Страница 1 от 1

Генерация CELICA TURBO

Публикувано на: 14 Дек 2005 18:48
от DANIEL
Като я гледам отдолу, освен катализатор и крайно оргинално гърне няма друго, та въпросите са ми дали ще прече да махна катализатора и да смена задното гърне с спортно и какво да е то най вече, дали трябва да е по различно заради турбото

Публикувано на: 14 Дек 2005 19:07
от agent dust
най-добрия вариант е да си поръчаш спортна генерация, или поне свястно спортно гърне и да му направиш тръбите. катализатора не би трябвало да те притеснява - все пак сме в БГ :)

макар че една неръждавейка 2.5-3" също би свършила чудесна работа, само дето целия квартал ще те чува когато минаваш :) - аз смятам на такова нещо да минавам когато "отворя" интейка, или да направя спортна генерация + Dump Valve(който се отваря ръчно).

Публикувано на: 14 Дек 2005 22:29
от ALTEZZA
premahvaneto na katalizatora samo ste pomogne, osobeno imaiki v predvid che si s turbo. garneto ne bih go pipal, vse pak ne iskash da e super shumna, po skoro moje da slojish edin dump valve det kogato iskash da go otvariash i da izhvarliash vsichko oste predi garneto. LordDigital ima takav na negovata Supra. vij tazi tema:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=623

Публикувано на: 14 Дек 2005 22:49
от agent dust
точно този Dump Valve на Лорда ме зариби много и мен :)

Re: Генерация CELICA TURBO

Публикувано на: 15 Дек 2005 00:58
от LordDigital
DANIEL написа:Като я гледам отдолу, освен катализатор и крайно оргинално гърне няма друго, та въпросите са ми дали ще прече да махна катализатора и да смена задното гърне с спортно и какво да е то най вече, дали трябва да е по различно заради турбото
Катализатора го разкараи смело ,може и да го метнеш у БМВ-то на МинистърЪ на Уколната среда ,да им e*e аз мамичката зеляшка!

Както ти е стара колта ,требе да почустваш голяма разлика наистина.

След катализатора ,КАТ-БАК какво ша направиш си е твои избор. Ако караш Голфа за всекиднвена и тая за Кеф може и да пробваш със ефтино "спортно" гърне ,само че шума ча си е бало мамата. Наи-добрия вариант е добре сметната система ,състояща са е от ГЪРНЕ и РЕЗОНАТОР които са съответно сметнати да работят заедно - такава система хем дава по-добър (басов обикновенно) звук ,хем качва конете ,НО си струва и парички.

Re: Генерация CELICA TURBO

Публикувано на: 15 Дек 2005 01:01
от punkara
znachi vchera byah v edna ot firmite za restavrirane na dvigateli turbini i pr, po moya rabota, vlizam v ceha i kako da vidya (az ako ne go zabeleza, koj li?) edno CT26 zaedno s kolektora ot 3S-GTE si sedi spokoino na edna kolichka... chaka red za osnoven remont...
pitam, vikam kolko struva pulniyat remont (podnovyavaneto) na tazi turbina, kazvat mi 459evro, kato pulniyat kit za remont se poruchva ot toyota i struva 280evro!
neznam kolko sa ti iskali v BG, no sega pone znaesh, che ako zakusash suvsesm, mojesh da mi go pratish, shte im go dam da go napravyat... specialisti sa, i si imat i garanziya!
taka che da znaesh, nene kato da nyama kude i koj da ti go remontira!
cool.gif

Re: Генерация CELICA TURBO

Публикувано на: 15 Дек 2005 05:40
от LordDigital
punkara написа:znachi vchera byah v edna ot firmite za restavrirane na dvigateli turbini i pr, po moya rabota, vlizam v ceha i kako da vidya (az ako ne go zabeleza, koj li?) edno CT26 zaedno s kolektora ot 3S-GTE si sedi spokoino na edna kolichka... chaka red za osnoven remont...
pitam, vikam kolko struva pulniyat remont (podnovyavaneto) na tazi turbina, kazvat mi 459evro, kato pulniyat kit za remont se poruchva ot toyota i struva 280evro!
neznam kolko sa ti iskali v BG, no sega pone znaesh, che ako zakusash suvsesm, mojesh da mi go pratish, shte im go dam da go napravyat... specialisti sa, i si imat i garanziya!
taka che da znaesh, nene kato da nyama kude i koj da ti go remontira!
cool.gif
Uha tiq u EU ne si popluvat. Za tiq pari spored men trebe da moze da si kupi izpuskatelni kolektori i seriozna T3/T4 turbinka.

Re: Генерация CELICA TURBO

Публикувано на: 15 Дек 2005 12:02
от DANIEL
punkara написа:znachi vchera byah v edna ot firmite za restavrirane na dvigateli turbini i pr, po moya rabota, vlizam v ceha i kako da vidya (az ako ne go zabeleza, koj li?) edno CT26 zaedno s kolektora ot 3S-GTE si sedi spokoino na edna kolichka... chaka red za osnoven remont...
pitam, vikam kolko struva pulniyat remont (podnovyavaneto) na tazi turbina, kazvat mi 459evro, kato pulniyat kit za remont se poruchva ot toyota i struva 280evro!
neznam kolko sa ti iskali v BG, no sega pone znaesh, che ako zakusash suvsesm, mojesh da mi go pratish, shte im go dam da go napravyat... specialisti sa, i si imat i garanziya!
taka che da znaesh, nene kato da nyama kude i koj da ti go remontira!
cool.gif
уж го ремонтираха, пак същия майстор който го е правил преди, моята турбина вече не става за ремонт с оргинални части, щото е разтъргвана
а за генерацията, днес видех че съм имал и средно biggrin.gif biggrin.gif аз и първият път съм го видял ама съм забравил

Re: Генерация CELICA TURBO

Публикувано на: 15 Дек 2005 12:07
от DANIEL
LordDigital написа: Наи-добрия вариант е добре сметната система ,състояща са е от ГЪРНЕ и РЕЗОНАТОР които са съответно сметнати да работят заедно - такава система хем дава по-добър (басов обикновенно) звук ,хем качва конете ,НО си струва и парички.
при турбините пак ли трябва да има налягане в гърнето, щото на бегачката Митцубиши ЕВО6 от край до край си върви права тръба
този dump valve освен за зверски шум има ли друго предназначение, трябва ли да отваря в точно определен момент за по бързо развъртане на турбото

Re: Генерация CELICA TURBO

Публикувано на: 15 Дек 2005 17:49
от LordDigital
DANIEL написа:
LordDigital написа: Наи-добрия вариант е добре сметната система ,състояща са е от ГЪРНЕ и РЕЗОНАТОР които са съответно сметнати да работят заедно - такава система хем дава по-добър (басов обикновенно) звук ,хем качва конете ,НО си струва и парички.
при турбините пак ли трябва да има налягане в гърнето, щото на бегачката Митцубиши ЕВО6 от край до край си върви права тръба
този dump valve освен за зверски шум има ли друго предназначение, трябва ли да отваря в точно определен момент за по бързо развъртане на турбото
Ами обратното налягане при турбоМоторите специално може да бъде само противопоказно ,за разлика от разни натурални където във зависимост от газоразпределението ефекта може и да е полужителен.

Наи-доброто за мошност (и съоветно въртящ момент) е 3 инча тръби от коляното на турбото (което ако е като моито оргиналното също много стиска) ,и разбирасе едно единствено гърне. Проблема на такава система е шума ,заради тва има резонатори(заглушители) които във комбинациа със гърне думтят малко повече от заводското ,създават доста по-малко обратно налягане но никога не могат да бъдат като просто тръби и едно гърне.

Дъмпарката има точно идея да имам 0 обартно налягане ,отварям я мнооогоо рядко когато карам из града ,основно я ползвам за писта. Трябват и различни МАП-ове на разните паразити за да могат да работят със нея ,и така нататъка. Има друг вид дъмпарки които автоматично се отавят като турбото качи налягане ,ма те немат ефекта на по-доброто развъртане коио аз имам със моита.

Публикувано на: 16 Дек 2005 05:28
от ugabuga
mahai katalizatora i slagai 3 incha mandrel ment. i da ne slojish ot tia auspusi tip sokoizstiskvachka (grapefruit shooter). Vzemi si normalno garne 3inch-in 3inch-out straight through design i moje bi edin resonator predi garneto. Kolata shte e dosta tiha ... pone taka sam chuval. kato napravia moia auspih niakoi den (skoro da se nadiavame) shte potvardia, no sega karam BEZ NIKAKAV AUSPUH slad katalizatora niamam nishto i kolata ne e bezbojno shumna, taka che spoko.

Публикувано на: 16 Дек 2005 06:55
от LordDigital
ugabuga написа:mahai katalizatora i slagai 3 incha mandrel ment. i da ne slojish ot tia auspusi tip sokoizstiskvachka (grapefruit shooter). Vzemi si normalno garne 3inch-in 3inch-out straight through design i moje bi edin resonator predi garneto. Kolata shte e dosta tiha ... pone taka sam chuval. kato napravia moia auspih niakoi den (skoro da se nadiavame) shte potvardia, no sega karam BEZ NIKAKAV AUSPUH slad katalizatora niamam nishto i kolata ne e bezbojno shumna, taka che spoko.
Оооооо дааааааааааа неееее Шумна бре ,като я карах из онова там Гето си e*e маиката викам некоя чернилка ча ме застреля тука задето съм го сабудил и гаааааааааааааз гааааааааааааааааааааааааааааааааз да надбегам куршумчетатата smile.gif smile.gif smile.gif

Публикувано на: 17 Дек 2005 00:21
от Japanese_fever
LordDigital написа:
Оооооо дааааааааааа неееее Шумна бре ,като я карах из онова там Гето си e*e маиката викам некоя чернилка ча ме застреля тука задето съм го сабудил и гаааааааааааааз гааааааааааааааааааааааааааааааааз да надбегам куршумчетатата smile.gif smile.gif smile.gif
Ima edna veliko tupa ciganska pesen za edni kor6um4eta deto gonqt nqkakuv si ciganin, pone topj taka pee de! laugh.gif 4uvali li ste q nqkoga? Tova e moje bi naj-tupata pesen koqto sum 4uval prez jivota si. sleep.gif

Публикувано на: 23 Дек 2005 20:52
от DANIEL
тва дет го мислех за катализатор било малък резонатор, а въпросния катализатор бил елемент, непосредствено след турбината, ама някой преди мен вече беше го махнал.
в крайна сметка махнах крайното гърне и на негово мяста сложих супрена траба с диаметър около 80мм, за сега ще е така, останаха малкия резонатор и едно средно гърне, пък по нататък ако ми тихо ще махам и тях biggrin.gif