Горивен филтър на Corolla E12 1.4 VVTi 2006 - хечбек
Горивен филтър на Corolla E12 1.4 VVTi 2006 - хечбек
Мнение от katamata » 04 Окт 2010 10:22
MODEDIT Akima
ThreadName
Причина: ThreadName
katamata
Мнение от mitkoa » 04 Окт 2010 11:02

Последния път даже ми правеше проблеми колата.....на 5-а не щеше да набира както трябва.Стига до 2800 оборота и след това все едно буксува съединителя.Това се оправи веднага след като смених горивния филтър.Съжалявам само, че не го снимах да покажа на какво приличаше той и нафтата как беше на парцали....
Можеш да го поръчаш откъдето си прецениш....кеф ти Тойота....кеф ти другите магазини или сервизи от сервизи/магазини раздела на форума.Аз ти препоръчвам ПитСтоп сервиза.
mitkoa
Мнение от katamata » 04 Окт 2010 11:20
katamata
Мнение от mitkoa » 04 Окт 2010 11:30
mitkoa
Мнение от chaval » 04 Окт 2010 11:37
Писал съм за 1.8 бензин, може за 1.4 да е сложен някъде в коша горивен филтър, но невярвам, ако бъркам нека някой с такъв или 1.6 двигател да ме поправи.
chaval
Мнение от chaval » 04 Окт 2010 11:46
на женами королата 1.4 д4д се кара от самото начало само със по-скъпата нафта на ОМВ, няма значение зима или лято. Да не им права много реклама, но за 70000 км. съм сменял два пъти горивен филтър, първия път беше още в гаранция и не го видях, но втория аз го сменях и за 30000 км. беше перфектен, дори не се беше оцветил.mitkoa написа:....
chaval
Мнение от Dizzle » 04 Окт 2010 12:44
незнам какво си сипвал-аз го смених на 35к км и от сервиза казаха,че е като нов,че явно само "от хубавата нафта" съм слагал. Зимата - само Alpin Diesel от ОМВ, лятото - ЕКО и в краен случай Ромпетрол. Проблеми не съм имал. 2 пъти съм слагал и добавка Bardahl - първия път след "чудната" нафта на Shell, втория - профилактичноmitkoa написа:Горивния филтър на дизел аурис го дават да се сменя на 30 000 км.Сам съм се убедил, че трябва да се сменя максимум на 15 000 км.Горивата са ни....![]()
Последния път даже ми правеше проблеми колата.....на 5-а не щеше да набира както трябва.Стига до 2800 оборота и след това все едно буксува съединителя.Това се оправи веднага след като смених горивния филтър.Съжалявам само, че не го снимах да покажа на какво приличаше той и нафтата как беше на парцали....
Можеш да го поръчаш откъдето си прецениш....кеф ти Тойота....кеф ти другите магазини или сервизи от сервизи/магазини раздела на форума.Аз ти препоръчвам ПитСтоп сервиза.

Dizzle
mitkoa
Коооолеееги
Мнение от dextarr » 04 Окт 2010 13:16

а знаете ли че за едно чистене на ФАБ-филтъра хората взимат по 800 лв..




Celica 1992 1.6 st-i
Nissan Cherry 1.5
Ford Ka 1.3
dextarr
katamata
Мнение от Nixter » 21 Юли 2011 23:31

T25 1,6 VVT-i
2007
Nixter
Re: Горивен филтър на Корола 1.4, хечбек, 2006 г.
Мнение от ko_kari » 31 Яну 2015 18:15
ko_kari
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Re: Горивен филтър на Корола 1.4, хечбек, 2006 г.
Мнение от Akima » 31 Яну 2015 18:31
Нов и изгоден от тук - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597.

Akima
Re: Горивен филтър на Корола 1.4, хечбек, 2006 г.
Мнение от ss_mitko » 31 Яну 2015 19:18
Ако няма проблем не се сменя. По книжка не се дава за смяна като консуматив.ko_kari написа:Здравейте колеги! Собственик съм на Toyota - Corolla-комби - 1.4 i 16V (97 Hp) 2005г. и не мога да открия къде се намира горивният филтър. Може ли някой да ми обясни как и на колко време се сменя?
ss_mitko
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Коооолеееги
Мнение от Me4oKyX » 31 Яну 2015 19:24
Колега, прав си, ама не особено. Първо се пише FAP, което е френския вариант на DPF - тойотското име. FAP-a има течност, но това НЕ важи за ТОЙОТА - там е на самопочистване, което също не е измислено от БМВ ама нищо....dextarr написа:Всички виждам че говорите за горивните филтри .... а след горивния Ви фитлър драги ми дизелчета замисляли ли сте се за вашите ФАБ филтри на какво са заприличали ... ?
а знаете ли че за едно чистене на ФАБ-филтъра хората взимат по 800 лв..а че литъра на препарата струва 460 лв ?
говоря за хубавия препарат.. а че за да изчистите ФАБ-а ставате целите в чернотиии.. като сумалийски пират претърпял корабокрушение и попаднал на мазутено петно....
добре че бяха БМВ за измислят самопочистване на ФАБ-а ... и то всяка седмица трябва да се кара по около 20 км извънградско със скорост над 70 км/ч за да може ЕКО клапана да отвори .. а ако знаете на какво смърди зад него.....
)
katamata - Motul или XADO - и двете съм ги пробвали са много добри. И Nixter правилно е казал 2 години или 30 000км за смяна на спирачната течност. Както двигателно масло или километраж или 1 година. Гледай продуктите на MOTUL да са от сигурен човек, че много ментаци къде ли не ....
Me4oKyX
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 2 госта