Страница 1 от 2

Търся си две "джелеза"

Публикувано на: 22 Дек 2005 11:23
от bambo
Мдам, аз пак си рева за окачването :-) Ей тия два дингила на картинката дет съм ги оградил, ми разказват играта :-( Зарад тях, дясната ми гума "мърда" с близо 1см напред и назад. Молбата ми е повече към колегите у чужбина, ако мой проверят какви са цените по представителствата, щото в БГ тез железца са "некупаеми" дори с отстъпките които мога да си уредя.
Навит съм и от морга да взема, стига да са читави. Направих опит с "възстановяване", но болтовете (нещо като шарнирни, но само се въртят) имат голямо и неравномерно износване, и дори нови "легла" не помогнаха. Може и "майстора" да е бил малко измислен де, ама има много успешни възстановявания преди това, та се съмнявам той да е укелпил нещата. Та така, ако некой мое да хелпне със цени на нови и/или стари таквиз железа - ще го удавя от пиене :help:

П.С. ЕлКамино, ти ли си идвал у сервиза и не си ми се обадил бре?

Публикувано на: 19 Яну 2006 18:00
от LordDigital
Amm ,trebe da si priznaes za kakva kola sa tocno.

Inache Altezov koga ima vyzmoznost sym siguren che cha proveri vyv parts departmenta. Ako obache kolata ne e prodavana vyv US nama nikakyv shans da moze da se porychvat ot tuka

Публикувано на: 19 Яну 2006 19:37
от ALTEZZA
tochno tam e problema, stava vapros za niakakva Carina S model koito ima super stranno okachvane, takova koeto nikoga ne sam vijdal predi, ta ne mislia che ima niakakav shans da se nameriat tezi chasti v USA. sad.gif
eto za tazi kola mislia che stava vapros: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=891

Публикувано на: 20 Яну 2006 10:48
от Гост
Мдам, точно за таз става въпрос. Никога не е продавана във USA sad.gif. Продавана е основно в Япония и в по-малки серии в Европа (в Холандия май има най-много). Аз понеже мислех че каза че можеш директно от Япония да поръчваш, та за това си мислех дали не можем да измислим нещо... но явно ще премина към изпълнение на резервния план, а той е:

1. Сваля се вичката железария отпред, включително амортесьорите с пружините.
2. Слагат се обикновени McPherson, за което са нужни: амортесьор + пружина + тампон, главина + хебел, носач. Моста се оказа съшия, полуоските ще станат на главини от нормална 2.0 Карина с АБС.

Така май ще е... downgrade един вид, но... ТмАуто просто прекалиха с частите за таз колица. Май е единствената засега в Бг и те се поуливат. Последно беше - 140лв за предните накладки :minigun:

Публикувано на: 20 Яну 2006 10:52
от bambo
госта горе съм аз!
Некой нема ли да оправи тоз форум малко... да дигне паметта за PHP-то и да оправи coocie-domain в настройките на форума, че все трябва да се логвам по двапъти, щото първия път не ме логва? wacko.gif

Публикувано на: 20 Яну 2006 11:27
от El Camino
Bambo, виж на https://www.renet-autoteile.de/ за употребявани части. Ще питам и в Тойота форума в Германия, има няколко Карини ГТ.
Стига правилно да схващам номерата на частите е:

Camber Control - 48088-12010 2 броя.
Lower Arm - 48605-12200
48606-12190

P.S. Оставям си линк към немския форум, да не го търся секи път после.
http://www.toyotas.de/cgi/wbb2/thread.p ... 77527&sid=

Публикувано на: 20 Яну 2006 14:46
от bambo
El Camino написа:Bambo, виж на https://www.renet-autoteile.de/ за употребявани части. Ще питам и в Тойота форума в Германия, има няколко Карини ГТ.
Стига правилно да схващам номерата на частите е:

Camber Control - 48088-12010 2 броя.
Lower Arm - 48605-12200
48606-12190

P.S. Оставям си линк към немския форум, да не го търся секи път после.
http://www.toyotas.de/cgi/wbb2/thread.p ... 77527&sid=
Точно, това са номерата, правилно си схванал :-)
Ще ги разгледам тез линкчета, дано излезе нещо че вече съм се отчаял и искам да слагам обикновен макферсон, а усещането от супер стрът-а когато е изправен е невероятно, не ми се иска да го загубя.


П.С. Баси!!! нищо не схващам от тоз немски бре :-/

Публикувано на: 23 Яну 2006 18:01
от El Camino
Цените на частите при местния Тойота дилър са:

Camber Control - 73 Euro (за един)
LowerArm LH - 132 Euro
LowerArm RH - 146 Euro

По - евтинко е май от БГ, но въпреки това си е сума за 3 глупави железа. Може някъде да са по - евтини обаче, защото цените на частите, които ми казаха за моята не бяха такива, каквито споменаха в немския форум.

Публикувано на: 23 Яну 2006 18:16
от El Camino
В немския форум е станала наистина интересна дискусия, която може да се прочете на английски през гугъла.
Казват, че SuperStrutа се е предлагал само при Carina GTi, , при Celica ST202 (GT, в началото серийно, после като екстра), Celica ST205 (GT-Four) и принципно само в модели които са продавани в Япония.
Държали под 150К км в Германия и поради това, че е почти консуматив е трудно да се намери на старо. А то и дали има смисъл, при тая продължителност.
Цена според форума 328 евро на страна, която съвпада с това, което ми казаха на мен.
Преди 2 години бтв. Карините ГТи били 400 на брой в Германия.

Пуснали са там тая снимка май от това френско окачване:

Изображение

Публикувано на: 24 Яну 2006 00:42
от bambo
Мдам,
потвърждават се моите подозрения. Купуването на нови железа, ще ми излезе малко по-скъпо от конверсията към обикновен McPherson и определено доста по-нетрайно като време / километри. Така че - и аз си имам вече проект biggrin.gif почвам да събирам липсващите ми части за преминаване от SuperStrut към McPherson, само че, мисля да взема да сложа "спортни" пружини на McPherson-а, все пак съм с GTi :whistle:. Колега Камино, дали некой брат немец е правил нещо такова, можем ли да ги питаме? Интересува ме повече резултата, щото техническото изпълнение е пределно ясно happy.gif

Публикувано на: 24 Яну 2006 11:10
от El Camino
Mного ме съмнява некой немец да е сменил кон за кокошка пред очите на всевиждащият лош TÜV. Направо ще ми се изсмеят ако ги питам във форума, колега Бамбо biggrin.gif .
Велкоме ту Доичланд :whistle:

Публикувано на: 24 Яну 2006 14:22
от jamie
*deleted*

Публикувано на: 24 Яну 2006 20:41
от Гост
jamie написа:Абе не мисля че при еднакви цени конверсията си заслужава - според мен после няма да изчерпиш ресурса на обновеното окачване.
T.e. ? Какво искаш да кажеш с това че няма да изчерпя ресурса? Става въпрос за 100000 км по ГЕРМАНСКИ пътища колега... В БГ, от личен опит - не повече от 6 месеца мойто си каране... т.е. на всеки 6 месеца - 1400лв консуматив... срещу 200лв при обикновеното, и то за доста по-голям период от време... някак си ми се струва че има смисъл, и то доста...

Публикувано на: 24 Яну 2006 20:50
от jamie
Anonymous написа:
jamie написа:Абе не мисля че при еднакви цени конверсията си заслужава - според мен после няма да изчерпиш ресурса на обновеното окачване.
T.e. ? Какво искаш да кажеш с това че няма да изчерпя ресурса? Става въпрос за 100000 км по ГЕРМАНСКИ пътища колега... В БГ, от личен опит - не повече от 6 месеца мойто си каране... т.е. на всеки 6 месеца - 1400лв консуматив... срещу 200лв при обикновеното, и то за доста по-голям период от време... някак си ми се струва че има смисъл, и то доста...
6 месеца ми звучи пресилено - освен ако не я караш офроуд. Все пак доколкото разбрах - ще сменяш с оригиналните Тойота части ?

Публикувано на: 25 Яну 2006 11:01
от Гост
jamie написа:
Anonymous написа:
jamie написа:Абе не мисля че при еднакви цени конверсията си заслужава - според мен после няма да изчерпиш ресурса на обновеното окачване.
T.e. ? Какво искаш да кажеш с това че няма да изчерпя ресурса? Става въпрос за 100000 км по ГЕРМАНСКИ пътища колега... В БГ, от личен опит - не повече от 6 месеца мойто си каране... т.е. на всеки 6 месеца - 1400лв консуматив... срещу 200лв при обикновеното, и то за доста по-голям период от време... някак си ми се струва че има смисъл, и то доста...
6 месеца ми звучи пресилено - освен ако не я караш офроуд. Все пак доколкото разбрах - ще сменяш с оригиналните Тойота части ?
Абсолютно с оригиналните. Както и предишните 2 пъти, като първия път освен абсолютно всички железа отпред, са сменени и двата амортесьора. Резултата е все същия wacko.gif около полвин година каране, и после почва тропането, а почне ли тропането - за 1 месец някое или и двете от колелата получават такъв луфт, че ако натиснеш рязко спирачката може да се озовеш в канавката (или насрещното) без даже да разбереш. Друг е въпроса, че даже и със всичко сменено чисто ново и оригинално, по леки неравности си остава да се чува едно потропване, много специфично, може би произхождащо от конструкцията на окачването.
Временно реших проблема, като шлайфах болтовете които се въртят (мязат малко на шарнири, но само се въртят, няма ябълка) и направих нови легла от най-твърдия полиамид който можах да намеря. Засега е добре, тропането си го има, но предницата е стегната. Не ми харесва как са шлайфани болтовете, и при следващото правене ще трябва да търся добър шлайфист... Засега карам така, пък да видим...