Страница 1 от 1
Corolla или Legacy!!!
Публикувано на: 15 Мар 2009 12:08
от voivodata
Здравейте, трябва да купувам някакво комби и въпроса ми е какво бихте избрали между:
1. Королла 1.9Di 2000г.
2. Королла 1.8 (бензин) 1998г.
3. Субаро Легаси 2.0 GL 1996г.
Ще бъда много благодарен за всякакви мнения по въпроса

Изчетох доста неща от форума, но така и не разбрах този проблем с горенето на масло при vvti отнася ли се също за японските сглобки или не? Очаквам също мнения за дизела на королата, японски ли е, струва ли си човек да си вземе дизела вместо бензин или не? Благодаря.
Публикувано на: 15 Мар 2009 12:16
от Aleksandar
Лично мнение е, че Легаси е с класи над Королата. Не само че е в класа на Авенсиса. Сравни цените на нови Легаси и Авенсис и ще разбереш за какво говоря. Даже ако ти го дават на цената на Королите, бъди леко подозрителен. Успех!

Публикувано на: 15 Мар 2009 12:28
от LEXUS
Аз не съм чул да се отнася за японските сглобки! Но така или иначе тези коли,които си изброил не са VVT-i. Директно ти препоръчвам Корола 1.8 ,тя е 4x4 тоя модел,за това е 1.8 и е страхотна. Другият вариант Субару Легаси, голям стил са тия коли. Тоя дизел Корола 1.9d от 2000 година има съмнения,че е на Пежо и като проверих май вярно е на Пежо двигател. Не е за препоръчване-тромавичък е и бавен.
Публикувано на: 15 Мар 2009 12:32
от LEXUS
Aleksandar написа:Лично мнение е, че Легаси е с класи над Королата. Не само че е в класа на Авенсиса. Сравни цените на нови Легаси и Авенсис и ще разбереш за какво говоря. Даже ако ти го дават на цената на Королите, бъди леко подозрителен. Успех!

Prav си ,no vse pak e 1996-ta, а Королата от 98-ма си е по-ново поколение. Легасито като ново помня,че беше около 65000-70000 лева в Субару България преди години,така че е в много различна и висока ценова категория.
Публикувано на: 15 Мар 2009 17:14
от Aleksandar
LEXUS написа:[Prav си ,no vse pak e 1996-ta, а Королата от 98-ма си е по-ново поколение. Легасито като ново помня,че беше около 65000-70000 лева в Субару България преди години,така че е в много различна и висока ценова категория.
Затова си мисля че пре колегата е дилемата е по-висок клас или по нови технологии.

НА мен лично повечето пластмаси не ми допадат и винаги бих препочел по-високия клас

Публикувано на: 15 Мар 2009 18:09
от ALTEZZA
LEXUS написа:Аз не съм чул да се отнася за японските сглобки! Но така или иначе тези коли,които си изброил не са VVT-i.
za Evropa ne znam kak e, no v USA nai golemia problem s goreneto beshe tochno na 1998 i 1999 modelite na Corolla det s s 1.8L bez VVT-i. 2000 slagat VVT-i i togava poopraviat problema uj, vapreki che i sred tiah se sreshtat takiva det goriat.
Legacy-to moje da e s 2 godini po-staro, no i e s edin klas po-nagore. ako ne te pritesniava kak harchi, nego vzemi
Публикувано на: 15 Мар 2009 21:23
от martep2000
Legacy

Публикувано на: 15 Мар 2009 22:24
от voivodata
ALTEZZA написа:LEXUS написа:Аз не съм чул да се отнася за японските сглобки! Но така или иначе тези коли,които си изброил не са VVT-i.
za Evropa ne znam kak e, no v USA nai golemia problem s goreneto beshe tochno na 1998 i 1999 modelite na Corolla det s s 1.8L bez VVT-i. 2000 slagat VVT-i i togava poopraviat problema uj, vapreki che i sred tiah se sreshtat takiva det goriat.
Legacy-to moje da e s 2 godini po-staro, no i e s edin klas po-nagore. ako ne te pritesniava kak harchi, nego vzemi
аха, значи сте на мнение че е по-добре 2-3 години по-старо субару отколкото корола...... а какво е положението с разхода тогава, легасито как понася газова уредба:)
Публикувано на: 15 Мар 2009 23:50
от LEXUS
Не съм чул да имат проблем с горене на масло европейските Короли 1.8 без ввти. Те са 110 коня и мисля,че се различават от USA spec..
По втория въпрос. На такава кола като Субару да сложиш газ е кощунство.Според мен е 1000 пъти по-добре да купиш кола според възможностите ти като разход на гориво.По-добре вземи по-нисък клас,която харчи малко и си я карай на бензин,за да знаеш ,че няма да имаш проблеми. Най-малкото газовата уредба ще ти излезе 2000 лева ,за да е газов инжекцион и пак ще те нервира от калпава газ.Плюс си сметни консумативите по нея.
Публикувано на: 16 Мар 2009 06:55
от Aleksandar
LEXUS написа:Не съм чул да имат проблем с горене на масло европейските Короли 1.8 без ввти. Те са 110 коня и мисля,че се различават от USA spec..
По втория въпрос. На такава кола като Субару да сложиш газ е кощунство.Според мен е 1000 пъти по-добре да купиш кола според възможностите ти като разход на гориво.По-добре вземи по-нисък клас,която харчи малко и си я карай на бензин,за да знаеш ,че няма да имаш проблеми. Най-малкото газовата уредба ще ти излезе 2000 лева ,за да е газов инжекцион и пак ще те нервира от калпава газ.Плюс си сметни консумативите по нея.
Абсолютно!

Който и да питаш със някой с газова за ползата от нея, смята само разликата в цените, а не смята: колко му гори докато евентуално успеят да я настроят, колко му гори студена, колко му е живота на изпарителя, поведение на колата на газ, колко пъти е ходил до сервиза за ремонт, колко струва почистване на дюзи, как се поддържат 2 горивни системи и ...
Да не говорим колко човека наистина са в състояние да я поставят качествено. Така че сериозно си помисли преди да си дупчиш колата

Публикувано на: 16 Мар 2009 18:28
от diver
Легаси с две ръце. Ако колата е читава, годината няма никакво значение.
Публикувано на: 20 Мар 2009 00:09
от voivodata
Aleksandar написа:LEXUS написа:[Prav си ,no vse pak e 1996-ta, а Королата от 98-ма си е по-ново поколение. Легасито като ново помня,че беше около 65000-70000 лева в Субару България преди години,така че е в много различна и висока ценова категория.
Затова си мисля че пре колегата е дилемата е по-висок клас или по нови технологии.

НА мен лично повечето пластмаси не ми допадат и винаги бих препочел по-високия клас

OK а какво ще кажете за Королла 1.8i-'97г. 4x4, харчи ли много и по-трудно ли се намират части за нея, тъй като не е много разпространена. И ако трябва да избирате между нея и Карина 96-97г. коя бихте предпочели(става въпрос за комби)

Публикувано на: 20 Мар 2009 01:37
от LEXUS
Оф,не знам човек,но като те слушам да говориш за разни газови, по-добре или вземи Королата , или Карина 1.6 lean burn двигателя,че е много икономична,та да не слагаш газови уредби.И Королата,и Карината са супер,без значение коя ще избереш,ти трябва да знаеш коя ти трябва.Трябва ли ти 4x4 Корола? Защото това вдига леко разхода на гориво ,щото е зацепено. Иначе тази Корола е много добра и стабилна,и двигателят й е добър.Като че ли е по-добър избор от по-голямата,но с по-слаб двигател 1.6 Карина. Важното е да избереш кола,която ти е според възможностите.
Публикувано на: 20 Мар 2009 01:50
от Bass_Man
Принципно това за газ-та сме го дъвкали много пъти и общо взето извода е , че ако не правиш поне 30 000 км. на година голяма файда няма ! Но ако правиш 40 000 и нагоре вече газовата си е едно логично решение .
Дали да е инжекцион или не също сме дъвкали доста и общо взето е по-добре да е инжекцион но и обикновенна да е пак става . Все пак цяла София бакшишите карат на обикновенни газови . Само трябва някой да каже дали тази Корола не е от тези на , които им горят клапаните . Някъде имаше таблица с двигателите , които не са подходящи за газ .
Относно това дали да е Легасито и Королата според мен трябва да гледаш състоянието в , което ще ги намериш . Защото принципно модела , като модел може да си е много готин ама ако е разнебитен и зле поддържан няма голяма файда .
А и щом си се спрял на 4х4 автомобил си мисля , че е по-добре да вземеш Субаро-то .