
znachi tove a 1988 GTi, toest 4A-GE posledniyat variant na 4AG glavata sus SHIROKI gurla, i T-VIS sistema, sushto narichan Red&Black Top.
Tazi kola e pravena za shveizarskiyat pazar, toest ima vsichkite anti zamursitelni sistemi po neya (dvigatel 4A-GEC).
vodi se 115kc, i si ya karam oshte ot dalechnata 1995g.
tova e corolla sus suvsesm druga voziya, voziya na luksozen avtomobil, specialno tezi modeli GTi, sus po-stegnato okachvane, shumoizolaciya i pr.
prednite amortisiori sum gi smenyal predi 3-4 godini, milsya che byaha Monroe sansatrack, ili neshto takova, dobri, NORMALNI amortisiori. Zadnite sum gi smenya pak togava s Tokico i sum s po-niski i debeli pruzini. okachvaneto e napulno zdravo, ima smeneni tamponi. Kolata ima nuzda ot edno tenekidjiistvo i boyadisvane, shte stane i tova v blizko budeshte.
Tazi kola na nyakolko pute e poulnila kilometraza, 240km/h, vkliuchitelno 2-puti na magistrala trakiya v posoka Plovdiv. Pravil sum i 227km/h sus 3- dushi v kolata i ponapulnen bagaznik!
Vdigala e i 203km/h na 3 cilindura (bez rabotesh 3-ti cilindur! tova e zabelezitelno za 1.6 dvigatel, v kola koyato tezi 1250kg BEZ mene vutre...

dvigatelyat e na 200 i neshto hilyadi km, ima nuzda ot remont, sled kato go RAZVALIHA vuv firmeniyat serviz na Toyota za Toscana v Italia (no togava nyamah vreme byah komandirovka) i im go poverih da smenyat EDIN edinstven klapan... motora oshte raboti, no prosto go susipaha, i skoro ste si go opravya az, kakto si znam...

ochakvaite utre i novi snimki na AE86-cata, i mnogo skoro na Suprata!
pozdravi,
punky

