Понеже времето застудя, и ми направи впечатление, че много бавно загравя колата.Вчера от горна баня до сердика мола загря и изключи обогатителя, чак като паркирах в мола.Термометъра на таблото показваше 10 градуса.
Та в този ред на мисли, за нов термостат ли съм, или дизелите са така
Ако горния и долния маркуч към радиатора загряват едновременно от студено положение,значи термостата е в отворено положение и е за смяна.Най лесно до положение към средата на стрелката на табло-прибори,като пипаш маркучите към радиатора горния трябва да е много топъл,а долния студен,следва отваряне на термостата и топлия поток преминава през долния маркуч и радиатора.Дизелите загряват по трудно зимата.По новите имат ел.нагревател и ел.помпа допълнително,подгревни свещи и т.н.
ако термостата не работи колата няма да загрее до работната си температура.ако загрее и я подържа значи не е термостат.при мен е така когато е студено под 5 градуса примерно,загрява бавно.аз съм го сменял струваше 17лв. и си работи вече 4 години без проблем.смяната също е много лесна аз сам си го смених.
Къде се намира термостата на Корола Е11-4Е-FE.При мен също трудно загрява,но когато карам по-дълго по прав участък или по нанадолно стрелката почва да пада което ме навежда на мисълта,че е отворен.Освен къде се намира също и цена и с какво друго да се подготвя за свяната му.