Страница 1 от 1
За катализатора
Публикувано на: 28 Дек 2005 11:25
от Пешо
Така виждал съм короли на които са махнали катализатора и са сложили резонаторни гърнета. Обаче ламбда сондата е на самия катализатор и съответно автомобила остава без ламбда. Някой слагал ли си е резба в резонаторното гърне за да върже ламбда сондата или няма начин?
Публикувано на: 29 Дек 2005 08:44
от LordDigital
Ако е вторичнения О2 ,нема проблем просто се слага емулатор (тои съществува само за да пази катализатора ,които вече го нема).
Ако е първичния едва ли ша мина много време преди да озгърми моторя:)
Публикувано на: 29 Дек 2005 09:13
от ALTEZZA
naistina, za koi sensor stava vapros, predi ili sled katalizatora?
Публикувано на: 29 Дек 2005 11:35
от Пешо
За този след катализатора, но мисля че той е сложен на самия катализатор. Лампата на таблото свети постоянно за грешка (тази със светкавицата).
Публикувано на: 29 Дек 2005 19:49
от ALTEZZA
tozi sensor ne ti triabva da go instalirash, dori i da slojish rezba i da go postavish tam, lampata pak ste ti svetne, tai kato zadachata na tozi sensor e da sledi dali raboti katalizatora, pak ti kato go mahnesh katalizatora sensora ste otchita greshka. tova koeto moje da napravish e da postavish O2 simulator, det da laje ECU-to che katalizatora si raboti. za kakva kola stava vapros? prodpolagam che tezi ste ti svarshat rabota
http://www.o2simulator.com/24803.html
ako si s heated o2 sensor, togava ste triabva sasto taka da postavish i 20 oma, 10W rezistor, che da ne dava greshka che heatera ne raboti.
Публикувано на: 29 Дек 2005 20:09
от Пешо
Благодаря за изчерпателния отговор.
За корола 1,4VVT-i 2001г. става на въпрос. А другата ламбда сонда къде се намира, предполагам някъде веднага в началото на генерацията нали?
Публикувано на: 29 Дек 2005 22:57
от ALTEZZA
ne sam siguren na tvoita kola kade e, na tukastnite Corolli det sa s 1.8L VVT-i, sondata e na kolektornite trabi, vednaga stom se saberat. kadeto i da e obache, vav vsichki sluchai e predi katalizatora i 100% ti triabva. sasto taka na tukasnite, parvata sonda e zakachena s dve gaiki(12mm), pak vtorata sonda se razvarta s gaichen kluch 22mm