Продаваш ли я?Scott написа:Не се притеснявай - Селика 2001 за 4 години и 80к мили никакви проблеми.gothic_fan написа:Колеги, не знам какво става, но тъй като аз още не съм си взел заветната селика и започвам супер много да се притеснявам. Коли след 2000-та година производство се трошат невероятно много...
Мойта тойота турска ли се оказва?
- gothic_fan
- Мнения: 34
- Регистриран на: 10 Яну 2009 15:45
- gothic_fan
- Мнения: 34
- Регистриран на: 10 Яну 2009 15:45
Здрзвей колега Zimel,Zimel написа:Ааа,пропуснах да кажа ,че "японското качество" при сутрешните температури аха и да не запали мотора,с алармата имам проблем отдавна, включва си се когато си поиска-ибах ти Отпадака съм си купил .
Аз така като чета на твоята кола освен стопове, фарове и мигачи май нищо друго не й работи така както очакваш ти ... сервизното обслужване е кофти ... частите са скъпи (което е самата истина) ... изобщо Toyota!
Та мисля си защо не вземеш да я продаеш и да си решиш проблема?!
Поздрави
Corolla e11 4e-fe, 1999
Corolla Verso 3zz-fe, 2003
Corolla Verso 3zz-fe, 2003
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Така като гледам кви глупости ръсиш, или си абсолютен хабиджия на тема обслужване на колата, или ПО-ВЕРОЯТНО, изобщо нямаш тойота, а просто си ръсиш глупости laugh.gifZimel написа:Ааа,пропуснах да кажа ,че "японското качество" при сутрешните температури аха и да не запали мотора,с алармата имам проблем отдавна, включва си се когато си поиска-ибах ти Отпадака съм си купил .
Я дай малко повече инфо за колата, като ремонти правени гаранционно, че да вземе да има смисъл цялата ти тема пълна с глупави оплаквания...
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Има "шофьори", на които нищо не може да им се опре biggrin.gif !
Явно случая е такъв и е чиста случайност, че му е попаднала Тойота /все пак е издържала доста/, можеше доста по-отдавна да плаче в някой друг форум.
Явно случая е такъв и е чиста случайност, че му е попаднала Тойота /все пак е издържала доста/, можеше доста по-отдавна да плаче в някой друг форум.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Колега Зимел, явно не си наясно за какво става въпрос. Тойота се прави и в Турция, да. Моята е правена в Турция. В началото като разбрах, много се притесних но после прочетох, че завода на Тойота в турция е най-модерния. То като се замислиш, кое не се прави в турция, почти всичко на нашия пазар е маде ин туркей или чина, но така е, като у нас вече всичко е разбито и нищо не се произвежда. Спомням си годините когато нашите турци се изселваха. Оттук мъкнеха всякаква техника- перални, хладилници, телевизори и др, защото там нямало. а сега един телевизор и пералня не си правим, почти всяка втора пералня печка телевизор или дреха е правена там в турция. Но това е друга тема. Относно Тойота - ето аз вече съм минал около 15000 км и нищо, само смяна масло и карам. А колата я взех на 127000. Вземи си обслужи хубаво колата, стегни си я и тя ще ти се отблагодари.
Toyota Corolla D-4D 2000cm3 90hp 2004
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Моята е японка, но не вярвам да има разлика в качеството с тази на bоrracho. А в Турция се прави дори F16 и не съм чул НАТО да има оплаквания от турските екземпляри. Повече трябва да се притесняваме от славянските производители! От България Ровър избягаха ужасени от качеството, което даваме, да не говорим, че по улиците почти не се виждат вече Ровър Маестро, а с турски Тойоти, Рена и Пежо е пълно. Така че проблема на тази измъчена Тойота е единствено в задволаното устройство /Born in BG/.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
колеги тъй като сте почнали да говорите за качество.....да попитам и аз нещо
днес сменях летните гуми със зимни и се загледах в окачването.болтаовете на биалетите-----ръщдясали----ужаааассссс.гайките с които са стегнати са си нови-хубави сребристи а самите болтове--кафяво ръждиви.мисля че и те би трябвало да се произвеждат от неръждаем материал поне за начално вграждане тъй като колата е на 4 месеца.явно....или греша или вече слагат сякакви ментаци и то.....при първоначално вграждане.ако има някой запознат нека сподели...може и да е нормално....което ме съмнява
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Сашо, нито балтовете, нито гайките по предницата не се изработват от неръждаема стомана, защото тя по принцип не е износоустойчива и не е за тази работа.
Всички болтове и гайки по носещата констукция на автомобила се произвеждат от инстументална стомана, която се термообработва и след това се галванизира за да не ръждясва.
Явно твойте болтове са сменяни с някакви ментета и затова са в този вид.
А понякогя се случва и оригиналните да хванат ръжда, но в повечето случаи тя е павърхностна и не е опасна.
Всички болтове и гайки по носещата констукция на автомобила се произвеждат от инстументална стомана, която се термообработва и след това се галванизира за да не ръждясва.
Явно твойте болтове са сменяни с някакви ментета и затова са в този вид.
А понякогя се случва и оригиналните да хванат ръжда, но в повечето случаи тя е павърхностна и не е опасна.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
мерси за отговора колега.но наистина като погледне човек там около окачването........всичко свети....абе ново си е.....единствено тия болтове на биалетите кафяво-ръждиви.и то се набива на око тъй като самия край дето има вдлъбнато за шестограм е ръждив а гайката не е.явно..че биалетите са........незнам----уж нова от магазина.някои части сигурно са с доста ниско качество или както каза може да има повърхтностна ръжда която не е опасна.а защо тогава всичко останало свети като сребро????абе....надявам се че не са объркали или забравили нещо
все пак...тойота...значи сигурност
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Колега, да не говорим за Роувър...zi_zi_top написа:Моята е японка, но не вярвам да има разлика в качеството с тази на bоrracho. А в Турция се прави дори F16 и не съм чул НАТО да има оплаквания от турските екземпляри. Повече трябва да се притесняваме от славянските производители! От България Ровър избягаха ужасени от качеството, което даваме, да не говорим, че по улиците почти не се виждат вече Ровър Маестро, а с турски Тойоти, Рена и Пежо е пълно. Така че проблема на тази измъчена Тойота е единствено в задволаното устройство /Born in BG/.
Там бирата беше съвсем друга, казвам ти го като очевидец. При затварянето на завода, всички произведени автомобили /около 1000 мисля/, бяха изнесени и на момента продадени.
Друг е въпросът, че Маестрото е модел от 80-те години.
Съвсем между другото англичаните внасяха буквално всяко болтче и гайка... От нашите се искаше само да ги сглобяват, а ОТК беше английско...
OFF съжалявам!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост