Страница 1 от 1

МАсло за Селика Т16 2.0-16В

Публикувано на: 16 Апр 2009 14:04
от TERCEL
Колеги пиша тука ,защото имам следния проблем:Преди 3 хил.км сменях маслото на тойотката:) обаче го пипа(всмисъл гори го)>та за 3000км и ми е на мимимума :(
Въпроса ми е дали маслото и иде рядко или др е проблемът,маслото е Q8 10w40 ,а в сервиза ми казаха, че с тва масло ще се родя обаче уви не стана тая.ЗА това моля по компетентните да помагат,че не знам кво да правя?!?!? wacko.gif sad.gif

Публикувано на: 16 Апр 2009 14:10
от DMDimitrov
Колега, според мен има някакъв проблем. Забелязал ли си течове? Пуши ли колата?

Публикувано на: 16 Апр 2009 14:11
от martod
Най вероятно, не е от маслото....
Ще се родиш, като смениш сегменти и гумички на клапаните..... biggrin.gif

Публикувано на: 16 Апр 2009 16:56
от TERCEL
Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??! dry.gif

Публикувано на: 17 Апр 2009 14:41
от martod
TERCEL написа:Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??! dry.gif
Опасност има, ако майстора ти не знае какво прави....
Иначе, ако по цилиндрите ти няма ето такива надлъжни задирания, като на тази снимка... http://media.snimka.bg/2697/011650057-big.jpg...минаваш със смяна на сегменти , гумички на клапаните и гарнитура на главата....
Сегменти на NPR са 180 лв... на RIK 140 лв.
Гумичките са ти 40 лв...- ALKO
Гарнитурата- графитна 50 лв. метална 100лв...
И трудът ти е 250-300 лв...

Публикувано на: 17 Апр 2009 18:05
от nikolov22
има и вариант маслото да се изпарява може да ти се струва смешно но е факт първо пробваи с 5в30 пълна синтетика а пък после се пускаи в разни филми може и с 5в50

Публикувано на: 17 Апр 2009 18:28
от martod
nikolov22 написа:има и вариант маслото да се изпарява може да ти се струва смешно но е факт първо пробваи с 5в30 пълна синтетика а пък после се пускаи в разни филми може и с 5в50
Ако маслото е било на максимума като го е сменил, а сега е на минимума (след 3к) Интересно как ще се изпари, цял литър масло.......
Всъщност си прав.....Изпарило се е през ауспуха.... biggrin.gif

Публикувано на: 18 Апр 2009 01:26
от Georgimitrovich
martod написа:
TERCEL написа:Колеги а като цена(майсторлък+части)ме интересува имате ли на идея колко ще струма ремонта,и има ли опасност нещо да се прецака при отваряне на мотора или то това си зависи от майстора?!??! dry.gif
Опасност има, ако майстора ти не знае какво прави....
Иначе, ако по цилиндрите ти няма ето такива надлъжни задирания, като на тази снимка... http://media.snimka.bg/2697/011650057-big.jpg...минаваш със смяна на сегменти , гумички на клапаните и гарнитура на главата....
Сегменти на NPR са 180 лв... на RIK 140 лв.
Гумичките са ти 40 лв...- ALKO
Гарнитурата- графитна 50 лв. метална 100лв...
И трудът ти е 250-300 лв...
???? коя гарнитура ти е 40лв. ????

гарнитурая глава REINZ 170-190 лв.
гарнитура капак клапани REINZ 40лв. като не съм сигурен това дали е комплекта
Гумички клапани 50лв.
Комплект болтове 60лв.

да не говорим че като отвориш двигателя се гледат още работи. Такива измислени ремонти на двигател за 300-500 лв с труда по-добре не си даваи парите на вятъра. Ако ще отваряш двигателя и ще го правиш като хората приготви си едни 1500лв. минимум, а ако ти се виждат много и не ти се занимава просто си доливаи масло и си перкай. Пробвай с някакво минерално масло, забелязъл съм че помага и то много.

полу синтетика 10 000км - доливане над 3литра
минерално 10w-40 без значение марката - доливане под 1литър на 10 000км.