Ключове, ключалки, брави, централно, имобилайзери
Ключове, ключалки, брави, централно, имобилайзери
Дано стане хубаво и интересно тук защото тези въпроси са разпилени из целия форум.
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: Ключове, ключалки, брави, централно, имобилайзери
И какъв е въпроса?stamenkey написа:Дано стане хубаво и интересно тук защото тези въпроси са разпилени из целия форум.
- bubbator
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12 Апр 2008 14:32
- Местоположение: 95% София, 5% Пловдив
- Обратна връзка:
Мога да споделя каква е процедурата за изготвянето на втори Master key за E11, понеже вече един път минах по този път.
1.Поръчва се заготовка (с чип) от ТМА по номера на шасито.
2. Отива се при ключар ( в конкретния случай ходих при един, който се намира в "Аско Деница")
3. За програмирането на чипа е задължително да имате оригинален ключ. То става за по малко от 2 мин. по определена схема с даването на контакт с ключа и отварянето на шофьорската врата. ( Примерно: Дайте контакт с ключа и върнете в изходна позиция.Повторете 3 пъти. Отворете и затворете шофьорската врата 4 пъти и т.н.)
Последното може да бъде направено от всеки средноинтелигентен с елементарни познания по английски (заради упътването). Проблемът е, че самото упътване трудно ще го намерите в нета и затова ще трябва да се извърши в сервиза на Toyota. Няма шанс да ви го дадат просто ей така, понеже струва не малко пари процедурата!
1.Поръчва се заготовка (с чип) от ТМА по номера на шасито.
2. Отива се при ключар ( в конкретния случай ходих при един, който се намира в "Аско Деница")
3. За програмирането на чипа е задължително да имате оригинален ключ. То става за по малко от 2 мин. по определена схема с даването на контакт с ключа и отварянето на шофьорската врата. ( Примерно: Дайте контакт с ключа и върнете в изходна позиция.Повторете 3 пъти. Отворете и затворете шофьорската врата 4 пъти и т.н.)
Последното може да бъде направено от всеки средноинтелигентен с елементарни познания по английски (заради упътването). Проблемът е, че самото упътване трудно ще го намерите в нета и затова ще трябва да се извърши в сервиза на Toyota. Няма шанс да ви го дадат просто ей така, понеже струва не малко пари процедурата!
'99 Corolla E11 1.6 110PS G6R
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
A колко струва самата заготовка с чипа?bubbator написа:Мога да споделя каква е процедурата за изготвянето на втори Master key за E11, понеже вече един път минах по този път.
1.Поръчва се заготовка (с чип) от ТМА по номера на шасито.
2. Отива се при ключар ( в конкретния случай ходих при един, който се намира в "Аско Деница")
3. За програмирането на чипа е задължително да имате оригинален ключ. То става за по малко от 2 мин. по определена схема с даването на контакт с ключа и отварянето на шофьорската врата. ( Примерно: Дайте контакт с ключа и върнете в изходна позиция.Повторете 3 пъти. Отворете и затворете шофьорската врата 4 пъти и т.н.)
Последното може да бъде направено от всеки средноинтелигентен с елементарни познания по английски (заради упътването). Проблемът е, че самото упътване трудно ще го намерите в нета и затова ще трябва да се извърши в сервиза на Toyota. Няма шанс да ви го дадат просто ей така, понеже струва не малко пари процедурата!
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
- Местоположение: Русе
Здравейте добри хора,
от ден и половина и аз съм член на семейството на TOYOTA и се чувствам много горд и щастлив. Попаднах на екземпляр произведен октомври месец 98 година / Е11 / 4А-ФЕ / комби / JT... . Колицата е на 215 000 км. но е доста запазена. За съжаление предишният собственик ми я продаде само с един ключ понеже и той така я е бил купил от автотърговеца, като ме предупреди да внимавам много щото без него мяма подкарване. Четох в горните постове и разбрах че изработката на дубликат струвал към 150 лв. Въпросът ми е дали има по- евтин начин да се справя с този потенциален проблем, т.е. не може ли да се заобиколи TM ауто. Смятам че 150 лв. са прекалено много за един ключ. Въобще ако ктози ключ (дето го имам де) си стои постоянно в колата не е ли възможно да си я карам с обикновен дубликат (без чип) - това не ме притеснява много щото си имам гараж, а колата ми трябва най- вече за извънградски разходки. Въобще ако някой има линк с информация по тези въпроси (имобилайзери) ще съм много признателен ако го даде, че имам само най обща представа.
Аз живея в Русе и ако някой познава майстор който да ми реши проблема за двуцифрена сума моля да даде координати.
Благодаря предварително.
Поздрави на всички.
от ден и половина и аз съм член на семейството на TOYOTA и се чувствам много горд и щастлив. Попаднах на екземпляр произведен октомври месец 98 година / Е11 / 4А-ФЕ / комби / JT... . Колицата е на 215 000 км. но е доста запазена. За съжаление предишният собственик ми я продаде само с един ключ понеже и той така я е бил купил от автотърговеца, като ме предупреди да внимавам много щото без него мяма подкарване. Четох в горните постове и разбрах че изработката на дубликат струвал към 150 лв. Въпросът ми е дали има по- евтин начин да се справя с този потенциален проблем, т.е. не може ли да се заобиколи TM ауто. Смятам че 150 лв. са прекалено много за един ключ. Въобще ако ктози ключ (дето го имам де) си стои постоянно в колата не е ли възможно да си я карам с обикновен дубликат (без чип) - това не ме притеснява много щото си имам гараж, а колата ми трябва най- вече за извънградски разходки. Въобще ако някой има линк с информация по тези въпроси (имобилайзери) ще съм много признателен ако го даде, че имам само най обща представа.
Аз живея в Русе и ако някой познава майстор който да ми реши проблема за двуцифрена сума моля да даде координати.
Благодаря предварително.
Поздрави на всички.
Познавам колега, който си я кара така колата. Направил си два обикновени ключа за около 20-на лева, а единствения с имобилайзера му седи вътре, и за сега не съм чувал да има проблеми.krasikalchev написа:.... ако този ключ (дето го имам де) си стои постоянно в колата не е ли възможно да си я карам с обикновен дубликат (без чип) - това не ме притеснява много щото си имам гараж, а колата ми трябва най- вече за извънградски разходки....
Утре ще ви го напиша упътването.Имам го на руски,а освен това повечето ключари го знаят .Иначе деиствително е така-включваш/изключваш с ключа,отваряш/затваряш вратата.В началото като я видях тая инструкция имах чувството че се касае за някое руско чадо ,а не за тойота.bubbator написа:......
3. За програмирането на чипа е задължително да имате оригинален ключ. То става за по малко от 2 мин. по определена схема с даването на контакт с ключа и отварянето на шофьорската врата. ( Примерно: Дайте контакт с ключа и върнете в изходна позиция.Повторете 3 пъти. Отворете и затворете шофьорската врата 4 пъти и т.н.)
Последното може да бъде направено от всеки средноинтелигентен с елементарни познания по английски (заради упътването). Проблемът е, че самото упътване трудно ще го намерите в нета и затова ще трябва да се извърши в сервиза на Toyota. Няма шанс да ви го дадат просто ей така, понеже струва не малко пари процедурата!
Нужен е обаче основния ключ.С резервен ,втори резервен неможе да се регистрира в системата на имобилайзера!!!
За Пикника-97г нов ключ с чипа -80лв във Варна преди около година и половина
Ключ РАВ4
Колеги,дали всичко написано важи и за РАВ4?Сега купувам една 2002 година, която има само един ключ.От ТМ Ауто ми споменаха цена за втори ключ около 400лв.Дали това е цената на заготовката с чип или на готовия ключ?Дайте инфо за София ако може да се мине по-евтино.Само обикновен ключ(без чип) може ли да се направи при ключарите?Имат ли такава заготовка?
Ключ за РАВ4
Ето какво открих относно програмирането на новия ключ.Надявам се да е полезно на тези с такъв проблем.На английски,но който има нужда,надявам се ще намери начин да си го преведе,ако не знае езика.
Toyota EL009-07 Nov 2007
PROGRAMMING OEM WIRELESS DOOR
LOCK REMOTE TRANSMITTERS
Models:
’00 – ’08 Applicable Models
Technical Service
BULLETIN
November 9, 2007
TSB UPDATE NOTICE:
The information contained in this TSB supersedes TSB No. EL004-01.
TSB No. EL004-01 is now obsolete and should be discarded.
This bulletin provides programming instructions of OEM wireless remote transmitters on
the models listed below.
��
2000 – 2005 model year Celica vehicles.
��
2001 – 2003 model year Prius vehicles.
��
2001 – 2005 model year ECHO vehicles.
��
2001 – 2007 model year Highlander vehicles.
��
2001 – 2008 model year RAV4 vehicles.
��
2002 – 2006 model year Camry vehicles.
��
2003 – 2008 model year Avalon, Corolla, and Matrix vehicles.
��
2004 – 2008 model year Sienna and Solara vehicles.
��
2005 – 2008 model year Tacoma vehicles.
��
2007 – 2008 model year FJ Cruiser and Yaris vehicles.
OP CODE DESCRIPTION TIME OFP T1 T2
N/A Not Applicable to Warranty – – – –
ELECTRICAL
Introduction
Applicable
Vehicles
Warranty
Information
PROGRAMMING OEM WIRELESS DOOR LOCK REMOTE TRANSMITTERS
– EL009-07 November 9, 2007
Page 2 of 3
To Program Wireless Remote Transmitters:
Begin with:
��
The driver’s door open and unlocked.
��
Key out of the ignition.
1. Insert and remove the key from the ignition switch 2 times within 5 seconds.
NOTE:
Steps 2 and 3 should be performed within 40 seconds.
2. Close and open driver’s door
TWICE.
3. Insert the key into the ignition and remove it.
NOTE:
Steps 4 – 6 should be performed within 40 seconds.
4. Close and open the driver’s door twice.
5. Insert the key into the ignition.
6. Close the door.
NOTE:
Steps 5 and 6 should be reversed for the following models ONLY (close door first,
then insert key into ignition):
��
2000 – 2005 Celica
��
2001 – 2003 Prius
��
2001 – 2005 ECHO
��
2001 – 2005 RAV4
��
2003 – 2004 Avalon
7. Turn the ignition switch from “Lock” to “On” and back to “Lock” at about 1 second
intervals to select the desired mode:
��
1 time for ADD mode.
��
2 times for REWRITE mode.
��
3 times for CONFIRMATION mode.
��
5 times for PROHIBITION mode.
8. Remove the key from the ignition.
9. To confirm your mode selection, the power locks will now cycle “lock” to “unlock” a
number of times corresponding to your key cycles in step 7.
NOTE:
If Confirmation or Prohibition modes have been selected, opening the door will
complete the procedure.
Programming
Procedure
PROGRAMMING OEM WIRELESS DOOR LOCK REMOTE TRANSMITTERS
– EL009-07 November 9, 2007
Page 3 of 3
10. For Add or Rewrite modes do the following within 40 seconds of Door
Lock confirmation:
A. Press both transmitter Lock and Unlock buttons simultaneously between 1 and
1.5 seconds and release.
B. Within 3 seconds of step A, press the transmitter Lock button for more than 1
second and release.
��
If the transmitter has been successfully programmed, the power locks will
cycle “lock” to “unlock” once at this time.
��
If there are problems with the transmitter or the procedure up to this point, the
locks will cycle twice. If this occurs, verify that you have received the correct
transmitter, and then repeat the above procedure.
C. If multiple remotes are to be reprogrammed, repeat steps A and B.
11. Open the driver’s door to conclude programming mode.
А иначе варианта с отделяне на транспондера от ключа и оставянето му в колата решава проблема ,но тогава все едно няма имобилайзер.
Клонират ли се тези имобилайзери по някакъв начин у нас?Едно момче от ТМ Ауто ми спомена подобна опция...Също така при отделяне на транспондера,би ли работило централното заключване и бутоните за него?Отделни компоненти ли са?
Toyota EL009-07 Nov 2007
PROGRAMMING OEM WIRELESS DOOR
LOCK REMOTE TRANSMITTERS
Models:
’00 – ’08 Applicable Models
Technical Service
BULLETIN
November 9, 2007
TSB UPDATE NOTICE:
The information contained in this TSB supersedes TSB No. EL004-01.
TSB No. EL004-01 is now obsolete and should be discarded.
This bulletin provides programming instructions of OEM wireless remote transmitters on
the models listed below.
��
2000 – 2005 model year Celica vehicles.
��
2001 – 2003 model year Prius vehicles.
��
2001 – 2005 model year ECHO vehicles.
��
2001 – 2007 model year Highlander vehicles.
��
2001 – 2008 model year RAV4 vehicles.
��
2002 – 2006 model year Camry vehicles.
��
2003 – 2008 model year Avalon, Corolla, and Matrix vehicles.
��
2004 – 2008 model year Sienna and Solara vehicles.
��
2005 – 2008 model year Tacoma vehicles.
��
2007 – 2008 model year FJ Cruiser and Yaris vehicles.
OP CODE DESCRIPTION TIME OFP T1 T2
N/A Not Applicable to Warranty – – – –
ELECTRICAL
Introduction
Applicable
Vehicles
Warranty
Information
PROGRAMMING OEM WIRELESS DOOR LOCK REMOTE TRANSMITTERS
– EL009-07 November 9, 2007
Page 2 of 3
To Program Wireless Remote Transmitters:
Begin with:
��
The driver’s door open and unlocked.
��
Key out of the ignition.
1. Insert and remove the key from the ignition switch 2 times within 5 seconds.
NOTE:
Steps 2 and 3 should be performed within 40 seconds.
2. Close and open driver’s door
TWICE.
3. Insert the key into the ignition and remove it.
NOTE:
Steps 4 – 6 should be performed within 40 seconds.
4. Close and open the driver’s door twice.
5. Insert the key into the ignition.
6. Close the door.
NOTE:
Steps 5 and 6 should be reversed for the following models ONLY (close door first,
then insert key into ignition):
��
2000 – 2005 Celica
��
2001 – 2003 Prius
��
2001 – 2005 ECHO
��
2001 – 2005 RAV4
��
2003 – 2004 Avalon
7. Turn the ignition switch from “Lock” to “On” and back to “Lock” at about 1 second
intervals to select the desired mode:
��
1 time for ADD mode.
��
2 times for REWRITE mode.
��
3 times for CONFIRMATION mode.
��
5 times for PROHIBITION mode.
8. Remove the key from the ignition.
9. To confirm your mode selection, the power locks will now cycle “lock” to “unlock” a
number of times corresponding to your key cycles in step 7.
NOTE:
If Confirmation or Prohibition modes have been selected, opening the door will
complete the procedure.
Programming
Procedure
PROGRAMMING OEM WIRELESS DOOR LOCK REMOTE TRANSMITTERS
– EL009-07 November 9, 2007
Page 3 of 3
10. For Add or Rewrite modes do the following within 40 seconds of Door
Lock confirmation:
A. Press both transmitter Lock and Unlock buttons simultaneously between 1 and
1.5 seconds and release.
B. Within 3 seconds of step A, press the transmitter Lock button for more than 1
second and release.
��
If the transmitter has been successfully programmed, the power locks will
cycle “lock” to “unlock” once at this time.
��
If there are problems with the transmitter or the procedure up to this point, the
locks will cycle twice. If this occurs, verify that you have received the correct
transmitter, and then repeat the above procedure.
C. If multiple remotes are to be reprogrammed, repeat steps A and B.
11. Open the driver’s door to conclude programming mode.
А иначе варианта с отделяне на транспондера от ключа и оставянето му в колата решава проблема ,но тогава все едно няма имобилайзер.
Клонират ли се тези имобилайзери по някакъв начин у нас?Едно момче от ТМ Ауто ми спомена подобна опция...Също така при отделяне на транспондера,би ли работило централното заключване и бутоните за него?Отделни компоненти ли са?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта