Егати, я LEXUS да се намеси тук - 8 години гаранция има на батериите. Пък ако нищо не излезе, Баса ще каже откъде да се купят тънко батерии. Няма оставяме този апотеоз на инженерната мисъл да се влачи като куц Гоуф само на бензин, нали....nowyaris написа:...Ама В Представителството на Тойота-добър ден-около 8 000 лв.,труда отделно...
Auris HSD Full Hybrid
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами не знам въобще как можа въобще отговор да напишеш ! Понеже си транспортьор явно ги вдяваш нещата и по физика ???? Защото пък аз съм израснал покрай хора , които доста са ходили по разни добре охранявани градове , и са преподавали некой неща , пък и са влизали в реактори ( уаааааа ) , пък и са правили технологии за заваряване на някой неща по реакторите ............ Хмммм дали само на гугъл съм виждал някой неща ??? Трудно ми е да кажа biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .SFINKS написа:...........................
как успях да напиша такъв сдържан отговор не знам .
да не съм се бил изказвал "квалитетно" laugh.gif
...................................................
Ей смехурани нямам нищо против да си живеете в каменната ера ама нещата са дооста по-напред . Аз ви давам елементарни примери на неща направени от по 2-3 души . Всяка една корпорация може да разработи всеки един от методите за по-малко от 10 години и да го монтира в багажника ви ! Друг е въпроса дали има файда от това ?
Владислав много добре се включи по-нагоре ! Въпроса е в манталитета на простото , алчно човече , а не в технолгиите .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Нема страшно ве , да си вземе един комплект с демпферен маховик , една помпа за рейката и 4 дюзи и ще му се върже доста евтиноScott написа:Егати, я LEXUS да се намеси тук - 8 години гаранция има на батериите. Пък ако нищо не излезе, Баса ще каже откъде да се купят тънко батерии. Няма оставяме този апотеоз на инженерната мисъл да се влачи като куц Гоуф само на бензин, нали....nowyaris написа:...Ама В Представителството на Тойота-добър ден-около 8 000 лв.,труда отделно...

Тука през два дни някой реве , че икономийката му е пред разпад ама сега тържествувайте , че най-накрая намерихте един Приус с проблем . Независимо , че си нямате идея за състоянието му ......................
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Има, само че Пасат Блумоушън - http://uk.cars.yahoo.com/04102010/36/vw ... ord-0.htmlFido Dido написа:... седмица почивка - не ви ли писна всяка тема да коментирате Приуса?
Голфове дизел няма ли за тази работа?

П.П. Ако искаш го премести в офтопик, но моля те не го изтривай.
Дам, и аз с моята бензинка Авенсис направих 5 на 100 извънградско с максимално икономично каране, но без да спирам климатика (за това отделна тема ще пусна) Иначе браво на Пасата! Но мисля, че доста други дизели могат да постигнат близки резултати с бабешко каране. Това не е тайна 

Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
пробвах го въпросния Аурис за няколко обиколки около Jumbo на Ботевградско ( имаше изложение + тест драйв на какъвто модел си избереш от гамата). Та Хибрида Аурис/както и обикновения 2010 вози по-меко и комфортно от предишното поколение. Изключително е тих и общо взето е по-скоро електронна игра отколкото автомобил. Направо се влюбих в безстепенната ск. кутия,въпреки че ми се стори малко бавно превключването. На пълна газ се усеща доста мудна,като я сравнявам с 1.4д4д/90к.с. и 1.6 /132к.с. (комбинираната мощност на хибрида е 136к.с.). Вътре има копчета доволно,като плейстейшън. За разхода-човека от Тойота си каза,че при бързо каране скача поне 2 пъти нагоре от официалните данни, но при внимателно градско каране разхода може да падне и малко под тях.С изключение на правите отсечки/пълна газ си карах само на електричество и наистина това е перфектния вариант за града. Ако имах възможност веднага бих го взел,въпреки че се усеща муден. В момента има и отстъпка -40 000лв -предлага се само едно ниво на оборудване,което включва всичко необходимо,че и отгоре (боя металик,мигачи в огледалата, система за стабилност,камера за задно с дисплей в огледалото и т.н.) Общо взето Приус,но 12 до 22к лв по-евтин
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
С такава отстъпка цената му трябва да е към 15000... доста приемлива мисляDizzle написа:В момента има и отстъпка -40 000лв -предлага се само едно ниво на оборудване,което включва всичко необходимо,че и отгоре (боя металик,мигачи в огледалата, система за стабилност,камера за задно с дисплей в огледалото и т.н.) Общо взето Приус,но 12 до 22к лв по-евтин

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
интересното е,че тоя аурис hsd е с по-висококачествена изработка в купето,поне така го определят собственици на новия приус,които са го тествали.отделно хондата сивик хибрид си беше доста по-комфортен и широк вътре от приуса.
но този аурис също бил по-добре обезшумен в купето от приуса,говоря за новия.така че си е една доста добра алтернатива спрямо него,а и цената му е по-ниска.остава само дизайна,но това си е въпрос на вкус.
сега по въпроса за живота на батериите след доста обстоен преглед по форуми може да се направи извода,че след около 10г започват да дефектират отделни клетки.самата им подмяна не е особено скъпа,обаче самото разкулaчване било зор.генерално според мен е доста рискована покупката на такава кола,наближаваща тая възраст.иначе сега актуално приус2 е нр.1 по надеждност в германия:
http://www.wochenblatt.de/nachrichten/w ... rt29,25741
и малко оффтопик за привържениците на vw,в превод 'вечният пациент' laugh.gif :
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html
но този аурис също бил по-добре обезшумен в купето от приуса,говоря за новия.така че си е една доста добра алтернатива спрямо него,а и цената му е по-ниска.остава само дизайна,но това си е въпрос на вкус.
сега по въпроса за живота на батериите след доста обстоен преглед по форуми може да се направи извода,че след около 10г започват да дефектират отделни клетки.самата им подмяна не е особено скъпа,обаче самото разкулaчване било зор.генерално според мен е доста рискована покупката на такава кола,наближаваща тая възраст.иначе сега актуално приус2 е нр.1 по надеждност в германия:
http://www.wochenblatt.de/nachrichten/w ... rt29,25741
и малко оффтопик за привържениците на vw,в превод 'вечният пациент' laugh.gif :
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Недей да богохулстваш ! По убаво от VAG-o нема !jim_beam написа:....................
и малко оффтопик за привържениците на vw,в превод 'вечният пациент' laugh.gif :
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html
Иначе аз не се сещам за друга кола към днешна дата с , която евентуално можеш да имаш проблеми след 10-тата година

Тези дни пишеше как Ауди щели да инвестират над 10 милиарда в бъдеще за разработка на хибридни и електрически технологии . Добре дошли на планетата земя Ауди

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Да, и може да я караш спокойно и 15 години с някоя и друга неефективна клетка,те 10-15 годишните дизели също нямат ефективността на разпръскване като нови. А и според мен много важно също е колко км. си изминал за 10-15 години, защото четохме на доста места отзивите от таксиметрови компании с Приуси,че батериите имат капацитет дори 400-500 000км. Това показва практиката. Трябва да имаме предвид също така,че Тойота заплаща върнати батерии за рециклиране.jim_beam написа: сега по въпроса за живота на батериите след доста обстоен преглед по форуми може да се направи извода,че след около 10г започват да дефектират отделни клетки.самата им подмяна не е особено скъпа,обаче самото разкулaчване било зор.генерално според мен е доста рискована покупката на такава кола,наближаваща тая възраст.иначе сега актуално приус2 е нр.1 по надеждност в германия:
http://www.wochenblatt.de/nachrichten/w ... rt29,25741
и малко оффтопик за привържениците на vw,в превод 'вечният пациент' laugh.gif :
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Тази седмица пробвах един Аурис ХСД
Моите впечетления са:
За града е добре, с авт. кутия е по-удобно,по-безшумен при тръгване, по-плавно тръгва, разход 5.2л/100км, при изминати около 40км
Трябва да се внимава много с педала на газта, иначе постоянно се включва бенз. двигател.
Извънградско(магистрала) в едната посока 8л/100км, на връщане 5л/100км, по 65-70км в посока.
Много муден при изпреварвания над 120км/ч, много шумен.
За сведение с ТДИ разхода ми по същия маршрут е под 7л/100км в едната посока, а в другата съм стигал до 3.6л/100км.
Карал съм по един и същ начин, както винаги. Средната скорост е 95-100км/ч.
Колата е на 800км, предполагам ще падне разхода като се разработи.
Всички данни са по борд. компютъра.
Общо за 170км- около 13-14 л.
В заключение- аз не бих си купил такъв автомобил, ако ще се ползва извън града.
За градско бих се замислил, тук таксиджиите са много доволни, около 40-50% си купуват Приус, но според мен част от задоволството се крие в автомотичната ск. кутия.
Моите впечетления са:
За града е добре, с авт. кутия е по-удобно,по-безшумен при тръгване, по-плавно тръгва, разход 5.2л/100км, при изминати около 40км
Трябва да се внимава много с педала на газта, иначе постоянно се включва бенз. двигател.
Извънградско(магистрала) в едната посока 8л/100км, на връщане 5л/100км, по 65-70км в посока.
Много муден при изпреварвания над 120км/ч, много шумен.
За сведение с ТДИ разхода ми по същия маршрут е под 7л/100км в едната посока, а в другата съм стигал до 3.6л/100км.
Карал съм по един и същ начин, както винаги. Средната скорост е 95-100км/ч.
Колата е на 800км, предполагам ще падне разхода като се разработи.
Всички данни са по борд. компютъра.
Общо за 170км- около 13-14 л.
В заключение- аз не бих си купил такъв автомобил, ако ще се ползва извън града.
За градско бих се замислил, тук таксиджиите са много доволни, около 40-50% си купуват Приус, но според мен част от задоволството се крие в автомотичната ск. кутия.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта