Страница 1 от 1
Tойота авенсис форивен филтър=стара ифа
Публикувано на: 14 Мар 2009 21:45
от Pesho
Неска когато ми сменяха горивния филтър и видях,че най-отгоре на филтъра има помпичка(като на стар камион)Как може на кола 2005 година на има помпичка?Пасат от 91 няма!а всичко си е автоматично.И като ти свърши нафтата отиваш и помпаш като гламав.Някой има ли логично обеснение защо е така?

. Какво е предимството.Един приятел ме скъса от подигравки,че филтъра е с помпичка....
Публикувано на: 14 Мар 2009 22:36
от zi_zi_top
Нека се подиграва, ама незапалил Москвич (с ръчно подкачване) не съм виждал biggrin.gif
Бъди сигурен, че има минимум 3 аргумента на инженерния екип на Тойота за да го направят точно така - с механична помпа , а не е "защото не са се сетили".
Публикувано на: 14 Мар 2009 23:42
от Me4oKyX
Тоя твоя приятел му кажи, че кат закъса с умния си филтър, после ще си стопи акумулатора, докато подкачи, че да запали!! Заеби тия мераци, че това е глупаво! ТОЧНО ОБРАТНОТО! Това е мноооогоооо добро решение от страна на Тойота, особено при смяна на горивен филтър, защото няма да въртят кат гламави, за да подкачи, да ти трошат "евтиния" акумулатор, ами ще напомпат 10 пъти като "гламави" и палят спокойно

Нищо лично, не се заяждам колега, но явно не си се сблъсквал с кола, закъсала за гориво, с "умен" филтър .... На Транзита, от кофти нафта, за 3000км смених 5 пъти горивния и строшихме акумуто и стартера....... Чудна работа свърши тоя умен филтър..... Ако имаше помпичка, щеше да пали като мойта Корола - от половин оборот, след като съм сложил нов горивен филтър

На твоя приятел му прати поздрави от мен, а дано никога не му се налага да правя подобни интервенции, та да се чуди как да подкачи гориво

Публикувано на: 15 Мар 2009 08:33
от Kiki
Това е едно дребно и смешно за тези, които не разбират , но колкото и невероятно да звучи е едно от онези "дребни" и " малки /недомислици за някой/, коита правят един автомобил - голям.
Представете си - колко повече запалвания могат да се направят със стартера и акумулатора.
Да предположим, че след смяна на "умен" филтър, въртиш 2 минути за да запали колата.
За 200 000км. сменяш 20 пъти масло. Значи въртиш 2 400 секунди след това за да подкачиш гориво и да запалиш.
Ако нормално колата пали за 3 секунди, значи ще имаш икономисан акумулатор и стартер за още 800 запалвания на двигателя, ако горивният ти филтър има помпичка за подкачване на горивото.
Ето от какви дребни на пръв поглед неща се увеличава надеждността на един автомобил.
Публикувано на: 15 Мар 2009 10:05
от slowtraveler
Me4oKyX написа:Тоя твоя приятел му кажи, че кат закъса с умния си филтър, после ще си стопи акумулатора, докато подкачи, че да запали!! Заеби тия мераци, че това е глупаво! ТОЧНО ОБРАТНОТО! Това е мноооогоооо добро решение от страна на Тойота, особено при смяна на горивен филтър, защото няма да въртят кат гламави, за да подкачи, да ти трошат "евтиния" акумулатор, ами ще напомпат 10 пъти като "гламави" и палят спокойно

.....
Не е съвсем така.
На БМВ-то и в книжката си пише, че няма никакъв проблем да ти свърши горивото (докато в Тойота си пише - да не допускаш свършване на гориво).
Нямаш ръчни помпи и т.н.
Даваш на контакт и палиш без проблем след като си налял нафтата...

Публикувано на: 15 Мар 2009 11:23
от Kiki
slowtraveler написа:Не е съвсем така.
На БМВ-то и в книжката си пише, че няма никакъв проблем да ти свърши горивото (докато в Тойота си пише - да не допускаш свършване на гориво).
Нямаш ръчни помпи и т.н.
Даваш на контакт и палиш без проблем след като си налял нафтата...

Слоу, опитай тогава щом пише в книжката така! biggrin.gif
Един колега си прее..

стартера за да запали и накрая трябваше да обезвъздушава!
Публикувано на: 15 Мар 2009 11:32
от slowtraveler
Kiki, просто БМВ са го направили с допълнителна подкачваща горивна помпа в резервоара, която работи няколко секунди при подаване на контакт....
От там нататък подкачващата помпа се изключва и подаването на гориво става по стандартния път - включената в ГНП подкачваща помпа ниско налягане...
И съм го пробвал - работи и няма никакви проблеми...
Така, че може да се направи и по-интелигентно (не смятам, че една малка подкачваща ел.помпа, изчислена да работи няколко секунди при палене може да струва много повече от ръчната помпа)
Публикувано на: 15 Мар 2009 11:37
от Kiki
slowtraveler написа:Kiki, просто БМВ са го направили с допълнителна подкачваща горивна помпа в резервоара, която работи няколко секунди при подаване на контакт....
От там нататък подкачващата помпа се изключва и подаването на гориво става по стандартния път - включената в ГНП подкачваща помпа ниско налягане...
И съм го пробвал - работи и няма никакви проблеми...
Така, че може да се направи и по-интелигентно (не смятам, че една малка подкачваща ел.помпа, изчислена да работи няколко секунди при палене може да струва много повече от ръчната помпа)
Значи на моя колега тази помпа е била развалена!
В такъв случай пак опират нещата до надежността на марката!

Публикувано на: 15 Мар 2009 12:35
от slowtraveler
Kiki написа:...В такъв случай пак опират нещата до надежността на марката!

Недей почва, че пак ще зациклим на тая тема biggrin.gif
Публикувано на: 15 Мар 2009 12:41
от LEXUS
slowtraveler написа:Kiki написа:...В такъв случай пак опират нещата до надежността на марката!

Недей почва, че пак ще зациклим на тая тема biggrin.gif
Защо да зацикляме...я провери тази тема
biggrin.gif
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9675
Те германците го казват,не японците.Ту Мазда е номер1 ,ту Тойота! biggrin.gif
Re: Tойота авенсис форивен филтър=стара ифа
Публикувано на: 15 Мар 2009 13:21
от mitoko
Pesho написа:Пасат от 91 няма!....Един приятел ме скъса от подигравки,че филтъра е с помпичка....
хахаххахаха Трабанта от 86(примено) нема и помпа...

Re: Tойота авенсис форивен филтър=стара ифа
Публикувано на: 15 Мар 2009 14:15
от slowtraveler
mitoko написа:Pesho написа:Пасат от 91 няма!....Един приятел ме скъса от подигравки,че филтъра е с помпичка....
хахаххахаха Трабанта от 86(примено) нема и помпа...

Е да, ама ако забравиш да пуснеш кранчето и си спрял след 500м....
Предполагам, че 90% от по-младите колеги ще си помислят, че има имобилайзер трабито ако им се наложи да го карат biggrin.gif
Re: Tойота авенсис форивен филтър=стара ифа
Публикувано на: 15 Мар 2009 14:52
от mitoko
slowtraveler написа:mitoko написа:Pesho написа:Пасат от 91 няма!....Един приятел ме скъса от подигравки,че филтъра е с помпичка....
хахаххахаха Трабанта от 86(примено) нема и помпа...

Е да, ама ако забравиш да пуснеш кранчето и си спрял след 500м....
Предполагам, че 90% от по-младите колеги ще си помислят, че има имобилайзер трабито ако им се наложи да го карат biggrin.gif

високо технологична машина кво да ти кажа

Публикувано на: 15 Мар 2009 19:20
от martod
LEXUS написа:
Те германците го казват,не японците.Ту Мазда е номер1 ,ту Тойота! biggrin.gif
Е те Мазда и Тойота, сигурно заради този инжектор са №1...... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif .....
Интересно как френските бангии не са печелили до сега, като и те го имат..... laugh.gif