защото нашата няма такава, но засега с нашето каране не е дало признак, че ни е нужна.
1 - 181.36 лв
15 - 264.46 лв
30 - 460.20 лв
45 - 264.46 лв
60 - 460.20 лв
75 - 317.21 лв
90 - 529.80 лв
105 - 264.46 лв
120 - 609.40 лв
135 - 264.46 лв
150 - 528.55 лв
165 264.46 лв
180 529.80 лв
На Ауриса на 30х.км. в София е 520, в Пазарджик 480. Но не съм сигурен на повече км колко е. Те в Тойота ги пишат на едни табла и не ги помня, докато тези в Хюндай ми го дадоха разпечатано.
На Аурис-а возията му е твърда, поне в сравнение с Авенсис 2. В Аурса усещам доста повече неравносите по пътя. Не знам дали по принцип са така или не, но на тази която ние имаме е така. Само един път се возих в един друг, но за кратко, а и по булеварда нямаше дупки.
Аз лично знам за 3 проблема при Ауриса, като и трита са ми потвърдени от механици в Тойота.
Първия е скърцане от задните спирачки, сменят някакви държачи и накладки и край. Няма някакви проблеми при спиране, просто нещо скърца.
Втория е повреда във водната помпа. Около 40 000 най-често се проявявало и естественно не на всички. След 2009-та са с други помпи. Сменят я с друга. От тези за които аз знам, никой не е минал още 40 000км с новата помпа, за да каже дали новата е ОК. Тук трябва да внимаваш. В по-западни държави, гаранцията за тази помпа за коли преди 2009-та е удължена на до 5г и 100 000км, като хората казват, че тази гаранция идва от Европейското представителство, а не от локалните държавни такива. Кофти, е че ние сме на Балканите, което още явно не е в Европа, защото нашите тук се пънат след 3-тата година (ако не се лъжа колегата Dizzle го накараха да си я плати, а неговата няма 5г). Решението - или се разправяш до дупка или за същите пари си правиш едноседмична екскурзия до някоя западна страна
Третия е в кормилната рейка. Появява се някакво чукане, докато въртиш волана, като след това почва да се чува и при леки неравности. Сменят или рейката или каре. Тук не знам дали има удължаване на гаранцията(може и да има), но за сега хората не се оплакват след смяна. Много хора казват, че това потропване няма да доведе до по-сериозни проблеми или отказване на рейката. Склонен съм да им вярвам, защото в противен случай, щеше да е кампания по подобие на педала на газ-та.
Другото нещо е, че колата е дизел и с това си има проблемите на дизелите, които ги имат всички. За тях вече е писано много, но общото мнение е ,че ако не уцелиш кофти дизел и си сменяш редовно консумативите проблеми няма. Тъй като ще купуваш нещо старо, бягай да ти я проверят в сервиз.
Аз съм 186см и съм се возил и отзад и отпред. Колата отзад е по-висока от други модели в този клас, като дори когато седя отпред, отзад сяда човек с моите размери спокойно. Задните седалки имат 2 степени на наклон, което е също удобно особенно за малки деца в столче. Задните колани са удобни и за столчета без Isofix система, защото имат блокиращ механизъм, независимо, че двете крайни задни седалки имат подготовка за Isofix седалки. Не помня как беше на Хюндая, но при Аурис има светлинен датчик за изключена предна въздушна възглавница на пасажерското място.
На жена ми е с двузонов климатроник и си работи много добре и зима и лете. Само един проблем има по дизайна. От шофьорското място не се вижда добре на къде е насочена въздушната струя. Представлява проблем за шофьора, когато искаш да духа на точно определено място а не където то е решило (режим Auto).
Друго интересно нещо, е че когато резервоара е пълен, чуваме горивото в резервоара като се клати. Като гледах по форумите, изглежда нормално.
Не съм виждал как работи ESP система на тази кола, защото нашата няма такава, но засега с нашето каране не е дало признак, че ни е нужна.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта