Трябва ли да карам тойота, че да знам нещо повече от теб?!nowyaris написа:Колега DIVER,прощавай за въпроса,ама ти какъв модел на Тойота караш в момента,ако не е тайна разбира се?Компетентен си по всички теми и ми е интересно откъде си придобил безценния си опит.
Auris HSD Full Hybrid
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Мнение от diver » 20 Авг 2010 20:47

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 21 Авг 2010 01:27
Дайвъре никой не спори за възможния максимален разходdiver написа:На всички собственици на приус, съм готов веднага да докажа разход от 15/100 градско по БК biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Та аре стига с тез 2.9 щото е смех....От тойота бяха оставили един за тест драйв цял ден на приятел и компа показваше когато го взехме 6/100. Предполагам нейде толкоз е реалното. Когато го върнахме показа 15/100. Честно казано повече не успях да изцедя laugh.gif laugh.gif laugh.gif За смешника с 4.7 градско на климатик в София ако го мери нощем по Цариградско - а дано, ма надали както се казва....Верно, че в момента трафик много няма, но за дизел по задръстванията дори 5.7 е оптимистичен разход.

Човек или е момент или е средно . Освен разбира се ако средното не е между 3 секунди .Dizzle написа:Смешника казва ,че при добро желание може да го докараш за момент до такъв разход,както може би и приуса можеш да го докараш за момент на 3л,което обаче няма нищо общо с реалния разход. научи се да четеш чиче или сложи очила вече
nowyaris написа:Няма какво да се коментира и сравнява-естествено Астрата.Хибрида е "вижте тате колко пари има","вижте ко богато гадже имам","вижте ме колко съм авангарден".Все още хибрида е ненужен вид задвижване.Сега,ако има начин само на ток днес да мина 15-20 км.в Русе,а жечер да си я зареждам в гаража-това е друг въпрос.
Верно ли това е хибрида ? Защото пък аз мога да кажа , че дизела е "вижте тате колко е прост" ! И как квалитетно обяснява кое е нужно и кое не е ?!?!?

Бате това не е стандарт ! Това е реалност !Dizzle написа:
ебати и стандарта на живот дето го имаш явно Bassman-e щом за теб Lexus LF-A например е кенеф и да не изреждам още колко други...на среща ще дойда някоя друга неделя . никого не се опитвам да стряскам особено пък по интернет щото е меко казано смешно biggrin.gif
Колега от ел. мобила не е по-ефективна но от тези с ДВГ-та е много по-ефективна . Но ето колегата не е заслепен от "великия" , "високотехнологичен" дизел .Владислав написа:Със сигурност хибридната технология е по-ефективна от всяка друга в градски условия..........
Я вземи си припомни какво писа малко по-назад : "Хибрида е "вижте тате колко пари има"..........." . Демек щом ти нямаш пари всички други са педалчета , лигльовци и татини синчета а ? Не бъди алчна и завистлива свиня !nowyaris написа:Не го оплювам,казвам,че Аурис хибрид ми е скъп и ако имах толкова пари щях да си купя още един Ярис,а остатъка да дам на Diver за успокоителни![]()
![]()
А да ти прави впечатление , че на "връщането" е малко "нанадолно" ? Остава ти още малко време да откриеш кинетичната енергия и нейното приложение за да можеш да си обясняваш някой неща . Иначе със 70 извънградско по магистрала без климатик си на моментен 4,4 , а у градо с клима си на 4,7 а ? ХАХАХАХХАХАХАХА ти колко си доуен !!!!Dizzle написа: специално за Diver- сега се връщам от Цариградско. 65/70км/ч на 5-та. 2-ма души.Поне 1 км разхода беше 2,8 по бк моментен разход.само при лекото изкачване "скочи" на 4,4 без клима а през почти цялото цариградско беше около 3,4 с тази скорост. Bassman-e заповядай когато искаш да ти покажа щото пак ще каже някой,че говоря глупости. ако си с лек крак и ситуацията го позволява разхода си е направо учудващо нисък. друг е въпроса,че ако реши човек може и 30 да му гори
Аве Скоти тия дни нещо никакъв те няма в сметкитеScott написа:
не е пълна мощност на хибрида, а пълна мощност на електродвигателя му. Вярно че никой не кара така, но за сравнение съм дал дизелов двигател със същата мощност. На теб много ли ти се вижда 60кВт? Нали идеята е нормалано каране, а не пъплене за целта на експеримента. biggrin.gif
П.П. Нека не вземаме мощността предвид, батерията на Приус 3 е 27кВт На плъг-ина ще е поне 2 пъти повече. Ако тези 20км ги вземеш за 1 час с минимална скорост от 20км/ч пак би трябвало да 'изгориш' цялата батерия защото това е максималния пробег в електрически режим, т.е. сметката е същата - 27кВт/ч.

То по твоята логика , като си форсирам колата до 6000 оборота и тя ще изразходва гориво , като за максимална мощност . Айде моля ти се стига с тия неща

Веско ти ако влезнеш в статистиката вече нищо няма да е същото ! biggrin.gif laugh.gif biggrin.gifVesko написа:Зависи какви разбираш под нормално каране. Като карам с много изпреварвания при натоварен трафик дори и без д апревишавам много скоростта хибрида хич не е икономичен... Но няма как да го сравня директно с авенсис 2.2 защото едно е 150к.с. а другото близо 300к.с.
Bass_Man
Мнение от Dizzle » 21 Авг 2010 02:08
първо - по Цариградско нагоре ,а не надолу е цитирания разход.за физичните закони,слава Богу не разчитам на теб да ми ги обясниш.Ако не вярваш казах ти ела да те повозя,но сигурно ще кажеш и че бк лъже и показва глупости. второ уточних за тея 4,7,че не са среден разход а моментен,задържан за достатъчно дълго време да го споменавам и че не е невъзможен за постигане на определени места ама ти и дайвера,като сте захапали и няма оправия.средния ако си достатъчно спокоен може да го докараш без проблем до дадения от производителя. а за кенефите- щом 99,9 от автомобилите са такива,кажи ми колко,които не са си карал ти??
тея приказки бензин дизел колко са се говорили сам знаеш. айде за да ги приключим да сложим по 10л гориво на един бензин и един дизел и да видим кой ще мине повече км и да спрете да сипете лайна по всяка тема в която се спомене "дизел".
тея приказки бензин дизел колко са се говорили сам знаеш. айде за да ги приключим да сложим по 10л гориво на един бензин и един дизел и да видим кой ще мине повече км и да спрете да сипете лайна по всяка тема в която се спомене "дизел".
Dizzle
Bass_Man
nowyaris
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 21 Авг 2010 07:57
Dizzle определено е страхотно заблуден човек като става дума за коли, nоwyaris и diver не му отстъпват изобщо. И на всеки мога да му обясня защо. На такива мрънкачи като тях доста често съм обяснявал. То бива да мрънкаш по форумите, но преди да мрънкаш, поне се информирай, а не излагай собствените си необосновани предположения, като ги излагаш толкова убедено, сякаш са истина.
По-спокойно, тука има хора, които ще ви повярват.
Владислав е прав, както Bassman. Тези хора говорят реални неща. Както и няколкото собственика на Приуси, писали тук.
Обаче горните трима хвърлят невероятен спам.
По-спокойно, тука има хора, които ще ви повярват.
Владислав е прав, както Bassman. Тези хора говорят реални неща. Както и няколкото собственика на Приуси, писали тук.
Обаче горните трима хвърлят невероятен спам.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
nowyaris
Scott
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 21 Авг 2010 12:10
Аз поне се опитах да направя някакви сметки, не като ПР-ите само лозунги...Bass_Man написа:Аве Скоти тия дни нещо никакъв те няма в сметките...
Интересното е, че никой досега не е дал 'официални' данни колко сумарно харчи плъг-ин Приуса - т.е. л/100км + кВтч/км. Всичко се върти около икономията на гориво, но никой не добавя разхода на електроенергия...
Ето тук намерих данни от един реален проект сравняващ нормални Приуси с плъг-ин конвертирани такива: http://www.google.org/recharge/dashboard
Реалния разход на плъг-ин Приус от теста за 100км е 4.9л бензин + 8.2кВтч електроенергия.
Е хайде сравни това с един дизел.... Освен това, отново никой не осъзнава факта, че плъг-ин Приуса е с Li-ION батерии, които ще ми е много интересно как се 'рециклират' - може би LEXUS ще 'ни обясни' и това

Scott
Dizzle
петър
Мнение от Dizzle » 21 Авг 2010 12:47
петър написа:То за какво беше темата,а пък къде отидоха нещата,еййй така да спомен, има си специален сайт за собственици на Приус където се обучават за минимален разход и най дълъг преход с един резервоар,има резултати от 150 mpg.
Това ,което си писал Петре ще рече 240км с 3,8л. т.е. ~63км/л, т.е. пълни глупости
Dizzle
петър
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 21 Авг 2010 16:26
Скоти батенце , като искаш да ти стане чиста сметката на хартия сметни колко квт точец харчи ел.мотора и колко нафта харчи дизела за същите киловати . И тогава ще получиш абсолютно ясния резултат , че електромотора е много по-икономичен . biggrin.gif laugh.gif biggrin.gifScott написа: Аз поне се опитах да направя някакви сметки, не като ПР-ите само лозунги...
Интересното е, че никой досега не е дал 'официални' данни колко сумарно харчи плъг-ин Приуса - т.е. л/100км + кВтч/км. Всичко се върти около икономията на гориво, но никой не добавя разхода на електроенергия...
Ето тук намерих данни от един реален проект сравняващ нормални Приуси с плъг-ин конвертирани такива: http://www.google.org/recharge/dashboard
Реалния разход на плъг-ин Приус от теста за 100км е 4.9л бензин + 8.2кВтч електроенергия.
Е хайде сравни това с един дизел.... Освен това, отново никой не осъзнава факта, че плъг-ин Приуса е с Li-ION батерии, които ще ми е много интересно как се 'рециклират' - може би LEXUS ще 'ни обясни' и това
Разбира се , че на хибрида разхода ДВГ+ел. енергия ще е голям . Ама не ти дреме точно колко е защото батерията се зарежда основно от спиране . И точно за това хибрида е логичния избор за градски автомобил за този , който може да си го позволи !
Ето ви и два сайта за конверсия :
http://www.pluginconversions.com/
http://www.a123systems.com/hymotion/pro ... e_extender
И Диззле

Bass_Man
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 21 Авг 2010 16:39
Бре, човек не може да ти угоди на теб - нали това бях написал по-горе, ти пак каза че не било вярно. Я най-добре, ти напиши какво точно имаш предвид - колко електроенергия ще изхарчи един плъг-ин Приус в електричен режим и колко нафта ще изгори един дизел, ако и двата автомобила се движат при еднаква мощност за еднакво разстояние.Bass_Man написа:...сметни колко квт точец харчи ел.мотора и колко нафта харчи дизела за същите киловати .
Голямо спиране ше падне да се зареди батерията ми се струва. То ако ставаше така лесно нямаше да му правят зарядно устройство от контакта ... просто в книжката щяха да напишат 'спрете няколко пъти да заредите батерията преди преминаване в електрически режим'Bass_Man написа:Разбира се , че на хибрида разхода ДВГ+ел. енергия ще е голям . Ама не ти дреме точно колко е защото батерията се зарежда основно от спиране...

Scott
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта