Страница 1 от 5

ТМ Ауто ОТНОВО!

Публикувано на: 05 Апр 2009 14:50
от mysho
Здравейте,
Както каза един съфорумец в някой от постовете, за ТМ Ауто има изписано повече отколкото за разликата между дизел и бензин, но все пак искам и аз да споделя и да потърся съвет от вас, защото ме вбесяват вече...
Карам една королка 2008-ма. На 3-ти март затънах в един як сняг и давайки на заден, се счупи предпазната кора под двигателя. 1 седмица по-късно пък си намерих колата с одрани задни врати с нещо остро. До тук добре - живеем в Бъглария все пак. Оправих с Армеец щетите с вратите, но за кората казаха, че трябвало втори оглед в сервиз, защото нямало как да я огледат отдолу. От Армеец отивам направо в ТМ Ауто и им казвам, че искам да ме запишат за втори оглед от Армеец. Попитаха ме дали съм си завел щета и аз бях, така че уж всичко точно. Записаха ми час за след 4 дена. След 2 дни се обадих по телефона да ги проверя дали са се уговорили със застрахователния агент (щото съм чувал що за стока са) и една кака ми казва: "Аааа, ами то този час, който са ви записали няма да ви свърши работа, трябва да говорите с отдел "Щети", ама трябва да дойдете на място, защото не може по телефона...". Питам до колко часа мога да дойда и тя ми казва 18:30. Идвам в 5 и нещо, отивам в отдел "Щети" и обяснявам ситуацията. Един "любезен" господин ми казва: "Ами то сега Армеец не работят, щото е след 5, така че елате след 3 дни (беше петък)." Питам го защо трябва да идвам пак и той все пак се смили над мен и каза, че можело и по телефона да му дам номера на щетата след 3 дена. Аз му казах, че аз и сега мога да му кажа номера на щетата, но той казва: "Обадете ми се в понеделник, че иначе ще забравя..." :censored: Обаждам се аз в понеделник, дадох му номера на щетата и след 2 часа ми звъни и казва, че се е уговорил с Армеец, но не са му казали конкретен ден, в който ще дойдат, и ще проверява всеки ден и ще ми се обади. След още 5 дена звъня аз в Армеец (защото си мисля, че те се бавят) и от там ми казват: "А, ами то агентът е отишъл в ТМ Ауто, но колата я е нямало там и си е тръгнал..." Разбрах аз, че явно сам трябва да си свърша работата, уговорих си ден с Армеец, отидох на крака до ТМ Ауто и им обясних, че този ден трябва да ми приемат колата за оглед и те неохотно се съгласиха. Но уви това е само началото.....
Мина огледът, казаха, че са ми поръчали кората за смяна и ми записаха час за след 2 седмици за боядисване на вратите и смяна на кората. Дадох си колата в уречения ден (тук ще спестя още ходене по мъките, че стана вече прекалено дълъг пост). Казаха ми, че щяла да стане готова след седмица и "ще ми се обадят". Ама аз си знам, че я се обадят, я не и звъня след седмица да питам какво става. Казват ми: "Ами то трябвало да се сменят 2 кори под двигателя, ама едната не е пристигнала още, иначе сме ви я боядисали..." И какво се оказва... При "Огледа" от застрахователя изобщо не са си направили труда да я вдигнат на кран и да видят, че имало 2 кори за смяна и като съм им я оставил за ремонт, чак тогава са видяли, че има 2 кори за смяна и са поръчали втората кора, което значи поне 2 седмици още чакане. Отидох на място да видя да не ме лъжат (щото вече за нищо им нямам вяра) и О изненада! Колата си стои паркирана отвън (на Цариградско) щото вътря няма място, вратите наистина са боядисани, но цветът им не съвпада с цвета на останалите ламарини, а корите изобщо не са пипани...... Отидох вътре да се оплача на каката, тя ми каза: "Ами те Body & Paint работят само делнични дни, елате в понеделник..." А аз междувременно се ръся с едни пари за таксита, щото не съм бил умен да си взема втора кола, докато ме "обслужват" от ТМ Ауто.....
Еми бесен съм!!!!!! ДАйте ми съвет какво да ги правя вече... Идея нямам!!!!!

P.S. Сори за дългия пост, ама вече място не мога да си намеря...

Публикувано на: 05 Апр 2009 15:15
от nikolov22
ами вземаш си възлагателно писмо за някои сервиз които работи с армеец и не се занимаваш с тм те хората си викат застрахователя за втори оглед и ти отиваш и си вземаш колата готова а до колкото цвета няма да подписваш протокола докато не я оправят и немогат да те мотаят вечно защото има законов срок за оправяне

Публикувано на: 05 Апр 2009 19:39
от Cosmos
Комисия за защита на потребителите :whistle:

Публикувано на: 05 Апр 2009 20:33
от zi_zi_top
Не знам дали това ще те успокои, но и доверените сервиза са същите мърльовци и мотльовци. И като ги натискаш да ти свършат по-бързо работа ти правят всевъзможни калташки номера. На мен са ми правили недвусмислени намеци, че застрахователя плащал малко и трябвало да ги почерпя иначе ще направят колата горе-долу и на теб като ти е писнало се примиряваш и си взимаш колата само за да ти се махнат от очите.
Моята стратегия е завеждане на щети и събиране на възлагателни писма през цялата година, накрая 1 месец преди новата застраховка я вкарвам да оправят всичко наведнъж /имам предвид такива дребни неща: драскотини, дребни вдлъбнатини, кори и други, които не пречат на експлоатацията на автомобила/.
Иначе ще "караш" таксита 3-4 месеца в годината biggrin.gif

Публикувано на: 05 Апр 2009 21:15
от desSs
zi_zi_top написа:Моята стратегия е завеждане на щети и събиране на възлагателни писма през цялата година...
към кой застраховател ти е каското? щото от Булстрад ми казаха, че в 10-дневен срок трябва да отида с писмото в сервиза unsure.gif

Публикувано на: 05 Апр 2009 22:05
от zi_zi_top
ДЗИ.
2 писма - от юли и септември 2008 г., сега март 2009 си оправих колата, защото на 20 април трябва да подновявам каското.
Не съм сигурен, че застрахователите имат клауза за срок на сервизиране, но със сигурност не плащат 2 пъти за един увреден детайл, ако междувременно не е възстановен.
Но аз нямам нерви и време колата ми да виси по сервизите за да я "гримират", а аз в това време да съм пешеходец или да карам някоя таратайка.

Публикувано на: 05 Апр 2009 22:16
от nikolov22
вижте сега да ви светна как става събирате си щетите през годината без да ви дават възлагателни писма или пари и като решите отивате и си правите колата но гледам някои сервизи имат тактика да ремонтират по фактура което ще рече плащате си от джоба те ви издават фактура за ремонта и после застрахователите не ви я признават цялата затова само с възлагателно но това е нож с две остриета с събирането на щети защото ако калника е даден за боя а през това време някои ви удари и го направи за нов горите с едни пари защото предната щета не е въстановена

Публикувано на: 06 Апр 2009 14:54
от Ael
И аз имах подобен проблем с кората отдоло (беше паднал хубав сняг и зад блока с летните гуми се заиграх малко повече на широкото) та отидох при Тиксим Пловдив и ги попитах кога мога да оставя колата да я погледнат отдоло кво и има та се е обърнала на опаки тая кора biggrin.gif Онези естествено ми казаха че мине ли бариерата тая кола трябва някой да плати така че да хода да си завеждам щета. Отивам аз при армеец и като ми обесниха "процедурата" с огледите надуших че ще ме мотат няколко седмици за такава дреболия. Писаш по експертна оценка , те я закараха на канала погледнаха я ,аз я погледнах също и установихме единодушно че една щипка се е счупила при запрятането. От там нито съм се занимавал със сервизи нито нищо. Купих си щипката за 40ст. и си я боднах отдоло. Не ми се мисли ако беше нещо по сериозно ква е врътня и как никога няма уредени канали за неща от ежедневието в тая България ...

Публикувано на: 06 Апр 2009 19:57
от Рошко
[quote="Ael"][/quote]К'ъв е изводът...? Внимателно си подбирайте застрахователя! tongue.gif

!

Публикувано на: 06 Апр 2009 22:53
от iivanov
Или ако живеете в малък град намерете познат или познат на познат който познава някой който е по веригата на обслужването :) по възможност страшен, ако има избор де :)

!

Публикувано на: 06 Апр 2009 22:55
от iivanov
как ли пък няма да почерпя някой за това че ще си свърши работата хахахаха наистина ли има такива тежкари по сервизите не ми се е случвало. проблема в нашата българска държавица е че всеки се мисли за тарикат, и хората разбират само от сопа, цивилизованите хора ги наричат балъци и т.н.

Публикувано на: 09 Апр 2009 11:05
от mysho
Много благодаря на отзовалите се за съчувствието :) Аз съм в Армеец и там на възлагателното писмо си е написано точно и ясно, че ако не си запишеш час за сервиз в рамките на 1 месец от завеждането на щетата, няма да платят на сервиза нищо. Иначе има го варианта по експертна оценка наистина, но подозирам, че ТМ Ауто ще искат повече, отколкото е експертната оценка на Армеец. А пък ако я оправя другаде, няма да важи вече гаранцията на боята и лака, което все пак може би е бял кахър, но с предни коли ми се е случвало година след боядисването да почне да избива ръжда отдолу...
Така или иначе се разбрах с ТМ Ауто, взеха я за пребоядисване, бяха любезни (което ме плаши) и се разбрахме ако не е дошла кората до петък да си я взема, пък когато дойде, ще им я закарам само да я сложат и това е. Дано удържат на уговорката тоя път :)

Публикувано на: 09 Апр 2009 11:19
от Ael
Провери после дали всичко си е на място щото редовно се случва в "бързината" (щото им се плаща труда на час и не искат да те набутват) винаги да забравят по 5-6 щипки да сложат ,я цяла кора да закрепят или просто за това че са работи нещо под предния капак ти липсва друго от багажника...

Публикувано на: 09 Апр 2009 15:19
от Tino
Колега , моята с ТМ Ауто е 5 пъти по-дълга , но историята е същата ;) Та аз след поредното връщане на колата за пребоядисване от тея олигофрени ми писна и исках служебен автомобил , разправии , мрънкания , ама ми го дадоха :) Авенсис 1.6 laugh.gif , ще мрънкаш до спукване !!! Ако колата ти седи над 5 работни дни в сервиза поради тяхна вина са длъжни да ти дадът служебен !!! В твоя случай заради кората и заради згрешения цвят ще им се наложи ;)
Съвет - като ти я връщат наново гледай с лупа как са я оправяли , защото цвета може да го олучат , но лака да се е разтекъл и какво ли още не !!!
Не мога да разбера как може оторизиран сервиз да бърка при боядисване - не знам , не съм запознат , но си мисля , че боята трябва да им идва от самата Тойота или най-малкото да им казват каква марка и номер да купуват

Публикувано на: 09 Апр 2009 15:21
от mysho
Мдам, ново 20! wink.gif Разбрахме се, че днес след 17:00 ще е готова да ходя да си я взема...
И ми звъни преди малко някакъв от сервиза: имаме проблем с вашата кола.... клиент я е ударил на паркинга.... И аз питам: "какви са щетите?" и той "ами врата, калник и броня..." Много почнах да се забавлявам вече, направо :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: