Страница 1 от 2
Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!
Публикувано на: 10 Мар 2009 09:01
от monimano
Здравейте на всички! карам тойота Карина 3, от скоро нямам компресии в 1-ви цилиндър, може ли някой да ми каже колко би струвал ремонта и какви биха били повредите?
Публикувано на: 10 Мар 2009 09:24
от Petar
Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr
Re: Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!
Публикувано на: 10 Мар 2009 09:53
от martod
monimano написа:Здравейте на всички! карам тойота Карина 3, от скоро нямам компресии в 1-ви цилиндър, може ли някой да ми каже колко би струвал ремонта и какви биха били повредите?
Повредата най вероятно е издухан клапан.......
А може и бутало с дупка да се окаже....

....Но мисля че едни 200 лв. ще те оправят....

Публикувано на: 10 Мар 2009 13:08
от coolone
Petar написа:Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr
хаха това не е лоша идея, но ако може да обясниш какво общо има свеща с компресията
ами ако е дизел и няма свещи?! laugh.gif
...
Публикувано на: 10 Мар 2009 14:38
от rudolf
не разбирам много,но без компресия,дори и с предполагаема повреда,,преди да се свали главата,,,може само да се гадае.
цената зависи много и от дали ще съвмесните планове за колата са ти трайни или временни..
Публикувано на: 10 Мар 2009 15:30
от diver
coolone написа:Petar написа:Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr
хаха това не е лоша идея, но ако може да обясниш какво общо има свеща с компресията
ами ако е дизел и няма свещи?! laugh.gif
Кой те излъга, че дизела няма свещи?
Re: ...
Публикувано на: 10 Мар 2009 15:42
от martod
rudolf написа:не разбирам много,но без компресия,дори и с предполагаема повреда,,преди да се свали главата,,,може само да се гадае.
Абе то има начин да се локализира проблема без сваляне на главата

но не може да се отстрани.......
Публикувано на: 10 Мар 2009 16:02
от nikeza
Приятел, аз съм минавал по подобен път със сваляне на главата на двигателя с друга марка кола, ВНИМАВАЙ че ремонта в крайна сметка може и доста скъпо да ти излезе, като се почне от това - след като се свали глават следва пилене, стъргане ....изравняване - смяна гарнитури, пък майстора ще ти каже, че трябва да се направи и това, и унова и...т.н. и.... може и 1000 лв. да не ти стигнат....
Публикувано на: 10 Мар 2009 16:03
от diver
nikeza написа:Приятел, аз съм минавал по подобен път със сваляне на главата на двигателя с друга марка кола, ВНИМАВАЙ че ремонта в крайна сметка може и доста скъпо да ти излезе, като се почне от това - след като се свали глават следва пилене, стъргане ....изравняване - смяна гарнитури, пък майстора ще ти каже, че трябва да се направи и това, и унова и...т.н. и.... може и 1000 лв. да не ти стигнат....
Дай по тая логика, кат се напълнят пепелниците, да сменяме колите, щото после видите ли лошо

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:11
от nikeza
Идеята ми беше да си намери правилният майстор, а не да отива директно на най-евтиния ремонт.
Публикувано на: 10 Мар 2009 18:18
от coolone
Колеги, човека още в началото е казал, че ''от скоро няма КОМПРЕСИЙ на 1-ви цилиндър''. компресий разбирай повече от една компресия

така че това предполага по-простичък отговор, няма смисъл да задълбаваме, то и няма на къде. Диагнозата май е класическа: клапани и/или сегменти

Публикувано на: 10 Мар 2009 22:06
от kristian
Добре де,има сто места откъдето да се прочетат разни методи за
приблизително диагностициране на проблема.Ама така или иначе ще се стигне до отваряне на главата и даже и сам с две ръце да го прави пак трудно ще се спре на 200лв.
И как и кой му каза че 1-ви цилиндър е със слаба компресия-че май това е доста относително измерване и има възможности за грешки колкото си щеш.
Свали му свеща и "капни " малко масло в цилиндъра и пак мери.Ако се е вдигнала компресията има шанс да са сегменти.
Измери вакуума (незнам дали за дизел е показателно) и ако е слаб и/или има големи пулсации -може да е всмукателен клапан
Ето и малко
ТЕМИза размисъл

Публикувано на: 11 Мар 2009 12:51
от monimano
КОЛАТА МИ Е БЕНЗИН, НО ИМА И ГАЗОВА ОРЕДБА, КАТО Я КУПИХ И ПРАВИХ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛА И СМЕНИХ ДОСТА НЕЩА, СЕГМЕНТИ ГУМИЧКИ, НЯКАКВИ ЛАГЕРИ И ДРУГИ НЕЩА, СВЕЩИТЕ СА НОВИ! НЯМА НИКАКВА КОМПРЕСИЯ, А НА ОСТАНАЛИТЕ ЦИЛИНДРИ КОМПРЕСИЯТА Е ИДЕАЛНА
ПРОВЕРИХ ЗА ЦЕНИТЕ В ТОЙОТА
БУТАЛО= 180 ЛВ
КЛАПАНИ = 110 ЛВ ЕДНИТЕ ДРУГИТЕ 50 ЛВ
СЕГМЕНТИ = 350 ЛВ КОМПЛЕКТА
ГУМИЧКИ = 13 ЛВ БР.
И ЗА ДА МИ СВАЛЯТ ГЛАВАТА ЗА ДА ВИДЯТ С ТОЧНОСТ КАКВО Е ОЩЕ 250 ЛВ. НАЙ ЛОШОТО Е ЧЕ ЗА ЧАСТИ ТРЯБВА ДА ЧАКАМ НАИ МАЛКО 10 ДЕНА ЗАСЛУЙАВА ЛИ СИ ДА Я ПРАВЯ В МОМЕНТА КОЛАТА ВЪРВИ ЩО ГОДЕ ДОБРЕ?

Публикувано на: 11 Мар 2009 13:03
от monimano
ЗАБРАВИХ ДА КАЖА, ЧЕ КОЛАТА МИ Е ОТ 5 ГОД. И ПОЗНАВАМ ВСИЧКИТЕ И ПРОБЛЕМИ, А ТЕ СА ЕДИНСТВЕНО 4Е НЯМА КЛИМАТИК И НЯМА НИКАКВА КОМРЕСИЯ В 1 ЦИЛИНДЪР НЕ МИ СЕ ЩЕ ДА Я СМЕНЯМ, А И НЯМАМ ПАРИ ЗА ДРУГА! ОТ ПРЕДНИЯ РЕМОНТ ДО СЕГА СЪМ МИНАЛ 120 Х. КМ. И СЪМ ДОВОЛЕН!
ДРУГИЯ МИ ВЪПРОС Е ДАЛИ ИМА НЯКАКЪВ ВАРИАНТ ЗА ХУБАВИ ЧАСТИ НО ДА НЕ СА ОТ ТОЙОТА, ЧЕ ТАМ МН. СЕ ЧАКА?
Публикувано на: 11 Мар 2009 19:58
от nikolov22
виж ся в момента гадаем трябва да се отвори главата и тогав да се поръчват части почваме от гарнитура от там ако е тя 120лв проверка на глава +100лв шлаиф + нови шпилки евентуално 60лв това наи ефтиния вариант а и + гарнитура 100лв