проблем с оборотите на королата
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 346 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Както са казали колегите - не пипай жилото на газта.
Двигателчето за празен ход ще компенсира по-отворения дросел със затваряне на байпасния клапан за празен ход, и оборотите пак ще се върнат до оригиналните... И така ще бъде докато байпасния клапан затвори напълно - чак тогава оборотите ще се вдигнат, но в този случай ти пречиш на електрониката да командва двигателя.
Като начало - смени бензиностанцията, прегледай филтри, свещи....
Може някоя дюза да ти се е позапушила...
Може просто да си попаднал на кофти бензин...
Съмнява ме оборотите да падат под 500, защото тогава би трябвало да ти при светне check engine и зареждане на акумулатор...
Иначе може да спаднат доста, но щом не гасне, значи двигателя разбира, че са му ниски оборотите, и коригира сместа..
Двигателчето за празен ход ще компенсира по-отворения дросел със затваряне на байпасния клапан за празен ход, и оборотите пак ще се върнат до оригиналните... И така ще бъде докато байпасния клапан затвори напълно - чак тогава оборотите ще се вдигнат, но в този случай ти пречиш на електрониката да командва двигателя.
Като начало - смени бензиностанцията, прегледай филтри, свещи....
Може някоя дюза да ти се е позапушила...
Може просто да си попаднал на кофти бензин...
Съмнява ме оборотите да падат под 500, защото тогава би трябвало да ти при светне check engine и зареждане на акумулатор...
Иначе може да спаднат доста, но щом не гасне, значи двигателя разбира, че са му ниски оборотите, и коригира сместа..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
От няколко дни карам Тойота Корола 1,3 1998г., японската сглобка. И мен в началото ме притесняваха ниските обороти на свободен ход. На студен двигател са около 1100 оборота, а като загрее постепенно падат на 700 и дори на 500, при което има леки вибрации, но не гасне. Щом казвате, че е нормално значи да съм спокоен. Иначе като цяло е невероятен автомобил. Другото, което малко ме приеснява е, че е високооборотна - при 100 км/час вече съм на 3000 оборота, а при 120 км/час 3500 оборота. Не съм я засякал все още, но при тези обороти няма ли да е доста висок и разхода. Кажете от опит ?
strano tresene na dvigatela
ave xora tva tresene ne e nito ot benzina nito ot klapi nito ot injekciona vsi4ko opitax i niama pak si trese. Sve6ti smenix masla filtri. Menkam i benzinostanciite slagam i dobavki xodix i na elkon zaka4axme ia i niama gre6ki oborotite sa v normite.Takiva triabva da sa 650 i v toyota taka mi kazaxa,pritesniavame moita e 1,4vvti 2003 da ne e plastamasovia kolektor,6toto na edna takava kat moita taka tresialo i se okazalo ot tva pone taka mi kazaxa,ama v serviza det xodix mi kazaxa 4e ni6to mu niamalo,??????????
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Това "претрисане" го имат всички бензинови Короли, а дори и при Авенсиса се усеща, но по-леко. То си е напълно нормално.
Ако го усещаш много силно, има вероятност да са ти омекнали много тампоните на ДВГ или да са "тръгнали" предните амортисьори. Следващата диагностика я насочи към тези детайли.
Ако го усещаш много силно, има вероятност да са ти омекнали много тампоните на ДВГ или да са "тръгнали" предните амортисьори. Следващата диагностика я насочи към тези детайли.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
strano tresene na dvigatela
dano da si prav,ve4e ia napraix proverkata s tamponite i amortisiorite v otli4no sastoianie sa nadiavam se samo ot tva tresene da ne da se nalaga 4esta smiana
drazne6to si e tva tresene oba4e

аз я закарах при моя човек да и почистим стъпковото моторче и дроселовата клапа , обаче се оказа че това моторче е захванато с болт за който нямахме отверка ( по странен беше ) и така и не съм ги чистил зимата , обаче сега като се позатопли отново започва да ме дразни това притрисане и ще вървя да търся отверка маи laugh.gif
според мен тоя пролем е от стъпковото моторче което регулира оборотите за празен ход , трябва да се свали и да се почисти или ако е прецакано да се смени .. всеки който ми твърди , че това са нормалните обороти е доста заблуден .. карал съм форд почти цялата им гама модели , на шавролет на тойота съм праил тест драив на сичките модели на субаро мерцедес итнт .. да не изброявам ма доста коли съм карал било то на по тест дравове или по други схеми , такива вибрации изобщо не са нормални и едва ли някои когато я е купувал тая кола като е била нова е усещал вибрациите
според мен тоя пролем е от стъпковото моторче което регулира оборотите за празен ход , трябва да се свали и да се почисти или ако е прецакано да се смени .. всеки който ми твърди , че това са нормалните обороти е доста заблуден .. карал съм форд почти цялата им гама модели , на шавролет на тойота съм праил тест драив на сичките модели на субаро мерцедес итнт .. да не изброявам ма доста коли съм карал било то на по тест дравове или по други схеми , такива вибрации изобщо не са нормални и едва ли някои когато я е купувал тая кола като е била нова е усещал вибрациите

Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
значи да ти кажа , че не е от пласмасовия колектор щото моита като я взех беше с заминали колектори и тракаше и ги смених но тресенето остана biggrin.gif 
ти стъпковия мотор чистил ли си го сменял ли си го ??? защото съм 90% сигорен , че тия пинизи са от него ..

ти стъпковия мотор чистил ли си го сменял ли си го ??? защото съм 90% сигорен , че тия пинизи са от него ..
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
strano tresene na dvigatela
Да чистих го и дроселовата клапа и нея.От Toyota ми казаха 4е е от дроселовата клапа.Свештите сам сменил пак с Дензо,добавка и сложих са дюзи и горивната система ама пак си тресе,казваш не е от колектора,дано да не е.Ти колко даде за твоя,тарся в нета няма,а само Toyta го продават 1600 лв
колекторите ми ги офертираха от сервиза на тоиота за 400 лв втора ръка от авенсис с същия мотор .. колектора като се прецака и почва да трака при определени обороти - 1800-2300 направо като дърт дизел трака
ако търсиш колектори ти препоръчвам да се ориентираш или към колегата toyotaforever или към ebay.co.uk в ebay-я съм попадал на доста добри оферти включително и на матални колектори на добра цена.

ако търсиш колектори ти препоръчвам да се ориентираш или към колегата toyotaforever или към ebay.co.uk в ebay-я съм попадал на доста добри оферти включително и на матални колектори на добра цена.
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост