Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Паленето е пряко свързано с оборотите , които прави стартерът.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Мисля че има общо с акумулатора, но аз след като смених сцв клапана не съм имал повече проблеми. Акумулатора ми на пет години 72 амперчаса и е еас ( турски) някой знае ли по принцип 2.0 д4д за какъв акумулатор е, защото този мисля че и е малък
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Най-добре е между 80 и 100 ач.Ако имаш време може да се поразровиш из официалните сайтове на производителите на акумулатори и там ще видиш какво препоръчват за твоята кола.Орлин Върбанов написа: ....някой знае ли по принцип 2.0 д4д за какъв акумулатор е, защото този мисля че и е малък
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- flammen
- Мнения: 106
- Регистриран на: 04 Фев 2014 19:05
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
по каталог излезе 77Ач. Но Весо е прав, има къде да влезе и по - голям. Аз лично взех такъв и се наложи да подложа отдолу, защото е нормалния вариант, а трябваше да е азиатски. Но bosch S5 нямат такива изгъзици, а акумулатора ми беше на бясна промоция.
Corolla E15 2.0 D4D
Lexus LBX
Lexus LBX
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
- slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Да, прави сте, че е хубаво - 'колкото повече, толкова повече'....
Ама това със 100Ач ми се струва малко пресилено - в края на краищата дори при мен с трилитров дизел, и огромни консуматори (и 200А генератор
) акумулатора е 95Ач (вярно - АГМ, ама то е заради това, че акумулатора е в купето)...
Според мен 75-85 ще напълно достатъчен за този двигател...
(на кашкая, вярно бензинка ама 2.0, оригиналния акумулатор бе 52Ач, и си издържа 6г без проблем)...
А относно 'специалистите' във фирмите за акумулатори мисля бях споменал - за дъртото Добло 1.3Д официални представители на БОШ искаха да ми продадат AGM за почти 300лв.. Всякакви опити да ги убедя, че оригиналния акумулатор не е AGM (и той май бе 50Ач)и няма нужда да е AGM (няма старт/стоп и т.н.)...
На желанието ми да купя 63Ач S5+ отговориха, че ако не взема S6 AGM няма да ми важи гаранцията за акумулатора, щото видиш ли за Доблото си трябвало S6 по някакъв техен каталог (явно сгрешен)...
Разговора приключи с любезна майна от моя страна...
Ама това със 100Ач ми се струва малко пресилено - в края на краищата дори при мен с трилитров дизел, и огромни консуматори (и 200А генератор

Според мен 75-85 ще напълно достатъчен за този двигател...
(на кашкая, вярно бензинка ама 2.0, оригиналния акумулатор бе 52Ач, и си издържа 6г без проблем)...
А относно 'специалистите' във фирмите за акумулатори мисля бях споменал - за дъртото Добло 1.3Д официални представители на БОШ искаха да ми продадат AGM за почти 300лв.. Всякакви опити да ги убедя, че оригиналния акумулатор не е AGM (и той май бе 50Ач)и няма нужда да е AGM (няма старт/стоп и т.н.)...
На желанието ми да купя 63Ач S5+ отговориха, че ако не взема S6 AGM няма да ми важи гаранцията за акумулатора, щото видиш ли за Доблото си трябвало S6 по някакъв техен каталог (явно сгрешен)...
Разговора приключи с любезна майна от моя страна...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Наистина не трябва да се прекалява,защото е много вероятно този голям акумулатор да не бъде зареждан достатъчно.Все пак всичко е свързано.А каталозите на различните фирми доста се разминават.На старата ми Фелиция 1,9 и дават 62 ампера,а в един магазин по техен каталог ми предлагат 74.По същият начин отказват гаранция за по-малък.Отидох при друг търговец и първоначално и той тръгна с -"Този е малък за твоята кола,но ще проверя в каталога",но в неговият каталог действително даваха 62 ампера.И той се изненада,но си ми даде гаранция.
RAV 4- D4D 2004г.
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Егати 64 ah щом са достатъчни със 72 ще мина и този път
- flammen
- Мнения: 106
- Регистриран на: 04 Фев 2014 19:05
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Е как няма да стане. Моя стария акумулатор като го замерваха изкарваше 200А стартов ток и пак завърташе двигателя.
Corolla E15 2.0 D4D
Lexus LBX
Lexus LBX
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Няма нищо страшно да се кара с по-голям акумулатор.dekata написа:Наистина не трябва да се прекалява,защото е много вероятно този голям акумулатор да не бъде зареждан достатъчно.Все пак всичко е свързано.А каталозите на различните фирми доста се разминават.На старата ми Фелиция 1,9 и дават 62 ампера,а в един магазин по техен каталог ми предлагат 74.По същият начин отказват гаранция за по-малък.Отидох при друг търговец и първоначално и той тръгна с -"Този е малък за твоята кола,но ще проверя в каталога",но в неговият каталог действително даваха 62 ампера.И той се изненада,но си ми даде гаранция.
Аз карам от 5 год. с акумулатор 100 Ah вместо 72 Ah и нищо му няма. Нито съм го зареждал, нито съм имал ядове с него.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Няма как да се получи проблем с недозареждането на по-голям акумулатор при изправна електрическа система...
Помислете - зарядния ток обикновено е около 10% от капацитета... Т.е. при 50Ач е 3-5А... При 100Ач е 7-10А...
Което при алтернатор например 100А е само около 10% от общия ток, който може да подаде алтернатора...
Но за мен е безсмислено да се скача на много по-голям акумулатор...
Помислете - зарядния ток обикновено е около 10% от капацитета... Т.е. при 50Ач е 3-5А... При 100Ач е 7-10А...
Което при алтернатор например 100А е само около 10% от общия ток, който може да подаде алтернатора...
Но за мен е безсмислено да се скача на много по-голям акумулатор...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Toyota Auris 2.0 D4D 2008 трудно палене на студен двигат
Провериха SCV клапан-а и установиха че работи идеално ....Akima написа:Добро утро.
Магическите букви са SCV - има доста изписано по-горе и няма да се повтарям - не е "фън шуй".
Побългаряването вземете го махнете - не,че не сте на прав път,но просто това не е казармен джуган.
Успех.![]()
П.С.Какво нещо са модерните смартфони - хората вече си пускат темите директно от колата на паркинга.
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
има ли опасност да е от липса на компресия ... или да сменя бензиностанцията (ако има шанс да е от горивото, до сега съм зареждал от Ромпетрол) .... незнам вече ....
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта