Страница 1 от 2

агренажен ремък

Публикувано на: 23 Фев 2009 18:57
от Margarita69
Кажете магазин в София, от който мога да си закупя добър агренажен ремък за Тойота корола Е11 1.4, 1999 г. Само да не е от TM.Ауто. Ако някой знае под какъв партиден номер да го търся ще е още по-добре.

Публикувано на: 23 Фев 2009 20:28
от Uncle Dido
Евро 07. Мисля, че Митсубоши ще ти свърши работа.

Публикувано на: 23 Фев 2009 20:32
от martep2000
Вземи си Gates от Технопарт на симеоновското.А ролки ако искаш от магазина срещу Мултигруп.

Публикувано на: 23 Фев 2009 21:16
от Margarita69
Благодаря за бързите отговори, но от евро 07 съм купувал части, от които въобще не останах доволен. А за ролките не смятам да ги сменявам ако нямат някакъв проблем, защото в България е пълно с ментета.

Публикувано на: 23 Фев 2009 21:46
от martod
Fido Dido написа:Евро 07. Мисля, че Митсубоши ще ти свърши работа.
Сакън...Недей така бе колега.....Какво лошо ти е направил човека..........
Или Гейтс или Контитех или Гудиър, ама истински, не от тези по 15/20 лева.....

Публикувано на: 24 Фев 2009 09:18
от b0by
martod написа:
Fido Dido написа:Евро 07. Мисля, че Митсубоши ще ти свърши работа.
Сакън...Недей така бе колега.....Какво лошо ти е направил човека..........
Или Гейтс или Контитех или Гудиър, ама истински, не от тези по 15/20 лева.....
А мицобошито какъв е?Сега се сетих , кажи и на момичето да си търси и ролки СКФ или Ина че нали кара немска машина!

Публикувано на: 24 Фев 2009 10:48
от slowtraveler
Margarita69 написа:Благодаря за бързите отговори, но от евро 07 съм купувал части, от които въобще не останах доволен. А за ролките не смятам да ги сменявам ако нямат някакъв проблем, защото в България е пълно с ментета.
Според мен смени и ролките....
Проблема с ролките се развива доста бързо и непредвидимо (особено на обтягащата ролка), а последствията често са доста неприятни (не знам дали този двигател удря клапани)...
Заради такава самоувереност (при смяна на ремъка ролката си бе ОК) сменях 4 клапана, повдигач и разпределителен вал...

Публикувано на: 24 Фев 2009 22:09
от ALTEZZA
slowtraveler написа:Заради такава самоувереност (при смяна на ремъка ролката си бе ОК) сменях 4 клапана, повдигач и разпределителен вал...
na kakva kola e tova?

Публикувано на: 24 Фев 2009 23:11
от martod
b0by написа: А мицобошито какъв е?Сега се сетих , кажи и на момичето да си търси и ролки СКФ или Ина че нали кара немска машина!
Ааааа, за Мицубошито ли питате ??? laugh.gif .....
Ами малко е менте колега, даже не е малко, а много......
Тайванско, Корейско, Малайзийско но не и Японско.....Ей това му е лошото......И понякога изкарва цели 5000 км..... ohmy.gif преди да се скъса.......
Ей това е малкият ремък, на един Еклипс, на 5к след смяна, с нови ролки Койо......http://media.snimka.bg/2248/010751649-big.jpg........
От там, виж какво става с големият ремък http://media.snimka.bg/2248/010751633-big.jpg.....
И той на 5к, и с нови ролки.......А това пред него е част от клапан, който беше перфорирал буталото.......
А оди си слагай ремък Мицубоши, ако искаш..... biggrin.gif

Публикувано на: 25 Фев 2009 09:21
от slowtraveler
ALTEZZA написа:
slowtraveler написа:Заради такава самоувереност (при смяна на ремъка ролката си бе ОК) сменях 4 клапана, повдигач и разпределителен вал...
na kakva kola e tova?
ОРЕЛ разбира се (двигателя беше 1NV) biggrin.gif
Разпределителния вал не се счупи веднага, а след около 3 месеца точно в мястото, където беше счупения повдигач, затова си мисля, че точно този удар е бил причината...
А ролката беше сдала багажа заради отчупено парченце от защитния пластмасов кожух...

Публикувано на: 25 Фев 2009 10:13
от max-2
На моята тойота от австрия пистовите ремъци бяха мицубоши, а ангренажния-тойота. Тук наскоро приятел си взе хонда црв, същата работа-ангренажния на хонда оригинален. Това ме навежда на мисълта, че мицубошито избягват да го слагат на ангренажа. Иначе аз ги свалих видимо здрави, но често присвирваха.

Публикувано на: 25 Фев 2009 11:11
от b0by
martod написа:
b0by написа: А мицобошито какъв е?Сега се сетих , кажи и на момичето да си търси и ролки СКФ или Ина че нали кара немска машина!
Ааааа, за Мицубошито ли питате ??? laugh.gif .....
Ами малко е менте колега, даже не е малко, а много......
Тайванско, Корейско, Малайзийско но не и Японско.....Ей това му е лошото......И понякога изкарва цели 5000 км..... ohmy.gif преди да се скъса.......
Ей това е малкият ремък, на един Еклипс, на 5к след смяна, с нови ролки Койо......http://media.snimka.bg/2248/010751649-big.jpg........
От там, виж какво става с големият ремък http://media.snimka.bg/2248/010751633-big.jpg.....
И той на 5к, и с нови ролки.......А това пред него е част от клапан, който беше перфорирал буталото.......
А оди си слагай ремък Мицубоши, ако искаш..... biggrin.gif
Тоя ремък на 5000 км е бил преди 5 години поне!

Публикувано на: 25 Фев 2009 12:15
от martod
b0by написа: Тоя ремък на 5000 км е бил преди 5 години поне!
Пак не позна.....
На 5000 се скъса, а беше качен 4 месеца преди това, със нови ролки Койо, на които нищо им няма, и сега търкалят другият ремък.....

Публикувано на: 25 Фев 2009 15:02
от b0by
martod написа:
b0by написа: Тоя ремък на 5000 км е бил преди 5 години поне!
Пак не позна.....
На 5000 се скъса, а беше качен 4 месеца преди това, със нови ролки Койо, на които нищо им няма, и сега търкалят другият ремък.....
Ако ти кажа ,че ми е все тая кой какво слага и какво препоръчва ,дали ще ми повярваш!

Публикувано на: 25 Фев 2009 16:02
от kaleto77
Martod мисля че като не си запознат, ама хич не е добре да се изказваш неподготвен! Относно Mitsuboshi това е завод за ремъци в Япония, където се произвеждат ремъците на Mitsubishi. Вносител за България е Ратола. Ако сте от Пловдив, за инфо търсете Любо 0888008005. Всички се внасят от Япония заедно с всички части които продават за Мицубиши. :thumbsup: