ДА СПРЕМ КАЛПАВИТЕ РЕМОНТИ НА ПЪТИЩАТА!
ДА СПРЕМ КАЛПАВИТЕ РЕМОНТИ НА ПЪТИЩАТА!
Колеги! ПИСНА МИ да влизам в дупки на току що ремонтирани улици.Не знам как се ремонтират пътищата в другите градове,но във Варна ремонтите са подигравка с водачите на МПС и средство за източване на общински пари! Чиста ПОДИГРАВКА си е да се асфалтира кръпката,а на два метра от нея да остане непокътната дупка!
И като се знае,че следващия ремонт ще е след около година,направо положението става трагично! Знам че не е проблем да завали след прясно положен асфалт, но е голям проблем този асфалт да се полага в локви. Аз съм виждал как фирмите,които извършват ремонтите правят точно това!
Да не говорим,че хората (някои от тях не могат да говорят БЪЛГАРСКИ),които извършват ремонтите нямат никаква квалификация за тази дейност! Зная че всичко в тази област е мафия,но според мен не трябва повече да се правим на наивни, и да търпим на наш гръб някои хора да правят милиони!
Ако един път се направи КАЧЕСТВЕНО няма да има нужда след 8-9 мес. да се кърпи отново! Но от това няма да имат далавера нито кметовете,нито фирмите изпълнителки които са приближени до тях! Ето защо предлагам всеки,който види калпав ремонт,да снима клипчета или снимки и да ги публикува във възможно повече сайтове и медии! Добре ще бъде и да се снима коя фирма извършва ремонта! Току виж сме успели да променим нещо!!! 
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
Не виждам на хората да им пука колега... По протестите се събираме една шапа хора, а другите ни се присмиват отстрани от заведенията. Народа си е доволен явно така, че докато не се случи нещо наистина катастрофално, няма как този инфантилен и нихилистичен народ да излезе на улицата!
youth of the nation
- iovkito
- Мнения: 3013
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 105 пъти
Проблемите във Варна си идват от мафиотската фирмичка "Хидрострой". Целият път от Силистра до Варна го правят те и асфалтът е със супер ниско качество. За една зима започна отново да се рони и нацепва. Не знам какви проверки им правят на качеството , но с една бетонобъркачка ще постигна по-добро качество .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Точно това имам в предид. Нито на "Хидрострой",нито на "Инжстрой" им се упражнява някакъв контрол на качеството,а те си прибират паричките! Колкото по-чести са ремонтите,толкова по-голяма ДАЛАВЕРА за тях!iovkito написа:Проблемите във Варна си идват от мафиотската фирмичка "Хидрострой". Целият път от Силистра до Варна го правят те и асфалтът е със супер ниско качество. За една зима започна отново да се рони и нацепва. Не знам какви проверки им правят на качеството , но с една бетонобъркачка ще постигна по-добро качество .
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
Напълно те подкрепям колега.Не е само Варна, в Благоевград е същото.И аз съм се замислял за снимки и клипчета.Не съм го направил досега само защото съм сигурен, че с нищо няма да помогнат.Властта е вече толкова нагла, че дори и репортажи по най-гледаните телевизии в прайм тайма не ги трепва, какво ли остава за любителско блогче с 100-на посетители на ден.Трябва голям сайт за тази цел - с добри модератори, добри правила, добро описание, а не сбирщина от 1000+ снимки,сайтът да е с много активна позиция, разбирай не само в интернет.Това като спонсор може да го направи някоя партия.....ГЕРБ няма да е, БСП също тъй като все още имат местна власт, някоя нова партия, която поне на момента няма да си накърнява собствените интереси.Спонсора е не само заради домейна, хостинга и уеб дизайна, но и за няколкото човека, наети и заплатени за поддръжка, също и най-вече за активната позиция извън интернет....за отзвук по медиите и т.н
Иначе за да ти олекне да ти кажа какво е положението в Благоевград.
1) Асфалтират се улици, които са извън основната мрежа.Разбирай такива в крайни квартали, без голям трафик, без изобщо да минава градски транспорт по тях.Някои от тях дори нямат нужда от ново асфалтиране.Това е от години.За сметка на това, някои основни улици не се пипат от години, а плачат за ремонт.
2) Някои от улиците се асфалтират успоредно с прекарване на газопроводна мрежа.Е одита на мрежата покажа големи нарушения и сега ще се копае наново.Познай дали ще се полага наново асфалт на целите улици или само там където е копано.Познай дали само след година кръпките върху новите улици няма да слегнат и да се образуват ями.
3) От няколко години имаме синя зона в центъра.На нея не са спазени отстоянията до пешеходна пътека и кръстовище.Разбирай, очертано е паркомясто на <=1м от пешеходна пътека или кръстовище.Репортажи по ТВ, писания във вестниците.Резултат = 0.
4) От няколко години служителите на полицията паркират неправомерно ( забранено паркиране )на една улица в близост до РПУ.Репортажи по ТВ, писания във вестниците.Резултат = 0.
Спирам до тук, защото списъкът е прекалено дълъг.Действа се на парче.Действа се без грам мисъл.Действа се на принципа, тук малко пари.....айде да направим нещо....пък ефекта каквото стане.Гражданската позиция няма изобщо стойност.Правилата също.
Иначе за да ти олекне да ти кажа какво е положението в Благоевград.
1) Асфалтират се улици, които са извън основната мрежа.Разбирай такива в крайни квартали, без голям трафик, без изобщо да минава градски транспорт по тях.Някои от тях дори нямат нужда от ново асфалтиране.Това е от години.За сметка на това, някои основни улици не се пипат от години, а плачат за ремонт.
2) Някои от улиците се асфалтират успоредно с прекарване на газопроводна мрежа.Е одита на мрежата покажа големи нарушения и сега ще се копае наново.Познай дали ще се полага наново асфалт на целите улици или само там където е копано.Познай дали само след година кръпките върху новите улици няма да слегнат и да се образуват ями.
3) От няколко години имаме синя зона в центъра.На нея не са спазени отстоянията до пешеходна пътека и кръстовище.Разбирай, очертано е паркомясто на <=1м от пешеходна пътека или кръстовище.Репортажи по ТВ, писания във вестниците.Резултат = 0.
4) От няколко години служителите на полицията паркират неправомерно ( забранено паркиране )на една улица в близост до РПУ.Репортажи по ТВ, писания във вестниците.Резултат = 0.
Спирам до тук, защото списъкът е прекалено дълъг.Действа се на парче.Действа се без грам мисъл.Действа се на принципа, тук малко пари.....айде да направим нещо....пък ефекта каквото стане.Гражданската позиция няма изобщо стойност.Правилата също.
Съгласен съм,че ще е трудно,но в никакъв случай не трябва да бездействаме! Колкото по-активни са хората,толкова по-трудно ще е на ония, които ни крадат посред бял ден! Току виж с течение на времето се появи истинско гражданско общество с което да се съобразяват властимащите!
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
какво ти гражданско общество.Всеки се интересува от неговата си камбанария.Преди време тук постнах нещо като разследване за магистрала Люлин.Нито един коментар.В един друг форум пак за същото имаше коментар, но в друга насока.Бил съм комунист laugh.gif
А иначе трябва да, трябва да се казва истината, трябва да се научим да изискваме.Но трябва по-голяма организация.Да се искат обяснения на общините, защо тази улица е предпочетена, защо фирма е предпочетена, защо ремонтът е некачествен, какви са плановете.....и т.н.Всяка снимка трябва да си върви с едно добро описание, местоположение, цялостна ситуация, реакция на общината.С едни голи, постни снимки, ефектът е 0.В дневник примерно има такава секция за снимки на читателите, не съм разбрал нещо да е имало ефект.
А иначе трябва да, трябва да се казва истината, трябва да се научим да изискваме.Но трябва по-голяма организация.Да се искат обяснения на общините, защо тази улица е предпочетена, защо фирма е предпочетена, защо ремонтът е некачествен, какви са плановете.....и т.н.Всяка снимка трябва да си върви с едно добро описание, местоположение, цялостна ситуация, реакция на общината.С едни голи, постни снимки, ефектът е 0.В дневник примерно има такава секция за снимки на читателите, не съм разбрал нещо да е имало ефект.
+1mitkoa написа:какво ти гражданско общество.Всеки се интересува от неговата си камбанария.Преди време тук постнах нещо като разследване за магистрала Люлин.Нито един коментар.В един друг форум пак за същото имаше коментар, но в друга насока.Бил съм комунист laugh.gif
А иначе трябва да, трябва да се казва истината, трябва да се научим да изискваме.Но трябва по-голяма организация.Да се искат обяснения на общините, защо тази улица е предпочетена, защо фирма е предпочетена, защо ремонтът е некачествен, какви са плановете.....и т.н.Всяка снимка трябва да си върви с едно добро описание, местоположение, цялостна ситуация, реакция на общината.С едни голи, постни снимки, ефектът е 0.В дневник примерно има такава секция за снимки на читателите, не съм разбрал нещо да е имало ефект.
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
А забравих и друга важна точка за Благо.
Управниците ни явно са решили да ни правят туристическа атракция.как ли? с градския ни транспорт.Има фенове на автобуси, които пътуват специално до Благо за да ни снимат автобусите.Причината - тук все още се ползват автобуси Чавдар и Икарус, модели които отдавна са нарязани за скрап по другите части на страната.Няма такъв кеф да караш зад такъв автобус.То гледка ли е, то мирис ли е, то чист въздух ли е.А като им погледнеш и оригиналните светлини.....С невъоръжено око трудно ще видиш мигач.Тези автобуси, повечето дори и без да гледаме еконорми, не би трябвало да минат технически преглед, камо ли да осъществяват обществен транспорт.
Е не е изобщо интересно за медиите, нито за хората.конкурса миналата година се спечели от пак същата фирма.Дадоха им още 5+3 години.Като ще се удължи за 3 години, ако 25% от автобусите им отговарят на евро1.Та значи, 2015 год, ако те са закупили "нови" автобуси от 92-94 год, т.е 20 годишни, и тези автобуси са 25% от парка им ( другите 40 годишни ), те са подходящата фирма и ще имаме честа да ги ползваме и гледаме още 3 год.
Е карайки към вкъщи след такъв автобус, прибирайки се и поглеждайки фактурата от ЧЕЗ за зелена енергия, няма как да не ми стане едно такова благо на душата.
Управниците ни явно са решили да ни правят туристическа атракция.как ли? с градския ни транспорт.Има фенове на автобуси, които пътуват специално до Благо за да ни снимат автобусите.Причината - тук все още се ползват автобуси Чавдар и Икарус, модели които отдавна са нарязани за скрап по другите части на страната.Няма такъв кеф да караш зад такъв автобус.То гледка ли е, то мирис ли е, то чист въздух ли е.А като им погледнеш и оригиналните светлини.....С невъоръжено око трудно ще видиш мигач.Тези автобуси, повечето дори и без да гледаме еконорми, не би трябвало да минат технически преглед, камо ли да осъществяват обществен транспорт.
Е не е изобщо интересно за медиите, нито за хората.конкурса миналата година се спечели от пак същата фирма.Дадоха им още 5+3 години.Като ще се удължи за 3 години, ако 25% от автобусите им отговарят на евро1.Та значи, 2015 год, ако те са закупили "нови" автобуси от 92-94 год, т.е 20 годишни, и тези автобуси са 25% от парка им ( другите 40 годишни ), те са подходящата фирма и ще имаме честа да ги ползваме и гледаме още 3 год.
Е карайки към вкъщи след такъв автобус, прибирайки се и поглеждайки фактурата от ЧЕЗ за зелена енергия, няма как да не ми стане едно такова благо на душата.
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Точно същите мисли минаха и снощи през моята глава, карайки през Асеновград. На главния път през града има едни дупки, ама дупки гума съм оставял там има си ги година и повече, та вечерта, дъждовно, не добре осветено дупките започнали да ги правят т.е. нарязали Хасвалта и никъде мам* им да ...не поставили АБСОЛЮТНО никаква сигнализация. Барем един знак, че се извършват ремонтни дейности..дръжки.. и естествено се нацепих през едната
видими щети нямаше и дано и да няма други
И веднага се сетих, че идват избори
Вярно, че сегашния им кмет доста направи за инфраструктурата(направи няколко колела на натоварените кръстовища) ама тея дупки предизборно и след 1 максимум 2 години пак ще са така. В Пловдив на няколко главни булеварда дупки колкото гумата на джипа...липсващи шахти, а да не говорим за накъдрените паважи
пак предизборно дано да ги оправят, че да спестим от ремонти по колите...
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Когато минеш табелата с надпис ВАРНА и разбираш по друсането , че си във Варна. Няма 1а равна улица дори тя да е по някаква случайност цялостно и прясно асфалтирана. Непрекъснато се кърпят дупки..и след първия дъжд/сняг "закърпените" дупки са станали още по големи... Просто никоя фирма извършваща тази дейност няма сметка да си свърши работата качествено, защото после няма да има какво да прави, а така се гарантира редовна работа . А това ,че плащаме данъци и си трошим колите никой не го е
. Ако ще и 100 протеста да се направят ми се струва , че резултата ще е 0.
Не е правилно да се казва , че българите сме овце, защото овцете се движат в стадо и има някаква "задружност" макар и овча
а ние сме нещо дето никъде го няма .. и ще си патим от това докато не ни дойде акъла..ако въобще дойде 
Преди 3 години карайки по "магистралата" след Девня където целия път беше в трапове (а иначе се води магистрала и е нужна винетка за да се движиш там) за малко да се пребия в 1а огромна дупка. За късмет я видях в последния момент. След няколко дни връщайки се към Варна на същото място и в същата дупка беше влязъл някакъв германец и му събираха частите и неговите и на колата ..лека му пръст на човека.
P.S. Не случайно европейците, а и не само те гледат на нас като хора не 2ра, не 3та ами 50та ръка и не ни смятат за нищо. На вън много добре знаят що за стока сме.
Не е правилно да се казва , че българите сме овце, защото овцете се движат в стадо и има някаква "задружност" макар и овча
Преди 3 години карайки по "магистралата" след Девня където целия път беше в трапове (а иначе се води магистрала и е нужна винетка за да се движиш там) за малко да се пребия в 1а огромна дупка. За късмет я видях в последния момент. След няколко дни връщайки се към Варна на същото място и в същата дупка беше влязъл някакъв германец и му събираха частите и неговите и на колата ..лека му пръст на човека.
P.S. Не случайно европейците, а и не само те гледат на нас като хора не 2ра, не 3та ами 50та ръка и не ни смятат за нищо. На вън много добре знаят що за стока сме.
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
За повечето от вас мненинието ми сигурно ще е странно или ще ги ядоса!
В последно време започвам да откривам доста позитивни страни на недисциплинираността на Българина и гьотференската му недоверчивост.
С тези си качества нашата нация и Родина България оставаме маргинали в глобализацията и плановета на групата Билдерберг за поробване на човечеството. Благодарение на тези ценни гени българите са останали непокътнати дори след 5 вековно турско робство.
Родината България започва все повече да ми харесва!
Като гледам напудрената Европа и подредената Америка разбирам, че истинския живот е тук в България.
В последно време започвам да откривам доста позитивни страни на недисциплинираността на Българина и гьотференската му недоверчивост.
С тези си качества нашата нация и Родина България оставаме маргинали в глобализацията и плановета на групата Билдерберг за поробване на човечеството. Благодарение на тези ценни гени българите са останали непокътнати дори след 5 вековно турско робство.
Родината България започва все повече да ми харесва!
Като гледам напудрената Европа и подредената Америка разбирам, че истинския живот е тук в България.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта
