Страница 1 от 1
Техн. облужване на Корола 60х. км
Публикувано на: 16 Апр 2009 10:59
от al
Здравейте, колеги! Отскоро съм с нова (стара,

) Тойота - Корола 1.6 бензин. Скоро ще стане на 60 000км. Интересувам се какво трябва да се види/смени (масло, филтри, ...) и колко би струвало - евентуално в ТМ Ауто или алтернатива?
Благодаря предварително!
Публикувано на: 16 Апр 2009 11:34
от Petar
Ami ako dvigatelia tie s remyk triabva do go smenih za drugoto triabva da znaeh masla i filtri
Re: Техн. облужване на Корола 60х. км
Публикувано на: 16 Апр 2009 11:52
от Рошко
Коя точно Корола караш, че да ти дадем точната документация за поддръжка. Иначе ако не е гаранционна, вЕрвай ми, не ти трЕбе да 'одиш в ТМ

Публикувано на: 16 Апр 2009 12:16
от al
Корола 1.6 VVTi Kombi 2005
Публикувано на: 16 Апр 2009 12:47
от Рошко
Публикувано на: 16 Апр 2009 15:09
от al
Благодаря за файла!
Прави ми впечатление, че в някои документи препоръчват техническото обслужване на 10 хил. км, а в други (ТМ Ауто - също) на 15 хил. км...
Та в резюме според мен трябва да се смени:
1. Масло (синтетично 5W40)
2. Маслен филтър
3. Филтър климатик
4. Въздушен филтър
5. Горивен филтър.
Свещи, спирачна течност, ремъци - остават за по-нататък ...
Публикувано на: 17 Апр 2009 01:43
от Bass_Man
Ако е с ангренажен ремък не ги оставяй ремъците за по-нататък.
А относно пробега всеки сам си прави сметка . Производителя има сметка колата да издържи гаранционния пробег и след това какво ще стане не му дреме ососбенно много . За това и може да ти сменява маслото на 20 000 км . Ако искаш да си караш колата повечко сипвай хубаво масло и по-често

.
Публикувано на: 17 Апр 2009 09:45
от al
По спецификация дават ремъка да се смени на 105 хил. км!?! Или аз съм в грешка? Не бих правил компромиси, но къде е 60, къде е 105?
Публикувано на: 17 Апр 2009 10:00
от DMDimitrov
al написа:По спецификация дават ремъка да се смени на 105 хил. км!?! Или аз съм в грешка? Не бих правил компромиси, но къде е 60, къде е 105?
Така го дават, да. Може да покараш още 10-15хил, но те съветвам да не чакаш до 105.

Публикувано на: 18 Апр 2009 03:38
от мехаННика
Ако ремъка наистина е оригинален на 60х км може да го караш и до 120 х км .Всички VVT-I двигатели са с ангренажна верига само свещите се сменят на 30х км или спести си ремъка но си смени свещите плюс другите неща които си изредил
Публикувано на: 18 Апр 2009 09:27
от slowtraveler
Колега, какъв ремък ще сменяш на 1.6 VVT-i - той си е с верига?!
Сменяй нещата, които си изброил, но смени и свещите...
Така ще си сигурен, че няма да имаш проблеми до следващото ТО (смяна на масла на 75х.км).
А иначе различния пробег между ТО го отдавам на подвеждане на производителя за качествата на горивата в БГ и желание на гаранционните сервизи да си увеличат печалбата с 30% заради съкратения със същия процент разрешен пробег (на Маздата навсякъде из света пише, че ТО трябва да е на 20х.км, но не и в БГ, където е 15х.км)...
Публикувано на: 21 Апр 2009 10:02
от al
OK, благодаря на всички за съветите!!!