Страница 1 от 1
какъв модел е тази корола
Публикувано на: 21 Фев 2009 14:50
от nov
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Колеги някой знае ли какъв модел е тази корола като заводски индекс, да не би да е на Е11 фейса?Как му се отразява на този мотор газта, че гледам че е с газовата да не би да е от онази серия дето лапат яко масълце?Между другото ми трябва кола за всеки ден колебая се между корола и старлет от 91-95 година, определено королата е по-добрия избор че е по-голяма, но е и по-скъпа спрямо старлет от тези години.Ако има колеги със старлет нека споделят как се държи тази малка количка?Предварително мерси на всички писали по темата

Публикувано на: 21 Фев 2009 17:18
от dap
Според мен си прав това е Е11 след фейслифта с първите VVTi мотори.
Публикувано на: 21 Фев 2009 17:23
от sandy
грозен за съжаление
Публикувано на: 21 Фев 2009 17:43
от nov
sandy написа:грозен за съжаление
Ами на мен пък точно тези фарове отпред ми харесват млако по"наточена" е с тях, но тва си е мое мнение де biggrin.gif
Публикувано на: 22 Фев 2009 16:50
от george
Избягвайте VVT-i двигатели с газова уредба. Доколкото си спомням този модел се предлагаше с VVT-i двигател. Газта има различни показатели на изгаряне от бензина и има редица случаи на монтирани газови уредби на VVT-i двигатели, при които се получава изгаряне на клапани.
По отношение на Старлет - обикновено заемаше първо място в различните възрастови категории в класациите за най-малко дефекти.
Публикувано на: 22 Фев 2009 18:02
от Jimmy Freiburg
Цената е мн.завишена заради газовата уредба.Не си струва.Немците станаха големи цифромани.
Публикувано на: 22 Фев 2009 21:26
от nov
george написа:Избягвайте VVT-i двигатели с газова уредба. Доколкото си спомням този модел се предлагаше с VVT-i двигател. Газта има различни показатели на изгаряне от бензина и има редица случаи на монтирани газови уредби на VVT-i двигатели, при които се получава изгаряне на клапани.
По отношение на Старлет - обикновено заемаше първо място в различните възрастови категории в класациите за най-малко дефекти.
мерси за съветите колега и аз имах подобни съмнения за ВВТ-и двигателите, по-добре нафта в този случай май, или да се кара на бензин само
Публикувано на: 22 Фев 2009 21:27
от nov
Jimmy Freiburg написа:Цената е мн.завишена заради газовата уредба.Не си струва.Немците станаха големи цифромани.
Така е доста парици са си за този малък автомобил

Публикувано на: 24 Фев 2009 10:54
от Jimmy Freiburg
Колега,продавам следващтия модел Корола за 12900лв.2ка дизел,с клима,напълно обслужена,внос Германия
Публикувано на: 24 Фев 2009 13:21
от nov
Jimmy Freiburg написа:Колега,продавам следващтия модел Корола за 12900лв.2ка дизел,с клима,напълно обслужена,внос Германия
Мерси за предложението колега, но търся нещо доста по-евтино

Публикувано на: 24 Фев 2009 15:35
от Jimmy Freiburg
Успех,стискам ти палци да намериш нещо наистина добро.Виж,има една Селика за продаване за 6500лв.Изглежда много добре.В рубриката купува,продава
Публикувано на: 24 Фев 2009 16:22
от nov
Jimmy Freiburg написа:Успех,стискам ти палци да намериш нещо наистина добро.Виж,има една Селика за продаване за 6500лв.Изглежда много добре.В рубриката купува,продава
Мерси колега по-скоро гледах неква Корола в Ст.Загора в мобилето дизелова Е10 мисля се води модела за 2350 лева biggrin.gif
Публикувано на: 25 Фев 2009 16:30
от Jimmy Freiburg
Малко ми се струват километрите нещо.Дизел 94г,на 133000км.Може би е след основен ремонт.Иначе 100 процента са пипани.Но пък от друга страна седалките са много запазени...Огледай я внимателно,че тарикати големи има.
Публикувано на: 25 Фев 2009 16:56
от nov
Jimmy Freiburg написа:Малко ми се струват километрите нещо.Дизел 94г,на 133000км.Може би е след основен ремонт.Иначе 100 процента са пипани.Но пък от друга страна седалките са много запазени...Огледай я внимателно,че тарикати големи има.
Вярно е колега прав си така е, а по седалките нали знаеш че двигатели се сменят камо ли неква си седалка че дори и тапицерията да е, за километрите незнам и на мен ми се виждат нереално ниски
