Toyota Auris 2010
Toyota Auris 2010
Здравейте,
капарирах тази марка автомобил преди няколко дни - diesel 1.4 terra
Кажете няколко думи за нея.
капарирах тази марка автомобил преди няколко дни - diesel 1.4 terra
Кажете няколко думи за нея.
- Georgepetrov137
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20 Мар 2010 12:45
- Местоположение: Бургас
От една седмица имам същата но бензин 1.33. За двигателя нищо не мога да ти кажа. Много съм доволен от управлението и поведението и на пътя, стабилна е на завоите с висока скорост, без да се накланя. Малко ме разочарова качеството на пластмасите в купето но предполагам се свиква. Останах неприятно изненадан от липсата на стелки и от високоговорители само на предните врати (за последните ако имаш информация колко струват в Тойота пиши, щото нямам време да отида до сервиза). Но като цяло колата си заслужава няма да съжаляваш, да си я караш безпроблемно 

Честито и на двамата да си ги карате със здраве! Аз съм с 1.4 d4d ,но от 2007г. - 5ск. и без Optimal Drive (квото и да означава това). Колата е перфектна, не е за състезания естествено,но има достатъчна мощност когато ти потрябва. Гори малко ,(ако си с лек крак с тенденция много малко biggrin.gif ) здрава е и стабилна. Какво повече може да искаш
ако имаш други въпроси питай

Благодаря Ви.
Стелките се водят "екстра". Поръчах си гумени за 120лв. Повечето нови автомобили май са така.
Относно колонките нямам идея как стоят нещата, не съм поръчвал допълнителни и не съм гледал на каква цена са. Като ходя следващия път в сервиза ще питам за тях.
Имах съмнения относно качеството на материалите до момента в който не се качих в Skoda fabia
.
Стелките се водят "екстра". Поръчах си гумени за 120лв. Повечето нови автомобили май са така.
Относно колонките нямам идея как стоят нещата, не съм поръчвал допълнителни и не съм гледал на каква цена са. Като ходя следващия път в сервиза ще питам за тях.
Имах съмнения относно качеството на материалите до момента в който не се качих в Skoda fabia

- Georgepetrov137
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20 Мар 2010 12:45
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Тези от МЕТРО и другите вериги не пасват както трябва и се хлъзгат по пода на колата. Много е опасно, когато попаднат под педалите.
Трети комплект сменям на друга кола и все не мога да уцеля свестни. Имаше по едно време едни гръцки с "custom" размери за отделни групи автомобили. Те струваха към 45лв. мокетени, 5 части.
Има и един колега в Опел форума (вероятно и по другите се намират), който предлага гръцки стелки и по размер на клиента. Цената варираше, но говорим за 45-55лв. някъде за 5 части.
Ако някой се интересува, ще му пратя л.с. с координатите на търговеца, че да не се таксува като реклама!
Трети комплект сменям на друга кола и все не мога да уцеля свестни. Имаше по едно време едни гръцки с "custom" размери за отделни групи автомобили. Те струваха към 45лв. мокетени, 5 части.
Има и един колега в Опел форума (вероятно и по другите се намират), който предлага гръцки стелки и по размер на клиента. Цената варираше, но говорим за 45-55лв. някъде за 5 части.
Ако някой се интересува, ще му пратя л.с. с координатите на търговеца, че да не се таксува като реклама!
- Georgepetrov137
- Мнения: 242
- Регистриран на: 20 Мар 2010 12:45
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Ако го кефят пък що да не даде чевек 120лв. Най-много се къса шофьорската на десния крак, останалите ще живеят сигурно поне 8-10години ако няма някое лапе, което да ги ползва за дъска за писане или рязане. 120лв за 10години какво са, ако наистина ти харесват. Така де един живот се живее и ако нещо ти прави кеф, ще искара повече от колата, ако се ползва нормално, и все пак можеш да си го позволиш - ДАВАЙ.
Крам Корола Д4Д 2009. Преди два дни направих годинка и 30000 км.
Икономична е 4,6 от по-скъпата OMV нафта на междуградско.
Максимално съм вдигал 205 км/ч. стабилна е и при тази скорост.
набира с лекота над 2000 оборота. Скоростите са разчетени добре. Позволява и плавно ускорение. Двигатела е еластичен.
Много е тиха дори и при високите обороти. Просторна е. Аз съм доста едър, но се чувствам удобно. Музиката е на ниво.
Като недостатъци мога да спомена плата на седалките, но за съжаление не мога да ги покрия с калъфи тъй като страничните еърбеци са интегрирани в предните седалки. Вози твърдо, но стабилно. Разстоянието за краката на задните пътници е малко, когато отпред седят едри или високи хора. Липсва вход за външен аудионосител, както и липсва USB вход. Централната конзола е изработена от някаква пореста пластмаса и не позволява залепването на металния диск за стойката на GPS-a. И затова се налага да го лепя с вендузата за челното стъкло. Разбира се това става за сметка на намалената ми видимост. Изпитвам неудобство с намирането на евтини джанти. Специфичен и не често използван размер по нашите ширини. Крушките са двойно и тройно по скъпи от EU колите. За други консумативи и части нямам наблюдение засега.
Поздрави за новата придобивка и желая дълго и безаварийно шофиране.
Икономична е 4,6 от по-скъпата OMV нафта на междуградско.
Максимално съм вдигал 205 км/ч. стабилна е и при тази скорост.
набира с лекота над 2000 оборота. Скоростите са разчетени добре. Позволява и плавно ускорение. Двигатела е еластичен.
Много е тиха дори и при високите обороти. Просторна е. Аз съм доста едър, но се чувствам удобно. Музиката е на ниво.
Като недостатъци мога да спомена плата на седалките, но за съжаление не мога да ги покрия с калъфи тъй като страничните еърбеци са интегрирани в предните седалки. Вози твърдо, но стабилно. Разстоянието за краката на задните пътници е малко, когато отпред седят едри или високи хора. Липсва вход за външен аудионосител, както и липсва USB вход. Централната конзола е изработена от някаква пореста пластмаса и не позволява залепването на металния диск за стойката на GPS-a. И затова се налага да го лепя с вендузата за челното стъкло. Разбира се това става за сметка на намалената ми видимост. Изпитвам неудобство с намирането на евтини джанти. Специфичен и не често използван размер по нашите ширини. Крушките са двойно и тройно по скъпи от EU колите. За други консумативи и части нямам наблюдение засега.
Поздрави за новата придобивка и желая дълго и безаварийно шофиране.

Иво - 0888008875
studioivo@mail.bg
studioivo@mail.bg
studioivo написа:Крам Корола Д4Д 2009. Преди два дни направих годинка и 30000 км.
Икономична е 4,6 от по-скъпата OMV нафта на междуградско.
Максимално съм вдигал 205 км/ч. стабилна е и при тази скорост.
набира с лекота над 2000 оборота. Скоростите са разчетени добре. Позволява и плавно ускорение. Двигатела е еластичен.
Много е тиха дори и при високите обороти. Просторна е. Аз съм доста едър, но се чувствам удобно. Музиката е на ниво.
Като недостатъци мога да спомена плата на седалките, но за съжаление не мога да ги покрия с калъфи тъй като страничните еърбеци са интегрирани в предните седалки. Вози твърдо, но стабилно. Разстоянието за краката на задните пътници е малко, когато отпред седят едри или високи хора. Липсва вход за външен аудионосител, както и липсва USB вход. Централната конзола е изработена от някаква пореста пластмаса и не позволява залепването на металния диск за стойката на GPS-a. И затова се налага да го лепя с вендузата за челното стъкло. Разбира се това става за сметка на намалената ми видимост. Изпитвам неудобство с намирането на евтини джанти. Специфичен и не често използван размер по нашите ширини. Крушките са двойно и тройно по скъпи от EU колите. За други консумативи и части нямам наблюдение засега.
Поздрави за новата придобивка и желая дълго и безаварийно шофиране.
Колега сигурен ли си за Aribag-овете в седалките т.е. ,че има такива? Аз съм с Аурис 2007 ниво ЛУНА и доколкото знам и виждам въздушните завеси са в предните и задните колони + волана + коленете на водача + пасажерското място. Сложил съм си калъфи на предните седалки,но никъде по тях не видях означението за Airbags.
Последно промяна от Dizzle на 23 Апр 2010 13:06, променено общо 1 път.
За моята съм сигурен, че има интегрирани еърбеци в седалките. Още преди да я платя ми обясниха любезно да не използвам калъфи. Принципно има леко разминаване в оборудването и дизайна между аурис и корола, но имам приятел със аурис сол от 2007 и неговата е със 11 еърбега. Той също има етикети "AIRBAG" на предните седалки.Dizzle написа:Сега видях в сайта на Тойота - имаш такива. Моля някой ако знае за моделите от 2007 /Аурис / Корола дали също имат да сподели. По спомени като я купувах ми казаха ,че за ниво Луна имам 9 Airbag-a ,но може и да се бъркам.И все пак не видях да има някакво означение на седалките.
Етикета е по шева от външната страна на облегалката. Съответно на шофьорската е в ляво, а на пасажерската в дясно. Разположен е ниско. Ако имаш еърбеци махай калъфите, че не дай боже да потрябват може да пострадаш сериозно.
Иво - 0888008875
studioivo@mail.bg
studioivo@mail.bg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bladyle и 4 госта