Check engine - ПРОБЛЕМ

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 16 Юни 2011 15:12

moloko написа: Има ли компютъра опция да показва записаните грешки в миналото....
нещо като дневник....дори и те да са ИЗТРИТИ от някой "майстор" ?
ECU-то не съхранява лог на грешките. Лог-а остава в програмата, с която се диагностицира. Там се записва ID-то на компа и срещу това ID се съхранява дневник на грешките. И когато има някакъв сериозен проблем още в гаранционния период, този дневник се изпраща на производителя и после жълтурите връщат ремонтни указания

А колкото до чек-енджина аз мисля че проблема ти е в потенциометъра на педала, по-точно в контактите на крайния изключвател. ''Ремонта'' който са ти направили се състои във фино почистване и напръскване с електро-спрей. За това не са ти дали гаранция колко време ще изкара.
Може да потърсиш педал втора употреба, но гледай VIN-a да започва с ''J''
Пачо Кардана - Президент !!!

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 16 Юни 2011 15:38

Не знам какво точно съхранява, но последната грешка, дори да не е активна индикацията в момента, си стои вътре. Колко е дълбок лога не знам.
Това би трябвало да е стандартизирано - по ODB и тем подобни стандарти, така че може да се потърси какво е правилото.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 16 Юни 2011 15:56

gicho написа:Не знам какво точно съхранява, но последната грешка, дори да не е активна индикацията в момента, си стои вътре.
Това се отнася за временните грешки, когато чек-а изгасва и колата уж се оправя, но грешката си стои записана щото никой не я е изтрил.
Или имаш предвид, че пази последната изтрита грешка?
Пачо Кардана - Президент !!!

moloko
Мнения: 283
Регистриран на: 14 Окт 2010 22:23
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от moloko » 16 Юни 2011 16:10

Вече проверих, след като е изтрита нищо не се пази....
Както казва Colone . Стои докато някой не я изтрие....

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 16 Юни 2011 23:59

moloko написа:Вече проверих, след като е изтрита нищо не се пази....
Както казва Colone . Стои докато някой не я изтрие....

ЛОГ-а няма как да е безкраен... въпрос на памет и цена за това. Но след като някой нарочно е изтрил лога няма нужда да се пази повече :thumbsup:

Аватар
naughty
Мнения: 32
Регистриран на: 04 Сеп 2007 14:09

Мнение от naughty » 20 Юни 2011 17:09

да споделя как се развиха нещата при мен.

Значи сложиха манометър към горивната система и закачиха компютърче за диагностика. Караха така докато изкочи проблема и стана ясно, че не е ни педала ни дебитометъра а горивна помпа. същата е с вграден и капсулован филтър, така че да не може да се подменя и върви в комплект с помпата.. а помпата е 1300лв. Малоумници са Тойота, не е истина. С какъв акъл слагат капсулиран филтър в помпата не ми я ясно. накарах ги да почиатят само и ще карам така.

мисля да си поръчам стикери "НИКОГА ПОВЕЧЕ ТОЙОТА" и да облепя колата.
Toyota Corolla, Luna 2007
1.6 Dual VVT-i, 124 HP
Made in Japan

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 20 Юни 2011 18:16

ако е така що първо не сипеш на мечо добавката,би трябвало да изкара боклуците!
а твърде ме съмнява да е верно това с капсулования филтър.
като че ли не намираш подходящия майстор,много меко казано!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6186
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 337 пъти
Получена  благодарност: 367 пъти

Мнение от slowtraveler » 20 Юни 2011 20:21

Вижте захранването към помпата. Да не би там да е 'ключа от палатката' и от там да спада налягането - моментно прекъсване на захранването..
Проверихте ли алармата кое прекъсва? Да не би да са сложили реленце към помпата, което вече да е с нагорели контакти...
Не вярвам 4 годишен автомобил да е запушил филтъра... Не знам какви бози трябва да са наливани в резервоара, че да излязат от утайника и да се наблъскат в помпата......
Ако са сигурни в модула помпа/филтър, то по-вероятно е проблема да е самата помпа или захранването към нея...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 20 Юни 2011 23:56

naughty написа: Малоумници са Тойота, не е истина. С какъв акъл слагат капсулиран филтър в помпата не ми я ясно.
Що ве Тойота не са единствените. И Опел Астра 2007 година е така. Филтъра върви с цялата помпа. Явно натам върви автомобилната индустрия.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 22 Юни 2011 08:44

coolone написа:
gicho написа:Не знам какво точно съхранява, но последната грешка, дори да не е активна индикацията в момента, си стои вътре.
Това се отнася за временните грешки, когато чек-а изгасва и колата уж се оправя, но грешката си стои записана щото никой не я е изтрил.
Или имаш предвид, че пази последната изтрита грешка?
Да, говорех точно за грешка която еку-то маха само след определен брой давания на контакт, ако е изчезнала първопричината.
Това му е лошото всеки квартален майстор да има оборудване за търкане на грешки...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 29 Юни 2011 10:47

naughty написа:
мисля да си поръчам стикери "НИКОГА ПОВЕЧЕ ТОЙОТА" и да облепя колата.

laugh.gif laugh.gif Бате в тоя форум има фанатици, сега ще те линчуват с камъни, за това което си написал

btw сега се сещам, че и аз имах подобен проблем с един Мерцедес... там светваше чек-а, а грешката беше за сензор на рейла, а там цифрите са брутални
Нещата се оправиха като буквално изкормих алармата...
Както казва Слоу твърде вероятно причината да е точно там. Една евтина аларма и/или нескопосан монтаж могат да те вкарат в сериозен филм.
Поискай от някой алармаджия да ти възстанови веригата на помпата, да шунтира алармата. Успех!
Пачо Кардана - Президент !!!

neznaiko
Мнения: 124
Регистриран на: 24 Яну 2008 22:37
Местоположение: София

Мнение от neznaiko » 29 Юни 2011 13:27

moloko написа:За сега проблема като че ли се реши "ВРЕМЕННО"
Събота и неделя няма проблеми.....

Мисля си обаче....
Логично ми се струва дебитомера и този датчик на педала да са свързани тъй като вероятно общите им показания отчетени от Компа подготвят необходимата горивна смес....
така си мисля.
Та в тази връзка (поправете ме ако греша) възможно ли е отчетена грешка в единия датчик да се прехвърля като грешна работа и на другия....в смисъл в един случай неточно количестов въздух, в другия неточно количество гориво.
и така в единия случаи да се отчита грешка в Дебитомера а в другия в Педала на газта......
Имах абсолютно същия проблем и той идваше от датчика за изключено положение на педала на газта. Някъде във форума даже имаше снимки от един колега къде точно се намира. Свалих го, продухах го и го пръснах малко с WD-40. Оттогава - май стана повече от година и половина не е създавал никакъв проблем. Предполагам, заради местоположението си и "чистите" ни улици без никаква кал по тях, успява да се замърси и компа не отчита контакт в него при отпуснат педал на акселератора. Свалянето не е сложно, но е на неудобно място - мисля, че цялата процедура ми отне около 20-30 мин.
Не мисля, че има нужда да се купува "втора ръка", защото може също да е зацапан, а просто да се почисти оригиналния. При мен след около 8 години и 180к км експлоатация нямаше никакви видими следи от механично износване или повреди по датчика.
2001 Avensis D-4D, 2004 Avensis Verso D-4D

curnichko
Мнения: 3
Регистриран на: 26 Авг 2009 21:19
Местоположение: София

Мнение от curnichko » 04 Юли 2011 11:00

Колеги здравейте! Четох из форума но женската ми главица нищо не разбира и се чудя накъде да поема. Карам Корола 1.6 16v 2002г. Днес сутринта паля колата и светва Check engine. Консултирах се с майстор който твърди че е запушен катализатора и трябва да се махне. Да обаче след изчетеното не съм сигурна че е така. Колата върви както досега. От известно време отчитам че мощността е спаднала но днес не е по различно. На диагностика ли да я закарам или какво rolleyes.gif
Обърках се тотално и ще съм благодарна да ме посъветвате какво да предприема.
Поздрави!

Всъщност по повод мощността - на моменти върви и ускорява много бързо в други случаи не върви добре.

lubooo
Мнения: 274
Регистриран на: 22 Фев 2010 23:08
Местоположение: Велико Търново

Мнение от lubooo » 04 Юли 2011 11:32

закараи я на диагностика в някои сервиз , тои тоз маистор да не е ванга да ти прочете грешката без диагностика biggrin.gif закараи я при хора с техника и те ще ти кажат
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 04 Юли 2011 16:32

Църничко. в никакъв случай не давай да ти изкормят катализатора,не и преди диагностика с оригиналния тестер.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта