Страница 1 от 2

Toyota mr2 ?

Публикувано на: 22 Мар 2009 09:23
от klim4o
Колеги , някои може ли да даде някакви цифри за ускорението на мр2 , също какви кубици / коне и килограми е. Снощи към 8 часа слизах от с. Марково (Пловдивчани сигурно го знаят) и зад мен караше една такава още в селото. Ама викам аиде да не правим тътотии в населено място , да изчакам да излезнем от селото пък ще го пробваме колко му е силичката ( даже леко се подхилквах и си виках как ще го накажа ). Та отсечката е около 4-5 км , нанадолнище има един завои и след това е прав път. След завоя забодах педала до ламарината и до средата на пътя карах с около 220-230. И реших да погледна в огледалото , да видя аджеба къде е колегата и колко съм го скъсал ( като очаквах да е много ) , да ама не ! За около километър и половина горе долу , да съм му направил 4-5 максумум 6 коли ! Викам си бах тая малка резча :) а забравих да кажа , аз бях с бмв 325их 2007.

Re: Toyota mr2 ?

Публикувано на: 22 Мар 2009 09:35
от diver
klim4o написа:Колеги , някои може ли да даде някакви цифри за ускорението на мр2 , също какви кубици / коне и килограми е. Снощи към 8 часа слизах от с. Марково (Пловдивчани сигурно го знаят) и зад мен караше една такава още в селото. Ама викам аиде да не правим тътотии в населено място , да изчакам да излезнем от селото пък ще го пробваме колко му е силичката ( даже леко се подхилквах и си виках как ще го накажа ). Та отсечката е около 4-5 км , нанадолнище има един завои и след това е прав път. След завоя забодах педала до ламарината и до средата на пътя карах с около 220-230. И реших да погледна в огледалото , да видя аджеба къде е колегата и колко съм го скъсал ( като очаквах да е много ) , да ама не ! За около километър и половина горе долу , да съм му направил 4-5 максумум 6 коли ! Викам си бах тая малка резча :) а забравих да кажа , аз бях с бмв 325их 2007.
Моторите стоково са 2.0 и 2.2 като 2.2 е гаден, но за щастие по-редък. 155 кончета е малкия брат кат на мен ми се струва бая спънат. Турбоверсията варира между 208 и 240 кончета. При положение, че тебе 4х4 те спъва нормално да ти се опре кочинката....Това с 230-те малко не го вярвам, щото повечето са ограничени ма за 10-20км няма да издребняваме biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 22 Мар 2009 11:18
от klim4o
колега може и 210 да са били , просто не съм гледал километража , пътя е тясен и понякога изкачат разни селяни от полето все едно си влизат в двора , а отсреща идваха коли и неможех да карам да дълги и се мъчех да си гледам максимално напред в пътя , да ти е*а и километража :) само с периферното зрение видях , че е след 200. Също тези 5-6 коли са ориентировъчни , прецених ги по огледало , може да са били 5 може и 8 да са били. Както и да е , става въпрос , че доста добре си върви мр-ката. Интересно ми е колко кг е. Но пък като се замисля , при мен има сигурно едни 20-22% загуба на к.с. от мотора до колета по предване и трансмисия (автомат) и поне 300-400 кг отгоре на мр2-ката , като при него на предно и ръчни скорости загубите са около 10-12 % , та горе долу тези 70к.с. и 1000 кубика които са ми в + , евентуално ще са ми в полза точно след 200 , преди това разликата ще е малка , реално , ако премахнем загубите и килограмите в + , имам сигурно едни 30к.с. в повече :dontknow: просто разсъждавам на глас , грам не претендирам , че съм прав :)

Публикувано на: 22 Мар 2009 13:04
от Рошко
klim4o написа:...грам не претендирам , че съм прав :)
Предполагам, че не си прав... (поне по себе си съдя, че винаги пиша или седнал, или легнал tooth.gif , но никога прав) Другото, за което не си прав...
като при него на предно и ръчни скорости ...
МR-ките са със ЗАДНО! :thumbsup:

Публикувано на: 22 Мар 2009 15:18
от diver
klim4o написа:колега може и 210 да са били , просто не съм гледал километража , пътя е тясен и понякога изкачат разни селяни от полето все едно си влизат в двора , а отсреща идваха коли и неможех да карам да дълги и се мъчех да си гледам максимално напред в пътя , да ти е*а и километража :) само с периферното зрение видях , че е след 200. Също тези 5-6 коли са ориентировъчни , прецених ги по огледало , може да са били 5 може и 8 да са били. Както и да е , става въпрос , че доста добре си върви мр-ката. Интересно ми е колко кг е. Но пък като се замисля , при мен има сигурно едни 20-22% загуба на к.с. от мотора до колета по предване и трансмисия (автомат) и поне 300-400 кг отгоре на мр2-ката , като при него на предно и ръчни скорости загубите са около 10-12 % , та горе долу тези 70к.с. и 1000 кубика които са ми в + , евентуално ще са ми в полза точно след 200 , преди това разликата ще е малка , реално , ако премахнем загубите и килограмите в + , имам сигурно едни 30к.с. в повече :dontknow: просто разсъждавам на глас , грам не претендирам , че съм прав :)
Ако изключим че на МР-а мотора е посредата и че е със задно предаване, че твойте загуби са над 30% заради 4х4 а не 20% и други дреболийки, горе долу си прав biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 22 Мар 2009 21:47
от klim4o
абе чак над 30 не знам защото по принцип карам с изключени системи , а и незнаех , че мр-а е със задно. :cheers:

Публикувано на: 22 Мар 2009 21:54
от Georgimitrovich
Имам чусвото че става въпрос за синия мр на Симеон който си е 1,8 143коня. Все пак да питам мр-а от последните ли беше или по-старичък?

Публикувано на: 23 Мар 2009 00:33
от klim4o
ами не знам да ви кажа , но ми се стори , че беше син.

Публикувано на: 23 Мар 2009 00:46
от Toyota_Devil
Georgimitrovich написа:Имам чусвото че става въпрос за синия мр на Симеон който си е 1,8 143коня. Все пак да питам мр-а от последните ли беше или по-старичък?
те и те би следвало да понавървяват прилично- не съм се возил в такъв, но като им гледам характеристиките би следвало да са доста пъргавки. Иначе ето данни на МР-ите и сравнение с БМВ-то :)

MR2 2.0 16V(156 hp)
0-100 - 7.9 s
Максимальная скорость 220 км/ч
Крутящий момент 186/4800 н*м

BMW 325ix (218 hp)
Время разгона (0-100 км/ч) 7.5 c
Максимальная скорость 242 км/ч
Крутящий момент 250/2750 н*м

MR2 2.0 16V (175 hp)
Максимальная скорость 225 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 7.5 c
Крутящий момент 186/4800 н*м

ето и данните на 1.8 ВВт-и мотора
Максимальная скорость 210 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 7.9 c
Крутящий момент 172/4400 н*м

:thumbsup:
и понеже колегата питаше, според каталога стария мр тежи 1260 кг, а последната генерация е 1050 кг

Публикувано на: 23 Мар 2009 12:52
от newmiro
последната генерация (сега разгледах каталозите) и по спомен ми беше 970-990 кг макс. я дават.

Публикувано на: 23 Мар 2009 13:06
от Toyota_Devil
newmiro написа:последната генерация (сега разгледах каталозите) и по спомен ми беше 970-990 кг макс. я дават.
значи явно информацията в catalog.auto.ru е грешна :)

..

Публикувано на: 23 Мар 2009 16:59
от rudolf
klim4o написа: За около километър и половина горе долу , да съм му направил 4-5 максумум 6 коли ! Викам си бах тая малка резча :) а забравих да кажа , аз бях с бмв 325их 2007.
аз не бих залагал точно колко си му направил,,,шото при тази скорост,път и непознат колега,,, си мисля че всеки би оставил дистанция,,,

Re: ..

Публикувано на: 23 Мар 2009 18:03
от diver
rudolf написа:
klim4o написа: За около километър и половина горе долу , да съм му направил 4-5 максумум 6 коли ! Викам си бах тая малка резча :) а забравих да кажа , аз бях с бмв 325их 2007.
аз не бих залагал точно колко си му направил,,,шото при тази скорост,път и непознат колега,,, си мисля че всеки би оставил дистанция,,,
Не е бил наш Трошко да му се лепне броня в броня и къси дълги, къси дълги.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 23 Мар 2009 18:29
от Georgimitrovich
Що ли и аз имам същите наблюдения върху стила му на карана laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 23 Мар 2009 20:25
от diver
Georgimitrovich написа:Що ли и аз имам същите наблюдения върху стила му на карана laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Проблема е, че и диреците имат близки наблюдения.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif