jim - изобщо не съм визирал теб или някой друг, за лошо каране - просто това е главния фактор, за по-бързо потрошване на колите.

Извинявам се, ако някой е помислил, че него визирам, като лош шофьор

Най-големия проблем на дизела е по-фините дюзи, които все пак имат поддръжка - добавките за чистене. Ако ползваш такива, няма да имаш особен проблем с дюзите, стига да нямат заводски дефекти. А новите бензини, които ще се пускат, също ще имат грижи с нашите горива, но като цяло България не служи като критерий за горива biggrin.gif Тук просто трябва да се съобразяваме с тях, дори и при бензинките, въпреки, че е по-рядко. Няколко пъти ми казаха, за проблемни дюзи при последните бензинки на БМВ и Мерц, така че скоро и те ще минат в графа застрашени, защото малко или много и при тях ще се преминава на пиезо инжектори, както формулите .... просто там е бъдещето. Сега наистина новите бензинки с турбинки имат много добър разход и динамика, но пък пак излизат проблемите, като при турбо дизела. Истината е, че колкото по-икономичен и бърз/пъргав/еластичен става двигателя, толкова повече неща ще са по-капризни и лесно чупливи.... И реално, пак всичко идва до избора на човека, кой тип двигател му допада....
А в този случай, въпроса беше между два дизелови двигателя, кой е по-добрия

И отговора пак е същия - който ти допада повече
