Мисля да си взема Toyota Corolla Verso, но имам колебания относно дали да е 1.8 VVT-i - 129 к.с. ММТ или 2.2 D-4D - 136 к.с. МТ. Засега съм се насочил към 1.8 VVT-i, защото мисля че ще бъде много по безшумен от дизела, но ме притеснява дали този мотор не е малко малък за това купе и дали многорежимната трансмисия е достатъчно здрава . Моля ако някой има впечатления от този мотор да даде мнение. Благодаря Ви предварително.
Въпрос при покупка на Toyota Corolla Verso
-
gogo_dobrev
- Мнения: 10
- Регистриран на: 13 Мар 2008 15:02
- Местоположение: София
Въпрос при покупка на Toyota Corolla Verso
Здравейте
Мисля да си взема Toyota Corolla Verso, но имам колебания относно дали да е 1.8 VVT-i - 129 к.с. ММТ или 2.2 D-4D - 136 к.с. МТ. Засега съм се насочил към 1.8 VVT-i, защото мисля че ще бъде много по безшумен от дизела, но ме притеснява дали този мотор не е малко малък за това купе и дали многорежимната трансмисия е достатъчно здрава . Моля ако някой има впечатления от този мотор да даде мнение. Благодаря Ви предварително.
Мисля да си взема Toyota Corolla Verso, но имам колебания относно дали да е 1.8 VVT-i - 129 к.с. ММТ или 2.2 D-4D - 136 к.с. МТ. Засега съм се насочил към 1.8 VVT-i, защото мисля че ще бъде много по безшумен от дизела, но ме притеснява дали този мотор не е малко малък за това купе и дали многорежимната трансмисия е достатъчно здрава . Моля ако някой има впечатления от този мотор да даде мнение. Благодаря Ви предварително.
-
gogo_dobrev
- Мнения: 10
- Регистриран на: 13 Мар 2008 15:02
- Местоположение: София
-
gogo_dobrev
- Мнения: 10
- Регистриран на: 13 Мар 2008 15:02
- Местоположение: София
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
От личен опит - дали бензина или дизел - вземи си ръчката! ММТ нещо не вдъхва доверие, което лъха иначе от всяка Тойота
А дали 1,8и или 2,2д - като вървене и икономия на гориво определено печели дизела
1,8 дори със 129 коня са му малко на Версо-то, а който не вярва да провери статистиките. Дизела и много добре направен, 6-степенна кутия, определено не е толкова шумен колкото го мислиш. А ако сравняваме директно 1,8 с ММТ и 2,2 с МТ, дизела с ръчка печели безприкословно! С ММТ ускорението, дори и междунното е направо трагично. Вярно, че не караш състезателен автомобил, но пък чак толкова.... А и на това купе бензина дава мнооого интересен разход
А за дълъг път 6-та скорост, 2500об, 130км си караш и нищо не чуваш
Честно, Версото не дизел ми се струва като подигравка с тази прекрасна кола 
-
павел павлов
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
И аз бях пред същата дилема само че преди 2 години и половина!Верно ,нафтата беше ефтина и когато пробвах двата двигателя дизела ме спечели от раз!!При 140 км в час бензиновата е по шумна отколкото дизела с 6 скорости!Проверено е!Многократно!А за скоростната кутия аз лично не харесвам много даже и ръчната кутия на моята кола!Малко дървена ми идва!Но тогава дизел автоматик не се предлагаше!Сега може и да предлагат вече....?Пробвай и тогава купувай!Ама пробвай на дълго ако можеш не на тест в града!Успех!
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.
И едно мое мнение
около една година карах Версо 2.2 Д4Д и съм само с прекрасни впечатления от него но не беше ММТ а си беше МТ. Сравнението между бензина и дизела за шум в купето няма никаква разлика и двете са еднакво безшумни. На много хора не и се вярва но при един пробег от около 400км. ми даде разход 4.6/100 наистина повече от 100км. не съм вдигал но 6-та скорост си казва думата - не вярвам бензина да даде такъв разход - както и да го караш поне ще бъде +2л отгоре. Един познат има Версо 1.8 бензина и сме пътували заедно и смело мога да кажа че дизела не се дава по ускорение и пъргавина а за разхода няма какво да говорим
. Това е мое лично мнение - изпотано е на практика но в крайна сметка всеки си решава какво да си вземе -това найстина е прекрасен семеен автомобил
успех с избора 
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T25
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
-
gogo_dobrev
- Мнения: 10
- Регистриран на: 13 Мар 2008 15:02
- Местоположение: София
Между другото, аз в момента карам Auris 2000 D4D, 6 speed, но ми е малко малък като купе и затова искам Verso. Писал съм вече в друг форум, относно проблемите със съеденителя който смених на 6000 км. и сега съм на 17000 и ми се струва, че пак трябва да го сменям
. Чува се някакъв странен и дразнещ звук от скоростната кутия, когато не е натиснат съеденителят. В сервиза ми обясниха, че същият проблем го имало и при RAV 4, 6 speed, дизел, и са сменили цялата скоростна кутия, но тракането пак си оставало - производствен дефект. Затова се опасявам че и при Verso, 6 speed, дизел ще го има същият дефект, поради което съм се насочил към бензиновият 1.8 VVT-i - 129 к.с., който се надявам да е по безшумен и да има достатъчно мощ за това купе. А пък и дезеловия е по скъп с близо 6000 лева и не съм сигурен дали при годишен пробег от приблизително 20 000 км. си заслужава тази инвестиция. Поради тези мои съображения поисках повече инфо за което Ви благодаря. 
Аз не съм имал никакви проблеми със скорости и съединител на Версото продадох го на 45000 км. преди три месеца и новия собственик (виждаме се често) не ми се споделил за някъкъв проблем. Не съм чул и прочел по форума за подобен проблем с МТ Версо дизел по-скоро имах подобен на стария Авенсис 2.0 Д4Д 2000г. имаше някъкъв шум от съединителя но него го купих на старо и така и го продадох шумеше и не ми е направил проблем
няколко майстора ми казаха че няма проблем да карам така и не съм и имал
а за простор ...........има място за всичко

TOYOTA Avensis 2.2 D4D T25
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Avensis 2.2 D4D T27
TOYOTA Yaris 1.4 D4D
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Тракането на скоростите не е хроничен проблем, а по-скоро рядкост. На нашия Рав4 го има проблема, който казваш, но при три Версота го няма това
Така че това са странни и изолирани случаи, които наистина нямат точно обяснение, а и като говорих с Тойота Пловдив, ми казаха, че един с един не са еднакви.... Има някакъв проблем, който се появява от дъжд на вятър, но определено не е болка за умиралка biggrin.gif
-
gogo_dobrev
- Мнения: 10
- Регистриран на: 13 Мар 2008 15:02
- Местоположение: София
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
да и при моя рав го има този мелещ шум,когато не е натиснат съединителя на празен ход.сменя се гаранционно някакъв лагер в скоростната кутия,като новия е пресован в някакъв шумоизолиран корпус.освен това сменят някакъв водач на жилата от ск. лост към кутията,за да се отстрани трудното превключване от 1-2.освен това по желание сменят целия комплект съединител с нов усилен с много по-добър отделящ автомат.аз изчаквам като наближи да ми изтича гаранцията ще ги изгърбя да я подновят. biggrin.gifgogo_dobrev написа:... Чува се някакъв странен и дразнещ звук от скоростната кутия, когато не е натиснат съеденителят. В сервиза ми обясниха, че същият проблем го имало и при RAV 4, 6 speed, дизел...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Baidu [Spider], Majestic-12 [Bot] и 4 госта
