Страница 1 от 2

Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!

Публикувано на: 10 Мар 2009 09:01
от monimano
Здравейте на всички! карам тойота Карина 3, от скоро нямам компресии в 1-ви цилиндър, може ли някой да ми каже колко би струвал ремонта и какви биха били повредите?

Публикувано на: 10 Мар 2009 09:24
от Petar
Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr

Re: Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!

Публикувано на: 10 Мар 2009 09:53
от martod
monimano написа:Здравейте на всички! карам тойота Карина 3, от скоро нямам компресии в 1-ви цилиндър, може ли някой да ми каже колко би струвал ремонта и какви биха били повредите?
Повредата най вероятно е издухан клапан.......
А може и бутало с дупка да се окаже.... sad.gif ....Но мисля че едни 200 лв. ще те оправят.... smile.gif

Публикувано на: 10 Мар 2009 13:08
от coolone
Petar написа:Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr
хаха това не е лоша идея, но ако може да обясниш какво общо има свеща с компресията :whistle:
ами ако е дизел и няма свещи?! laugh.gif

...

Публикувано на: 10 Мар 2009 14:38
от rudolf
не разбирам много,но без компресия,дори и с предполагаема повреда,,преди да се свали главата,,,може само да се гадае.

цената зависи много и от дали ще съвмесните планове за колата са ти трайни или временни..

Публикувано на: 10 Мар 2009 15:30
от diver
coolone написа:
Petar написа:Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr
хаха това не е лоша идея, но ако може да обясниш какво общо има свеща с компресията :whistle:
ами ако е дизел и няма свещи?! laugh.gif
Кой те излъга, че дизела няма свещи?

Re: ...

Публикувано на: 10 Мар 2009 15:42
от martod
rudolf написа:не разбирам много,но без компресия,дори и с предполагаема повреда,,преди да се свали главата,,,може само да се гадае.
Абе то има начин да се локализира проблема без сваляне на главата tongue.gif но не може да се отстрани.......

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:02
от nikeza
Приятел, аз съм минавал по подобен път със сваляне на главата на двигателя с друга марка кола, ВНИМАВАЙ че ремонта в крайна сметка може и доста скъпо да ти излезе, като се почне от това - след като се свали глават следва пилене, стъргане ....изравняване - смяна гарнитури, пък майстора ще ти каже, че трябва да се направи и това, и унова и...т.н. и.... може и 1000 лв. да не ти стигнат....

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:03
от diver
nikeza написа:Приятел, аз съм минавал по подобен път със сваляне на главата на двигателя с друга марка кола, ВНИМАВАЙ че ремонта в крайна сметка може и доста скъпо да ти излезе, като се почне от това - след като се свали глават следва пилене, стъргане ....изравняване - смяна гарнитури, пък майстора ще ти каже, че трябва да се направи и това, и унова и...т.н. и.... може и 1000 лв. да не ти стигнат....
Дай по тая логика, кат се напълнят пепелниците, да сменяме колите, щото после видите ли лошо :censored: :censored: :censored:

Публикувано на: 10 Мар 2009 16:11
от nikeza
Идеята ми беше да си намери правилният майстор, а не да отива директно на най-евтиния ремонт.

Публикувано на: 10 Мар 2009 18:18
от coolone
Колеги, човека още в началото е казал, че ''от скоро няма КОМПРЕСИЙ на 1-ви цилиндър''. компресий разбирай повече от една компресия wink.gif така че това предполага по-простичък отговор, няма смисъл да задълбаваме, то и няма на къде. Диагнозата май е класическа: клапани и/или сегменти :whistle:

Публикувано на: 10 Мар 2009 22:06
от kristian
Добре де,има сто места откъдето да се прочетат разни методи за приблизително диагностициране на проблема.Ама така или иначе ще се стигне до отваряне на главата и даже и сам с две ръце да го прави пак трудно ще се спре на 200лв.
И как и кой му каза че 1-ви цилиндър е със слаба компресия-че май това е доста относително измерване и има възможности за грешки колкото си щеш.
Свали му свеща и "капни " малко масло в цилиндъра и пак мери.Ако се е вдигнала компресията има шанс да са сегменти.
Измери вакуума (незнам дали за дизел е показателно) и ако е слаб и/или има големи пулсации -може да е всмукателен клапан
Ето и малко
ТЕМИза размисъл :thumbsup:

Публикувано на: 11 Мар 2009 12:51
от monimano
КОЛАТА МИ Е БЕНЗИН, НО ИМА И ГАЗОВА ОРЕДБА, КАТО Я КУПИХ И ПРАВИХ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛА И СМЕНИХ ДОСТА НЕЩА, СЕГМЕНТИ ГУМИЧКИ, НЯКАКВИ ЛАГЕРИ И ДРУГИ НЕЩА, СВЕЩИТЕ СА НОВИ! НЯМА НИКАКВА КОМПРЕСИЯ, А НА ОСТАНАЛИТЕ ЦИЛИНДРИ КОМПРЕСИЯТА Е ИДЕАЛНА
ПРОВЕРИХ ЗА ЦЕНИТЕ В ТОЙОТА
БУТАЛО= 180 ЛВ
КЛАПАНИ = 110 ЛВ ЕДНИТЕ ДРУГИТЕ 50 ЛВ
СЕГМЕНТИ = 350 ЛВ КОМПЛЕКТА
ГУМИЧКИ = 13 ЛВ БР.
И ЗА ДА МИ СВАЛЯТ ГЛАВАТА ЗА ДА ВИДЯТ С ТОЧНОСТ КАКВО Е ОЩЕ 250 ЛВ. НАЙ ЛОШОТО Е ЧЕ ЗА ЧАСТИ ТРЯБВА ДА ЧАКАМ НАИ МАЛКО 10 ДЕНА ЗАСЛУЙАВА ЛИ СИ ДА Я ПРАВЯ В МОМЕНТА КОЛАТА ВЪРВИ ЩО ГОДЕ ДОБРЕ? :help:

Публикувано на: 11 Мар 2009 13:03
от monimano
ЗАБРАВИХ ДА КАЖА, ЧЕ КОЛАТА МИ Е ОТ 5 ГОД. И ПОЗНАВАМ ВСИЧКИТЕ И ПРОБЛЕМИ, А ТЕ СА ЕДИНСТВЕНО 4Е НЯМА КЛИМАТИК И НЯМА НИКАКВА КОМРЕСИЯ В 1 ЦИЛИНДЪР НЕ МИ СЕ ЩЕ ДА Я СМЕНЯМ, А И НЯМАМ ПАРИ ЗА ДРУГА! ОТ ПРЕДНИЯ РЕМОНТ ДО СЕГА СЪМ МИНАЛ 120 Х. КМ. И СЪМ ДОВОЛЕН!
ДРУГИЯ МИ ВЪПРОС Е ДАЛИ ИМА НЯКАКЪВ ВАРИАНТ ЗА ХУБАВИ ЧАСТИ НО ДА НЕ СА ОТ ТОЙОТА, ЧЕ ТАМ МН. СЕ ЧАКА?

Публикувано на: 11 Мар 2009 19:58
от nikolov22
виж ся в момента гадаем трябва да се отвори главата и тогав да се поръчват части почваме от гарнитура от там ако е тя 120лв проверка на глава +100лв шлаиф + нови шпилки евентуално 60лв това наи ефтиния вариант а и + гарнитура 100лв