нов лизинг от Тойота - 10 години нова Тойота
нов лизинг от Тойота - 10 години нова Тойота
Ето това вече звучи много интересно.
http://auto-press.net/Официални_вносите ... ОВА_TOYOTA
РЕВОЛЮЦИОННО НОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ОТ TOYOTA & SOGELEASE
Преди 4 месеца, на 1 февруари Тойота Балканс ЕООД, съвместно със Сожелиз България ЕООД и ЗАД Алианц България стартира уникално лизингово предложение със забележително ниски месечни вноски – TOYOTA OPTIMAL LEASING. Трите компании предложиха на българските потребители изключително удобно и гъвкаво финансово решение при покупка на нов автомобил с марката Toyota. Основните предимства на офертата са ниският лихвен процент от 5.25% и забележително ниските месечни вноски, започващи от 159 лв. на месец и възможни при високи гарантирани остатъчни стойности до 30% при петгодишен лизинг.
За по-малко от 2 месеца българските вносители на нови автомобили спешно възприеха тази лизингова технология и последваха Toyota със свои версии на лизингови схеми с високи остатъчни стойности и ниска месечна вноски. Така, Toyota и нейните партньори ефективно промениха утвърдените порядки за лизинговане и ползуване на нов автомобил – в полза на българските потребители, като въведоха една утвърдена международна практика.
Тогава ние казахме, че променяме правилата на играта.
Сега ще променим самата игра!
Toyota, съвместно със Sogelease, представя на българския автомобилен пазар едно революционно ново потребителско решение за използуване на винаги нов автомобил за 10 години с една единствена първоначална вноска, което е иновация, не само за България, но и за Европа и света:
10 години, 3 нови автомобила Toyota, 1 първоначална вноска!
ОСНОВНИ ПРЕДИМСТВА НА ПРОГРАМАТА 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA:
10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA e революционен лизингов план, при който с една единствена първоначална вноска от 10%, клиентът може да използува последователно 3 нови автомобила Toyota за 10 години, като ги сменя на всеки 40 месеца.
Така, клиентът на Toyota винаги шофира нов автомобил, последен модел, адекватен на семейните му нужди и статус без да се грижи за препродажбата му в края на лизинговия период, без да инвестира в първоначална вноска за стартиране на нов лизинг и без да минава през цялостна процедура за одобрение
Програмата е абсолютно отворена и неангажираща – на всеки 3 години клиентът е свободен да избира дали да продължи със следващия нов автомобил или да се откаже, като при отказ от програмата клиентът е свободен да избира дали да придобие автомобила.
Програмата 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA е абсолютно гъвкава и се адаптира според актуалните семейни нужди и статут на клиента. На всеки 3 години клиентът е свободен да избира дали да продължи със същия модел или да го замени с друг модел на Toyota, ниво на оборудване или двигател, които отговарят на семейните му нужди и доходи в момента.
10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA е първото изцяло адаптивно потребителско решение на българския пазар - каквото и да се случи, тази програма позволява клиентите лесно и безболезнено да вземат по-голям или по-малък, по-скъп или по-евтин автомобил Toyota и така да управляват месечните си вноски съобразно финансовите си възможности в момента.
ПРОГРАМАТА 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA СРЕЩУ ТРАДИЦИОННИЯ ЛИЗИНГ
С програмата 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA ефективно елиминираме неудобствата и недостатъците и на традиционните лизингови предложения:
БЕЗ инвестиране в нова първоначална вноска на всеки 3 години – с една авансова вноска от 10% клиентът използува 3 нови автомобила за 10 години
БЕЗ рискове и неудобства от препродажба на стария автомобил – клиентът връща ключовете от стария и взима нов автомобил
БЕЗ дългосрочни ангажименти – клиентът сам избира модела и месечните си вноски
БЕЗ скъпоструващо изплащане на целия автомобил – 30% гарантирана остатъчна стойност
БЕЗ остаряване – клиентът винаги шофира нов автомобил, последен модел
10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA e лизингов план, който надгражда атрактивните условия на Toyota Optimal Leasing по един революционен начин като дава пълно право на избор на клиента при максимална гъвкавост, удобство и възможно най-изгодни финансови условия:
ОСНОВНИ ПАРАМЕТРИ НА ПРОГРАМАТА 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA:
Една единствена първоначална вноска: от 10%*
Период на лизинга: 3 периода х 40 месеца или общо 10 години
Атрактивен годишен лихвен процент: 5.25%**
Гарантирана висока остатъчна стойност в размер на: 30%
Пълно спокойствие с гаранция 5 години или 160 000 км.
Пълна свобода на избор след всеки 3 годишен период:
Без промяна – избор на автомобил на същата цена – клиентът продължава да плаща същите месечни вноски за нов 40 месечен период БЕЗ да заплаща нова първоначална вноска
Възможност за промяна на модел, ниво на оборудване, двигател:
при избор на автомобил на по-ниска цена – платената първоначална вноска за настоящия автомобил се прехвърля като по-висок процент към по-евтиния автомобил, а месечните вноски намаляват
при избор на автомобил на по-висока цена – доплащане само на разликата в първоначалната вноска от настоящия до по-скъпия автомобил и месечните вноски се увеличават
Възможност за отказ след всеки 3 годишен период:
опция за връщане на автомобила без никакви ангажименти
опция за придобиване на автомобила чрез заплащане или разсрочване на остатъчната стойност до 3 години
* 15% за Land Cruiser
** Променлив годишен лихвeн процент – 5.25%, формиран от 3-мес. EURIBOR + надбавка
http://auto-press.net/Официални_вносите ... ОВА_TOYOTA
РЕВОЛЮЦИОННО НОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ОТ TOYOTA & SOGELEASE
Преди 4 месеца, на 1 февруари Тойота Балканс ЕООД, съвместно със Сожелиз България ЕООД и ЗАД Алианц България стартира уникално лизингово предложение със забележително ниски месечни вноски – TOYOTA OPTIMAL LEASING. Трите компании предложиха на българските потребители изключително удобно и гъвкаво финансово решение при покупка на нов автомобил с марката Toyota. Основните предимства на офертата са ниският лихвен процент от 5.25% и забележително ниските месечни вноски, започващи от 159 лв. на месец и възможни при високи гарантирани остатъчни стойности до 30% при петгодишен лизинг.
За по-малко от 2 месеца българските вносители на нови автомобили спешно възприеха тази лизингова технология и последваха Toyota със свои версии на лизингови схеми с високи остатъчни стойности и ниска месечна вноски. Така, Toyota и нейните партньори ефективно промениха утвърдените порядки за лизинговане и ползуване на нов автомобил – в полза на българските потребители, като въведоха една утвърдена международна практика.
Тогава ние казахме, че променяме правилата на играта.
Сега ще променим самата игра!
Toyota, съвместно със Sogelease, представя на българския автомобилен пазар едно революционно ново потребителско решение за използуване на винаги нов автомобил за 10 години с една единствена първоначална вноска, което е иновация, не само за България, но и за Европа и света:
10 години, 3 нови автомобила Toyota, 1 първоначална вноска!
ОСНОВНИ ПРЕДИМСТВА НА ПРОГРАМАТА 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA:
10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA e революционен лизингов план, при който с една единствена първоначална вноска от 10%, клиентът може да използува последователно 3 нови автомобила Toyota за 10 години, като ги сменя на всеки 40 месеца.
Така, клиентът на Toyota винаги шофира нов автомобил, последен модел, адекватен на семейните му нужди и статус без да се грижи за препродажбата му в края на лизинговия период, без да инвестира в първоначална вноска за стартиране на нов лизинг и без да минава през цялостна процедура за одобрение
Програмата е абсолютно отворена и неангажираща – на всеки 3 години клиентът е свободен да избира дали да продължи със следващия нов автомобил или да се откаже, като при отказ от програмата клиентът е свободен да избира дали да придобие автомобила.
Програмата 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA е абсолютно гъвкава и се адаптира според актуалните семейни нужди и статут на клиента. На всеки 3 години клиентът е свободен да избира дали да продължи със същия модел или да го замени с друг модел на Toyota, ниво на оборудване или двигател, които отговарят на семейните му нужди и доходи в момента.
10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA е първото изцяло адаптивно потребителско решение на българския пазар - каквото и да се случи, тази програма позволява клиентите лесно и безболезнено да вземат по-голям или по-малък, по-скъп или по-евтин автомобил Toyota и така да управляват месечните си вноски съобразно финансовите си възможности в момента.
ПРОГРАМАТА 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA СРЕЩУ ТРАДИЦИОННИЯ ЛИЗИНГ
С програмата 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA ефективно елиминираме неудобствата и недостатъците и на традиционните лизингови предложения:
БЕЗ инвестиране в нова първоначална вноска на всеки 3 години – с една авансова вноска от 10% клиентът използува 3 нови автомобила за 10 години
БЕЗ рискове и неудобства от препродажба на стария автомобил – клиентът връща ключовете от стария и взима нов автомобил
БЕЗ дългосрочни ангажименти – клиентът сам избира модела и месечните си вноски
БЕЗ скъпоструващо изплащане на целия автомобил – 30% гарантирана остатъчна стойност
БЕЗ остаряване – клиентът винаги шофира нов автомобил, последен модел
10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA e лизингов план, който надгражда атрактивните условия на Toyota Optimal Leasing по един революционен начин като дава пълно право на избор на клиента при максимална гъвкавост, удобство и възможно най-изгодни финансови условия:
ОСНОВНИ ПАРАМЕТРИ НА ПРОГРАМАТА 10 ГОДИНИ НОВА TOYOTA:
Една единствена първоначална вноска: от 10%*
Период на лизинга: 3 периода х 40 месеца или общо 10 години
Атрактивен годишен лихвен процент: 5.25%**
Гарантирана висока остатъчна стойност в размер на: 30%
Пълно спокойствие с гаранция 5 години или 160 000 км.
Пълна свобода на избор след всеки 3 годишен период:
Без промяна – избор на автомобил на същата цена – клиентът продължава да плаща същите месечни вноски за нов 40 месечен период БЕЗ да заплаща нова първоначална вноска
Възможност за промяна на модел, ниво на оборудване, двигател:
при избор на автомобил на по-ниска цена – платената първоначална вноска за настоящия автомобил се прехвърля като по-висок процент към по-евтиния автомобил, а месечните вноски намаляват
при избор на автомобил на по-висока цена – доплащане само на разликата в първоначалната вноска от настоящия до по-скъпия автомобил и месечните вноски се увеличават
Възможност за отказ след всеки 3 годишен период:
опция за връщане на автомобила без никакви ангажименти
опция за придобиване на автомобила чрез заплащане или разсрочване на остатъчната стойност до 3 години
* 15% за Land Cruiser
** Променлив годишен лихвeн процент – 5.25%, формиран от 3-мес. EURIBOR + надбавка
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
На мен нещата не ми изглеждат така розови:
Виждам нещата така: когато дойде момента за смяна на автомобила: след 40 месеца ти смятат, че си внесъл първоначалната такса 10% за следвашия автомобил и отново започваш с лизинговите вноски, предвидени за новия автомобил.
А ти до него момент си изплатил над 70% от стария автомобил (поне в сайта на Тойота пише, че всеки лизинг за отделния автомобил е за срок 60 месеца...
Та по съвсем груби сметки (наистина - на око) - излиза, че за удоволствието да ти вземат автомобила без да се грижиш сам за продажба, Тойота вземат едни 10% (ако сметнем, че продажната цена на автомобила е спаднала с 50% за 3 години, и са приспаднали 10% като вноска за нов автомобил...)...
Някой икономист не може ли да поразясни какво означава този лизинг - може да греша в сметките или в първоначалната информация???
П.С. Scot си изтри мнението...Имайки предвид, че всичките разчети ще минават през евро (EURIBOR+ надбавка), и доста високия в сравнение с UK ГПР нещата стават съвсем странни...
Но предполагам, че ще има желаещи най-вече сред фирмите: предвиждаш си точно разходите и поддържаш автопарка нов.
Виждам нещата така: когато дойде момента за смяна на автомобила: след 40 месеца ти смятат, че си внесъл първоначалната такса 10% за следвашия автомобил и отново започваш с лизинговите вноски, предвидени за новия автомобил.
А ти до него момент си изплатил над 70% от стария автомобил (поне в сайта на Тойота пише, че всеки лизинг за отделния автомобил е за срок 60 месеца...
Та по съвсем груби сметки (наистина - на око) - излиза, че за удоволствието да ти вземат автомобила без да се грижиш сам за продажба, Тойота вземат едни 10% (ако сметнем, че продажната цена на автомобила е спаднала с 50% за 3 години, и са приспаднали 10% като вноска за нов автомобил...)...
Някой икономист не може ли да поразясни какво означава този лизинг - може да греша в сметките или в първоначалната информация???
П.С. Scot си изтри мнението...Имайки предвид, че всичките разчети ще минават през евро (EURIBOR+ надбавка), и доста високия в сравнение с UK ГПР нещата стават съвсем странни...
Но предполагам, че ще има желаещи най-вече сред фирмите: предвиждаш си точно разходите и поддържаш автопарка нов.
Последно промяна от slowtraveler на 11 Юни 2011 14:31, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Точно това и аз си помислих, че за служебна кола изглежда добре (като изключим променливия годишния %). А за лична е добре за тези, които обичат да сменят често колите си (въпреки, че за мен и 3 години ми се виждат много).slowtraveler написа:....
Но предполагам, че ще има желаещи най-вече сред фирмите: предвиждаш си точно разходите и поддържаш автопарка нов.
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Дали това е само за колите?Raya написа:Точно това и аз си помислих, че за служебна кола изглежда добре (като изключим променливия годишния %). А за лична е добре за тези, които обичат да сменят често колите си (въпреки, че за мен и 3 години ми се виждат много).slowtraveler написа:....
Но предполагам, че ще има желаещи най-вече сред фирмите: предвиждаш си точно разходите и поддържаш автопарка нов.
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Този лизинг толкова ми стана интересен, че отправих запитване към Тойота за модели, които официално не се предлагат тук. Ето какво ми отговориха:
Отпадам от схемата 10 години Тойота:))))) Поне разбрах, че ако искам ще ми доставям Тойота, каквато има само 2-а употреба в БГ.
Индивидуална поръчка можете да направите за доставка на Тойота ............. Такъв автомобил можем да ви предложим при стандартен лизингов план, с остатъчна стойност от 5 %. За този модел не можем да гарантираме висока остатъчна стойност, която е включена в програмата "10 години нова Тойота".
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
аз теглих кредит50000лв по същата схема с**преди три години
общо за срок от 25години трябваше да върна 75000лв заради тези ** в момента
имам да връщам 125000 и до сега съм върнал 16800 от които 2600 по главницата
другото лихва мисълта ми е не се хващайте на схема с неизвестно
общо за срок от 25години трябваше да върна 75000лв заради тези ** в момента
имам да връщам 125000 и до сега съм върнал 16800 от които 2600 по главницата
другото лихва мисълта ми е не се хващайте на схема с неизвестно

живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Лизинговият план е този от Toyota Optimal Leasing. ГПР би трябвало да се образува по същият начин с вкл. застраховки и прочее.
Лихвениqт процент базиран на EURIBOR е далеч по-ясен от измислените коефициенти на много банки по кредитите им.
Смисълът на тази кампания е да не си тровиш живота с кола след третата и година, а и да можеш да си смениш автомобила ако имаш нужда.
Ако се върна назад във времето преди десет години не бих могъл да си и представя днешната криза или добрите години непосредствено преди това... Така че за мен тази кампания си е достатъчно добра сега ми трябва Avensis а след 6 години Aурис hybrid... или пък ще мога да си позволя Lexus
.
Лихвениqт процент базиран на EURIBOR е далеч по-ясен от измислените коефициенти на много банки по кредитите им.
Смисълът на тази кампания е да не си тровиш живота с кола след третата и година, а и да можеш да си смениш автомобила ако имаш нужда.
Ако се върна назад във времето преди десет години не бих могъл да си и представя днешната криза или добрите години непосредствено преди това... Така че за мен тази кампания си е достатъчно добра сега ми трябва Avensis а след 6 години Aурис hybrid... или пък ще мога да си позволя Lexus

- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Само да напомня какво се случи преди кризата и последствията от кризата с такова мото. Хората купуваха масово жилища с кредит дори на 100% (нямаха минималната сума 10% да капарират жилището). Сега мнооого жилища разпродават съдии изпълнители, а хората се изнасят под наем, защото вече нямат собствен покрив.zi_zi_top написа: Важното е какво правиш тук и сега! Няма утре![/b][/u]
Както им гледам мъките, как човек да не се замисли и за утре.
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....
Единственното неизвестно в схемата е ....... регуряният личен доход в течение на 10 години напред.....
По въпроса за ГПР-то.... какво сте се вторачли в това ГПР.... Това е един измислен показател от ЕЦБ с които задължително се упоменава във всеки договор за кредит.... Формулата за изчисление е "идиотска"... и понеже всеки ден ми се налага да записвам ГПР-та мога да ви кажа , че ТОИ НЯМА отношение към релната цена на кредита по простата причина че се изчислява при изходни стоиности които в последствие се променят....
Да , ГПР показва някаква ОБЩА цена на кредита но в определен момент. И уж се използва за да се сравняват офертите на различните БАНКИ , това е пълна измишльотина.... тъй като истинските , СКРИТИ разходи които не влизат в ГПР-то са таксите и комисионите съпътстващи погасяването на всеки кредит , а те са и съществена част от печалбата на банката и РАЗХОДА за кредитополучателя....
Така че ГПР-то си е ГПР и на негова база не може реално да се сравнява какво и колко .....
Пак казвам преценете дали доходите ви в течение на 10 години ще позволят погасяване на един дългосрочен лизинг..... Като имате предвид покачващата се цена на живота ПО ПРИНЦИП ( горива , ток , храни , и др.) и все още "вилнеещата" криза , която преминава от ФИНАНСОВА В ДЪЛГОВА - като по книга......
Иначе - схемата е ИНТЕРЕСНА и със сигурност ще осигури пълни сервизи на Тойота за 10 години напред..............
По въпроса за ГПР-то.... какво сте се вторачли в това ГПР.... Това е един измислен показател от ЕЦБ с които задължително се упоменава във всеки договор за кредит.... Формулата за изчисление е "идиотска"... и понеже всеки ден ми се налага да записвам ГПР-та мога да ви кажа , че ТОИ НЯМА отношение към релната цена на кредита по простата причина че се изчислява при изходни стоиности които в последствие се променят....
Да , ГПР показва някаква ОБЩА цена на кредита но в определен момент. И уж се използва за да се сравняват офертите на различните БАНКИ , това е пълна измишльотина.... тъй като истинските , СКРИТИ разходи които не влизат в ГПР-то са таксите и комисионите съпътстващи погасяването на всеки кредит , а те са и съществена част от печалбата на банката и РАЗХОДА за кредитополучателя....
Така че ГПР-то си е ГПР и на негова база не може реално да се сравнява какво и колко .....
Пак казвам преценете дали доходите ви в течение на 10 години ще позволят погасяване на един дългосрочен лизинг..... Като имате предвид покачващата се цена на живота ПО ПРИНЦИП ( горива , ток , храни , и др.) и все още "вилнеещата" криза , която преминава от ФИНАНСОВА В ДЪЛГОВА - като по книга......
Иначе - схемата е ИНТЕРЕСНА и със сигурност ще осигури пълни сервизи на Тойота за 10 години напред..............
moloko,
Извинявай, но щом изчисляваш всеки ден ГПР, би трябвало да знаеш, че ГПР включва точно това, таксите и комисионните на банките.
Другата глупост е на ТМ Ауто да включват каско и гражданска и разни други такси по колата изобщо нямаши отношение с финансирането и са докарали един висок ГПР......хората се чудят как да го намалят и да изглежда по-малко...те.....
А относно плаващата лихва, да напомня, че и в 2-та случая и на фиксирана и на "плаваща" лихва, лихвата на банката е фиксирана.При плаващата се променя само еурибор-а, който пък обаче последните години е на много ниски нива.Лихвата добавък, първоначално определена от банката е фиксирана.Моя лизинг излезе една идея по-евтин от заплануваното точно заради ниските нива на еурибора.И в 2-та случая банката може да си промени "фиксираната" лихва.Та е въпрос на избор на финансова институция, възможност за рефинансиране или погасяване напълно от ваша страна при форсмажорни обстоятелства.
Извинявай, но щом изчисляваш всеки ден ГПР, би трябвало да знаеш, че ГПР включва точно това, таксите и комисионните на банките.
Другата глупост е на ТМ Ауто да включват каско и гражданска и разни други такси по колата изобщо нямаши отношение с финансирането и са докарали един висок ГПР......хората се чудят как да го намалят и да изглежда по-малко...те.....
А относно плаващата лихва, да напомня, че и в 2-та случая и на фиксирана и на "плаваща" лихва, лихвата на банката е фиксирана.При плаващата се променя само еурибор-а, който пък обаче последните години е на много ниски нива.Лихвата добавък, първоначално определена от банката е фиксирана.Моя лизинг излезе една идея по-евтин от заплануваното точно заради ниските нива на еурибора.И в 2-та случая банката може да си промени "фиксираната" лихва.Та е въпрос на избор на финансова институция, възможност за рефинансиране или погасяване напълно от ваша страна при форсмажорни обстоятелства.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 7 госта