Leleeee, kolko mnogo prikazki, kolko oznacheniq, za neshto deto dori ne syshtestwuwaV35GTR написа:Moia greshka... nadcenih ti znaniata po angliiski!El Camino написа:Towa malko na sait s risunki mi prilicha - tip wana be fast and beautifull biggrin.gif... btw saita se kazwa r35gtr - ti shtot se kazwash Vasko li si si krystil twoq V35GTR?... Se edno az da se krystq Vel VcaminoV35GTR написа:za spravki V35GTR![]()
![]()
No, VEL VCAMINO, na bulgarski(sus latinica), "R" v R34-GTR oznachava RB26 motor! Novata generacia na skyline, oficialno se oboznachava sus V35-GTR, kato "V" = VQ seria motor(350Z, G35, FX35, M35 etc) + turbo!
da me opitateEl Camino написа: Za peralnqta na kolela ne pozna, ama predpolagam, shtoto nema klimatik nema kak da znaesh za tazi kola biggrin.gif - dai s neshto po moderno da opitame. T19 kakwo e?:)??? WTF?? predlagam ti da se opitash da si opravish peralnata pone da moje da se tarkalia ot malko po malko... pone po nanadolnishte!
![]()
biggrin.gif
Svalqm F & F "Tokyo Drift"
-
El Camino
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
kakuv e pointa?El Camino написа:Я кажи ти по - добре по колко километра правиш с един чифт гуми?V35GTR написа:^sus kakvo bre? 10 kila beli gashti vuv belina za 1 chas? biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Дотук разбрахме, че за около 50 000 километра се правят без проблеми - ти колко изкарваш със твоите?
siguren li si? shtoto da ti kaja politikata na toyota e da kupuva/krade technologii ot drugi kompanii... ne znam kakvo tolko se biesh vuv gurdite!maggkrabar написа:но АЕ86 поне си е чистокръвна тойота, а на нисана двигателя му е ... ФОРД. и новият GTR ще е с фордов двигател - косуърд. голем нисан, няма що, това си е модифицирана сиера laugh.gif
????Otnovo ... kakuv e tvoiat point?El Camino написа:Eми къф е пойнта - пойнта е ясен. Едни гуми за рали отиват за 300км. Моите след 5000 не стават, пък ти за тази петилетка друг чифт планувал ли си?
Можеше да и задам и по иначе въпроса - колко сапуна използваш на месец? За колата biggrin.gif
ot kakvo znachenie e kolko sapuna ili kolko gumi?
Ako imash conkreten vupros pitai bez zaobikolni vuprosi
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
политиката на Тойота е не да краде, а да взаимства - както на ВСИЧКИ големи компании, особено на японските. А политиката на Нисан е направо да дават на ФОРД да им правят двигателите - в 4AGE има неща, близко до косуърд, но само близки - технологиите са различни, а за нисана направо без бой си признават, че е косуърд, дори го обявяват официално 
status: за БАН
Nishto podobno!maggkrabar написа:политиката на Тойота е не да краде, а да взаимства - както на ВСИЧКИ големи компании, особено на японските. А политиката на Нисан е направо да дават на ФОРД да им правят двигателите - в 4AGE има неща, близко до косуърд, но само близки - технологиите са различни, а за нисана направо без бой си признават, че е косуърд, дори го обявяват официално
Cossowrth co-developva motora, nistho obshto sus ford!
PS opravi si faktite!
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
http://en.wikipedia.org/wiki/CosworthKevin Kalkhoven, former CEO of JDS Uniphase, is an Australian venture capitalist and auto racing magnate based in Menlo Park, California. He is a partner in the Kalkohoven, Pettit, Levin and Johnson Venture capital firm (KPLJ llc) based in Menlo Park, California.
He is currently one of three men (Gerald Forsythe and Paul Gentilozzi being the other two) who own the Champ Car World Series. Kalkhoven is also a partner (with Dan Pettit and Jimmy Vasser) in a Champ Car team, PKV Racing, which has Katherine Legge and Oriol Servia as full time drivers, with Vasser making select appearances in a third car.
He purchased the Cosworth company from Ford in 2004 with a partner
чист форд си е нисанчето laugh.gif косуърд подразделението се отделя през 2004г - и GTR, и останалите проекти на нисан вече са били факт - продали са ти форд с купе на нисан
status: за БАН
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
?????????????????????????????maggkrabar написа:Kevin Kalkhoven, former CEO of JDS Uniphase, is an Australian venture capitalist and auto racing magnate based in Menlo Park, California. He is a partner in the Kalkohoven, Pettit, Levin and Johnson Venture capital firm (KPLJ llc) based in Menlo Park, California.
He is currently one of three men (Gerald Forsythe and Paul Gentilozzi being the other two) who own the Champ Car World Series. Kalkhoven is also a partner (with Dan Pettit and Jimmy Vasser) in a Champ Car team, PKV Racing, which has Katherine Legge and Oriol Servia as full time drivers, with Vasser making select appearances in a third car.
He purchased the Cosworth company from Ford in 2004 with a partner
dosta si zabluden...edva li samo po tia vuprosi, no tova pone ne e moia rabota!maggkrabar написа: http://en.wikipedia.org/wiki/Cosworth
чист форд си е нисанчето laugh.gif косуърд подразделението се отделя през 2004г - и GTR, и останалите проекти на нисан вече са били факт - продали са ти форд с купе на нисан
WIKIPEDIA-ta koiat sloji po gore kazva samo slednoto:
Road cars
Apart from its relationship with Ford, which saw the creation of the Cortina Lotus, Escort RS1600, RS200, Scorpio 2.9i 24V, Sierra Cosworth and Escort Cosworth, the company has developed engines to be used in various production cars, including several from General Motors: the Chevrolet Vega, the Opel Ascona 400 & Manta 400, Opel Kadett and Opel Astra GSi, Opel Vectra and Opel Calibra turbo and the 2.5 L V6 used in the Vectra, Calibra and Saab 900. Mercedes-Benz (with the 190 E 2.3-16), Rolls-Royce, ARO and Audi also benefitted from Cosworth engine technology. The 2008 Nissan GT-R is also rumoured to be carrying a Cosworth tuned variant of Nissan's VQ engine.
ta povtori pak kak stigna do tozi "genialen" izvod: "cial ford"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта
