Страница 1 от 2

Ниски обороти на toyota corolla 1.4vvt-i 2002 sedan

Публикувано на: 10 Мар 2009 15:33
от Dobrin
Мисля че ми са ниски оборотите при загрял автомобил. при топъл автомобил са около 600-650 оборота. Могали да ги оправя сам или трябва да тичам в ТМ за диагностика.
благодаря предварително

Re: Ниски обороти на toyota corolla 1.4vvt-i 2002 sedan

Публикувано на: 10 Мар 2009 15:52
от DMDimitrov
Dobrin написа:Мисля че ми са ниски оборотите при загрял автомобил. при топъл автомобил са около 600-650 оборота. Могали да ги оправя сам или трябва да тичам в ТМ за диагностика.
благодаря предварително
Не е много сигурно, че ще успееш сам, защото на някои двигатели дори да ги вдигнеш оборотите - компютъра ще ги свали пак! А сменен ли е скоро горивния филтър? Въздушния?

Публикувано на: 10 Мар 2009 15:59
от TATI
Ако си с автоматик са си нормални оборотите. А и си мисля, че няма как да ги промениш. На диагностиката ще ти кажат, че са си наред оборотите. По-важно е дали има някакви проблеми с колата при подаване на газ и при ускорение. А това че са 600-650 не е кой знае каква болка

Re: Ниски обороти на toyota corolla 1.4vvt-i 2002 sedan

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:23
от Dobrin
DMDimitrov написа:
Dobrin написа:Мисля че ми са ниски оборотите при загрял автомобил. при топъл автомобил са около 600-650 оборота. Могали да ги оправя сам или трябва да тичам в ТМ за диагностика.
благодаря предварително
Не е много сигурно, че ще успееш сам, защото на някои двигатели дори да ги вдигнеш оборотите - компютъра ще ги свали пак! А сменен ли е скоро горивния филтър? Въздушния?[
Ами аз скоро я купих, а човека каза че всичко е сменено

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:25
от Dobrin
TATI написа:Ако си с автоматик са си нормални оборотите. А и си мисля, че няма как да ги промениш. На диагностиката ще ти кажат, че са си наред оборотите. По-важно е дали има някакви проблеми с колата при подаване на газ и при ускорение. А това че са 600-650 не е кой знае каква болка
ами

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:27
от Dobrin
Dobrin написа:
TATI написа:Ако си с автоматик са си нормални оборотите. А и си мисля, че няма как да ги промениш. На диагностиката ще ти кажат, че са си наред оборотите. По-важно е дали има някакви проблеми с колата при подаване на газ и при ускорение. А това че са 600-650 не е кой знае каква болка
ами
Ръчна скороста кутие е и като дам гас малко се замисле преди да се исфорсира. Имаче всичко е ОК, освен че при всяка смена от по ниска към по висока като чели сама вдига с около 200 оборота

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:29
от DMDimitrov
Dobrin написа:
Dobrin написа:
TATI написа:Ако си с автоматик са си нормални оборотите. А и си мисля, че няма как да ги промениш. На диагностиката ще ти кажат, че са си наред оборотите. По-важно е дали има някакви проблеми с колата при подаване на газ и при ускорение. А това че са 600-650 не е кой знае каква болка
ами
Ръчна скороста кутие е и като дам гас малко се замисле преди да се исфорсира. Имаче всичко е ОК, освен че при всяка смена от по ниска към по висока като чели сама вдига с около 200 оборота
На твое място аз бих сменил филтрите и свещите първо - не е кой знае колко голяма инвестиция.

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:37
от Dobrin
DMDimitrov написа:
Dobrin написа:
Dobrin написа:ами
Ръчна скороста кутие е и като дам гас малко се замисле преди да се исфорсира. Имаче всичко е ОК, освен че при всяка смена от по ниска към по висока като чели сама вдига с около 200 оборота
На твое място аз бих сменил филтрите и свещите първо - не е кой знае колко голяма инвестиция.
мерси приятел ще пробвам с въздущния филтър и свещите

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:46
от DMDimitrov
Dobrin написа:
DMDimitrov написа:
Dobrin написа:Ръчна скороста кутие е и като дам гас малко се замисле преди да се исфорсира. Имаче всичко е ОК, освен че при всяка смена от по ниска към по висока като чели сама вдига с около 200 оборота
На твое място аз бих сменил филтрите и свещите първо - не е кой знае колко голяма инвестиция.
мерси приятел ще пробвам с въздущния филтър и свещите
По-скоро горивния би създавал проблеми, ако е задръстен, но и въздушния може да смениш. А него пък може да го извадиш и погледнеш в какво състояние е.

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:50
от Dobrin
DMDimitrov написа:
Dobrin написа:
DMDimitrov написа: На твое място аз бих сменил филтрите и свещите първо - не е кой знае колко голяма инвестиция.
мерси приятел ще пробвам с въздущния филтър и свещите
По-скоро горивния би създавал проблеми, ако е задръстен, но и въздушния може да смениш. А него пък може да го извадиш и погледнеш в какво състояние е.
Да така е но от тойота ми казаха че е възможно горивния филтър да е в резервоара и не се сменя ако е така щото бил практически вечен

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:59
от DMDimitrov
Двигателя на твоята кола 4ZZ-FE ли е? А колата предполагам се води (_E12U_)?
Ако да - по каталог го дават горивния филтър като резервна част, така, че би трябвало да може да се сменя.

Публикувано на: 10 Мар 2009 17:07
от Dobrin
DMDimitrov написа:Двигателя на твоята кола 4ZZ-FE ли е? А колата предполагам се води (_E12U_)?
Ако да - по каталог го дават горивния филтър като резервна част, така, че би трябвало да може да се сменя.
4ZZ08793.. Е NOMERA

Публикувано на: 10 Мар 2009 17:13
от DMDimitrov
Dobrin написа:
DMDimitrov написа:Двигателя на твоята кола 4ZZ-FE ли е? А колата предполагам се води (_E12U_)?
Ако да - по каталог го дават горивния филтър като резервна част, така, че би трябвало да може да се сменя.
4ZZ08793.. Е NOMERA
Този номер на мен нищо не ми говори. Някъде на самия двигател би трябвало да пише какъв е. А колата 97 коня ли е? Ако да - това е двигателя ти - 4ZZ-FE.

Публикувано на: 10 Мар 2009 17:16
от Dobrin
DMDimitrov написа:
Dobrin написа:
DMDimitrov написа:Двигателя на твоята кола 4ZZ-FE ли е? А колата предполагам се води (_E12U_)?
Ако да - по каталог го дават горивния филтър като резервна част, така, че би трябвало да може да се сменя.
4ZZ08793.. Е NOMERA
Този номер на мен нищо не ми говори. Някъде на самия двигател би трябвало да пише какъв е. А колата 97 коня ли е? Ако да - това е двигателя ти - 4ZZ-FE.
Да 97 коня

Публикувано на: 10 Мар 2009 17:23
от DMDimitrov
Dobrin написа:
DMDimitrov написа:
Dobrin написа:4ZZ08793.. Е NOMERA
Този номер на мен нищо не ми говори. Някъде на самия двигател би трябвало да пише какъв е. А колата 97 коня ли е? Ако да - това е двигателя ти - 4ZZ-FE.
Да 97 коня
Да, значи това е двигателя ти... но сега се поразрових и наистина в каталога има 2 филтъра - този, който ти показах и още един, който по-скоро прилича на вграден в резервоара. Ще трябва да провериш колата с какъв е и ако е първия - смени го най-добре.
А ето как изглежда и другия: