Аз "мой брокер" нямамdesSs написа:а ти къде пита - твоят брокер или директно в Булстрад? щото както казах по-горе, моят брокер беше изумен от цялата тая история, други клиенти също не му се бяха "оплаквали", въпреки че това е въведено още есента. и лично пред мен звъня в централата във Варна и му обясниха това, което и аз на вас
офф ще взема довечера да си преодолея мързела и да си изровя договора вкъщи
ЗАСТРАХОВКИ - ПРОБЛЕМИ
- Рошко
- Мнения: 925
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
- Обратна връзка:
абе тя мътна и кървава с тва самоучастие1.6 VVT-i написа:Дес, днес специално заради твоя случай се обаждах в Булстрад и ги питах къде в ОУ пише каквото и да било за самоучастие и откъде накъде, при пооложение, че колата е лизингова и лизинговата компания не желае застраховка със самоучастие, го прилагат, отговотър беше "Няма такова нещо!"
второто е нововъведеното есента на 2009 - при пълно каско при втора щета определен % от стойността на ремонта е за сметка на клиента /процента е различен, и при всяка следваща щета, ако не си дозастраховал след втората може да е мнооого повече/
иначе си прав, че не трябва да се плаща и подписва ей така, ама напоследък ми е доста натоварено
но довечера ще изровя полицата да видя как точно са формулирани тия допълнения към общите условия, че ми стана интересно. щото и в София звънях на директора на автомобилно застраховане, и той беше учуден. най-много да не е разбрал за какво самоучастие иде реч /беше категоричен, че лизингов автомобил със самоучастие не може да има, но пък за това плащане на част от ремонта не спомена. освен да го наричат по някакъв друг начин.../
- Рошко
- Мнения: 925
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
- Обратна връзка:
Ще съм ти благодарен, ако намериш нещо такова в ОУ, да ги сканираш и да ги постнеш тук, че ми стана много любопитно. Аз миналата година бях застрахован в Булстрад и не само не съм имал самоучастие, но и след изплащане на щети, когато попитах за дозастраховане, ми отговориха, че за новите коли няма дозастраховане, нито искаха да ходя да я снимат след отстраняване на щетите, понеже бяха с възлагателно писмо и в официален сервиз. Тази година обаче ги смених с ДЗИ поради няколко важни причини.
1. Застрахователната сума, която ми дадоха от ДЗИ беше по-висока с почти 2000 лева.
2. ДЗИ покриват И риск "Умишлен палеж" - нещо, което Булстрад покриват само след заплащане на допълнителна застрахователна премия (която е нормалната за пълно каско х2). Не че съм мутра и че някой иска да ме взриви или да ми запали колата умишлено, ама в крайна сметка защо трябва да има риск, който да ме притеснява, тъй като не е покрит? Кое му е пълното на каското в този случай? Иначе от ликвидацията им досега не съм имал причини да съм недоволен.
1. Застрахователната сума, която ми дадоха от ДЗИ беше по-висока с почти 2000 лева.
2. ДЗИ покриват И риск "Умишлен палеж" - нещо, което Булстрад покриват само след заплащане на допълнителна застрахователна премия (която е нормалната за пълно каско х2). Не че съм мутра и че някой иска да ме взриви или да ми запали колата умишлено, ама в крайна сметка защо трябва да има риск, който да ме притеснява, тъй като не е покрит? Кое му е пълното на каското в този случай? Иначе от ликвидацията им досега не съм имал причини да съм недоволен.
- slowtraveler
- Мнения: 6630
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Колеги, не се надявайте на това кой за колко ви е застраховал автомобила...
Това е хватка на застрахователния агент - да те привлече, че ти е застраховал скъпо автомобила, за да вземе по-голяма сума (процента е повече)...
Но ако недай си боже да се наложи да се заплаща сериозна щета, се прави нова оценка, която навярно ще е реалната...
Т.е. - плащаш по-висока премия, но при щета ти плащат реалното състояние...
Това е хватка на застрахователния агент - да те привлече, че ти е застраховал скъпо автомобила, за да вземе по-голяма сума (процента е повече)...
Но ако недай си боже да се наложи да се заплаща сериозна щета, се прави нова оценка, която навярно ще е реалната...
Т.е. - плащаш по-висока премия, но при щета ти плащат реалното състояние...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Raya
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Това е тъжната истина, която малко хора я знаят.slowtraveler написа:Колеги, не се надявайте на това кой за колко ви е застраховал автомобила...
Това е хватка на застрахователния агент - да те привлече, че ти е застраховал скъпо автомобила, за да вземе по-голяма сума (процента е повече)...
Но ако недай си боже да се наложи да се заплаща сериозна щета, се прави нова оценка, която навярно ще е реалната...
Т.е. - плащаш по-висока премия, но при щета ти плащат реалното състояние...
"При........щета Застрахователят изплаща застрахователната сума или остатъка от нея, но не повече от ДЕЙСТВИТЕЛНАТА стойност на МПС към ДАТАТА на настъпване на застрахователното събитие." ( пише го в ОУ, ама кой ли ги чете)
Обаче за агентите не си прав. В някои компании ти казат: по Шваке може от..... до....... И клиента не знае горната истина и избира по-голяма стойност. А в друга компания ти казват една цифра, няма от/до, и не агента го казва, а след попълнен въпросник от клиента, отдел оценка/щети си дава становището.
- slowtraveler
- Мнения: 6630
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
аз също предната или по-предната година имах две щети, самоучастие не съм имала. хем нямах и протоколи. за дозастраховане никой нищо не е казал. ходя си в техен сервиз с възлагателното писмо, после си взимам колата и това е.1.6 VVT-i написа:Ще съм ти благодарен, ако намериш нещо такова в ОУ, да ги сканираш и да ги постнеш тук, че ми стана много любопитно. Аз миналата година бях застрахован в Булстрад и не само не съм имал самоучастие, но и след изплащане на щети, когато попитах за дозастраховане, ми отговориха, че за новите коли няма дозастраховане, нито искаха да ходя да я снимат след отстраняване на щетите, понеже бяха с възлагателно писмо и в официален сервиз.
в ОУ нищо не намерих, щото тези, които са ми дали с полицата са с последна редакция декември 2008
мислех да ходя утре да се разправям тука в централата, ама започна адски да ми писва от цялата тая история и няма да се занимавам повече с тях. с директора на автомобилно застраховане в София, с който говорих днес се разбрахме да му пратя на мейла номера на полицата и останалите документи, за да провери какво се случва. ще го видя какво ще каже и това е, нямам повече време и нерви
като има нещо ще пиша
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
То може да е влезнало в сила, че ти визмат колата в тяхна полза при първата щета, ама ти не си се подписала на това нали. Така че на каквото се е подписал човек, това му се гледа, а това, че някой ти е дал по-стар документ - негова грешка, от него да вземат самоучастието.desSs написа:... в ОУ нищо не намерих, щото тези, които са ми дали с полицата са с последна редакция декември 2008тоест новите неща от 2009 ги нямам, въпреки че според тях са влезли преди подписване на полицата ми ...
ами оказа се, че промените са от август 2009, но незнайно защо с полицата са ми дали старите условия. тоест вината е на брокера, а не на Булстрад, но май няма как да ги сменя преди да си изплатя лизинга, щото доколкото разбрах фирмата-брокер е собственост на Хипо. ще питам все пак
1.6 VVT-i, промените всъщност касаят автомобилите първа група, приравнени са на останалите.
1.6 VVT-i, промените всъщност касаят автомобилите първа група, приравнени са на останалите.
досега текста беше "При застраховка на МПС от втора и трета група..."1. Съгласно Общите условия глава четвърта, раздел V, точка 5:
При застраховка на МПС от всички групи, в случай на втора и следващи щети през времето на договора, обезщетението се редуцира с коефициент, равен на съотношението между намалената първоначална застрахователна сума за възстановяване на частични повреди с размера на платеното обезщетение и първоначалната застрахователна сума за възстановяване на частични повреди, т.е. при подзастраховане.
... и за какъв дявол въобще се застраховаш?!desSs написа:ами оказа се, че промените са от август 2009, но незнайно защо с полицата са ми дали старите условия. тоест вината е на брокера, а не на Булстрад, но май няма как да ги сменя преди да си изплатя лизинга, щото доколкото разбрах фирмата-брокер е собственост на Хипо. ще питам все пак
1.6 VVT-i, промените всъщност касаят автомобилите първа група, приравнени са на останалите.досега текста беше "При застраховка на МПС от втора и трета група..."1. Съгласно Общите условия глава четвърта, раздел V, точка 5:
При застраховка на МПС от всички групи, в случай на втора и следващи щети през времето на договора, обезщетението се редуцира с коефициент, равен на съотношението между намалената първоначална застрахователна сума за възстановяване на частични повреди с размера на платеното обезщетение и първоначалната застрахователна сума за възстановяване на частични повреди, т.е. при подзастраховане.
според логиката на т.нар. застраховател след 10-15 щети в рамките на срока на договора например, би се оказало, че нямаш застраховка...
Всеки те работи както иска...
Avensis D4D, 2.0, 2000г.
- Рошко
- Мнения: 925
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
- Обратна връзка:
A ти какво очакваш...? Да застраховаш една кола, струваща да речем 20 000 лв, да платиш застрахователна премия 1000 лева и след това на воля да си я блъскаш и ремонтираш 15-16 пъти, за които застрахователната компания да ти изплати 50 000 лева - т.е. два пъти и половина колкото ти е стойността на автомобила.heller написа: ... и за какъв дявол въобще се застраховаш?!
според логиката на т.нар. застраховател след 10-15 щети в рамките на срока на договора например, би се оказало, че нямаш застраховка...
Всеки те работи както иска...
Дессс, преди за автомобили от I група нямаше дозастраховане, но явно вече и за тях се иска дозастраховане и понеже не си дозастраховала, се счита, че има подзастраховане, тъй като колата е оценена примерно на 20000 лев, те са изплатили веднъж да речем 1000, съответно автомобилът вече е застрахован за 19, а не за 20000 лв, колкото е реалната цена и затова изплащат същия процент, като процента на застрахователната сума, спрямо реалната стойност. Явно се приема, че Застрахователната сума на автомобила ти към момента е = 99% от реалната, затова изплащат 99% от щетата и остава 1% за теб.
П.С. Не е вярно, че не можеш да смениш компанията, в която си застрахована. Миналата година имах доста пререкания с Уникредит точно заради застраховките, на всичко отгоре се опитаха да ме накарат да платя по-висока ГО и каско от необходимото, очаквайки, че ще съм неориентиран и дезинформиран като повечето хора, които не се занимават със застраховане, обаче удариха на камък - след много скандали, препирни, писане на жалби да управата им и т.н. си постигнах моето - застраховка където искам, на цената, на която трябваше. Не бива да оставяте лизинговите компании да ви се качват на главите, защото те точно на това разчитат - на хората да не им се занимава и осен с лихвите, да ги яхат и със застраховки, данъци и какво ли още не.
е ноември ще я мисля. чак с препирни и жалби не мисля да се занимавам, направо ще си изплатя лизинга
иначе с изплатена първа щета за 85 лева не ми се е обезценил автомобила с 1%, ама това бил минимума. а и дозастраховането не ми е задължително, само че при следваща щета процента за моя сметка няма да е 1, а повече. само не ми е ясно след всяка следваща щета ли дозастраховам, или сега като платя петдесетина лева, не само трета, ами и четвърта ще си е изцяло за тяхна сметка...
щото сега двете щети общо ми обезценяват автомобила с по-малко от 2%, тоест толкова ще платя за моя сметка без дозастраховане при трета щета. а те искат да дозастраховам за 4.6%, за да ми е безплатна третата щета, тоест при прости сметки файда нямам никаква
иначе с изплатена първа щета за 85 лева не ми се е обезценил автомобила с 1%, ама това бил минимума. а и дозастраховането не ми е задължително, само че при следваща щета процента за моя сметка няма да е 1, а повече. само не ми е ясно след всяка следваща щета ли дозастраховам, или сега като платя петдесетина лева, не само трета, ами и четвърта ще си е изцяло за тяхна сметка...
щото сега двете щети общо ми обезценяват автомобила с по-малко от 2%, тоест толкова ще платя за моя сметка без дозастраховане при трета щета. а те искат да дозастраховам за 4.6%, за да ми е безплатна третата щета, тоест при прости сметки файда нямам никаква
- slowtraveler
- Мнения: 6630
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
-
rastureniq
- Мнения: 13
- Регистриран на: 09 Ное 2009 19:39
Аз мога само добри думи да кажа за Армеец, през есента на 2008 си взех Хонда Акорд на лизинг от пловдивска фирма която ме посъветва да направим каското към Армеец и така направихме с/у сума от около 350 лв колата ми имаше каско в Армеец за 7000 лв
За 1 год. заведох 10 щети за които от Армеец ми дадоха около 3700 лв, а ремонтите ми струваха около 800 лв и така смея да твърдя,че повече от 60 процента ми изплатиха лизинга на Хондата за което съм и благодарен
Следва покупка на Голф 4 с застрахователна стойност 6000 евро към Бул инс и ходене по мъките за одраскана броня ми платиха 113 лв за сравнение на Хондата в Армеец по 180 лв на броня.Следват жалби, молби и нищо Бул Инс пари не дават и повече не се върнах там
Следва Лев инс приятелка ми е брокер на голяма автомивка взема 25% отстъпка след дълги дебата там ще се застрахова, връзки, мръзки, ала-бала ОК.
Отивам пускам щета за счупено огледало
брокера на полицата и собственика на колата едно и също име-работи за тях, връзките пуснати и надежда, че ще се вземат пари за нови ще останат да избием някой лев и какво да видим след 10 дена 80 лв за счупено огледало, алооооооо вие луди ли сте да няма грешка -отговор няма грешка колежке всичко е под контрол
За сравнение счупено огледало на Хондата 210 лв в Армеец
По-същото време когато застраховаме Голфа в Лев Инс,бащата си взема и той Хонда Акорд и тя в Лев Инс каско-щета за заден стоп и какво става тези тарикати искат стопа при тях и след това да му платят по експертна оценка-алооооооо да няма грешка-отговор няма грешка политика на фирмата ние тук си имаме склад пазим си ги всички са доволни.
След което на Симеон 1 арабеско само предлага, цена 130 лв вземам го с надежда, че от Армеец са ми платили за същият стоп 170 лв при полужение, че е маркиран пукнат.
След 10 дена Лев Инс праща смс пари има действате -колко пари 110 лв доволно да си купите нов и да ви оставят-алоооооооооооо да няма грешка за нов в Бултрако искат 370 лв как нов брееее-отговор колата е стара има овехтялост, ала -бала вземайте парите и бягайте
Сега застраховах Авенсиса в Армеец и се надявам, че всичко ще бъде ОК и даже съм решил до края на седмицата да ги пробвам и ще споделя какво се е случило.
За 1 год. заведох 10 щети за които от Армеец ми дадоха около 3700 лв, а ремонтите ми струваха около 800 лв и така смея да твърдя,че повече от 60 процента ми изплатиха лизинга на Хондата за което съм и благодарен
Следва покупка на Голф 4 с застрахователна стойност 6000 евро към Бул инс и ходене по мъките за одраскана броня ми платиха 113 лв за сравнение на Хондата в Армеец по 180 лв на броня.Следват жалби, молби и нищо Бул Инс пари не дават и повече не се върнах там
Следва Лев инс приятелка ми е брокер на голяма автомивка взема 25% отстъпка след дълги дебата там ще се застрахова, връзки, мръзки, ала-бала ОК.
Отивам пускам щета за счупено огледало
За сравнение счупено огледало на Хондата 210 лв в Армеец
По-същото време когато застраховаме Голфа в Лев Инс,бащата си взема и той Хонда Акорд и тя в Лев Инс каско-щета за заден стоп и какво става тези тарикати искат стопа при тях и след това да му платят по експертна оценка-алооооооо да няма грешка-отговор няма грешка политика на фирмата ние тук си имаме склад пазим си ги всички са доволни.
След което на Симеон 1 арабеско само предлага, цена 130 лв вземам го с надежда, че от Армеец са ми платили за същият стоп 170 лв при полужение, че е маркиран пукнат.
След 10 дена Лев Инс праща смс пари има действате -колко пари 110 лв доволно да си купите нов и да ви оставят-алоооооооооооо да няма грешка за нов в Бултрако искат 370 лв как нов брееее-отговор колата е стара има овехтялост, ала -бала вземайте парите и бягайте
Сега застраховах Авенсиса в Армеец и се надявам, че всичко ще бъде ОК и даже съм решил до края на седмицата да ги пробвам и ще споделя какво се е случило.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта