Страница 1 от 2
ангренаж за Корола 1.4i 16V VVT-i
Публикувано на: 22 Дек 2005 22:40
от Пешо
Колеги някой ще ми каже ли с ангренажен ремък ли е или с верига Корола 1.4i 16V VVT-i 2001г. На колко километра се сменя и евентуално ориентировъчни цени. Благодаря.
Публикувано на: 22 Дек 2005 22:58
от Xeku
С ремък е, ако е оригинален спокойно кара по 100 000км, ако не е сменяй го на около 60 000 за да нямаш ядове. Цените са в зависимост от марката и произхода-от 20-30 до към 70-80, най добре е да питаш в ТМ Ауто! Успех!
Публикувано на: 23 Дек 2005 11:02
от ALTEZZA
siguren li si che e s remak? tuk takav dvigatel niama(1.4L), no ima 1.5L, 1.8L, 2.0L, 2.4L koito sa VVT-i i sa vse s veriga, ta tova me kara da si mislia che i 1.4L dvigatelia sasto bi bil s veriga.
Публикувано на: 23 Дек 2005 13:46
от LEXUS
ALTEZZA написа:siguren li si che e s remak? tuk takav dvigatel niama(1.4L), no ima 1.5L, 1.8L, 2.0L, 2.4L koito sa VVT-i i sa vse s veriga, ta tova me kara da si mislia che i 1.4L dvigatelia sasto bi bil s veriga.
S veriga e ABSOLIUTNO!!!!

Vsi4ki VVT-I SA S VERIGA!!!

Публикувано на: 23 Дек 2005 14:56
от Xeku

Не видях, че е VVT-I, извинете ме!

Публикувано на: 27 Дек 2005 22:31
от Пешо
А никой ли не знае на колко километра се сменя веригата ? и ориентировъчна цена.
Публикувано на: 27 Дек 2005 23:25
от Japanese
Пешо написа:А никой ли не знае на колко километра се сменя веригата ? и ориентировъчна цена.
4e tq smenq li se?!? biggrin.gif
Публикувано на: 27 Дек 2005 23:26
от ALTEZZA
principno ne se smenia, osven ako niamash niakakav problem s neia.
Публикувано на: 28 Дек 2005 11:22
от Пешо
Значи да разбирам че може да изкара 200-300 хиляди километра така ли ?
Публикувано на: 28 Дек 2005 14:43
от LEXUS
Пешо написа:Значи да разбирам че може да изкара 200-300 хиляди километра така ли ?
emi pesho,po princip bi tryabvalo da moje,no za po-sigurno tryabva da pravi6 periodichni proverki za obtegnatostta i sastoyanieto na verigata v TM-AUTO,zasgtoto cheta nyakoy otzivi v angliiskia klub na toyota za skasani verigi na po 180000-200000km.

Публикувано на: 17 Авг 2007 11:30
от didak
а ярис 1999 1.0 с ремък ли е или верига?
Публикувано на: 17 Авг 2007 18:48
от Toyoda
Мисля, че и първата генерация Ярис-и бяха vvti, т.е. с верига. Плюсът е, че веригата е далеч по-издръжлива, а минусът е, че именно заради веригата е малко по-шумен двигателя.
Публикувано на: 17 Авг 2007 22:08
от SilverFox
spoko verigata e dojivot
Публикувано на: 17 Авг 2007 23:25
от Fil
Дам, то и гумите са доживот. Техния си. Като попривърши и се сменят. Същото е с абсолютно всяко нещо. Няма нищо вечно.
Веригата също си има определен срок на годност и праг на издръжливост.
С течение на времето започва да се разтяга леко, отпуска се, обтегачите компенсират, но и те са до време. Резултатът е доста по-шумен мотор, чат-пат загубване на перфектната центровка, оттам загуба на мощност, по-трудно палене при разни условия и т.н.
Колега, отиди на диагностика, ама читава. Не мога да те насоча обаче към сервиз. Ако там ти кажат, че дори съвсем леко е тръгнала веригата, съветвам те да я смениш, колкото и да струва. Повярвай ми, разходите, които би си докарал, ако си перкаш с отпусната верига биха могли да бъдат в пъти по-големи.
А може и да си късметлия и никога нищо да не смениш по колата. Пожелавам ти го.

Публикувано на: 21 Авг 2007 03:30
от LEXUS
Toyoda написа:Плюсът е, че веригата е далеч по-издръжлива, а минусът е, че именно заради веригата е малко по-шумен двигателя.
Ооо,доста по-шумен е от тихите Тойотовски двигатели с ангренаж,повярвай ми!
