ne gi vzimai, az gi opravihugabuga написа: samo da potvardish che da ne gi kupim 2 puti![]()
CJ's AE86 project
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Esenta mu bilo tujno, aaaaaaaaaaaa hahahaha ........PAKETA_1 написа:Слушай Лорда и пълней...той неговата я скъса от ремонти и модификации зимъска...лятото му е горещо, зимата студено, есента му било тъжно, а пролетта му се е*е...
laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Едната със сигурност е крива, имам друга резервна - надявам се да се окаже добра. В момента си търся лагер за нея, защото нейният е поръждясал.punkara написа:cj, proveri si i poluoskite na mosta dali sa pravi! za da ne unishtozish noviyat lsd, lageri i pr.! mnogo e vazhno!
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
cj, shom shte rebuildvash mosta, i difa, smeni vsichki vzmoni lageri, i semeringi i garnituri! izchisti mu korpusa i go preboyadisai, prosto napravi go nov, za da stane hubava rabota, i da ne ti zudava poveche yadove.
nikoga nedei da orezvash drebni neshta za da spestih nyakoi lev, ne si zasluzava! nakraja izliza po-skupo!
uzpehi!
nikoga nedei da orezvash drebni neshta za da spestih nyakoi lev, ne si zasluzava! nakraja izliza po-skupo!
uzpehi!
Още първия път като ребилдвах смених всички и боядисах. Даже настоящите ми лагери трябва да са ОК, ама въпреки това съм поръчал нови. Тъй, че се надявам да се получи най-накрая!punkara написа:cj, shom shte rebuildvash mosta, i difa, smeni vsichki vzmoni lageri, i semeringi i garnituri! izchisti mu korpusa i go preboyadisai, prosto napravi go nov, za da stane hubava rabota, i da ne ti zudava poveche yadove.
nikoga nedei da orezvash drebni neshta za da spestih nyakoi lev, ne si zasluzava! nakraja izliza po-skupo!
uzpehi!
Отгоре на всичко ще ходя до майстор чак във Видин. Нали се сещаш колко "много" други точки в БГ са по-далече от Варна
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Що не си купиш една Ладичка ? Те са заводско тунинговани !:)cj написа:Още първия път като ребилдвах смених всички и боядисах. Даже настоящите ми лагери трябва да са ОК, ама въпреки това съм поръчал нови. Тъй, че се надявам да се получи най-накрая!punkara написа:cj, shom shte rebuildvash mosta, i difa, smeni vsichki vzmoni lageri, i semeringi i garnituri! izchisti mu korpusa i go preboyadisai, prosto napravi go nov, za da stane hubava rabota, i da ne ti zudava poveche yadove.
nikoga nedei da orezvash drebni neshta za da spestih nyakoi lev, ne si zasluzava! nakraja izliza po-skupo!
uzpehi!
Отгоре на всичко ще ходя до майстор чак във Видин. Нали се сещаш колко "много" други точки в БГ са по-далече от ВарнаТъй, че хич не гледам да спестя някой лев...
![]()
biggrin.gif
Много поздрави ,
Maxell
Maxell
-
b_d
Ти пък си купи една "Смена 8М" - за да го снимаш, докато дрифтваmaxell написа:Що не си купиш една Ладичка ? Те са заводско тунинговани !:)cj написа:Още първия път като ребилдвах смених всички и боядисах. Даже настоящите ми лагери трябва да са ОК, ама въпреки това съм поръчал нови. Тъй, че се надявам да се получи най-накрая!punkara написа:cj, shom shte rebuildvash mosta, i difa, smeni vsichki vzmoni lageri, i semeringi i garnituri! izchisti mu korpusa i go preboyadisai, prosto napravi go nov, za da stane hubava rabota, i da ne ti zudava poveche yadove.
nikoga nedei da orezvash drebni neshta za da spestih nyakoi lev, ne si zasluzava! nakraja izliza po-skupo!
uzpehi!
Отгоре на всичко ще ходя до майстор чак във Видин. Нали се сещаш колко "много" други точки в БГ са по-далече от ВарнаТъй, че хич не гледам да спестя някой лев...
![]()
biggrin.gif
biggrin.gif
Още по-весело щеше да е ако присъствахте с мен и Асен на сглобката на диффа. Днес ми е първи ден на работа и до сега не ми остана време да докопам нет-а за да ви поразсмея малко. На мене всъщност ми се плаче де... :Р Първо въпросният майстор - не безизвестния бай Боре - не е във Видин, а във Враца - нещо съм се заблудил, но пък в крайна сметка спестих някой лев от път ;) Второ, ако Асен не беше дошъл с мен, не мисля, че въобще щяхме да говорим за сглобка ... за което за пореден път му изказвам благодарности.
Та така де, става въпрос за едно хале от бившия завод за електрокари във Враца. Веднъж прекрачил прага, няма начин да не се изцапаш. Голяма неразбория. "Анти-ред"! Интерес предизвикаха 3 машини, оцеляли от кому-демо прехода - две от тях бяха предназначени за изработка на по-сложни зъбни детайли, а третата - за тестване на зацепване между въпросните детейли. За съжаление нямам снимки - бях толкова мръсен, че ми беше неудобно да си бръкна в джоба даже за телефона.
След като обяснихме на Бай Боре за какво сме дошли - той се съгласи да ни обърне внимание с фразата "ами ша го оправим бе, айде почвайте да разглабяте." И от там насетне Асен влезе в ролята на хирург, а аз на мед сестра... БТВ: имаше и известна визуална прилика с истинските лекари - бели блузки, бели обувчици - което, вземайки в предвид систуацията - не беше в наша полза ;) Поне ръкавиците им да имахме...
Няма да изпадам в подробности относно разглабянето и сглабянето. Само на кратко ще изброя основните постижения за деня:
1. Асен разглоби диффа
2. Майстора отиде да яде
3. Асен изби няколко лагера
4. Майстора се понапи (сериозно) - стана весело
5. Помощника на майстора закачи короната и пиньона на машината за тестване - резултат: има известно износване, но "ще работи!" --Бай Боре--
6. Асен сглоби диференциала
7. Майстора донесе часовниче - луфтомер (или както там се казва)
8. Асен си поигра с часовничето
9. Майсторът също
10. Идваше ми да набия майстора
11. На Асен също
12. тръгнахме си
13. установих, че няма толкова голяма бира, с която да почерпя Асен за помощта!
Същата вечер се видяхме на импровизирана "пица среща" с още няколко члена от форума. Беше забавно! Установихме, че въпреки "Тойота срещата" към момента почти нямаше членове с "вървежни тойоти".
biggrin.gif
Горе-долу с това се характеризират впечатленията ми. Искам да отбележа, че коментарите ми се отнасят само за работата и услугите, които бай Боре предлага - а не за него самия. Той иначе изглеждаше добряга. Просто не е човека, който се надявах да намеря. Между другото - само за информация - за изработка на корона и пиньон обяви цена 380-400 лв. Не мога да преценя дали е в състояние да извърши услугата прецизно, но със сигурно няма да може да работи само по чертеж и без мостра.
Та така де, става въпрос за едно хале от бившия завод за електрокари във Враца. Веднъж прекрачил прага, няма начин да не се изцапаш. Голяма неразбория. "Анти-ред"! Интерес предизвикаха 3 машини, оцеляли от кому-демо прехода - две от тях бяха предназначени за изработка на по-сложни зъбни детайли, а третата - за тестване на зацепване между въпросните детейли. За съжаление нямам снимки - бях толкова мръсен, че ми беше неудобно да си бръкна в джоба даже за телефона.
След като обяснихме на Бай Боре за какво сме дошли - той се съгласи да ни обърне внимание с фразата "ами ша го оправим бе, айде почвайте да разглабяте." И от там насетне Асен влезе в ролята на хирург, а аз на мед сестра... БТВ: имаше и известна визуална прилика с истинските лекари - бели блузки, бели обувчици - което, вземайки в предвид систуацията - не беше в наша полза ;) Поне ръкавиците им да имахме...
Няма да изпадам в подробности относно разглабянето и сглабянето. Само на кратко ще изброя основните постижения за деня:
1. Асен разглоби диффа
2. Майстора отиде да яде
3. Асен изби няколко лагера
4. Майстора се понапи (сериозно) - стана весело
5. Помощника на майстора закачи короната и пиньона на машината за тестване - резултат: има известно износване, но "ще работи!" --Бай Боре--
6. Асен сглоби диференциала
7. Майстора донесе часовниче - луфтомер (или както там се казва)
8. Асен си поигра с часовничето
9. Майсторът също
10. Идваше ми да набия майстора
11. На Асен също
12. тръгнахме си
13. установих, че няма толкова голяма бира, с която да почерпя Асен за помощта!
Същата вечер се видяхме на импровизирана "пица среща" с още няколко члена от форума. Беше забавно! Установихме, че въпреки "Тойота срещата" към момента почти нямаше членове с "вървежни тойоти".
Горе-долу с това се характеризират впечатленията ми. Искам да отбележа, че коментарите ми се отнасят само за работата и услугите, които бай Боре предлага - а не за него самия. Той иначе изглеждаше добряга. Просто не е човека, който се надявах да намеря. Между другото - само за информация - за изработка на корона и пиньон обяви цена 380-400 лв. Не мога да преценя дали е в състояние да извърши услугата прецизно, но със сигурно няма да може да работи само по чертеж и без мостра.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта