Страница 1 от 2

4A-FE/4A-GE на Старлет 87ма

Публикувано на: 20 Фев 2009 13:57
от ZeleniqT
Здравейте колеги, искам да сложа 4А мотор на старлета.... какво ще кажете по въпроса...дайте мнение... кажете каво мислите по въпроса...мисълта ми е да взема един 4А-ФЕ примерно със скорости, ECU и инсталация и всиучко друго и да го бодна на старлета, че да потръгне малко :):):)

Публикувано на: 25 Фев 2009 23:18
от ZeleniqT
аиде де, дайте мнение само четете и нищо не казвате :):):) laugh.gif

..

Публикувано на: 26 Фев 2009 03:24
от rudolf
ако ще е 4а,да е ge,,,нямам идея за такава конверсия,,по добре потърси в гоогле-то,
ако няма инфо ,мисля ще е най добре да вземеш едно ае82 /ае92 с 4аге,,,и да мериш преди да си разколачил и двете коли.....
пръдържай се към болт он -вариянтите,,,ако няма такива не почвай ако нямаш гараж ,инстументи,телоподаващо,време ,нерви и друг автомобил за всекидневка,,,,приеми че 5-10 месеца ще си без кола,,,
сметни и едни 600-1000 лева непредвидени,,,и сметни и останалите разходи.

Публикувано на: 26 Фев 2009 10:47
от mitoko
по-добре е непрадвидените да са в проценти 10-15 примерно...

Публикувано на: 26 Фев 2009 11:01
от ZeleniqT
ми аз съм виждал такава кола с 4а-ге в ю-тюб и след като добре разгледах снимките и няколко селики и короли по моргите изчислих, че двигателите са напълно съвместими само сваляш нейния си (2Е) и слагаш другия със скорости и сичко-отпред коша е напълно еднакъв(тампони,сичко)... само още не съм видял генерацията от коя страна е и евентуално само това може малко да позабави нещата... :)

Публикувано на: 26 Фев 2009 23:18
от rudolf
ZeleniqT написа:ми аз съм виждал такава кола с 4а-ге в ю-тюб и след като добре разгледах снимките и няколко селики и короли по моргите изчислих, че двигателите са напълно съвместими само сваляш нейния си (2Е) и слагаш другия със скорости и сичко-отпред коша е напълно еднакъв(тампони,сичко)... само още не съм видял генерацията от коя страна е и евентуално само това може малко да позабави нещата... :)
не познавам този старлет, и 2е-двигателя,,,а не е ли по лесно да си купиш една ае82---доволно лека,,всъщност на финала незнам с какво старлета ще го превъзхожда??? ако правиш някакъв суап-хубаво е да знаеш защо го правиш....

вземи в предвид че ако на лека кола подмениш окачване ,спирачки мотор ,скорости с такива от по тежка,то може разликата с тежкия донор да се стопи.
какви полуоски и главини ще ползваш?контролни уреди??бензинови помпи,,охлаждане,маслен радиатор,с хидравличен съединител ли си?,,,,,,някви ей такива дребосъци те мотат сумати време.

Публикувано на: 27 Фев 2009 10:36
от ZeleniqT
окачването е сменено само отзад(амортисьори и пружини)-това е... нищо друго няма да сменям. искам да го направя на старлет, защото досега не съм виждал тука в българия някой да е направил каквото и да е на старлет..и за това искам да видя какво ще се получи. а иначе за тия дреболий дето казваш- само за съединителя незнам на корола или селика дали е хидравличен-на старлета е хидравличен... така че който знае да казва :)

Публикувано на: 27 Фев 2009 11:11
от b_d
хидравличен е на корола и на селика

Публикувано на: 27 Фев 2009 14:49
от rudolf
bad_dog написа:хидравличен е на корола и на селика
нямам представа на старлета как е,,,опитвам се да подскажа че може да има преправянка на педалите,,и някакви непредвидени модове.,,и накрая всъщност да имаш ае82,с нерегистриран двигател в купе от старлет.

Публикувано на: 28 Фев 2009 09:46
от ZeleniqT
ZeleniqT написа:окачването е сменено само отзад(амортисьори и пружини)-това е... нищо друго няма да сменям.
няма как да стане ае82 щото ще сменя само двигателя, скоростите и най-много водния радиатор.... но пък за да съм напълно сигурен трябва преди това хубаво да разгледам някоя селика примерно...

Публикувано на: 28 Фев 2009 22:52
от rudolf
ZeleniqT написа:
ZeleniqT написа:окачването е сменено само отзад(амортисьори и пружини)-това е... нищо друго няма да сменям.
няма как да стане ае82 щото ще сменя само двигателя, скоростите и най-много водния радиатор.... но пък за да съм напълно сигурен трябва преди това хубаво да разгледам някоя селика примерно...
въпроса беше с какво този труд и разход, ще превъзхожда корола ае82 ,които са около 1000 лева в тези години?? защо искаш да направиш такава кола,а не да си я купиш?

Публикувано на: 01 Мар 2009 09:24
от ZeleniqT
ами защото имам старлет а не корола, защото старлета е по лек- не много но е по лек от ае82 и защото никой тук изглежда не е правил такова нещо на старлет и затова аз ще направя...

Публикувано на: 01 Мар 2009 11:35
от rudolf
ZeleniqT написа:ами защото имам старлет а не корола, защото старлета е по лек- не много но е по лек от ае82 и защото никой тук изглежда не е правил такова нещо на старлет и затова аз ще направя...
така или иначе ще си купиш и корола заради частите,,,тъй че смятай че имаш и двете...
с колко ще е по лек,когато го накичиш с корола частите, и какво мислиш че и тежи на королата-което не желаеш да го сложиш на старлета??
ми никой и няма да го направи-защото е безмислен мод.

Публикувано на: 01 Мар 2009 18:58
от ZeleniqT
защо да си купувам корола бе човек? .... трябват ми само двигател, скорости и ецу... било то от корола, селика, карина или всяка друга, на която слагат 4А мотор. Ако мислиш, че мода е безмислен моля недей повече да коментираш по темата... пуснал съм я за препоръки и съвети а не за някой, който ме убеждава да го правя на друга кола :)

Публикувано на: 01 Мар 2009 22:36
от rudolf
ZeleniqT написа:защо да си купувам корола бе човек? .... трябват ми само двигател, скорости и ецу... било то от корола, селика, карина или всяка друга, на която слагат 4А мотор. Ако мислиш, че мода е безмислен моля недей повече да коментираш по темата... пуснал съм я за препоръки и съвети а не за някой, който ме убеждава да го правя на друга кола :)
така мисля...успех :thumbsup: