Troshko написа:Добре ще ти го кажа ,както ще ме разбереш !По твойте думи "тойота можела да прави спортни коли " ,а ред бул или примерно рено ги мачка значи правят ПО-спортни коли .........Kiki написа:Това не съм казал.Troshko написа:
По-твоята логика искаш да ми кажеш ,че и РЕД БУЛ и РЕНО могат да правят СПОРТНИ коли !!!
Аз доста ред бул съм изпил ,а не ме е мръднал 1м бати колата ,за рено не коментирам
Колекционирай ГолФчета и не се занимай с форула не ти се отдава
F1 - Честит подиум

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Koe Reno e po-sportno ot Toyota?? Аз самоходещ двигател Рено по пистата не съм видял. Отборът Рено/Шаси и двигател/ е доста зле. Ред Бул какъвто и двигател да им сложиш,все ще върви,защото има много уточнена аеродинамика.Troshko написа:Добре ще ти го кажа ,както ще ме разбереш !По твойте думи "тойота можела да прави спортни коли " ,а ред бул или примерно рено ги мачка значи правят ПО-спортни коли .........Kiki написа:Това не съм казал.Troshko написа:
По-твоята логика искаш да ми кажеш ,че и РЕД БУЛ и РЕНО могат да правят СПОРТНИ коли !!!
Аз доста ред бул съм изпил ,а не ме е мръднал 1м бати колата ,за рено не коментирам
Колекционирай ГолФчета и не се занимай с форула не ти се отдава
Второ, безспорно Тойота имат по-бърз болид от Макларън,който е 4-ти в момента.А Тойота има много по-бърз болид от Ферари в момента,които пък са 3-ти сега. Така че реалностите са далеч от първия поглед върху нещата.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Чакайте сега, нека се разберем за нещо.
Никой не го интересува кой какъв болид има, а победите. Алонсо не стана шампион с Москвич. Ако на Ред Бул кача мотор на Лада - пак ли ще бие? Или Ейдриън Нюи е най-великия бог на аеродинамиката, или останалите за нищо не стават.
Говорим си празни приказки. Когато Тойота спечелят поне три двойни победи - тогава можем да говорим за някакви успехи.
Дотогава - имаме отбор в Ф1, колкото да кажем, че имаме отбор в Ф1 - за разлика от ФВ, Пежо, Субару, Митсубиши, Лада, Форд и т.н.
Никой не го интересува кой какъв болид има, а победите. Алонсо не стана шампион с Москвич. Ако на Ред Бул кача мотор на Лада - пак ли ще бие? Или Ейдриън Нюи е най-великия бог на аеродинамиката, или останалите за нищо не стават.
Говорим си празни приказки. Когато Тойота спечелят поне три двойни победи - тогава можем да говорим за някакви успехи.
Дотогава - имаме отбор в Ф1, колкото да кажем, че имаме отбор в Ф1 - за разлика от ФВ, Пежо, Субару, Митсубиши, Лада, Форд и т.н.
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
МНого интересно разсъждаваш тип "или или". Състезанието не е само бърза кола,състезанието е и стратегия,състезанието са и пилоти,бързи механици в бокса,екипна работа и т.н.. Имам впредвид,че не стават за 2 дена големите победи. Все пак има разлика между отборите във Ф1 Форс Индия и Уилямс Тойота , Тойота и т.н.. Успехите са различни,точките са различни,иначе всички са отбори от Ф1. Не можем да приравним първите 2 отбора за добри,и всички останали за еднакви просто отбори от Ф1. както виждаме, дори на различни писти,различни отбори са силни. Аз обаче,като много заслепен от блясъка на Тойота biggrin.gif ,забелязвам,че Тойота има,мисля,най-равномерното и постоянно представяне и ми се струва,че градят отбор занапред,,типично в стила на Тойота ,а не за еднократни,краткосрочни победи. Много хора се дразнят като пиша така и си викат 'абе къв стил Тойота,кви принципи,всички авто-производители са еднакви и работят еднакво горе-долу,кво се впечатлява толкова тоя Lexus' biggrin.gif Ето малка инетересна инфо,на която попаднах съвсем скоро за стила Тойота.Който се инетерсува ,да прочете. Пускам тази инфо,защото стила на Тойота е вплетен и във Ф1 отбора,от "стила Тойота" е тръгнала Тойота като компания,той е основна причина да стане и номер 1 в света.
http://www.canada.com/business/story.html?id=2069586#
Nearly two decades into the third major technological revolution of modern human history, we have yet to identify the new enterprise that provides a model for the future--one that exemplifies the power of information and communications technologies (ICT) to challenge past management practices. Where is the equivalent of the Manchester cotton factory in the first industrial revolution, or Ford in the second? The closest we come to an exemplar of the "new organization" of the early 21st century is Toyota. Why is it that a Japanese auto firm, anchored in the flagship industry of the previous century and based in a country that is a laggard in the ICT revolution, is widely held up as a model of the network organization of the 21st century?.................
A second reason is that both today's network model of the corporation and the speed of the 1990s ICT revolution have their roots in the Japanese competitive challenge of the 1980s. Younger readers may find it hard to understand the dismay of U.S. companies like GM and Xerox when faced with Japanese "lean enterprises" like Toyota and Canon, which were less than a quarter of their size in terms of employees but were rapidly overtaking them in the marketplace. The Japanese competitors confronted U.S. firms with a different form of the corporation, variously called the extended enterprise, the vertical keiretsu or the network organization, in which the firm focused on core competences and relegated lower value-adding activities to a network of specialized suppliers and distribution subsidiaries........
Yet the Japanese enterprises were better integrated with their external suppliers than the U.S. firms were with their own parts divisions. They also boasted better internal cross-unit and cross-functional integration that delivered faster time to market and better quality than their American competitors................
Translating the ever-increasing flows of information and communications into sources of value over the coming decade will shift the focus of companies that have succeeded brilliantly in disaggregating their activities to "interface management" -- building effective connections externally across supply chains and with customers and internally across their many subunits.
This brings us back to Toyota. Toyota demonstrates that effective interface management uses three interacting resources: human capital (individual skills and knowledge), social capital (reputation and trust built through consistent behaviours) and system capital (shared routines and systems for problem-solving and learning). The best people and the strongest reputation will not be effective without the third. Toyota's many systems -- its A3 single-sheet problem analysis, the simulations in its suppliers' forums, its wall charts and handbooks -- are easy to parody, but together they constitute powerful system capital. Moreover, Toyota demonstrates that sharing all three types of resources among the many companies in its extended network is an investment that yields even more capital.The network corporation cannot thrive if it does not foster the expansion of resources and capabilities throughout its network.
For the large global companies that still dominate our corporate landscape, Toyota continues to provide the best and most accessible model of the evolution of the network corporation that we have yet identified.
--- - Eleanor Westney is the Scotiabank Professor of International Business at the Schulich School of Business, York University.
http://www.canada.com/business/story.html?id=2069586#
Nearly two decades into the third major technological revolution of modern human history, we have yet to identify the new enterprise that provides a model for the future--one that exemplifies the power of information and communications technologies (ICT) to challenge past management practices. Where is the equivalent of the Manchester cotton factory in the first industrial revolution, or Ford in the second? The closest we come to an exemplar of the "new organization" of the early 21st century is Toyota. Why is it that a Japanese auto firm, anchored in the flagship industry of the previous century and based in a country that is a laggard in the ICT revolution, is widely held up as a model of the network organization of the 21st century?.................
A second reason is that both today's network model of the corporation and the speed of the 1990s ICT revolution have their roots in the Japanese competitive challenge of the 1980s. Younger readers may find it hard to understand the dismay of U.S. companies like GM and Xerox when faced with Japanese "lean enterprises" like Toyota and Canon, which were less than a quarter of their size in terms of employees but were rapidly overtaking them in the marketplace. The Japanese competitors confronted U.S. firms with a different form of the corporation, variously called the extended enterprise, the vertical keiretsu or the network organization, in which the firm focused on core competences and relegated lower value-adding activities to a network of specialized suppliers and distribution subsidiaries........
Yet the Japanese enterprises were better integrated with their external suppliers than the U.S. firms were with their own parts divisions. They also boasted better internal cross-unit and cross-functional integration that delivered faster time to market and better quality than their American competitors................
Translating the ever-increasing flows of information and communications into sources of value over the coming decade will shift the focus of companies that have succeeded brilliantly in disaggregating their activities to "interface management" -- building effective connections externally across supply chains and with customers and internally across their many subunits.
This brings us back to Toyota. Toyota demonstrates that effective interface management uses three interacting resources: human capital (individual skills and knowledge), social capital (reputation and trust built through consistent behaviours) and system capital (shared routines and systems for problem-solving and learning). The best people and the strongest reputation will not be effective without the third. Toyota's many systems -- its A3 single-sheet problem analysis, the simulations in its suppliers' forums, its wall charts and handbooks -- are easy to parody, but together they constitute powerful system capital. Moreover, Toyota demonstrates that sharing all three types of resources among the many companies in its extended network is an investment that yields even more capital.The network corporation cannot thrive if it does not foster the expansion of resources and capabilities throughout its network.
For the large global companies that still dominate our corporate landscape, Toyota continues to provide the best and most accessible model of the evolution of the network corporation that we have yet identified.
--- - Eleanor Westney is the Scotiabank Professor of International Business at the Schulich School of Business, York University.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Типично изказване по български. Авторът е професор по международен бизнес в Йоркския университет, но по български трябва някой да се изкаже,че нищо не разбира. Тя е сбила някои основни положения от принципите на Тойота в една статия, за да разберат и тоталните лаици какво иска да им обясни с 20 изречения.Който иска по-подробна и пространствена, с множество икономически термини информация,има книги по този въпрос.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Който се доближи до Сутил,попада в катастрофа с него,това е ясно. Трули го изпреварваше на широка писта 3 коли могат да се разминат,а Сутиол го изхвърли на тревата.Много опасно и неспортсменско поведение. Извиненеито,че не го е видял в огледалата е смешно, как ще го види като Трули беше се изравнил с него вече.smb написа:Trulli e nai-velikiqJapanese_fever написа:Button Champion!![]()
Браво на това момче, не съм го гледал, но още като започна в БАР Хонда се видя, че има бая хляб в него и сега го и доказа!
Честито!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Да бе да ... ама друг път laugh.gif Сутил даже не правеше защитни движения - просто си държеше линията в завоя. Трули що не иде да се оплаче защо там точно започва тревата ... laugh.gifLEXUS написа:Трули го изпреварваше на широка писта 3 коли могат да се разминат,а Сутиол го изхвърли на тревата.Много опасно и неспортсменско поведение. Извиненеито,че не го е видял в огледалата е смешно, как ще го види като Трули беше се изравнил с него вече.
В голема заблуда си. Започна при онзи пендел Франк и беше сменен с наркодилърчето Монтоя....Japanese_fever написа:Button Champion!![]()
Браво на това момче, не съм го гледал, но още като започна в БАР Хонда се видя, че има бая хляб в него и сега го и доказа!
Честито!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
За n-ти път прекарваш нещата през тойотската си призмаLEXUS написа:Който се доближи до Сутил,попада в катастрофа с него,това е ясно. Трули го изпреварваше на широка писта 3 коли могат да се разминат,а Сутиол го изхвърли на тревата.Много опасно и неспортсменско поведение. Извиненеито,че не го е видял в огледалата е смешно, как ще го види като Трули беше се изравнил с него вече.smb написа:Trulli e nai-velikiqJapanese_fever написа:Button Champion!![]()
Браво на това момче, не съм го гледал, но още като започна в БАР Хонда се видя, че има бая хляб в него и сега го и доказа!
Честито!
дамм,аз като цяло симпатизирам на скудерията във Ф1,но и от тях слабо представяне тази година.
Както на колегата по горе обаче ми прави впечетление доброто представяне на Кобаяши само за 2 състезания и се надявам за вбъдеще представянията му да стават все по-добри.
Крайно време е Трули да си ходи и да дойде още някой нов млад пилот пък дано и Японец biggrin.gif
На състезанието в Бразилия на повторението от далечната камера ясно се вижда че трули стъпва на тревата още преди да е свършил "бордюра",а от камерата на Сутил се вижда че Трули стои далече от него.Според мен като е решил че няма да връшта газта трябваше да му се залепи на гумите и колкото се може повече да се опита да натисне Сутил и да се завре в очертанията на пистата.След подобен сценарий вероятноста да изхвърчат пак е голяма ,но тогава Трули щеше да има право че е бил наравно със Сутил,а в случея той се завърта още преди "бордюра" да е свършил.
Както на колегата по горе обаче ми прави впечетление доброто представяне на Кобаяши само за 2 състезания и се надявам за вбъдеще представянията му да стават все по-добри.
Крайно време е Трули да си ходи и да дойде още някой нов млад пилот пък дано и Японец biggrin.gif
На състезанието в Бразилия на повторението от далечната камера ясно се вижда че трули стъпва на тревата още преди да е свършил "бордюра",а от камерата на Сутил се вижда че Трули стои далече от него.Според мен като е решил че няма да връшта газта трябваше да му се залепи на гумите и колкото се може повече да се опита да натисне Сутил и да се завре в очертанията на пистата.След подобен сценарий вероятноста да изхвърчат пак е голяма ,но тогава Трули щеше да има право че е бил наравно със Сутил,а в случея той се завърта още преди "бордюра" да е свършил.
If in doubt....Flat out!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта