Auris HSD Full Hybrid
Auris HSD Full Hybrid
Мдаа, нов Аурис. Че и хибрид.
http://www.netcarshow.com/toyota/2009-a ... d_concept/
Неофициални спецификации:
1.8 бензин
97 bhp
0-100км/ч - 10 сек.
http://www.netcarshow.com/toyota/2009-a ... d_concept/
Неофициални спецификации:
1.8 бензин
97 bhp
0-100км/ч - 10 сек.
Прав си, с тази синя "кожа" отвътре изглежда странно. Но ако обърнеш внимание, кожен е дори капака на жапката.
Ако беше в черно, щеше да е по-добре май.
пс. а, и тавана е с алкантара... това е сигурно някакъв много limited edition модел.
Това което ме озадъчи е разхода - 6.7/100 градско и 6.9/100 по магистрала. Очаквах като е хибрид да гори примерно 4,5 градско.
Ако беше в черно, щеше да е по-добре май.
пс. а, и тавана е с алкантара... това е сигурно някакъв много limited edition модел.
Това което ме озадъчи е разхода - 6.7/100 градско и 6.9/100 по магистрала. Очаквах като е хибрид да гори примерно 4,5 градско.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Нали трябва да се купува Приус! А и с тази аеродинамика почти като на тухла четворка Аурис е нормално да харчи повече,но не е това единствената причина. Аурис не е толкова оптимизиран хибрид като Приус.spritable написа: Това което ме озадъчи е разхода - 6.7/100 градско и 6.9/100 по магистрала. Очаквах като е хибрид да гори примерно 4,5 градско.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
До колкото четох, този Аурис използва същия двигател и електромотор като на последния Приус.LEXUS написа:Нали трябва да се купува Приус! А и с тази аеродинамика почти като на тухла четворка Аурис е нормално да харчи повече,но не е това единствената причина. Аурис не е толкова оптимизиран хибрид като Приус.spritable написа: Това което ме озадъчи е разхода - 6.7/100 градско и 6.9/100 по магистрала. Очаквах като е хибрид да гори примерно 4,5 градско.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
За този неофициален разход, по добре едно 1.33 двигателче, хем ще е по-леко, хем ще е по евтино, хем същата мощ и разход. Честно казано и ако нещо му се скапе предполагам ремонта ще е много по изгоден. докато не го направят да харчи поне като дизел, няма смисъл от тея хибриди. НЕ стига че са по-скъпи заради допълнителния двигател и батерии, не стига че не се зареждат от ел инсталацията (какво ще правиш ако цяла седмица караш по 25км градско до работа и обратно и после не ти се ходи през събота и неделя специално да си зареждаш батериите), не стига че са по-тежки от там и окачване и возия предполагам няма да е на същото ниво като на другите, не стига че ако нямаш ток в батериите и не е 100к.с. ами по-малко.
Общо взето така по данни от производителя и леки предположения излиза, че освен ако не караш по точно определен маршрут, така че да пасва на тази концепция със зареждането няма абсолютно никакъв смисъл за момента. Да не говорим, че като първоначална цена излиза колкото един дизел, ако не и по-скъпо. Само че поне при дизела разхода е такъв, какъвто е без значение дали си си заредил батериите или не (то няма батерии просто), и мощността е такава каква то е винаги (не говоря за турбо дупки, а за това че сипваш гориво и то работи, не чакаш да се зареди нещо от каранане на извънградско), не ти тежи нещо, което ако не е заредено и не може да го ползваш(все едно лятото да носиш една торба пасък, за да не би да забуксуваш на някои лед
), а и може да си закупиш от хиляди прозиводители, модели и спецификации точно по твой вкус и предпочитание, за разлика от 2-3 модела и няколко спецификации при хибридите. Едиственото предимсто на тези автомобили е че по разните по-развити страни, където имат такси на изгорели газове а не на конски сили, плащаш изключително малък данък, че и таксите за някои пътища (центъра на Лондон например) са премахнати. Ние кога ще стигнем до там не се знае.
Никой да не се обижда, аз не искам да обидя никой, че даже и производители на тези автомобили, защото те с едно много хитро маркетингово решение намират клиенти, които никога не биха купили от тях (Леонардо Ди Каприо и др. подобни, които едва ли си бяха купили Тойота).
Та моето мнение, е че в момента този тип автомобили не си заслужават инвестицията освен в един много идеален случай на ползване, в останалото време съм чувал, че даже е по-неикономично. Отделно факта, че може да се избере между няколко колички с определено оборудване не е много привличащ.
Тези които имат такива автомобили са едни пионери от гледна точка на това, че финансират такива проекти и също искам да ги похваля. Все пак това е начина да вървим напред. Всъщност дано те да попадат в този идеален случай на ползване, на градско и извънградско каране, за да могат изцяло да се насладят на придобивката си. Е ясно че няма да плащат по нисък данък от един нормален Аурис със 1.33л, 100к.с., поне в нашата държава, така че това предимство отпада моментално
(гадни мръсни управници вместо да насърчават новите коли и по чистите коли - точно обратното
).
Общо взето така по данни от производителя и леки предположения излиза, че освен ако не караш по точно определен маршрут, така че да пасва на тази концепция със зареждането няма абсолютно никакъв смисъл за момента. Да не говорим, че като първоначална цена излиза колкото един дизел, ако не и по-скъпо. Само че поне при дизела разхода е такъв, какъвто е без значение дали си си заредил батериите или не (то няма батерии просто), и мощността е такава каква то е винаги (не говоря за турбо дупки, а за това че сипваш гориво и то работи, не чакаш да се зареди нещо от каранане на извънградско), не ти тежи нещо, което ако не е заредено и не може да го ползваш(все едно лятото да носиш една торба пасък, за да не би да забуксуваш на някои лед

Никой да не се обижда, аз не искам да обидя никой, че даже и производители на тези автомобили, защото те с едно много хитро маркетингово решение намират клиенти, които никога не биха купили от тях (Леонардо Ди Каприо и др. подобни, които едва ли си бяха купили Тойота).
Та моето мнение, е че в момента този тип автомобили не си заслужават инвестицията освен в един много идеален случай на ползване, в останалото време съм чувал, че даже е по-неикономично. Отделно факта, че може да се избере между няколко колички с определено оборудване не е много привличащ.
Тези които имат такива автомобили са едни пионери от гледна точка на това, че финансират такива проекти и също искам да ги похваля. Все пак това е начина да вървим напред. Всъщност дано те да попадат в този идеален случай на ползване, на градско и извънградско каране, за да могат изцяло да се насладят на придобивката си. Е ясно че няма да плащат по нисък данък от един нормален Аурис със 1.33л, 100к.с., поне в нашата държава, така че това предимство отпада моментално


при положение че хибридната част е ефективна предимно в градско--където аеродинамиката не е от особено значение,,,,излиза ,че ауриса ще харчи повече от приуса-там където хибридната част е без значение??LEXUS написа:Нали трябва да се купува Приус! А и с тази аеродинамика почти като на тухла четворка Аурис е нормално да харчи повече,но не е това единствената причина. Аурис не е толкова оптимизиран хибрид като Приус.spritable написа: Това което ме озадъчи е разхода - 6.7/100 градско и 6.9/100 по магистрала. Очаквах като е хибрид да гори примерно 4,5 градско.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Според мен този автомобил е направен от Тойота за да задоволи точно определени пазари, в които данъците за тези коли са много малки или 0-еви. По подобие на хибридните версии на Лексус. Само че Лексус автомобилите са доста скъпи по начало и много хора не могат да си ги позволят, от друга страна могат да си позволят един хечбек. И в този случай те няма да печелят от разход (както е видно от предварителните данни, разхода си е като на бензин), а от данъци и такси. Веднага давам пример. Ще взема за пример Англия, защото за там беше първия сайт който ми излезе в търсачката
http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/Ow ... /DG_172916
Сега по неофициални данни, за момента, хибрида на Аурис ще отдава по малко от 100г/км CO2, за разлика от официалните данни за 1.33 бензина - 139г.км СО2. От 2010г. в Англия се въвежда нова система за изчиляване на данъците, която приведства по нискоемисионните автомобили, и обратното - товари по "мръсните" автомобили, в сравнение с досегашната. За всеки автомобил, който отдава под 100г/км СО2 ще се плаща 0(нула) паунда, независимо дали е електрически, бензин, дизел, метан и т.н.. За категорияте между 130-140 г/км СО2 ще се плаща 110 паунда. Ето ви от къде хората ще си избиват. за 5 години - това са 550паунда + факта, че може би ще имат и други привилегии и отстъпки, например за винетка по магистрала, паркинг места или нещто такова.
А подобни работи има със сигурност. Пак пример от Англия - Лондон - от 07:00 до 18:00 от понеделник до петък в централните части има такса от 8 паунда на ден. Тази централна част прилича на елипса и по тясната и част има един булевард, по който може да се пресече тази елипса безплатно, но не и през дългата и част (представете си какво е задръстване по този булевард). И сега ако си представите че трябва да минавате по някаква причина от там 150 дни в годината, с едно такова хибридче няма да ви таксуват и ще си минавате където си искате, иначе ще ви таксуват по 8 паунда, което за година прави 1200 паунда. Най-вероятно ще се откажете да минавате с кола.
Ето там този Аурис ще навлезе без значение дали наистина ще е по-ефективен, от гледна точка на икономичност на гориво, в реални условия от този с 1.33л бензиновия двигател, но от гледна точка на такси и привилегии.
Така че пак евала на хората от Тойота и по специално на проучващите им екипи. Защото с този модел, който не изглежда като хибрид, ще хванат ниша в пазара, в която попадах хората, които не харесват формата на хибриди, много, много не се интересуват от това че на хартия ще им харчи 4.5л/100км, а по нормалните 7л/100км, нямат пари за лексус (който е и доста по голям на размери), но все пак ги интересуват таксите и данъците, които плащат и търсят начин да ги сведат до минимум (в случа с дадените примери до 0)
http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/Ow ... /DG_172916
Сега по неофициални данни, за момента, хибрида на Аурис ще отдава по малко от 100г/км CO2, за разлика от официалните данни за 1.33 бензина - 139г.км СО2. От 2010г. в Англия се въвежда нова система за изчиляване на данъците, която приведства по нискоемисионните автомобили, и обратното - товари по "мръсните" автомобили, в сравнение с досегашната. За всеки автомобил, който отдава под 100г/км СО2 ще се плаща 0(нула) паунда, независимо дали е електрически, бензин, дизел, метан и т.н.. За категорияте между 130-140 г/км СО2 ще се плаща 110 паунда. Ето ви от къде хората ще си избиват. за 5 години - това са 550паунда + факта, че може би ще имат и други привилегии и отстъпки, например за винетка по магистрала, паркинг места или нещто такова.
А подобни работи има със сигурност. Пак пример от Англия - Лондон - от 07:00 до 18:00 от понеделник до петък в централните части има такса от 8 паунда на ден. Тази централна част прилича на елипса и по тясната и част има един булевард, по който може да се пресече тази елипса безплатно, но не и през дългата и част (представете си какво е задръстване по този булевард). И сега ако си представите че трябва да минавате по някаква причина от там 150 дни в годината, с едно такова хибридче няма да ви таксуват и ще си минавате където си искате, иначе ще ви таксуват по 8 паунда, което за година прави 1200 паунда. Най-вероятно ще се откажете да минавате с кола.
Ето там този Аурис ще навлезе без значение дали наистина ще е по-ефективен, от гледна точка на икономичност на гориво, в реални условия от този с 1.33л бензиновия двигател, но от гледна точка на такси и привилегии.
Така че пак евала на хората от Тойота и по специално на проучващите им екипи. Защото с този модел, който не изглежда като хибрид, ще хванат ниша в пазара, в която попадах хората, които не харесват формата на хибриди, много, много не се интересуват от това че на хартия ще им харчи 4.5л/100км, а по нормалните 7л/100км, нямат пари за лексус (който е и доста по голям на размери), но все пак ги интересуват таксите и данъците, които плащат и търсят начин да ги сведат до минимум (в случа с дадените примери до 0)
бабоо, на повечето от нас им е ясно за намалението на данъците в нормалните държави, когато караш кола с ниски емисии. Освен този факт, хибридите имат предимството с ниския разход в града. Ако се кара както трябва* можеш да постигнеш разход около 5, което е много добре.
Но, например с моя аурис не мога да постигна 5 на 100 градско. Ето къде е разликата.
"както трябва" - хибрида може да ти харчи 10 или 5 на 100 градско в зависимост как го караш.
Но, например с моя аурис не мога да постигна 5 на 100 градско. Ето къде е разликата.
"както трябва" - хибрида може да ти харчи 10 или 5 на 100 градско в зависимост как го караш.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Здравей! Като нов потребител е нормално да не си запознат с Тойота Приус,за това цялото ти мнение е едно извинително за твоята некомпетентност. Моля те,следващият път като пишеш мнение,поне се запознай с фактите,с технологията на хибрида,с неговия реален разход от собственици/има един доруи в нашия клуб/,запознай се с гаранции на хибридите,запознай се със здравина,къдце се произвеждат,запознай се кое поколение хибриди прави Тойота днес,запознай се колко годиони се разработва хибридна технология,запознай се с цените на дизели и хибриди в КЛАСА, и т.н. Просто нямам в моменат времето дьа ти обяснявам колко глупости си издраскал,без капка истина. Всияко изписано от теб,са пълни неистини.Запознай се и с това ,че следващата година тойота пуска Приус плъг ин,който се зарежда от мрежата 220 волта и дава пробег 25 километра само на ток.baba_metca написа:За този неофициален разход, по добре едно 1.33 двигателче, хем ще е по-леко, хем ще е по евтино, хем същата мощ и разход. Честно казано и ако нещо му се скапе предполагам ремонта ще е много по изгоден. докато не го направят да харчи поне като дизел, няма смисъл от тея хибриди. НЕ стига че са по-скъпи заради допълнителния двигател и батерии, не стига че не се зареждат от ел инсталацията (какво ще правиш ако цяла седмица караш по 25км градско до работа и обратно и после не ти се ходи през събота и неделя специално да си зареждаш батериите), не стига че са по-тежки от там и окачване и возия предполагам няма да е на същото ниво като на другите, не стига че ако нямаш ток в батериите и не е 100к.с. ами по-малко.
Общо взето така по данни от производителя и леки предположения излиза, че освен ако не караш по точно определен маршрут, така че да пасва на тази концепция със зареждането няма абсолютно никакъв смисъл за момента. Да не говорим, че като първоначална цена излиза колкото един дизел, ако не и по-скъпо. Само че поне при дизела разхода е такъв, какъвто е без значение дали си си заредил батериите или не (то няма батерии просто), и мощността е такава каква то е винаги (не говоря за турбо дупки, а за това че сипваш гориво и то работи, не чакаш да се зареди нещо от каранане на извънградско), не ти тежи нещо, което ако не е заредено и не може да го ползваш(все едно лятото да носиш една торба пасък, за да не би да забуксуваш на някои лед), а и може да си закупиш от хиляди прозиводители, модели и спецификации точно по твой вкус и предпочитание, за разлика от 2-3 модела и няколко спецификации при хибридите. Едиственото предимсто на тези автомобили е че по разните по-развити страни, където имат такси на изгорели газове а не на конски сили, плащаш изключително малък данък, че и таксите за някои пътища (центъра на Лондон например) са премахнати. Ние кога ще стигнем до там не се знае.
Никой да не се обижда, аз не искам да обидя никой, че даже и производители на тези автомобили, защото те с едно много хитро маркетингово решение намират клиенти, които никога не биха купили от тях (Леонардо Ди Каприо и др. подобни, които едва ли си бяха купили Тойота).
Та моето мнение, е че в момента този тип автомобили не си заслужават инвестицията освен в един много идеален случай на ползване, в останалото време съм чувал, че даже е по-неикономично. Отделно факта, че може да се избере между няколко колички с определено оборудване не е много привличащ.
Тези които имат такива автомобили са едни пионери от гледна точка на това, че финансират такива проекти и също искам да ги похваля. Все пак това е начина да вървим напред. Всъщност дано те да попадат в този идеален случай на ползване, на градско и извънградско каране, за да могат изцяло да се насладят на придобивката си. Е ясно че няма да плащат по нисък данък от един нормален Аурис със 1.33л, 100к.с., поне в нашата държава, така че това предимство отпада моментално(гадни мръсни управници вместо да насърчават новите коли и по чистите коли - точно обратното
).
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Има грешка в инфото.Не е възможно да е 6.9/100 по магистрала,това е абсурд. 1.6 Аурис е под 6/100км по магистрала.Приус е 4/100км. по магистрала. И градско 6.7/100км май е грешка,даже съм убеден. Мислете малко преди да коментирате такива глупости.rudolf написа:при положение че хибридната част е ефективна предимно в градско--където аеродинамиката не е от особено значение,,,,излиза ,че ауриса ще харчи повече от приуса-там където хибридната част е без значение??LEXUS написа:Нали трябва да се купува Приус! А и с тази аеродинамика почти като на тухла четворка Аурис е нормално да харчи повече,но не е това единствената причина. Аурис не е толкова оптимизиран хибрид като Приус.spritable написа: Това което ме озадъчи е разхода - 6.7/100 градско и 6.9/100 по магистрала. Очаквах като е хибрид да гори примерно 4,5 градско.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Понеже винаги си много "компетентен" по всички въпроси и имаш навика да се изсекваш особено арогантно, няма да направя изключение, отговаряйки ти по същия начин! Ела ми обясни с колко трябва да карам по магистралата, за да ми даде под 6/100 Аурис 1.6LEXUS написа:... 1.6 Аурис е под 6/100км по магистрала.....
.....
Мислете малко преди да коментирате такива глупости.

Мисли малко преди да се изсереш във всяка тема!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Виж,знам,че си нервен,но тук не говорим за ежедневен разход при определени скорости,а за каталожни разходи.Нали се сещаш,че на Аурис хибрид е обявен каталожен разход,който е абсурдно да е 6.9/100км. извънградски.1.6 VVT-i написа:Понеже винаги си много "компетентен" по всички въпроси и имаш навика да се изсекваш особено арогантно, няма да направя изключение, отговаряйки ти по същия начин! Ела ми обясни с колко трябва да карам по магистралата, за да ми даде под 6/100 Аурис 1.6LEXUS написа:... 1.6 Аурис е под 6/100км по магистрала.....
.....
Мислете малко преди да коментирате такива глупости.Във всеки случай не повече от 90 км/ч! При 130 км/ч, разходът отива НАД 7/100
Мисли малко преди да се изсереш във всяка тема!
Аз, за разлика от теб, съм доста информиран и винаги говоря,когато съм убеден.В момента също съм убеден,че Аурис хибрид не може да има каталожен разход 6.9/100км.,камо ли градски 6.7/100км... Извинявай ,ако те дразня,но не пиша арогантно,а напротив,подплатено! Когато някой, като баба меца/май така се казва/ изпише толкова много неистини,му обяснявам най-любезно,че не е прав и е написал пълни глупости.
П.С. Действително как може да се коментира разход от 6.9/100км. извънградски на хибриден Аурис при положение,че Аурис 1.6 извънградски е обявен 5.4/100км..
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
За Аурис незнам, ма на Приус 2009-та лично добих 15/100 градско, та тва с каталожните данни ще да ме извинявате....LEXUS написа: Аз, за разлика от теб, съм доста информиран и винаги говоря,когато съм убеден.В момента също съм убеден,че Аурис хибрид не може да има каталожен разход 6.9/100км.,камо ли градски 6.7/100км... ..

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта